Перейти до змісту

куди здати ноут на ремонт?


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

куди здати ноут на ремонт? Ноут Fujitsu siemens Amlo L 7300 зовсім не стартує . Але треба так здати щоб потім не було проблем , що там мені щось пробували і не получилось,щоб нічого не пропало і тд..

Опубліковано

раджу Робим Гуд на пр.Волі біля магазину Знання. У мене були подібні проблеми. Звернувся - зробили за помірну ціну, дали гарантію.

Опубліковано

Перший нюанс: майже в усіх сц в умовах обслуговування пише: ми не несемо відповідальності за збереження даних

Тобто хочеш щоб десь поремонтували - ліпше завбачливо поскидай всі свої дані кудись.. зніми вінчестера і кудись підключи, абощо

другий нюанс - не стартує, це як? нічого геть не показує, чи все таки жужить і щось там на екрані блимає? бо може бути програмна і апаратна поломка...

а за Робим Гуд - в мене в брата відеочіпові приходив триндєц, то вони його просто прогріли...

це типу модний сервіс так робить? ага....

Якщо десь якийсь міст навернувся чи відеочіп - то іч паяльна станція в Луцьку є в ІнтСервісі. Де ще - навіть і не знаю

Опубліковано

Перший нюанс: майже в усіх сц в умовах обслуговування пише: ми не несемо відповідальності за збереження даних

Тобто хочеш щоб десь поремонтували - ліпше завбачливо поскидай всі свої дані кудись.. зніми вінчестера і кудись підключи, абощо

другий нюанс - не стартує, це як? нічого геть не показує, чи все таки жужить і щось там на екрані блимає? бо може бути програмна і апаратна поломка...

а за Робим Гуд - в мене в брата відеочіпові приходив триндєц, то вони його просто прогріли...

це типу модний сервіс так робить? ага....

Якщо десь якийсь міст навернувся чи відеочіп - то іч паяльна станція в Луцьку є в ІнтСервісі. Де ще - навіть і не знаю

е

А ІнтСервіс- то де ?

Опубліковано

..... відеочіпові приходив триндєц, то вони його просто прогріли...

це типу модний сервіс так робить? ага....

Таке роблять майже всі сервіси. Спочатку прогрівають чип, перевіряють чи то щось дало. Бо простим прогрівом можна відновити контакт чипа з платою або, навіть, самого кристала з дорожками. Чи Ви хотіли, щоб сервіс відразу рубав бабло по максимуму за повну заміну чипа?

Станції зараз у багатьох є, але не у всіх ручки до них йдуть в комплекті.

Опубліковано

Прогрів НІКОЛИ не дасть результату. Лише тимчасове покращення на певний час, через який ноут все одно здохне

Якщо робити - то реболл..

мені ноута гріли, брату гріли, іще знайомим гріли... ні в кого не попрацював довше двох тижнів. то нафіка той цирк?

Все остальные методы, о которых Вы слышали или, может быть, услышите: «погреть», нагреть, подуть на чип и другие непрофессиональные способы ремонта приводят к следующему:

  • Перегрев чипа приводит к полному его выходу из строя и невозможности, как минимум, его реболлинга.
  • Неконтролируемый перегрев приводит к потемнению платы (изменению цвета текстолитом платы) и геометрическому её искажению (изгиб, вздутие пузырей) вследствие которого, она не только не приходит в рабочее состояние, но может уже даже и не «влазить» назад в корпус ноутбука. Также изгиб часто приводит к отрыву контактных площадок под чипами, что значительно удорожает, а иногда и делает вообще невозможным ремонт видеокарты или материнской платы.
  • Несоблюдение термопрофиля (графика температуры во времени) и непосредственно температуры плавления может приводить к отрыву части контактных площадок во время снятия чипа с платы, во время установки микросхемы – к дефектам паяных соединений и повторным выходам из строя.
  • Работоспособность платы, полученная «прогревом» чипа может продолжаться от 1 включения до 2-3 недель, с последующим обязательным выходом её из строя.

з.і. якщо цікавить варіант "поремонтувать подешевше, аби проробило 3 дні, і бігом впарити ноут якомусь лашарі" - то прогрів для вас

Опубліковано

Якщо на те пішло, то нащо той цирк з реболом? Міняти відразу на новий і все. А ще краще - поміняв плату і маєш гарантований результат. Тільки от чи ціна в такому випадку вас порадує?

Опубліковано

Якщо вас задовільняє варіант по два рази в місяць носити ноут, щоб він працював, а потім від перегріву мамка покоробилася і стала неремонтно пригодною - діло ваше

Зате дешево. ага :)

Опубліковано

Можливо так паяли (((. Я знайомих завжди попереджаю про можливі ризики і даю місяць гарантії на роботу. Звичайно не все вдається зробити, але те, за що бралися гроші, вже по пів року відходило і більше. Політ нормальний.

Опубліковано

Е, шанувальники ребола! А ви знаєте що воно таке, отой містичний РЕБОЛ, і як воно робиться? При відвалі одного чи кількох провідників (кульок припою між мікросхемою і платою) при правильному прогріві імовірність відновлення контакту досить висока. (Як і повторного обриву через певний час) При реболі - знімаєм міст (кочерарим плату і міст), перекатуєм шарики- знову кочегарим міст, і запаюєм - ще раз кочегарим міст і плату. Імовірність вбити плату і міст внаслідок дії високої температури (перегрів, деформація) зростає в рази, і не факт що всі кульки ідеально сядуть на місце і не замкнуться між собою, навіть якщо пощастить і нічого не зіпсується від самого перегріву. Жодна китайська інфрачервона паялка навіть близько не дотримується температурних профілів, встановлених умовами технологічного процесу заводської пайки материнської плати, та і жоден виробник такі деталі нікому не розкриває. Професійних паялок рівня Ersa, Martin і т.п. в нашому селі нема і не буде, бо коштують вони дуже дофігіща. Тобто якщо хтось і робить якийсь ребол, то це на свій і клієнта страх і ризик, і гарантію дає мінімальну (грошенят заробити хочеться), бо якщо цей ремонтник не повний ідіот, то розуміє, що якісне виконання такої роботи в наших умовах практично не можливе.

В Києві є сервіси відповідного рівня з правильним обладнанням і хорошими спеціалістами, але ціна на їхню роботу теж дуже висока.

Опубліковано
Професійних паялок рівня Ersa, Martin і т.п. в нашому селі нема і не буде

А на чому тоді працював Мікс і кому він то всьо спулив? Судячи з відгуків в нього були хороші результати.

Опубліковано

На рахунок "заводських" термопрофілів китайських паялок - згоден на 100%, не під нас настроєно. Але ж ніхто не заважає самому налаштувати, під свої умови, адже і температура приміщення, і вологість повітря, і наявність найменших протягів, і навіть колір плати даються взнаки. Я, наприклад, довго боровся з "чудом китайської індустрії", і тепер роблю інфрачервону станцію "з нуля" власноруч, з якісної товстої нержавійки, з кварцевими нагрівачами.

На рахунок Мікса - взимку у нього тяганина була з П'явкою (mastersat), можливо, вищенаведене посилання на топік і є результатом їх "плідної спільної співпраці".

Дякую за поради , поїду спочатку в Робим Гуд ,що скажуть а там дальше побачу.

За наявною в мене інформацією (на рівні слухів) РобимГуд луцький (робимгудів ціла мережа по Україні) в ноутбуках тільки штекери міняє і пилососить, заміну чипсетів проводять в Києві (можливо, це й на краще). А так - мобілки, і то не весь спектр послуг.

Якщо хтось є з РобимГуд - викладіть, будь-ласка, прейскурант?

Опубліковано

Відгуки були дуже різні. Ось наприклад. http://board.lutsk.u...__fromsearch__1

Тоді мікс сам чіпи не перепаював, давав підрядчикам десь у Львів.

А тут нарісувався чувак, який бив себе в груди п"яткою "я всьо магу"

через те і оці негативні відгуки.

як сам він купив паялку - то і проблем не виникало

Опубліковано
Якщо хтось є з РобимГуд - викладіть, будь-ласка, прейскурант?

Знайшов такий прейскурант в них на сайті. :)

З.І. Раніше ще були розцінки по ремонту ноутбуків та на установку різного софту, зараз вже прибрали.

Опубліковано

"Робим Гуд" - найгірший сервіс ,з яким доводилось мати справу!!!! :0118:

Не рекомендую віддавати на ремонт свої компи,еоути чи телефони

Опубліковано

"Робим Гуд" - найгірший сервіс ,з яким доводилось мати справу!!!! :0118:

Не рекомендую віддавати на ремонт свої компи,еоути чи телефони

Аргументуйте?

Опубліковано

"Робим Гуд" - найгірший сервіс ,з яким доводилось мати справу!!!! :0118:

Не рекомендую віддавати на ремонт свої компи,еоути чи телефони

Аргументуйте?

настільки неприємний осадок лишився після них,що все виклала ось тут

Опубліковано

"Робим Гуд" - найгірший сервіс ,з яким доводилось мати справу!!!! :0118:

Не рекомендую віддавати на ремонт свої компи,еоути чи телефони

Шановна, paksivatova, відносно вашого терміналу який здано по причині - рипить мікрофон періодично (проявляється несправність один раз на кілька днів) то вважаємо вашу заяву безпідставною, так як Ви самі відмовились від продовження ремонту, Мало того, що Ваш апарат потрібно відремонтувати, його ще й потрібно тестувати на протязі довгого часу(що Вас не влаштовувало), щоб бути впевненим чи не проявиться несправність знову і Ви не прийдете зі скандалом знову. Тому Ваші претензії є безпідставними. Від термінів ремонту Ви відмовились самі,телефон Вам повернули в тому ж стані, плюс за діагностику ви не оплатили ні копійки.

P.S До речі( цитата"Не рекомендую віддавати на ремонт свої компи,еоути")комп"ютерну техніку нам на ремонт ви не залишали, тому Ви не можете судити про якість її ремонту.

Опубліковано

"Робим Гуд" - найгірший сервіс ,з яким доводилось мати справу!!!! :0118:

Не рекомендую віддавати на ремонт свої компи,еоути чи телефони

Шановна, paksivatova, відносно вашого терміналу який здано по причині - рипить мікрофон періодично (проявляється несправність один раз на кілька днів) то вважаємо вашу заяву безпідставною, так як Ви самі відмовились від продовження ремонту, Мало того, що Ваш апарат потрібно відремонтувати, його ще й потрібно тестувати на протязі довгого часу(що Вас не влаштовувало), щоб бути впевненим чи не проявиться несправність знову і Ви не прийдете зі скандалом знову. Тому Ваші претензії є безпідставними. Від термінів ремонту Ви відмовились самі,телефон Вам повернули в тому ж стані, плюс за діагностику ви не оплатили ні копійки.

P.S До речі( цитата"Не рекомендую віддавати на ремонт свої компи,еоути")комп"ютерну техніку нам на ремонт ви не залишали, тому Ви не можете судити про якість її ремонту.

мені давали відповідь,що не знаємо коли буде готовий!!! це виходить, що може день,а може місяць,а може невідомо коли.

мені не сказали,потрібно зробити те і те ,аби відремонтувати. постійно тикали пальцем в небо.

зі скандалом я не приходила .і взагалі у Вас не скандалила.

я хотіла почути конкретно, що потрібно зробити для вирішення поломки і коли це може бути здійснено.

я не почула від працівників,що наприлад ,за 2 тижні ми віддамо справний телефон . Я лише чула,не знаємо коли буде . І ті варіанти ,які були пропоновані - не вирішили проблеми

Опубліковано

а я скажу просто, некомпетентны.

Вас просили заменить микрофон, вы поагакали и все.

Потом начали всплывать, "пидсылювач аудио", "програмный сброс".

Ваши слова разошлись с Вашими действиями, это профессионализм и компетентность!? увы.

Опубліковано

ну ремонт, є ремонт!

вхі хто займається ремонтом знають, не 100% пацієнтів можна відремонтувати

і завжди найдеться хтось, кому не сподобається результат (який би він не був)

від себе: всі звернення в "робим гуд" мене задовільнили повністю, все було дуже швидко і професійно. Надалі буду користуватися їхнім сервісом

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...