Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Проводимо комп'ютерну діагностику,перепрошивку управляючих комп'ютерів легкових автомобілів та мікроавтобусів,ремонт ходової частини (підвіски),дрібний ремонт двигунів,послуги автоелектрика,заміну мастил та фільтрів - недорого.СТО знаходиться в м.Ківерці, тел.050 589-14-21,096 459-13-08,099 734-28-31,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проводимо комп'ютерну діагностику,перепрошивку управляючих комп'ютерів легкових автомобілів та мікроавтобусів,ремонт ходової частини (підвіски),дрібний ремонт двигунів,послуги автоелектрика,заміну мастил та фільтрів - недорого.СТО знаходиться в м.Ківерці, тел.050 589-14-21,096 459-13-08,099 734-28-31,

Діагностику яких марок авто, яких систем? Яка марка діагностики( щось всеядне чи дилер,клон)? Перепрошивка то як? чіпуєте? змінюєте ПЗ? Розвал-сходження робите?

P.S. Раз ви вже вжили такий вираз - як, Недорого, то будьте добрі оголосіть розцінки на основні послуги! Компьтерна діагностика? Заміна мастила? Діагностика ходової? тощо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Діагностика більшості моделей,крім екзотики типа непопулярних китайських та іранских моделей,а також деяких моделей Форда,на Форд є тільки загальна програма діагностики.Комп.діагностика коштує 60 грн.Перепрошиваємо в основному популярні моделі типу Мерседес Віто,Рено Канго,напарник сам пише прошивки чи коригує готові при потребі.На Віто 1 покоління (108 CDI) перепрошивка з діагностикою коштує 450 грн,потужність зростає в півтора рази,машина летить як шалена і солярки менше бере.На Деу перепрошивку робить нам знайомий,там треба випаювати мікросхему.Стенда на розвал-сходження немає,думали ставити,але порахували то поки нерентабельним,сходження при потреби робимо старинним методом - шнурком і брусками..Заміна мастила і фільтрів при покупці розхідників у нас безкоштовна,ціни на мастило такі як і всюди,наприклад російська півсинтетика Сібі 10W40 SG/CD коштує 35 грн за літр,є японські та європейські мастила.Діагностика ходової - від 20 грн.Вартість робіт залежить від складності,наприклад заміна паса ГРМ від 150 до 400 грн і т.п.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

напарник сам пише прошивки чи коригує готові при потребі.На Віто 1 покоління (108 CDI) перепрошивка з діагностикою коштує 450 грн,потужність зростає в півтора рази,машина летить як шалена і солярки менше бере

Якщо це хоч на половину правда, чого ж він ще в Ківерці сіті шнурком і брусками розвал робить. В Штутгарт пора арбайтен ін дер фабрік Daimler AG :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стенда на розвал-сходження немає,думали ставити,але порахували то поки нерентабельним,сходження при потреби робимо старинним методом - шнурком і брусками..

Здайте країну розробки технології :0159: і на дві осі реально :0155: їду вже

P.S. Просто порада нема чим робити не роби, пройшов той час коли все робилось за допомогою молотка, зубила і "какой-то матери".

ПАМЯТАЙ ВІД ТЕБЕЗАЛЕЖИТЬ ЖИТТЯ ВОДІЯ І ПАСАЖИРІВ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Mersedes VITO 109 CDI 2006 рік зняли акумулятор із вставленним ключем, машина не заводиться по ходу злитів імобілайзер ціна питання відновлення?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Mersedes VITO 109 CDI 2006 рік зняли акумулятор із вставленним ключем, машина не заводиться по ходу злитів імобілайзер ціна питання відновлення?

А на щитку, там де одометер, що пише?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Mersedes VITO 109 CDI 2006 рік зняли акумулятор із вставленним ключем, машина не заводиться по ходу злитів імобілайзер ціна питання відновлення?

Щось мені підказує практика що цього Ківерори не зроблять.... можливо помиляюсь....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З Рено Кенго, 2001р.в., паливна апаратура електронна Лукас Епік стикались?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З Рено Кенго, 2001р.в., паливна апаратура електронна Епік стикались?

EPIC- різний буває... Є Lucas а є - Delphi :_08:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...