Jump to content

Реклама на біг-бордах в Луцьку, Ковелі, Горохові, Володимир-Волинську


marketing

Recommended Posts

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС КАПІТАЛ" пропонує в оренду рекламні площини на біг-бордах, натяжних рекламних конструкціях в місті Луцьку та Луцькому районі, в Ковелі, Володимир-Волинську та Горохові Так як на сьогоднішній день оренда біг-бордів є ефективним способом просування брендів, товарів та послуг, адже зовнішня реклама набагато дешевша за рекламу телевізійну, радіо та ін., ми пропонуємо Вам розмістити інформація про Вашу компанію, бренди чи товари на наших біг-бордах, які знаходяться в Луцьку, Ковелі, Горохові, Володимир-Волинську

(0332) 77-33-06

(050) 932-48-50

post-8411-0-62983600-1335428529_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Бігбод як рекламоносія не існує, є "БіЛборд". А на фото нижче зображений взагалі "Беклайт". Які площини ви надаєте.

в нас є різні площини: біг-борди, бек-лайти та банери (великі площини).

Link to comment
Share on other sites

тоді поясніть мені будь-ласка що таке біг-борд.

Ви посередники? Конкретні місця ваших площин?

Ми не посередники - ТзОВ "Транс Капітал"

Конкретні місця описані в адресній програмі, яку я можу Вам скинути на e-mail.

Біллборди або Бігборди – один із старих видів зовнішньої реклами, найбільш ефективні рекламні носії і одні з найбільших за розміром.

Прийшли до нас бігборди з Америки, де рекламу на біллбордах почали використовувати ще в 30-х роках минулого століття. У наш час бігборди практично не змінилися – додалося підсвічування і візуальний вигляд став сучаснішим, але сенс зовнішнього носія залишився тим самим. Одними ж з нових різновидів біг-бордов є прізмаборди або прізматрони, реклама на яких може мінятися динамічно до 3-х сюжетів по черзі.

Біллборди це перш за все статична реклама, і можуть бути з підсвічуванням або без. З підсвічуванням бігборди набагато ефективніші в наслідку збільшення часу перегляду – тимчасового періоду сприйняття обмеженого часом світлового дня, а особливо взимку коли світловий день коротше чим влітку. Біллборди це найбільший рекламний носій за площею і тому добре є видимим здалека.

Тут рекламний сюжет і посилання мають дуже важливу роль. Швидкість же сприйняття рекламного носія невелика до 10 сік, а особливо якщо її сприймає водій транспортного засобу вона може бути і того менше. Також біг-борди є «масовим рекламним носієм» і використовуються для реклами широкого діапазону товарів і послуг розрахованих на основну масу споживачів. Не варто забувати, що білборди часто використовуються в політичній рекламі лідерів і партій оскільки широко охоплюють їх електорат.

Біллборди відносно недорогий рекламний носій ефективний з точки зору маркетингу і відносно інших видів реклами.

Для короткострокових акцій використовуються як правило паперові бігборди де термін носія може бути обмежений від 1-го до 3-х місяців, в довгостроковій же рекламі іміджевою або брендовою прийнято використовувати вініл як довгостроковий і якісний матеріал, гарантійний термін зображення на якому може обчислюватися до 3-х років.

Link to comment
Share on other sites

Бігбод як рекламоносія не існує, є "БіЛборд".

Та невже? Лише на Вікіпедії шукали, чи може по самим провідним маркетинговим книжечкам?

Що мені заважає взяти велику дошку (Big board) та зробити з неї рекламоносій?

Поки я не назву його білбордом він лишатиметься невидимим?

Link to comment
Share on other sites

Я вважаю, що якщо людина займається якоюсь справою то повина займатись нею досконало ( принаймні прагнути до цього).

2 IncvizitoR я ніде не шукав а вивчав історію дизайну 2 семетри. А х"й молотком не називають.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...