Саня Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 11:09 #26 Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 11:09 Якщо сам не можеш, то й братися не варто. Тим більше, називати цей проект гучним словом "реставрація" (((Щоб робити це чужими руками, треба дуже багато грошей. Дешевше взяти нову машину в автосалоні.
MishaLutsk Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 12:19 Автор #27 Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 12:19 Якщо сам не можеш, то й братися не варто. Тим більше, називати цей проект гучним словом "реставрація" (((Щоб робити це чужими руками, треба дуже багато грошей. Дешевше взяти нову машину в автосалоні.роблю 80% роботи не я, роблять професіонали, я вчуся. На рахунок грошей....... не так це вже і дорого, ці ціни в неті на запчастини фігня повна, це для тих хто не хоче шукати. Я краще буду вкладати гроші в ретро як їздити на новому ланосі
Deemon Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 12:25 #28 Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 12:25 Я краще буду вкладати гроші в ретро як їздити на новому ланосі кгм, спорно-спорно..
MishaLutsk Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 12:26 Автор #29 Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 12:26 а хто в Луцьку може таке зробити і скількі це буде коштувати????Ти сам можеш. Бо як не можеш - нащо то все було починати...а хіба краще щоб такі машини стояли під забором??
Саня Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 12:37 #30 Опубліковано 4 Лютого, 2012 в 12:37 MishaLutsk, всі за відновлення і збереження подібних авто. Легендарні автомобілі повинні жити. Мені дуже хотілося б, щоб тобі вдалося довести розпочате до кінця. Багато подібних проектів починається з великим ентузіазмом, але за деякий час зазнають краху (((. Комусь грошей не вистачає, комусь бажання, комусь обставини не дозволяють...Краще зразу вибрати напрямок і рухатися до вірної цілі. Ось тут люди й намагаються тобі допомогти, підказати.
Nikandr Опубліковано 5 Лютого, 2012 в 09:35 #31 Опубліковано 5 Лютого, 2012 в 09:35 на Аукро є трохи запчастин - тут і тут
MishaLutsk Опубліковано 6 Лютого, 2012 в 12:54 Автор #32 Опубліковано 6 Лютого, 2012 в 12:54 на Аукро є трохи запчастин - тут і тутДякую що нагадав, давно вже там не був, зараз гляну може є щось корисне
MishaLutsk Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 07:58 Автор #34 Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 07:58 за цей вдалося знайти деякі деталі.....будемо реставрвати купив також два колеса на зад 205*55 R16 шукаєм далі.......
Techniker Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 08:43 #35 Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 08:43 Маю багато запчастин по Волзі 21. Можна зробити руль та ручки на замовлення в любий колір або з дерева комплекти. Багато запчастин по підвісці, радіатори і т.д. Головне визначитись що маєш робити. Чи оригінал чи sleeper чи street.Якщо оригінал і на продажу то до останнього гумового кілечка і прокладочки має бути все оригінальне. Навіть жгути проводки мають бути переплетені нитками того кольору згідно моделі. Шпаклівки не має бути зовсім, тільки свинець а його обробляти не легко. Спеців по такій роботі як я стикнувся аж ...2 і то кажуть стільки грошей що можна ланоса взяти. Це дуже затратна справа і мати фінансів треба багато .Весь хром має бути такий як на оригіналах, а то скільки бачив перша модель Волги 21 має решітку третьої, ковпаки з експорта, молдингів з хрому наліплено. Це не реставрація, а солянка. Рулів старих в гарному стані можна знайти але ціни на них від 1200 євро, новодєл же буде від 2800 гривень в залежності від якості і пластика який використано. Дерево ще дорожче. За оленів зовсім мовчу. Новодєли китайські по 150 доларів , оригінали з рідним хромомпо 400 і далі. Простіше по грошам взяти BMW як рекомендують зробити кастом підрамники і на них все повісити. Ще простіше взяти волгу нову з інжекторним двигуном на 150 коней переварити передню перегородку і тоді не треба мудрити з коробкою і мостом. З переобладнання також буде простіше. Це "найпростіші" варіанти по грошам і по роботі. Їздити на оригінальній волзі прикольно, хто б що не казав. Місця багато комфортно, в салоні достатньо тихо. Музичку гарну поставити і буде зал концертний. Руль легенький .Тільки треба буде закривати закривати очі на динаміку і розхід. Ну і саме цікаве це змазка підвіски. На кожних сто кілометрів треба мазати шкворні, шарніри і т.д Потім правда була централізована змазка . Водій нажимав педальку і масло качалось у всі місця. Правда це все потім замінили масльонками. Раз в тиждень бажано буде шприцуватись. От і треба подумати чи потрібно воно тобі це все чи ні.
Scorpio Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 09:56 #36 Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 09:56 Ось тут добре постарались - http://www.yaplakal.com/forum11/topic404778.html
Саня Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 10:17 #37 Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 10:17 Робота ведеться, це добре. Судячи по придбаним колесам - оригіналу не буде.
MishaLutsk Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 18:15 Автор #38 Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 18:15 так, "заводського оригіналу" не буде, буде "свій оригінал". Ще остаточно не знаю що буде, але V8 пізніше точно буде. Нарешті визначився з кольором, буде 2 кольори
kolialutsk Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 19:23 #39 Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 19:23 Могу привезти машину с заграницы для использования как донора.
Techniker Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 20:12 #40 Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 20:12 Могу привезти машину с заграницы для использования как донора.Звідки і скільки буде коштувати??
Scorpio Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 22:07 #41 Опубліковано 17 Лютого, 2012 в 22:07 Даю напрямок, на рахунок донора - на авторіа найди нерозмитнене авто з правим кермом, буде дешевше чим везти з ЄВРОПИ. Ідеальний варіант БМВ Е39 або Е38 з моторами 3.5 або 4.4 бензинові.
fedot Опубліковано 19 Лютого, 2012 в 09:42 #42 Опубліковано 19 Лютого, 2012 в 09:42 а хто в Луцьку може таке зробити і скількі це буде коштувати????Ти сам можеш. Бо як не можеш - нащо то все було починати...а хіба краще щоб такі машини стояли під забором??Знаєш, напевно краще. Бо якщо почав і закинув - вона всеодно там і опиниться.
searcher Опубліковано 19 Лютого, 2012 в 12:16 #43 Опубліковано 19 Лютого, 2012 в 12:16 Підтримую ТС у його починаннях, але за відносно невеликі гроші (а може й великі 3т у.о.), можна було купити більш пристойний екземпляр ГАЗ М20, практично з повною комплектацією оригінальних частин та елементів декору. Тоді і роботи було б менше і процес реставрації відбувався б швидше. І не треба було б шукати спідометр і годинник від різних авто, та ще купу інших дрібниць взятих невідомо звідки. - ІМХО
igorrrko Опубліковано 19 Лютого, 2012 в 12:32 #44 Опубліковано 19 Лютого, 2012 в 12:32 Може таку забацаєте???
MishaLutsk Опубліковано 27 Березня, 2012 в 18:06 Автор #45 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 18:06 роботи помалу але йдуть.......
igorrrko Опубліковано 27 Березня, 2012 в 19:19 #46 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 19:19 Кльово! Але (ІМХО) шпаклювання-малювання,це найпростіше зі всього,з чим ще доведеться зіштовхнутися попереду.До речі,реклама на ТВ крутиться,не пам"ятаю правда чого.Там Мочанов на такій же "Поб"єді" позує.
Techniker Опубліковано 28 Березня, 2012 в 10:26 #47 Опубліковано 28 Березня, 2012 в 10:26 роботи помалу але йдуть.......Визначився вже з проектом? А то кузов дивлюсь в грунті. Підвіска рідна ?? Чи потім все по фарбованому робити ??
MishaLutsk Опубліковано 30 Березня, 2012 в 17:22 Автор #48 Опубліковано 30 Березня, 2012 в 17:22 роботи помалу але йдуть.......Визначився вже з проектом? А то кузов дивлюсь в грунті. Підвіска рідна ?? Чи потім все по фарбованому робити ??Підвіска рідна, двигун і КПП також. Пізніше, можливо на наступну зиму двигун ГАЗ-53+АКПП мерседес 126, підвіска ГАЗ-21 на дискових тормозах, Volvo міст.
MishaLutsk Опубліковано 12 Квітня, 2012 в 16:27 Автор #49 Опубліковано 12 Квітня, 2012 в 16:27 станом на сьогодні......
Zheny@ Опубліковано 13 Квітня, 2012 в 09:58 #50 Опубліковано 13 Квітня, 2012 в 09:58 ДОведеться ще купити до неї Audi 80/100 щоб начинку вставити Тоді буде ракета!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.