Sem Опубліковано 26 Лютого, 2012 в 18:07 #1 Опубліковано 26 Лютого, 2012 в 18:07 Підкажіть хто возить турбіни в Польщу на відновлення ? (в нас робити не хочу - даремно викидати гроші)...
Smile Опубліковано 26 Лютого, 2012 в 18:33 #2 Опубліковано 26 Лютого, 2012 в 18:33 вибач, що не в тему, але можливо допоможе. В Луцьку по поровулку Баранова біля місійної книжкової фабрики ремонтують, ставлять, з гарантією. якщо треба можу знайти телефон
opel95 Опубліковано 26 Лютого, 2012 в 18:56 #3 Опубліковано 26 Лютого, 2012 в 18:56 вибач, що не в тему, але можливо допоможе. В Луцьку по поровулку Баранова біля місійної книжкової фабрики ремонтують, ставлять, з гарантією. якщо треба можу знайти телефонлоторея....робив штук 10 турбін...були питання.
Sem Опубліковано 27 Лютого, 2012 в 11:53 Автор #4 Опубліковано 27 Лютого, 2012 в 11:53 вибач, що не в тему, але можливо допоможе. В Луцьку по поровулку Баранова біля місійної книжкової фабрики ремонтують, ставлять, з гарантією. якщо треба можу знайти телефонлоторея....робив штук 10 турбін...були питання.то возить хтось їх до Польщи чи ні ?бо в нас в Україні їх ще гірше роблять))))вибач, що не в тему, але можливо допоможе. В Луцьку по поровулку Баранова біля місійної книжкової фабрики ремонтують, ставлять, з гарантією. якщо треба можу знайти телефонЯ вже наслухався як роблять - за 1500грн + 6 місяців нарантії)))))) і всі плюються на той ремонт.
Sem Опубліковано 29 Лютого, 2012 в 12:46 Автор #5 Опубліковано 29 Лютого, 2012 в 12:46 Невже мало хто ремонтував собі турбіну?
Scorpio Опубліковано 29 Лютого, 2012 в 14:23 #6 Опубліковано 29 Лютого, 2012 в 14:23 Я передаю на Польшу або сам завожу у Познань, виходить 300-400ойро. Якщо проблема була тільки в турбіні то реставровані працюють ніяк не гірше нових. А якщо поломка турбіни це наслідок іншої поломки в авто то вже як повезе. В Україні робить не раджу, є гіркий досвід з київськими майстрами, звертались у три контори вірили в диво З.І. Цим не заробляю і з чужими турбінами возитись не хочу. Відчуваю що в неділю прийдеться передать свою турбіну на ремонт у Познань, машина поки в ремонті
Sem Опубліковано 1 Березня, 2012 в 07:44 Автор #7 Опубліковано 1 Березня, 2012 в 07:44 Я передаю на Польшу або сам завожу у Познань, виходить 300-400ойро. Якщо проблема була тільки в турбіні то реставровані працюють ніяк не гірше нових. А якщо поломка турбіни це наслідок іншої поломки в авто то вже як повезе. В Україні робить не раджу, є гіркий досвід з київськими майстрами, звертались у три контори вірили в диво З.І. Цим не заробляю і з чужими турбінами возитись не хочу. Відчуваю що в неділю прийдеться передать свою турбіну на ремонт у Познань, машина поки в ремонті Нарешті знайшлась людина що щось знає про відновлення турбіни в Польщі ))) А ким передаєш якщо не секрет, сам часто там буваєш ? Доречі а гарантію вони там дають ? Лиши свої координати в лічку ))
Mykola81 Опубліковано 1 Березня, 2012 в 08:08 #8 Опубліковано 1 Березня, 2012 в 08:08 Возять в Литву . Роблять добре . Якщо цікавить --- контакти скину в приват .
Scorpio Опубліковано 1 Березня, 2012 в 11:09 #9 Опубліковано 1 Березня, 2012 в 11:09 Передаю кимсь знайомих або сам завожу, толку з тієї гарантії, навіть з польської, я ж раніше писав:".... Якщо проблема була тільки в турбіні то реставровані працюють ніяк не гірше нових. А якщо поломка турбіни це наслідок іншої поломки в авто то вже як повезе....".
Sem Опубліковано 3 Березня, 2012 в 13:05 Автор #10 Опубліковано 3 Березня, 2012 в 13:05 Возять в Литву . Роблять добре . Якщо цікавить --- контакти скину в приват .Звичайно цікавит )))Передаю кимсь знайомих або сам завожу, толку з тієї гарантії, навіть з польської, я ж раніше писав:".... Якщо проблема була тільки в турбіні то реставровані працюють ніяк не гірше нових. А якщо поломка турбіни це наслідок іншої поломки в авто то вже як повезе....".Проблема не в поломці двигуна а в самій турбіні - стара вже ...А координати можна твої?
Sem Опубліковано 11 Квітня, 2012 в 16:06 Автор #11 Опубліковано 11 Квітня, 2012 в 16:06 Возять в Литву . Роблять добре . Якщо цікавить --- контакти скину в приват .Звичайно цікавит )))Передаю кимсь знайомих або сам завожу, толку з тієї гарантії, навіть з польської, я ж раніше писав:".... Якщо проблема була тільки в турбіні то реставровані працюють ніяк не гірше нових. А якщо поломка турбіни це наслідок іншої поломки в авто то вже як повезе....".Проблема не в поломці двигуна а в самій турбіні - стара вже ...А координати можна твої?Доречі про ремонт в Україні ось сайт фірми що непогано робитьвартість робіт в середньому 1500 грн.Знайомий робив рік тому - поки задоволений!
Mykola81 Опубліковано 11 Квітня, 2012 в 20:20 #12 Опубліковано 11 Квітня, 2012 в 20:20 Браку багато виходить від них , вже проходили , на жаль . Як і Турбо-люкс .
Sem Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 14:23 Автор #13 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 14:23 Браку багато виходить від них , вже проходили , на жаль . Як і Турбо-люкс .У якому спів відношені браку до нормального ?А що тоді робити, хто нормально робить ? (невже українці такі ліниві з кривими руками що неможуть добре робити хоть щось? чи тільки вміють бабло брати...)
jack74 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 15:20 #14 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 15:20 І коли ж ті наївні вже закінчаться?... ТУРБІНИ НЕ РЕМОНТУЮТЬСЯ і НЕ РЕСТАВРУЮТЬСЯ!!! ЦЕ БАЙКА! на вас тільки гроші заробляють... По Україні - на Мелітопольскому турбокомпресорному реставрують краще ніж в Києві, всі інші фірмочки самі не роблять, а возять в Мелітополь. "Реставрованої" турбіни вистачить може на рік, якщо повезе. І це не важливо в Польщі чи в Мелітополі, це залежить від стану конкретно вашої турбіни. Хороша турбіна - НОВА турбіна, а все інше - гроші на вітер. Я, звичайно, сумніваюсь, що переконаю, бо в натурі нашого народу тяга до "дешевого і "хорошого"", але може каплю сумніву внесу Вже краще на розборці пошукати, ніж реставрувати.
Mykola81 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 15:44 #15 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 15:44 Не сміши , до ходових турбін вже давно є ремкомплекти і ніхто валів і крильчаток не реставрує , а просто міняють і регулюють .
jack74 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 15:53 #16 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 15:53 Не сміши , до ходових турбін вже давно є ремкомплекти і ніхто валів і крильчаток не реставрує , а просто міняють і регулюють . ремкомплекти? і що ж входить в той "ремкоплект"? а регулюють що? посадку/натяг? чи може балансують?І судячи з твоїх слів, міняють вал з крильчаткою і беруть за це всього 1500-2500 грн, так? А нова коштує чомусь штуку баксами... Певно, в турбін корпуси дуже дорогі В турбін зношуються вали, і це й є самою відповідальною частиною турбіни. А відповідно і самою дорогою. При реставрації посадкові місця валів напиляють.
Mykola81 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 16:09 #17 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 16:09 Ага , міняють вали з крильчатками , це 100% , бо видно візуально ( я про поляків ) , деколи міняють механізм зміни геометрії . Посадочні місця реставрують , звичайно , без цього ніяк . І така турбіна працює не гірше нової і ресурс точно більший , ніж у турбіни зі шроту , які ви рекомндуєте . Правда , ще від якості робіт залежить .
jack74 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 16:21 #18 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 16:21 ...І така турбіна працює не гірше нової і ресурс точно більший , ніж у турбіни зі шроту ... я ж писав - як повезе ... які ви рекомндуєте ... я рекомендую нову
Mykola81 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 17:08 #19 Опубліковано 18 Квітня, 2012 в 17:08 Ну , я теж клієнтам рекомендую нове і оригінал , але не всі можуть собі дозволити
Scorpio Опубліковано 19 Квітня, 2012 в 16:18 #20 Опубліковано 19 Квітня, 2012 в 16:18 ...І така турбіна працює не гірше нової і ресурс точно більший , ніж у турбіни зі шроту ... я ж писав - як повезе ... які ви рекомндуєте ... я рекомендую нову повно підробок
Mykola81 Опубліковано 19 Квітня, 2012 в 16:29 #21 Опубліковано 19 Квітня, 2012 в 16:29 ...І така турбіна працює не гірше нової і ресурс точно більший , ніж у турбіни зі шроту ... я ж писав - як повезе ... які ви рекомндуєте ... я рекомендую нову повно підробок Правильно сказати не підробок , а аналогів , а кожен вибирає .
Саня Опубліковано 19 Квітня, 2012 в 17:25 #22 Опубліковано 19 Квітня, 2012 в 17:25 Які ж то аналоги? Фальсифікат. Продають підробку, а видають за оригінал. Так часто буває. Рідко коли кажуть, що дана з/ч не оригінальна.
Mykola81 Опубліковано 19 Квітня, 2012 в 17:36 #23 Опубліковано 19 Квітня, 2012 в 17:36 Які ж то аналоги? Фальсифікат. Продають підробку, а видають за оригінал. Так часто буває. Рідко коли кажуть, що дана з/ч не оригінальна.Ага , тільки це на совісті продавців , а не виробників . Та й самому треба дивитися .
Sem Опубліковано 19 Квітня, 2012 в 17:38 Автор #24 Опубліковано 19 Квітня, 2012 в 17:38 І коли ж ті наївні вже закінчаться?... ТУРБІНИ НЕ РЕМОНТУЮТЬСЯ і НЕ РЕСТАВРУЮТЬСЯ!!! ЦЕ БАЙКА! на вас тільки гроші заробляють... По Україні - на Мелітопольскому турбокомпресорному реставрують краще ніж в Києві, всі інші фірмочки самі не роблять, а возять в Мелітополь. "Реставрованої" турбіни вистачить може на рік, якщо повезе. І це не важливо в Польщі чи в Мелітополі, це залежить від стану конкретно вашої турбіни. Хороша турбіна - НОВА турбіна, а все інше - гроші на вітер. Я, звичайно, сумніваюсь, що переконаю, бо в натурі нашого народу тяга до "дешевого і "хорошого"", але може каплю сумніву внесу Вже краще на розборці пошукати, ніж реставрувати. +100% А там вже грає роль хто як робить заміну зношених частин. Самаж "Улітка" лишається стара - все інше під заміну (переважно), далі балансують.... А нова , наприклад до 20 літньої автівки, буде коштувати як збитий літак !
zzzvalentinxxx Опубліковано 17 Травня, 2012 в 13:49 #25 Опубліковано 17 Травня, 2012 в 13:49 Треба з турбіною щось робити (дуже сильно виє). Так куди краще звернутись за діагностикою?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.