Перейти до змісту

Карпатські барви


Navigator

Рекомендовані повідомлення

Так склалось історично, що, майже, у всі свої подорожі я хожу сам. Не виключення становлять і Карпати. Вільний графік роботи дає масу переваг. Я не прив"язаний ні до свят, коли туристи масово ломляться в Карпати і транспорт перегружений, ні до відпустки. Основний критерій - погодне вікно. Вирвати на роботі 3-5, а то і 7-11 днів не складає великої проблеми. Улюбленні місця це Горгани, невисокі гори біля Хуста і Іршави, хребет Чортка, долина ріки Бистриця-Надвірнянська. Недавно відкрив для себе Боржаву, тільки не високу її частину, популярну в туристів, а низьку, південно-східну, яка переходить в хребет Палений Грунь.

Є такий чудовий автобус, який відправляється з нашої автостанції - Луцьк-Іршава. Карпати він пересікає по річці Свіча, далі Торунський перевал і ріка Ріка до самого Хусту. Колись він ходив кожен день, зараз, здається, через день. З цього рейсу можна починати багато цікавих маршрутів в тому числі зправа на Боржаву, зліва в Горгани (саму дику їх частину)

В квітні 2011 року я поїхав цим автобусом до Боржави. Дорога до села Сойми заняла 7 годин. З села одразу почав підйом на Боржавський хребет. Його добре видно з дороги. Найвищі вершини Великий Верх, Магура, Гимба ще в снігу.

99754458.jpg

В автобусі

розболілася голова. Попросив в одній хаті цитрамонку, то хазяйка дала пів пачки.

Дорога круто веде вверх. Зправа лишаються села Дол і Тюшка, зліва Лозянське. Всі вони зручно розсташувались на боржавських схилах.

Вид на шлях до Торунського перевалу і на село Сойми.

80649495.jpg

Село Тюшка

80649470.jpg

На схилах вільно, без пастуха бродить отара овець і кіз.

80649473.jpg

Над Тюшкою сфотографував себе автоспуском.

99754471.jpg

Вид на село Лозянське

99754478.jpg

Навкруги відкривалися чудові панорами. Різноманітні хмари наповнювали небо. Далеко на сході виднівся засніжений хребет Пішкорня.

99745870.jpg

Села закінчились. В струмку набрав води. Пасовищами і сінокосами почав підйом до кромки лісу.

80649478.jpg

Буковий ліс зустрів безліччю синеньких квіток.

99754481.jpg

Подолавши крутий підйом лісом, вийшов на невеличку полонинку.

99745889.jpg

По полонині піднявся на вершину гори Стовб. Вже сутеніло, до боржавського хребта ще 2-3 км. Вирішив ночувати тут, на вершині Стовба. Огляд на 360 градусів. Розклав на целофані спальник, розпалив вогонь і зварив міцного чаю.

99754468.jpg

Який контраст! Зранку ще був в Луцьку, а зараз на Карпатській вершині! Довго роздивлявся всі околиці в 15-тикратний бінокль. Сонце помалу ховалось за боржавський хребет.

99745885.jpg

99754460.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніч в горах, та й ще в квітні, холодна. Спав вдітий в теплому спальнику, але без палатки. Цілу ніч боки грів майже повний місяць. Вранці приморозок, руки стигнуть зпаковувати речі. Розпалив вогонь і підігрів вчорашній чай. Поверх одежі вдягнув прорезинені штани і куртку.

80649499.jpg

99754453.jpg

На підйомі зігрівся. Сонце підіймалось вище і ставало тепліше. Поступово скидав речі. В лісі під полониною багато підсніжників, є вони і на самій Боржавській полонині.

99745886.jpg

80649465.jpg

З вершини Кам"яної пішов верхами в напрямку полонини Кук. Дорога важка, то вверх, то вниз. Часто приходилось переходити сніжники. Перейшов в сідловині участок, поваленого буревійом, лісу. Там і невеличкий привал з вогнем.

99745881.jpg

99745880.jpg

З полонини Кук відкриваються вражаючі краєвиди!

99745878.jpg

99754450.jpg

99754473.jpg

До гори Волосянка йду по сухим травам. Зустрів декілька, зовсім малочислених тут, крокусів.

99745890.jpg

Глибока сідловина між Волосянкою і Коритищем поросла буковим лісом і вкрита шаром підсніжників.

99754456.jpg

Час перевалив за полудень, дуже тепло. За вітром роздягнувся до пояса і приліг на свої речі трохи засмагнути. Сонце приємно гріє. Так і задрімав на тих верхах.

99754448.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нічого собі, так гарно. А такі поля підсніжників я ще ніколи не бачила. Заради такого варто сходити в гори.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і як самому не стрьомно ходити?

Ну як сказати... Щоб зовсім було не стрьомно не завжди вийде. Є безліч чинників, які мають вплив на людину, відірвану від свого зручного середовища. Нирнути в невідомість багатьом буде важко. Особисто мені тривожно напередодні подорожі. А як тільки рушив - тривога зникає. Є радість від подорожі, приємне відчуття, що ти молодий і сильний, що всі дороги перед тобою відкриті... Можна цілий трактат написати.

Води на хребту мало, але є сніг. Наштовхую його в пляшку, він там тане і тоді п"ю снігову воду. Скоро попалось два полонинських табора для корів, кіз і овець. Колибами їх назвати не можу, скоріше це навіс від доща для пастухів.

99887981.jpg

99887972.jpg

В разі непогоди можна спокійно тут ночувати. Дрова поруч в буковому лісі. М"яка краса цих невисоких хребтів зачаровує. Дикі Горгани видаються тепер колючими і холодними.

Місцями в лісі багато в"язів. Їх легко впізнати по корі, яка висить клаптями.

99887989.jpg

Починає сутеніти. Температура одразу падає.

99745873.jpg

Пора знайти місце для табору. Пройшовши ще одну залісену сідловинку, зупиняюсь на м"ягкій траві невеличкої полонинки. Звідси гарний огляд по обидва боки хребта.

80649461.jpg

В стороні під деревами зварив чай. Довго ходив навколо з біноклем і фотоаппаратом. Вид навколо на десятки кілометрів. Беру по карті азимути і визначаю де яка гора і хребет, а також віддаль до неї.

99887984.jpg

Місце де я ночую - хребет Палений Грунь. На південь, в долині, села Нижній і Верхній Бистрий. Там народився один відомий закарпатський письменник. Його сім"я за короткий час перемерла в тому селі і йому порадили тікати звідси подалі, щоб лишитись живим. Що він і зробив, подавшись в Хуст.

Ніч знову видалась холодна. Сплю без вогню. Весь вдягнунтий, на голові шапка і капюшон. Боки гріє місяць.

Перші проміні сонця освітлюють східні схили гір.

99887996.jpg

Бр-ррр, холодно збиратись. Але сонце все вище і вище.

80649454.jpg

Йду ще трохи хребтом, поки він стрімко не обривається в долину Ріки. По схилах вільно розкинулись симпатичні хатки з хлівами.

99887992.jpg

80649463.jpg

Внизу, на дорозі, сідаю в автобус Іршава-Луцьк. Ввечері я вдома.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гарні фото. І в чоботах гумових ходите по горах, як заправські місцеві туристи. От тільки автобуса "Луцьк - Іршава", здається, більше немає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гарні фото. І в чоботах гумових ходите по горах, як заправські місцеві туристи. От тільки автобуса "Луцьк - Іршава", здається, більше немає?

Ага, гуцули по півроку в них виходжують. Думав в середині весни буде багато болота, плюс сніг. Але хребти видались сухими. Автобус на зиму може й відмінили, бо дійсно немає в розкладі.

Через двадцять днів після боржавського походу, 10 травня, знову сідаю в автобус Луцьк-Іршава. На цей раз схожу ще перед Торунським перевалом в селі Людвиковка. Моя ціль - Горгани.

Від дороги звертаю в долину ріки Свіча. Вверх по течії вже немає жодного села. План на сьогодні вийти на водорозділ між притокою Свічи -рікою Правич і притокою Бистриці-Солотвинської - рікою Мшанка.

Вздовж Свічи тягнеться лісовозна дорога. Йти по ній легко. Навколо смерековий ліс, густий, похмурий.

Ріка Свіча.

0_8d2b2_4291120e_XXL.jpg

Поволі набираю висоту. Згодом покидаю Свічу і завертаю на Правич. Підйом све крутіший. Часто зупиняюсь перевести подих. Перед самим водорозділом ріка пропадає. В останніх джерелах набираю воду. Досягши водорозділа - полонини Мшана, оглядаюсь, оцінюю час і дистанцію.

Полонина Мшана.

0_8d2af_187034a1_XXL.jpg

Полонина зажата лісом. На півночі довжелезний хребет Аршиця, на півдні гора Яйко-Ілемське. Тут мені щось не подобається, чомусь тривожно. Час ще є, вирішую підніматись на хребет перед Яйком-Ілемським і там заночувати.

Підйом іде по північному схилу. Тут ще багато сніжників. Важкувато, раз за разом зупиняюсь відновити дихання. Зовсім близько взлетів глухар. Навколо ні душі. Останній ривок і я на хребті! Тут сонячно, відкриваються величні краєвиди.

Хребет і гора Яйко-Ілемське.

0_8d2b3_7b24ff61_XXL.jpg

Після Боржави все навколо дуже сурове. Це вже окраїна кам"янистих Горган. По бокам смерекові ліси, попереду непрохідне криволісся жерепу.

Величний хребет Аршиця

0_8d2b4_6fa701d8_XXL.jpg

Вид на гору Поганець. Завтра буду її штурмувати.

0_8d2ae_de1a1803_XXL.jpg

В 30-40 кілометрах звідси, там де сідає сонце, розташована Боржава. В бінокль можна навіть визначити окремі її вершини.

0_8d2b1_8b2c7887_XXL.jpg

Навкруги десятки безіменних хребтів.

Підшукав місце для табору. Розпалив вогонь, розклав речі. Неспішно пив гарячий чай і дивився, як сонце ховається за вершини.

0_8d2b0_baf2cd93_XXL.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ніч холодна. Вершину хребта шмагав вітер. Ранок сонячний, здається, що день буде погожий. Весь хребет і навколишні гори залиті сонцем.

0_8d64a_c447473b_XXL.jpg

0_8d64c_d26b96b4_XXL.jpg

По гребню підхожу до Яйка-Ілемського і починаю підйом. Схили затягнуті жерепом, доводиться йти вузькою прорубаною стежкою. Чув, що її прорубали львівські і польські пластуни. Прямо на камінні знайшов металеву кружку. Видно ще зимою гіляки криволісся здерли її в когось з рюкзака і вона впала в сніг, не видавши ні звука.

Криволісся жерепу і далекий хребет де я ночував.

0_8d647_1774462d_XXL.jpg

Розсипи каміння серед жерепу.

492929.jpeg?0

Вершина гори гола, навколо одне каміння. Місцями його поскладано в кучі, в лінії. Це або залишки угорських укріплень з Другої світової, або їх виклали туристи, для захисту наметів від вітру.

0_8d64b_8253dd91_XXL.jpg

Попереду довгий спуск в сідловину до гори Поганець і одразу підйом на цю гору. Між жерепом на північних схилах ще багато снігу. Мої кроссівки постійно мокрі, в одному починає відвалюватись підошва. Підв"язую її шнурком. Сильно не переживаю, так як є ще запасні кеди.

Цекоти Поганця.

0_8d64d_13d3865e_XXL.jpg

Перестрибуючи з камня на камінь і обходячи жереп, починаю спуск до полонини Солотвинка. Її добре видно внизу.

0_8d649_3502247c_XXL.jpg

Ноги на спуску підкошуються, хожу лібіринтами жерепу і камня. Добре, що схил південний і снігу тут немає.

Нарешті полонина Солотвинка. Її висота 135-1400 метрів. Привал, поповнюю запаси води і оглядаюсь на пройдений шлях.

0_8d648_55f2050e_XXL.jpg

Попереду чекає крутий підйом на гору Молода висотою 1723 метра.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Підйом на Молоду крутий. На верх веде вузька стежка по західному схилі. Навколо острови жерепу міняються смерековими перелісками, далі ідуть кам"яні схили. Зустрічаються сніжники.

104851334.jpg

Під кінець підйом дуже крутий. нарешті вершина!

104851343.jpg

За моєю спиною Яйко-Ілемське, під яким я ночував. Зараз вже за полудень, на сонці тепло. На схилі хтось виклав вежу з камінням. За нею видно гору Грофа.

104851336.jpg

Як не дивно, навіть на південному схилі величезні сніжники.

104851344.jpg

Починаю важкий і дуже довгий спуск в долину річки Молода. Дорога часто іде вирубками, по лісовим дорогам-рікам.

104851348.jpg

104851347.jpg

Не скоро я вийшов до ріки! Вздовж Молоди йле лісовозна дорога. На ній ні душі.

104851357.jpg

104851350.jpg

Вже вечоріє. Ночувати вирішую в місці злиття річок Мшана і Молода.

104851352.jpg

З сухої трави зробив собі лежак, поруч розпалив невелике багаття. З ріки долинав шум перекату, до нього добавлялись голоси різних пташок. На протилежний берег вийшли дві олениці. Хотіли попити води, але побачили мене і втікли в ліс. Поволі сутеніло. Прогулявся берегом. З темнотою прийшов холод - все-таки гори! Небо чисте, може бути заморозок.

104851349.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що нравиться що в струмках в горах води можна напитися і не боятись. а ось літом ходити по полонинам і вершинам з відкритими частинами тілами просто небажано, ми коли були, то в наших дівчат плечі погоріли ( що з них візьмеш міські панянки), то них потім півночі мазали пантенолами різними.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніч в горах холодна. Ранком розпалюю вогонь, зігріваюсь гарячим чаєм. Продовжую спускатись вниз по течії Молоди.

104888495.jpg

Через деякий час вона впадає в річку Ломниця. По Ломниці повертаю вверх по течії. В ту сторону одні дикі малохожені гори без сіл. Навколо долини Ломниці розмістились такі вершини: Сивуля, Ігровець, Кінець Горгану, важкодоступна Берть, Странжул, Попадя, Студенець. Ця величезна місцевість - серце Горган.

Довго йду вздовж Ломниці.

104888499.jpg

7 кілометрів вздовж Ломниці, далі повертаю на її притоку Бистрик і по ньому ще 8 кілометрів до перевалу між горами Кінець Горгану і Сивулею. За перевалом вже Закарпатська область і басейн ріки Тересва.

Навкруги дикі смерекові ліси. Інших порід дерев майже немає. Тут суровий клімат: довга сурова зима і прохолодне коротке літо.

Від витоку Бистрика по азимуту піднімаюсь на перевал. Тут невеликі полонини, але на них ще немає нікого.

104888501.jpg

104888504.jpg

По водорозділу повертаю наліво до Сивулі. Колись тут проходив кордон між Польшею і Словакією. Ще стоять стовпчики з буквами "S" i "P".

З перевалу відкривається вид на Свидовецький масив.

104888505.jpg

Швидко дохожу до підніжжя Сивулі. Трохи в стороні, на відкритій полонинці стаю на ночівку. Часу до заходу сонця ще багато. Збираю дрова і роблю екскурсії. Вид тут на всі чотири сторони. Видно навіть Чорногору з Петросом і Говерлою, хоч до них по прямій близько 50-ти кілометрів.

104851341.jpg

Поруч велика поляна з крокусами.

104888510.jpg

104888508.jpg

На північі розташоване круте підніжжя Сивулі.

104888522.jpg

В бінокль майже цілий вечір роздивляюсь близькі і далекі гори. Між смереками перелітають і співають мілкі пташки. Навколо ні душі.

104888513.jpg

Поступово долини покриваються вечірніми тінями. Температура починає різко падати і я вдягаю на себе все, що є.

104888517.jpg

104888515.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Ранок холодний. Недовгі збори. Останній погляд на Сивулю.

106566446.jpg

Повз скелю Пекло починаю спуск в теплі долини Закарпаття.

106566453.jpg

Тут на річку Пляйську чехи построїли гарну лісовозну дорогу. По ній на зустріч піднімається повна грузова машина дітей - їдуть садити ліс.

Дуже довгий шлях в долину Пляйськи. Вже попадаються стани пастухів, обороги з сіном. Змінюється і рослинність. Замість сурових смерек - зелені широколистяні ліси.

106566455.jpg

Долина ріки повністю безлюдна.

106566554.jpg

Пляйська впадає в Брустурянку. Тут вже пішли села. Мене трохи підвозили фірою, трохи швидкою допомогою. В Усть-Чорній сів в лісовоз і ним долинами доїхав до Хуста. Люди ходять в шортах і футболках, дуже тепло. А як було холодно на верхах! Від величезного лісовоза люди по селах і містечках шарахаються.

В Хусті купив на базарчику біля автостанції поїсти, подивився коли їде на Луцьк автобус і пішов на Тису ночувати.

Припоймений ліс Тиси дуже густий, заріс вже великою травою, місцями вона вище мого росту. Продерся на дикий берег і став на ночівку. Внизу, під обривистим схилом, потужна течія чистої води.

106566458.jpg

106566468.jpg

Вже вечір, сижу напівроздягнений біля вогню і дивлюсь на річку. А вчора в цю пору вдягав на себе все, що міг!

106566463.jpg

Ніч спокійна і тепла. Ранком сонце освітлює зелений схил гори навпроти.

106566465.jpg

Все, похід закінчкно. Лишилось тільки дійти до автостанції і сісти в автобус на Луцьк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Відео з другого походу. Урочище Пекло під Сивулею. Весна, травень-місяць

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кольоровий жовтень на Закарпатті (10-12.10.2014)

Боржава, Великий Верх, Кичера, Негровець, Колочава, Теребля

post-6593-0-93148600-1413219805_thumb.jp post-6593-0-51288800-1413220081_thumb.jp post-6593-0-22736700-1413220098_thumb.jp post-6593-0-79344100-1413220121_thumb.jp

post-6593-0-83248900-1413220144_thumb.jp post-6593-0-68668500-1413220165_thumb.jp post-6593-0-27717000-1413220210_thumb.jp post-6593-0-20912000-1413220235_thumb.jp

post-6593-0-44119100-1413220250_thumb.jp post-6593-0-41609400-1413220281_thumb.jp post-6593-0-40738200-1413220304_thumb.jp post-6593-0-69806100-1413220324_thumb.jp

post-6593-0-72203200-1413220338_thumb.jp post-6593-0-83896900-1413220353_thumb.jp post-6593-0-92042300-1413220368_thumb.jp post-6593-0-89258900-1413220381_thumb.jp

post-6593-0-11773100-1413220395_thumb.jp post-6593-0-33218700-1413220411_thumb.jp post-6593-0-23456500-1413220430_thumb.jp post-6593-0-99044600-1413220443_thumb.jp

post-6593-0-45867800-1413220461_thumb.jp post-6593-0-58416800-1413220480_thumb.jp post-6593-0-38417900-1413220503_thumb.jp post-6593-0-29571500-1413220516_thumb.jp

post-6593-0-59059000-1413220544_thumb.jp post-6593-0-08784700-1413220562_thumb.jp post-6593-0-95091300-1413220573_thumb.jp post-6593-0-70389500-1413220607_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кольоровий жовтень на Закарпатті (10-12.10.2014)

А де цікава розповідь? )) Як про поїздку на вузкоколійку і озеро Нобель.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Кольоровий жовтень на Закарпатті (10-12.10.2014)

Боржава, Великий Верх, Кичера, Негровець, Колочава, Теребля

У ці жовтневі вихідні стояла така золота осінь, що якщо не їхати у Карпати, то лишалося б лише мріяти про поїздку у Карпати. На щастя, вже по обіді за вікнами авто - залиті сонцем карпатські схили. Я вперше в житті під Боржавою.

post-6593-0-38456700-1414079154_thumb.jp post-6593-0-84062000-1414079163_thumb.jp post-6593-0-03269100-1414079173_thumb.jp

Коротка довідка: Боржава – найдовша високогірна полонина в Українських Карпатах, яка розташована на гірському хребті південніше головної гряди між закарпатськими містечками Воловець та Міжгір’я.

Головна принада Боржави – її мальовничий хребет, з якого на усі сторони відкриваються приголомшливі гірські краєвиди. Тут пролягають кілька туристичних маршрутів, тут улюблене місце туристів, парапланеристів та, мабуть, найбільша в Україні плантація чорниці.

post-6593-0-80552200-1414079183_thumb.jp post-6593-0-09501100-1414079193_thumb.jp post-6593-0-85274600-1414079202_thumb.jp post-6593-0-79855100-1414079210_thumb.jp post-6593-0-16746600-1414079221_thumb.jp post-6593-0-85115600-1414079229_thumb.jp post-6593-0-79361000-1414079238_thumb.jp

Ми зупинилися у Пилипці – відомому гірськолижному курорті біля підніжжя Боржави з великою готельною базою. Обрали симпатичну садибу з видом на гори та помірною ціною, запитали у господарів, чому так мало туристів у таку чудову пору. На що вони здивувалися: «Так не сезон же. Хто ж їздить у Карпати у жовтні?!»

Не знаю, чого там хтось не їздить в гори у жовтні, але кращої пори на гори, напевно, немає.

Зранку вирушаємо на Гимбу, яка височіє над Пилипцем. На її вершину можна підійматися скориставшись канаткою (довжиною 1700 м), яка долає десь 60% підйому.

post-6593-0-79299200-1414079248_thumb.jp

Ще дорогою починають відкриватися безмежні гірські краєвиди на долини, ще вкриті ранковими хмарами. А з вершини гори відкривається панорама Боржави.

post-6593-0-69546700-1414079263_thumb.jp post-6593-0-21694200-1414079279_thumb.jp post-6593-0-82172600-1414079287_thumb.jp post-6593-0-93391700-1414079295_thumb.jp post-6593-0-31944400-1414079304_thumb.jp post-6593-0-97764500-1414079313_thumb.jp

Здається, у природі не лишилося фарб, які б не були на її схилах. Я навіть не беруся описувати усю цю палітру!

post-6593-0-17940700-1414079326_thumb.jp post-6593-0-90949500-1414079338_thumb.jp post-6593-0-70544300-1414079350_thumb.jp

З вершини Гимби можна мандрувати ліворуч – на гору Магура-Жиде, чи праворуч – на вищі вершини – Стій чи Великий Верх. Йдемо на Великий Верх.

Кожні наступні сто метрів відкривають нові запаморочливі краєвиди. Дивіться самі, але фото не передають всього того, що бачиш

post-6593-0-16568500-1414079363_thumb.jp post-6593-0-22940400-1414079376_thumb.jppost-6593-0-54470300-1414079386_thumb.jp post-6593-0-77454300-1414079401_thumb.jp post-6593-0-87868900-1414079415_thumb.jp post-6593-0-51432700-1414079428_thumb.jp post-6593-0-73653400-1414079440_thumb.jp post-6593-0-71414700-1414079453_thumb.jp

Здолавши Великий Верх можна осягнути поглядом пів-Боржави

post-6593-0-84329000-1414079467_thumb.jp post-6593-0-43713600-1414079480_thumb.jp post-6593-0-78652900-1414079491_thumb.jp post-6593-0-25576200-1414079502_thumb.jp post-6593-0-46215500-1414079511_thumb.jp post-6593-0-67377600-1414079521_thumb.jp post-6593-0-20833300-1414079532_thumb.jp post-6593-0-14300100-1414079544_thumb.jp

Стає майже спекотно – понад 20 градусів! Спуск до канатки видається не легшим, ніж підйом. І фантастичний імбирний чай в знаменитій «Чайовні» сприймається, як нагорода.

Наступного ранку вирушаємо до Синевирського національного парку, хоча на озеро не їдемо. Якось не лягло до серця.

Перші яскраві враження після туманного ранку - від Синевирського перевалу через хребет Кичера. Дорога піднімається вище ранкових хмар і вся долина нагадує величезне молочне озеро – напевно, більш вражаюче, ніж сам Синевир.

post-6593-0-52838500-1414079554_thumb.jp post-6593-0-61815600-1414079565_thumb.jp

Крутою (в прямому значенні) дорогою їдемо до славної Колочави, оточеної надзвичайно мальовничими горами. Але найгарніші з них Пішконя – монументальний гірський хребет вздовж сіл Синевир, Негровець, Колочава

post-6593-0-51431300-1414079579_thumb.jp post-6593-0-99209000-1414079598_thumb.jp post-6593-0-85075000-1414079612_thumb.jp post-6593-0-87107600-1414079624_thumb.jp

Саме розрекламоване село Колочава, де я надцять музеїв і пам’ятників, якось трохи розчарувало – ніякої тобі карпатської автентики. Вражають лише навколишні гори! Стовідсотково, Висоцький мав рацію!

У Колочаві їдемо до найбільшого сільського музею – скансену «Старе Село». Варто.

post-6593-0-23750200-1414079637_thumb.jp post-6593-0-04168100-1414079648_thumb.jp post-6593-0-49210600-1414079659_thumb.jp post-6593-0-30044600-1414079670_thumb.jp

До вечора якось треба ще доїхати до Луцька, але давно хотілося побачити водосховище Теребле-Ріцької ГЕС. А воно зовсім поряд – якихось 9 км. Але якби ви знали, які ці 9 км! Після кожного кілометра зароджувалося тверде рішення повертатися назад, але наполегливість і цікавість перемагала. Дорога хоч і зруйнована, зате дуже мальовнича – пролягає вздовж річки Теребля

post-6593-0-82303200-1414079696_thumb.jp

Нарешті ми дісталися бетонної греблі, біля якої зібралася небачена мною маса пластикового сміття (прямо як якась сучасна мистецька інсталяція). Саме водосховище надзвичайно мальовниче в оточенні гір, якщо не помічати гір сміття на берегах.

post-6593-0-94928900-1414079680_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Romek оце вже діло

Набагато цікавіше не просто дивитись на гарні фото, а дізнаватись, що на них зображено, читати повязані з ним історії та враження автора

P.s. Фото чудові, сам дуже хотів на ці числа потрапити в Карпати, одним з варіантів якраз була осіння Боржава, однак не вийшло. Дякую, що відродили в памяті вже трохи забуті пейзажі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

Для мене знайомство з Карпатами почалось в віці 21 рік. Ніколи не бувши в горах, приїхав в Надвірну і, не довго думаючи, пішки направився в Хуст. Йшов багато днів через хребет Чортку, гору Сивулю, старим кордоном, попід Берть, Брадол, Колочаву і т.д. Попадав в сильні дощі, блудив в туманах, пробирався через гіганські повалені смереки, йшов руслами рік, багато раз падав на слизьких схилах і річних камнях. Під кінець ліва нога перестала згинатись в коліні - витягував на правій. Дощі підняли рівень річок. Невеликі струмки стали небезпечними в форсуванні. Нище колочавського водосховища бокові потічки позносили асфальтову дорогу - хліб переносили з машини в машину в мішках по кладкам. Ночував двічі в людей: на лісоучастку Брадол і в долині ріки Хрепилів. Всі інші ночівки під відкритим небом. Туристів, дуже рідких в 90-их роках, бачив здалека лиш раз - під Сивулею.

Для мене знайомство з Карпатами почалось в віці 21 рік. Ніколи не бувши в горах, приїхав в Надвірну і з неї пішки направився в Хуст. Йшов багато днів через хребет Чортку, гору Сивулю, попід Берть, Колочаву і т.д. Попадав в сильні дощі, блудив в туманах, пробирався через гіганські повалені смереки, йшов руслами рік, багато раз падав в слизьких кросівках. Під кінець ліва нога перестала згинатись в коліні - витягував на правій.bythtrssssssssss.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

КІНЕЦЬ ЛІТА НА СВИДОВЕЦЬКОМУ ХРЕБТІ

 

126519371.jpg

 

Полонина Браїлка

126519356.jpg

 

126519366.jpg

 

Схили гори Унгаряска

126519369.jpg

 

Світанок над Малою Куртяскою

126519355.jpg

 

Витоки річки Турбатський Звор

126519347.jpg

 

Вечірні тіні в долині ріки Яблуниця - притоки Тересви.

126519354.jpg

 

Вид на гору Курпень і полонину Великий Бичків.

126519358.jpg

 

Південні нижні схили Унгаряски

126519351.jpg

 

Колиба на хребті Шанта

126519362.jpg

 

Захід Сонця на хребті Бедевляска. на дальньому плані полонина Красна.

126519353.jpg

 

На середньому плані вершина Плеска Унгурська

126519361.jpg

 

Хребет Шанта

126519370.jpg

 

Боривітер, або пустельга.

126519360.jpg

 

Закінчення Свидовецького масиву - хребет Шанта. Вдалині проглядається Красна.

126519359.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ПОЛОНИНА КРАСНА В КІНЦІ ЛІТА І НА ПОЧАТКУ ОСЕННІ

 

Кошари на полонинці поблизу гори Угорської.

126640122.jpg

 

126640121.jpg

 

Схили хребта Плавк.

126640120.jpg

 

126640119.jpg

 

На вершині Климової.

126640123.jpg

 

126640125.jpg

 

126640126.jpg

 

Боковий хребет Климової.

126640129.jpg

 

Кошара на західному схилі гори Климова.

126640130.jpg

 

Ночівка на схилі полонини.

126640118.jpg

 

Вид на гору Менчеліна.

126640117.jpg

 

126640114.jpg

 

Вид на Карпати в сторону Манчула.

126640116.jpg

 

Вечір

126640127.jpg

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...