Перейти до змісту

Ремонт турбіни


Sem

Рекомендовані повідомлення

Підкажіть хто возить турбіни в Польщу на відновлення ?

(в нас робити не хочу - даремно викидати гроші)...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вибач, що не в тему, але можливо допоможе. В Луцьку по поровулку Баранова біля місійної книжкової фабрики ремонтують, ставлять, з гарантією. якщо треба можу знайти телефон

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вибач, що не в тему, але можливо допоможе. В Луцьку по поровулку Баранова біля місійної книжкової фабрики ремонтують, ставлять, з гарантією. якщо треба можу знайти телефон

лоторея....

робив штук 10 турбін...були питання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вибач, що не в тему, але можливо допоможе. В Луцьку по поровулку Баранова біля місійної книжкової фабрики ремонтують, ставлять, з гарантією. якщо треба можу знайти телефон

лоторея....

робив штук 10 турбін...були питання.

то возить хтось їх до Польщи чи ні ?

бо в нас в Україні їх ще гірше роблять))))

вибач, що не в тему, але можливо допоможе. В Луцьку по поровулку Баранова біля місійної книжкової фабрики ремонтують, ставлять, з гарантією. якщо треба можу знайти телефон

Я вже наслухався як роблять - за 1500грн + 6 місяців нарантії)))))) і всі плюються на той ремонт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Невже мало хто ремонтував собі турбіну?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я передаю на Польшу або сам завожу у Познань, виходить 300-400ойро. Якщо проблема була тільки в турбіні то реставровані працюють ніяк не гірше нових. А якщо поломка турбіни це наслідок іншої поломки в авто то вже як повезе. В Україні робить не раджу, є гіркий досвід з київськими майстрами, звертались у три контори вірили в диво :0162:

З.І. Цим не заробляю і з чужими турбінами возитись не хочу. Відчуваю що в неділю прийдеться передать свою турбіну на ремонт у Познань, машина поки в ремонті :0163:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я передаю на Польшу або сам завожу у Познань, виходить 300-400ойро. Якщо проблема була тільки в турбіні то реставровані працюють ніяк не гірше нових. А якщо поломка турбіни це наслідок іншої поломки в авто то вже як повезе. В Україні робить не раджу, є гіркий досвід з київськими майстрами, звертались у три контори вірили в диво :0162:

З.І. Цим не заробляю і з чужими турбінами возитись не хочу. Відчуваю що в неділю прийдеться передать свою турбіну на ремонт у Познань, машина поки в ремонті :0163:

Нарешті знайшлась людина що щось знає про відновлення турбіни в Польщі )))

А ким передаєш якщо не секрет, сам часто там буваєш ?

Доречі а гарантію вони там дають ?

Лиши свої координати в лічку ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Возять в Литву . Роблять добре . Якщо цікавить --- контакти скину в приват .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Передаю кимсь знайомих або сам завожу, толку з тієї гарантії, навіть з польської, я ж раніше писав:".... Якщо проблема була тільки в турбіні то реставровані працюють ніяк не гірше нових. А якщо поломка турбіни це наслідок іншої поломки в авто то вже як повезе....".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Возять в Литву . Роблять добре . Якщо цікавить --- контакти скину в приват .

Звичайно цікавит )))

Передаю кимсь знайомих або сам завожу, толку з тієї гарантії, навіть з польської, я ж раніше писав:".... Якщо проблема була тільки в турбіні то реставровані працюють ніяк не гірше нових. А якщо поломка турбіни це наслідок іншої поломки в авто то вже як повезе....".

Проблема не в поломці двигуна а в самій турбіні - стара вже ...

А координати можна твої?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Возять в Литву . Роблять добре . Якщо цікавить --- контакти скину в приват .

Звичайно цікавит )))

Передаю кимсь знайомих або сам завожу, толку з тієї гарантії, навіть з польської, я ж раніше писав:".... Якщо проблема була тільки в турбіні то реставровані працюють ніяк не гірше нових. А якщо поломка турбіни це наслідок іншої поломки в авто то вже як повезе....".

Проблема не в поломці двигуна а в самій турбіні - стара вже ...

А координати можна твої?

Доречі про ремонт в Україні ось сайт фірми що непогано робить

вартість робіт в середньому 1500 грн.

Знайомий робив рік тому - поки задоволений!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Браку багато виходить від них , вже проходили , на жаль . Як і Турбо-люкс .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Браку багато виходить від них , вже проходили , на жаль . Як і Турбо-люкс .

У якому спів відношені браку до нормального ?

А що тоді робити, хто нормально робить ?

(невже українці такі ліниві з кривими руками що неможуть добре робити хоть щось? чи тільки вміють бабло брати...)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І коли ж ті наївні вже закінчаться?... ТУРБІНИ НЕ РЕМОНТУЮТЬСЯ і НЕ РЕСТАВРУЮТЬСЯ!!! ЦЕ БАЙКА! на вас тільки гроші заробляють...

По Україні - на Мелітопольскому турбокомпресорному реставрують краще ніж в Києві, всі інші фірмочки самі не роблять, а возять в Мелітополь.

"Реставрованої" турбіни вистачить може на рік, якщо повезе. І це не важливо в Польщі чи в Мелітополі, це залежить від стану конкретно вашої турбіни.

Хороша турбіна - НОВА турбіна, а все інше - гроші на вітер.

Я, звичайно, сумніваюсь, що переконаю, бо в натурі нашого народу тяга до "дешевого і "хорошого"", але може каплю сумніву внесу ;)

Вже краще на розборці пошукати, ніж реставрувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не сміши , до ходових турбін вже давно є ремкомплекти і ніхто валів і крильчаток не реставрує , а просто міняють і регулюють .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не сміши , до ходових турбін вже давно є ремкомплекти і ніхто валів і крильчаток не реставрує , а просто міняють і регулюють .

:) ремкомплекти? і що ж входить в той "ремкоплект"? ;) а регулюють що? посадку/натяг? чи може балансують?

І судячи з твоїх слів, міняють вал з крильчаткою і беруть за це всього 1500-2500 грн, так? А нова коштує чомусь штуку баксами... Певно, в турбін корпуси дуже дорогі ;)

В турбін зношуються вали, і це й є самою відповідальною частиною турбіни. А відповідно і самою дорогою. При реставрації посадкові місця валів напиляють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага , міняють вали з крильчатками , це 100% , бо видно візуально ( я про поляків ) , деколи міняють механізм зміни геометрії .

Посадочні місця реставрують , звичайно , без цього ніяк . І така турбіна працює не гірше нової і ресурс точно більший , ніж у турбіни зі шроту , які ви рекомндуєте :_02: . Правда , ще від якості робіт залежить .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...І така турбіна працює не гірше нової і ресурс точно більший , ніж у турбіни зі шроту ...
я ж писав - як повезе ;)
... які ви рекомндуєте :_02: ...
я рекомендую нову :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну , я теж клієнтам рекомендую нове і оригінал , але не всі можуть собі дозволити :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...І така турбіна працює не гірше нової і ресурс точно більший , ніж у турбіни зі шроту ...
я ж писав - як повезе ;)
... які ви рекомндуєте :_02: ...
я рекомендую нову :)

повно підробок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...І така турбіна працює не гірше нової і ресурс точно більший , ніж у турбіни зі шроту ...
я ж писав - як повезе ;)
... які ви рекомндуєте :_02: ...
я рекомендую нову :)

повно підробок

Правильно сказати не підробок , а аналогів :P , а кожен вибирає .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Які ж то аналоги? Фальсифікат. Продають підробку, а видають за оригінал. Так часто буває. Рідко коли кажуть, що дана з/ч не оригінальна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Які ж то аналоги? Фальсифікат. Продають підробку, а видають за оригінал. Так часто буває. Рідко коли кажуть, що дана з/ч не оригінальна.

Ага , тільки це на совісті продавців , а не виробників . Та й самому треба дивитися .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І коли ж ті наївні вже закінчаться?... ТУРБІНИ НЕ РЕМОНТУЮТЬСЯ і НЕ РЕСТАВРУЮТЬСЯ!!! ЦЕ БАЙКА! на вас тільки гроші заробляють...

По Україні - на Мелітопольскому турбокомпресорному реставрують краще ніж в Києві, всі інші фірмочки самі не роблять, а возять в Мелітополь.

"Реставрованої" турбіни вистачить може на рік, якщо повезе. І це не важливо в Польщі чи в Мелітополі, це залежить від стану конкретно вашої турбіни.

Хороша турбіна - НОВА турбіна, а все інше - гроші на вітер.

Я, звичайно, сумніваюсь, що переконаю, бо в натурі нашого народу тяга до "дешевого і "хорошого"", але може каплю сумніву внесу ;)

Вже краще на розборці пошукати, ніж реставрувати.

+100%

А там вже грає роль хто як робить заміну зношених частин. Самаж "Улітка" лишається стара - все інше під заміну (переважно), далі балансують....

А нова , наприклад до 20 літньої автівки, буде коштувати як збитий літак !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Треба з турбіною щось робити (дуже сильно виє). Так куди краще звернутись за діагностикою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...