Перейти до змісту

ДАІ


Gabriel

Рекомендовані повідомлення

На тему наштовхнула така ситуація.

Їхав сьогодні по Карпенка Карого в райноні 12 години зі сторони "варшавки" на Дубинську. І бачив як в одній з вуличок (Декабристів, Щусєва, не знаю які там ще йдуть) наша доблесна міліція сховала свій автомобіль (метрів 10 від основної дороги) і визирають (в буквально розумінні) із-за кущів з фарою на дорогу, як в старі добрі часи.

Тому питання перше, чи мають право так робити, ховатись як колись, щоб їх видно не було з дороги?

Питання друге, оскільки на тому місці їх побачив вперше, може варто розвинути теми про те, де є улюблені точки патрулювання ДАІ в Луцьку і не тільки (може ще хто не їх знає) і повідомляти якщо зявляються на новому місці.

Допоможемо один одному?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 97
  • Створено
  • Остання відповідь
Допоможемо один одному?

А чего тут помогать? ИМХО мне по барабану где они в городе прачутся, хоть на каждом углу, даже так лучше, я себе еду в нормальной скорости по правилам, нафига мне знать где они эти менты.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Два тижні тому я їхав зі Світязя. Вже в Рожещанському районі мені моргнули що попереду стоять дайци. Я пригальмував до 75 км/год, поставив на круіз-контроль і з такою швидкістю в'їхав в населений пункт. Через метрів 500 мене зупиняють і показують радар, на якому була швидкість 82 км/год. На моє заперечення що це не моя швидкість мені сказали що "працівник ДАІ не пацан" і запропонували пройти до них в машину для написання протоколу. Я погодився. Далі відбувся наступний діалог:

(я) покажіть мені ліцензію на використання вашого радару і протокол перевірки точності його показів

(Мєнт) :( ееее... ииии... вони в мене є.... десь там.... потім покажу.... от тільки напишу протокол і зроблю запис в талон!

(я) нема питань, пишіть.

Він старанно пише протокол і ставить галочки де я маю підписатись. Одна галочка -- про правильність вказаних в протоколі даних. Інша -- про те що я був ознайомлений з статтями 63 Конституції України, статтею 258 і ч.2 статті 130 Кодексу України про Адміністративні Порушення. Я хвилин 5-7 уважно читаю протокол, ставлю підпис про правильність заповнення... і прошу ознайомити мене з тими статтями ;)

Це треба було бачити!.. Статтю 63 з Конституції даєц мені більш-менш сказав, на про дві інші статті сказав що це для мене не важливо, це для них ті статті. Я кажу "пробачте, але якщо тут має стояти мій підпис що я ознайомлений, то воно мене стосується -- ознайомте, інакше підпису не поставлю". Він побілів, і першу статтю щось там якось придумав... а другої ну не знає і все! :)

Після повторення моєї вимоги ознайомити мене з тією статтею він кличе напарника і просить допомогти. Разом вони якось так-сяк щось придумали, сказали мені, заплутуючись в словах. Внятного формулювання я так і не почув. Після того я в поясненні написав: "Зі звинуваченням в порушенні не згідний, документальних підтверджень того що швидкість саме мого транспортного засобу була зафіксована радаром немає. Окрім того, зі змістом статті 130 КУпАП працівник ДАІ мене не ознайомив, поскільки він сам її не знає" і поставив під поясненням підпис :)

Діашник мені ображено "Ну нащо ж ви так?....", а я йому кажу: "Я людина принципова, якщо я знаю що не правий, то даю 20 грн і їду далі, а якщо знаю що я нічого не порушив, то "приклеїти" собі не дам". І пояснив йому, що я знав про те що він тут стоїть бо мені мигнули, і що я їхав зі швидкістю 75 км/год, виставленою на круіз-контролі. Я навіть пристебнутий був коли він мене зупинив! На спробу переконати мене що в мене спідометер бреше я відповів, що покази спідометра тиждень тому перевіряв по GPS, і що показує він навіть на кілька км/год більше, ніж машина їде насправді, і до того ж я не перший раз так на круіз-контролі проїжджаю повз радар. А от документів які підтверджують перевірку правильності показів радара я так і не побачив. Він каже "Та я вам зараз можу п'ять машин показати з якою швидкістю вони їдуть!". Я йому "Ви мені покажете що каже ваш радар про їхню швидкість, а не їхню реальну швидкість, я вашому радару не вірю. Робіть запис в талон і віддавайте мені документи, я спішу додому".

Запис в талон він робити не став, ображено віддав документи і мовчки вийшов з машини, лишивши мене там самого :)

Щось я не впевнений, що той протокол дійде до суду. Зате думаю, що ті статті даішник вивчить на пам'ять ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Запис в талон він робити не став, ображено віддав документи і мовчки вийшов з машини, лишивши мене там самого :)

о,

то у тебя теперь машина с мигалками?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Окрім того, зі змістом статті 130 КУпАП працівник ДАІ мене не ознайомив, поскільки він сам її не знає" і поставив під поясненням підпис :)"

Plum, мудрий тобі даішник попався! Як мені відомо , то ст. 130 КЗпАП- це керування транспортним засобом в нетверезому стані :blink: І якщо так вийде , що протокол попаде до суду з статтею про перевищення швидкості, не думаю, що там прочитають твій запис :) Навряд чи... ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вывод: возить с собой книжечку КЗпАП

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В топік, що знаю:

Карпенка-Карого, біля Варшавки, під мостом - там знак "перестроїтись" - рибне місце.

Ківерцівська, за світлофором (виїзд з Варшавки), ховаються за "малосімейкою", все аналогічно.

Нарешті просікли, що по відремонтованій набережній можна безпечно їхати 90 - часом стоять біля зїзда "з вокзалу".

Будь-який "круг" - стоять, і січуть, чи ти, не вїжжаючи на круг корректно пропускатимеш тих, хто з"їжжає з круга.

T-подібне перехрестя Відродження-Рівненська - за зупинками, ну, це всі знають <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Карпенка-Карого, біля Варшавки, під мостом - там знак "перестроїтись" - рибне місце.

какой знак? <_<

а знака "построиться" еще не придумали?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я этих СУК на нюх непереношу. Постоянно скандалю с ними в протоколе пишу что "не согласен буду обжаловать в суде" это не даёт им права сделать заседание суда без моего присутствия, как следствие ни один протокол не доходит до суда. Иногда особо зажравшимся пишу " Требовали взятку, но я не дал" тут вообще глаза становятся у них квадратные. А ПРИЧИНА МОЕЙ ВОЙНЫ: Эти скоты стоят не там где надо наводить порядок .... например на старом базаре или возле ТАМ ТАМА на мосту и.т.д а МЛЯТЬ стоят где не надо в кустах, не знают своих прав и обязанностей, стоят под мостом ГДЕ СТОЯТЬ ПО ПРАВИЛАМ ДОР.ДВИЖЕНИЯ ЗАПРЕЩЕНО, да ещё и палкой машут чтобы водитель там останавливался. Я этих сволочей имел , имею и иметь буду, пока они не начнут заниматься своим делом, а не в кустах дроч.ть !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

будучи в Карпатах, я с тамошним гайцем чуть не подрался за право первым заполнять обьяснения <_< остановили меня за то, что блокпост проехал не затормозив. то есть я как бы неправ - притормозил, конечно, чтобы увидели номера и машину, но не остановился. отмахнули палкой - встал, из машины не вышел. гаец подошел и отрапортовался по всей форме (первый раз такое вижу, кстати). не вопрос - я вышел, пересел к ним в машину. и вот тут начались чудеса. сначала, чтобы якобы не тратить мое время, предложили подписать чистый протокол с датой и номером нарушения. я отказался, сказал что как минимум свое обьяснение я впишу и достал ручку. гаец просто вырвал у меня протокол и стал заполнять свое обьяснение. когда я попросил оставить на оставшейся пустоте росчерк Z, он почему-то отказался, причем весьма настойчиво. и уже после того, как я заполнил свои обьяснения, он "закрыл" свое поле росчерком. мою копию протокола почему-то составлять отказался, отдал документы и пожелал счастливой дороги.

кстати, пресловутые статьи мне дали почитать на двух малюсеньких распечаточках, которые после прочтения забрали обратно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні ввечері стояли з фарою відразу за автоцентром "Сафрон" і ловили зі сторони мосту на Рівненській (там є де розігнатись <_<, щоб попасти на фару )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В обід на Набережній "паслися". Частенько їх бачу або на Ковельській - слідкують за перехрестям на Воз'єднанна, або на Набережній, зазвичай за кілька метрів від світлофора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по вул. Московська, таке враження що кожного ранку з фарою, і щоразу перевищення швидкості 82 км/год. магічна швидкість якась. Конкретніше якщо їхати з варшавки під мостом-Сафрон-Мавекс..., то приблизно за Сапалаївкою на повороті, реально їх не видно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ПРИЧИНА МОЕЙ ВОЙНЫ: Эти скоты стоят не там где надо наводить порядок .... например на старом базаре или возле ТАМ ТАМА на мосту и.т.д а МЛЯТЬ стоят где не надо в кустах

Вот тут ты прав на все 110%, они стоят где можно поживиться за мелкое нарушение просто уставшего водителя, а вот где действительно потенциально опасные участки они стоять не хотят, там же не заработаешь денег.

Сука, так иногда обидно, всегда ездишь по правилам, а иногда надо ехать по правильному и тут тебя ждет этот урод, и ты когда всегда ездишь нормально но тут просто по ситуации так получилось он тебя останавливает и начинает еще запись в талон делать, за шо, а куча ушлепков шпиляют по городу людей збивают, пьяные машины бьют так они откупаются взятками или везением, сука так бесит, я уже спорил с одним под мостом на базаре, я ему также и говорил как писал, а он мне "Пене Димтро, всі перед законом рівні", ага конечно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот случайно в новостях увидел статейку:

http://autonews.ua/autobusiness/03/07/2008/24821.shtml

ГАИ будет жить на одну зарплату

03 июля 2008

За получение взятки на сумму от 20 гривен сотрудника ГАИ будут увольнять из органов внутренних дел. Насколько действенной будет такая мера, покажет время.

«Прокуратура считает, что 20 гривен - недостаточная сумма для возбуждения уголовного дела. Человек продавшийся за двадцатку, будет увольняться из милиции, и дальше его руководитель будет сурово наказан, почти до снятия с должности». - заявил начальник Департамента ГАИ МВД Сергей Коломиец. Столь строгие меры, по его мнению, смогут ликвидировать коррупцию в рядах сотрудников ГАИ.

На протяжении 17 лет существования независимой Украины коррумпированность во всех эшелонах власти процветала. Одними из самых коррумпированных чиновников были и остаются дорожные милиционеры.

Властями периодически предпринимались демонстративные попытки борьбы с этим явлением. Время от времени даже ловили виновных. Одним из самых громких недавних примеров было возбуждение уголовного дела против начальника одесской ГАИ. Прокуратуре удалось обнаружить 21 случай получения денежных средств незаконным путем на общую сумму 45 тысяч гривен. На основании этих данных дело было передано в суд.

Еще одна показательная акция проводилась недавно в Киеве. В ходе операции сотрудники управления Государственной автоинспекции ГУ МВД Украины в г. Киеве задержали пятерых водителей, которые после неоднократных предупреждений настойчиво пытались дать честным защитникам правопорядка взятку. Предложенные суммы колебались от 20 до 150 гривен. Все факты этого дела были надлежащим образом задокументированы. Вещественные доказательства (денежные средства) у задержанных в присутствии свидетелей изъяты. После этого задержанные были доставлены в районные управления милиции. По фактам попытки дачи взятки работникам ГАИ возбуждены уголовные дела по ст. 369 УК Украины (попытка подкупа - взятка).

К сожалению, такое поведение людей в погонах бывает только на показательных акциях, которые время от времени они же и проводят, дабы продемонстрировать нам неподкупность и честность милицейских сотрудников.

На самом деле, отмахнувшись от облака пыли, которое нагло пытаются пустить всем в глаза работники ГАИ, понимаешь всю горечь ситуации. Несовершенная законодательная база и жадность доблестных сотрудников ГАИ приводят к тому, что каждые 15 минут на украинских дорогах происходит авария, при этом на каждые 100 ДТП приходится 15 смертей. Данный показатель является одним из самых высоких в Европе.

Для сравнения: за десять лет на украинских дорогах погибает столько же людей, сколько погибло жителей Хиросимы от сброшенной на них атомной бомбы.

Недавно Верховная Рада имела реальную возможность улучшить дисциплинированность водителей на дороге. Однако депутаты не приняли законопроект об ужесточении ответственности за нарушение правил дорожного движения. Его поддержали только 223 народных депутата при необходимых 226. Можно предположить, что депутаты в большинстве своем желают ездить по удобным им правилам и совершенно не ценят жизни своих сограждан. Комментируя решение Верховной Рады, глава Комитета по вопросам законодательного обеспечения правоохранительной деятельности Виктор Швец заявил: «Законопроект стал жертвой политического демарша оппозиции». Вот так, легко переведя стрелки друг на друга, депутаты благополучно отложили в долгий ящик важные изменения, которые могли бы сохранять около 30 человеческих жизней ежедневно.

Проехав по улицам страны, с сожалением замечаешь: со времен пресловутых 90-х поведение на дорогах особо не изменилось. ГАИ по-прежнему продолжает брать взятки и продавать права. А многие автолюбители просто не желают культурно водить, подвергая при этом себя и окружающих смертельной опасности, которую таит в себе дорога. Многие водители все так же продолжают выпивать за рулем и пересекать двойные осевые. А закон их поощряет в этом. Штраф за проезд через двойную осевую составляет целых 17 гривен. И каждый знает: если остановит сотрудник ГАИ, всегда можно прикрыться деньгами или депутатским удостоверением. В крайнем случае работник ГАИ выпишет протокол, который будет месяцами пылиться в суде, и заплатить по нему придется сущие копейки.

Сопоставив все вышеперечисленные факты, понимаешь: в ближайшее время снижения смертности на дорогах ожидать не следует.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в прошлую пятницу видел ребят с камерой и микрофоном от какого-то канала. НТН вроде.

цеплялись к водителям с вопросом "как вы относитесь к идее увольнений ГАИшников за взятки?"

:101010:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в прошлую пятницу видел ребят с камерой и микрофоном от какого-то канала. НТН вроде.

цеплялись к водителям с вопросом "как вы относитесь к идее увольнений ГАИшников за взятки?"

:101010:

ИМХО дурной вопрос, результат очевиден :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ГАИ будет жить на одну зарплату

03 июля 2008

Взятки-взятки, результат очевидний.

Краще я віддам 20-50 гр., коли чуть-чуть порушу і поїду далі, ніж наштовхнусь на баранний мєнтовський лоб і поїду на штрафстоянку , в результаті заплачу 500 державі (яка мені нічо хорошого ще не зробила) і 500 зверху баранному лобу рангом повише.

Виходить аналогія з дідівщиною і уставщиною. Хто служив в армії, знають, що дідівщина (вольниця) - те трохи краще :101010:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні на Вінниченка стоять. Ловлять тих хто рухається під знак в напрямку Цума. Зупиняли вибірково. Видно знають працівників прокуратури і їх не чіпають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по вул. Московська, таке враження що кожного ранку з фарою, і щоразу перевищення швидкості 82 км/год. магічна швидкість якась. Конкретніше якщо їхати з варшавки під мостом-Сафрон-Мавекс..., то приблизно за Сапалаївкою на повороті, реально їх не видно.

"Магія" тієї цифри зрозуміла :-) Перевищення швидкості до 20 км/год. штрафом не карається. А тут ніби й дрібничка...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по вул. Московська, таке враження що кожного ранку з фарою, і щоразу перевищення швидкості 82 км/год. магічна швидкість якась. Конкретніше якщо їхати з варшавки під мостом-Сафрон-Мавекс..., то приблизно за Сапалаївкою на повороті, реально їх не видно.

"Магія" тієї цифри зрозуміла :-) Перевищення швидкості до 20 км/год. штрафом не карається. А тут ніби й дрібничка...

Звідки такі дані. Я завжди думав, що допускється до 10% від дозволеної Місто 66 Км, 99 Траса ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звідки такі дані. Я завжди думав, що допускється до 10% від дозволеної Місто 66 Км, 99 Траса ?

Из книжки с правилами, похибка 20 Км/ч

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звідки такі дані. Я завжди думав, що допускється до 10% від дозволеної Місто 66 Км, 99 Траса ?

Из книжки с правилами, похибка 20 Км/ч

Якщо точніше:

Стаття 122 Кодексу законів про адміністративні правопорушенння:

"Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху більш як на 20 кілометрів на годину, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, початку руху, зміни напрямку руху, проїзду спеціальних транспортних засобів -

тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян."

Якщо перевищення швидкості менше, ніж на 20 км/год або навіть 20 км/год- не притягують до адмінвідповідальності , закривають провадження по справі. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звідки такі дані. Я завжди думав, що допускється до 10% від дозволеної Місто 66 Км, 99 Траса ?

Из книжки с правилами, похибка 20 Км/ч

Якщо точніше:

Стаття 122 Кодексу законів про адміністративні правопорушенння:

"Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху більш як на 20 кілометрів на годину, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, початку руху, зміни напрямку руху, проїзду спеціальних транспортних засобів -

тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян."

Якщо перевищення швидкості менше, ніж на 20 км/год або навіть 20 км/год- не притягують до адмінвідповідальності , закривають провадження по справі. :)

Буду знати. Але це мабуть нові правила, бо коли я вчився (років .. надцять назад) було так як я думав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю, коли ти вчився . але такі зміни з 1993 року :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...