Перейти до змісту

ГАЗ-20 "Побєда" (реставрація)


MishaLutsk

Рекомендовані повідомлення

Якщо сам не можеш, то й братися не варто. Тим більше, називати цей проект гучним словом "реставрація" (((

Щоб робити це чужими руками, треба дуже багато грошей. Дешевше взяти нову машину в автосалоні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 80
  • Створено
  • Остання відповідь

Якщо сам не можеш, то й братися не варто. Тим більше, називати цей проект гучним словом "реставрація" (((

Щоб робити це чужими руками, треба дуже багато грошей. Дешевше взяти нову машину в автосалоні.

роблю 80% роботи не я, роблять професіонали, я вчуся. На рахунок грошей....... не так це вже і дорого, ці ціни в неті на запчастини фігня повна, це для тих хто не хоче шукати. Я краще буду вкладати гроші в ретро як їздити на новому ланосі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я краще буду вкладати гроші в ретро як їздити на новому ланосі

кгм, спорно-спорно..:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а хто в Луцьку може таке зробити і скількі це буде коштувати?

???

Ти сам можеш. Бо як не можеш - нащо то все було починати...

а хіба краще щоб такі машини стояли під забором??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MishaLutsk, всі за відновлення і збереження подібних авто. Легендарні автомобілі повинні жити. Мені дуже хотілося б, щоб тобі вдалося довести розпочате до кінця. Багато подібних проектів починається з великим ентузіазмом, але за деякий час зазнають краху (((. Комусь грошей не вистачає, комусь бажання, комусь обставини не дозволяють...

Краще зразу вибрати напрямок і рухатися до вірної цілі. Ось тут люди й намагаються тобі допомогти, підказати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Аукро є трохи запчастин - тут і тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Аукро є трохи запчастин - тут і тут

Дякую що нагадав, давно вже там не був, зараз гляну може є щось корисне

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

за цей вдалося знайти деякі деталі.....будемо реставрвати

купив також два колеса на зад 205*55 R16

шукаєм далі.......

post-2962-0-42229300-1329465265_thumb.jp

post-2962-0-37347100-1329465305_thumb.jp

post-2962-0-81972000-1329465368_thumb.jp

post-2962-0-05797400-1329465394_thumb.jp

post-2962-0-10717100-1329465488_thumb.jp

post-2962-0-42229300-1329465265_thumb.jp

post-2962-0-37347100-1329465305_thumb.jp

post-2962-0-81972000-1329465368_thumb.jp

post-2962-0-05797400-1329465394_thumb.jp

post-2962-0-10717100-1329465488_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю багато запчастин по Волзі 21. Можна зробити руль та ручки на замовлення в любий колір або з дерева комплекти. Багато запчастин по підвісці, радіатори і т.д. Головне визначитись що маєш робити. Чи оригінал чи sleeper чи street.

Якщо оригінал і на продажу то до останнього гумового кілечка і прокладочки має бути все оригінальне. Навіть жгути проводки мають бути переплетені нитками того кольору згідно моделі. Шпаклівки не має бути зовсім, тільки свинець а його обробляти не легко. Спеців по такій роботі як я стикнувся аж ...2 і то кажуть стільки грошей що можна ланоса взяти. Це дуже затратна справа і мати фінансів треба багато .Весь хром має бути такий як на оригіналах, а то скільки бачив перша модель Волги 21 має решітку третьої, ковпаки з експорта, молдингів з хрому наліплено. Це не реставрація, а солянка. Рулів старих в гарному стані можна знайти але ціни на них від 1200 євро, новодєл же буде від 2800 гривень в залежності від якості і пластика який використано. Дерево ще дорожче. За оленів зовсім мовчу. Новодєли китайські по 150 доларів , оригінали з рідним хромомпо 400 і далі. Простіше по грошам взяти BMW як рекомендують зробити кастом підрамники і на них все повісити. Ще простіше взяти волгу нову з інжекторним двигуном на 150 коней переварити передню перегородку і тоді не треба мудрити з коробкою і мостом. З переобладнання також буде простіше. Це "найпростіші" варіанти по грошам і по роботі. Їздити на оригінальній волзі прикольно, хто б що не казав. Місця багато комфортно, в салоні достатньо тихо. Музичку гарну поставити і буде зал концертний. Руль легенький .Тільки треба буде закривати закривати очі на динаміку і розхід. Ну і саме цікаве це змазка підвіски. На кожних сто кілометрів треба мазати шкворні, шарніри і т.д Потім правда була централізована змазка . Водій нажимав педальку і масло качалось у всі місця. Правда це все потім замінили масльонками. Раз в тиждень бажано буде шприцуватись. От і треба подумати чи потрібно воно тобі це все чи ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось тут добре постарались - http://www.yaplakal.com/forum11/topic404778.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Робота ведеться, це добре. Судячи по придбаним колесам - оригіналу не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так, "заводського оригіналу" не буде, буде "свій оригінал". Ще остаточно не знаю що буде, але V8 пізніше точно буде.

Нарешті визначився з кольором, буде 2 кольори

post-2962-0-94065500-1329502548_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Могу привезти машину с заграницы для использования как донора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Могу привезти машину с заграницы для использования как донора.

Звідки і скільки буде коштувати??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Даю напрямок, на рахунок донора - на авторіа найди нерозмитнене авто з правим кермом, буде дешевше чим везти з ЄВРОПИ. Ідеальний варіант БМВ Е39 або Е38 з моторами 3.5 або 4.4 бензинові.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а хто в Луцьку може таке зробити і скількі це буде коштувати?

???

Ти сам можеш. Бо як не можеш - нащо то все було починати...

а хіба краще щоб такі машини стояли під забором??

Знаєш, напевно краще. Бо якщо почав і закинув - вона всеодно там і опиниться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую ТС у його починаннях, але за відносно невеликі гроші (а може й великі 3т у.о.), можна було купити більш пристойний екземпляр ГАЗ М20, практично з повною комплектацією оригінальних частин та елементів декору. Тоді і роботи було б менше і процес реставрації відбувався б швидше. І не треба було б шукати спідометр і годинник від різних авто, та ще купу інших дрібниць взятих невідомо звідки. - ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може таку забацаєте???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

роботи помалу але йдуть.......

post-2962-0-86017800-1332871497_thumb.jp

post-2962-0-24642600-1332871532_thumb.jp

post-2962-0-36904900-1332871556_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кльово! Але (ІМХО) шпаклювання-малювання,це найпростіше зі всього,з чим ще доведеться зіштовхнутися попереду.

До речі,реклама на ТВ крутиться,не пам"ятаю правда чого.Там Мочанов на такій же "Поб"єді" позує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

роботи помалу але йдуть.......

Визначився вже з проектом? А то кузов дивлюсь в грунті. Підвіска рідна ?? Чи потім все по фарбованому робити ??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

роботи помалу але йдуть.......

Визначився вже з проектом? А то кузов дивлюсь в грунті. Підвіска рідна ?? Чи потім все по фарбованому робити ??

Підвіска рідна, двигун і КПП також. Пізніше, можливо на наступну зиму двигун ГАЗ-53+АКПП мерседес 126, підвіска ГАЗ-21 на дискових тормозах, Volvo міст.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

станом на сьогодні......

post-2962-0-00791200-1334247955_thumb.jp

post-2962-0-34758400-1334247968_thumb.jp

post-2962-0-13999700-1334247985_thumb.jp

post-2962-0-03540800-1334247994_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ДОведеться ще купити до неї Audi 80/100 щоб начинку вставити :) Тоді буде ракета!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...