Перейти до змісту

Двигун з вінчестера


Nikolson

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Доведеться лізти в підвал за лобзіком. А де у нас в місті можна дістати оргскло?

Тільки що зібрав і схему. Працює нормально, але при запуску дуже гріється мікросхема.

Крутить на всю? пробував зупинити? рестартує? Скільки відвалив за мікруху?

Опубліковано

Використовував БЖ з старого комп'ютери, спочатку 5 В, потім 12 В.

Можна легко зупинити. При певному навантаженні мікросхема не подає струм на мотор .

Рестартувати не пробував, бо якщо сильно навантажити мотор мікросхема дуже швидко гріється.

на варшавці взяв за 12 грн. і то б/у

Опубліковано

Швидкість обертання можна змінювати лише зміною напруги?

Тут (нижче) читав що змінним резистором можна

я хочу збільшити оберти, а напругу вище 16 В піднімати не можна.

Опубліковано
От невдача, IRFZ44 маю дві штуки і ті залишились в Києві

Там по ідеї можна і інші транзистори використати, навіть необов'язково такі потужні. Можна спробувати використати польовики із материнських плат.

Швидкість обертання можна змінювати лише зміною напруги?

Швидкість не повинна залежати від напруги. По ідеї має бути можливість змінювати частоту обертання, треба почитати даташит.

Опубліковано

Там по ідеї можна і інші транзистори використати, навіть необов'язково такі потужні. Можна спробувати використати польовики із материнських плат.

То ясне діло, просто ті точно були. Передивився ті плати, що вдома, а там вже жодного транзистора нема :) колись значить руки вже дійшли до них :)

Опубліковано
Швидкість обертання можна змінювати лише зміною напруги?

Швидкість не повинна залежати від напруги. По ідеї має бути можливість змінювати частоту обертання, треба почитати даташит.

ти правий, при низькій напрузі живлення двигун гірше запускається.

пробував регулювати напругу змінним резистором, але він дуже гріється, можна руки попекти :)

Опубліковано

Швидкість обертів залежить від швидкості перемикання обмоток. Ну а резистор змінний грівся бо він не розрахований на такі струми.

Опубліковано

швидкість можна змінювати, змінючи номінали конденсаторів, тих що по 18 нф.

але треба зробити якийсь регулятор, бо не хочеться кожний раз перепаювати кондери :)

Опубліковано

Те про що я писав. В TDA не зручно міняти оберти, в яких межах там треба міняти, або скільки режимів Ви хочете. Можливо просто поставити перемикач, який би вмикав потрібні конденсатори. Тут ше правда питання чи можна на включеній мікросхемі їх міняти.?

Опубліковано

На робочій мікросхемі скоріш за все можна переключати, але обов'язково має бути конденсатор мінімальної ємкості який не комутується а всі інші підключати паралельно до нього.

Опубліковано

поставив конденсатори на 6,8 нф і пускаючий на 100 нф.на мою думку нічого не змінилось, хоча важко визначати швидкість обертання візуально :) ніби швидше крутиться :)

Опубліковано

Самий простий варіант

post-8493-0-24266500-1325234173_thumb.jp

Але чи робоча схема незнаю. І тут є один великий підводний кабель, схема не відслідковує положення ротора і не вміє правильно розкручувати двигун.

Ще можна почитати тут: http://forum.rcdesign.ru/f8/thread12183.html

Опубліковано

Самий простий варіант

post-8493-0-24266500-1325234173_thumb.jp

Але чи робоча схема незнаю. І тут є один великий підводний кабель, схема не відслідковує положення ротора і не вміє правильно розкручувати двигун.

Ще можна почитати тут: http://forum.rcdesig...hread12183.html

Необходимо контролировать нарастание тока на каждой из обмоток двигателя, и при достижении максимум отключать ток. Для больших оборотов отключение надо будет производить немного раньше чем будет достигаться максимум тока в обмотке. Таким образом можно раскучивать(набирать скорость).

Так же часто используют контроль положени обмотки посредством датчиков Холла.

Так что есть как минимум два варианта контроля.

Пока пробую на микроконтроллере реализовать замеры тока в омботках. Но точно знаю что мощность при контроле тока на ПОРЯДОК будет больше чем без контроля. А схемы н аТДА5140 пальцем останавливается легко, и по схеме по ссылке тоже легко остановить ротор, для авиамоделей таких схемы питания не подойдут.

Опубліковано

Ще можна почитати тут: http://forum.rcdesig...hread12183.html

я читав цей форум, і вже знайшов схему, але не знаю як з їхнього файлообмінника її скачати :mellow:

dakkar, а по якій схемі ти робив?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...