Перейти до змісту

Unknown

Power users
  • Постів

    2 452
  • Зареєстровано

  • Переможець днів

    6

Unknown став переможцем дня 5 березень

Unknown мав найпопулярніший контент!

Репутація

763 Професор

1 Підпищик

Відвідувачі профілю

12 950 переглядів профілю
  1. Краще за такий же на старих колесах, але не краще за седан, бо центр ваги колесами не знизиш. Хоча більшості людей і тієї керованості вистачає з головою.
  2. Ну там алюмінієвий блок без гільз, тобто робоча поверхня циліндра – алюміній спеціально оброблений. Шевроле не передбачає ремонту даного блока. Але умільці гільзують. Як воно потім бігає, я не знаю, і скільки коштує теж.
  3. Якщо мене пам'ять не зраджує, то там виробник не передбачив можливості ремонту двигуна, точніше циліндро-поршневої групи, тому хай береже двигун...
  4. І він мав гроші оплатити той штраф?
  5. Не дотягне вона
  6. До речі, забув раніше спитати: а соната в тебе замість епіки, чи Епіка досі тебе катає?
  7. Ну кросовери, як і седани, різні за розміром бувають, тому саме ця перевага, як на мене, надумана трохи. Є універсали D класу, то там місця не менше як в паркетник. Як я бачу плюси кросовера – це висока посадка і кращий огляд (для кого це потрібно). Водночас в дальню дорогу на великій швидкості є мінус – вищий центр ваги і тому гірша керованість від порівняльного по класу седана, в ще розхід пального вищий на швидкості за рахунок більшого лобового опору.
  8. Для мене дивна тенденція. Що люди такого цікавого в тих кросовеерах бачать, що настільки вони ринок захоплюють?
  9. Ну під європейським ринком я мав на увазі Євросоюз, ясно, що для продажу новими в Україні могли і без сажевого робити здешевлені версії (ті ж Рено К9К були точно). Але ті авто , що пригнані до нас з Євросоюзу, Швейцарії..., вони із заводу мали сажеві.
  10. Мусить бути каталізатор із заводу, можливо вже викинули. Але так чи інакше він на розхід не впливає. То сажевий для пропалів своїх додаткове пальне смокче. В мене колись був Сітроен джампі/Пежо експерт 2005 р.в. на 2,0 HDI, то там теж євро три, як в твого Рено, і банка ката стояла знизу авто. І краса була в тому, що другої лямбди із завода не було, яка моніторить стан ката, тобто вибивши його, машина про це ніяк не дізнається і нічого шити не треба. Але з 2007 покоління авто і двигунів змінились, і лафа скінчилась... В легкових вже з року 2004 євро 4 в Європі проскакує, але обов'язковим кажись з 2007-го. Принаймні на комерційних авто я регулярно зустрічаю зміну поколінь в дизельних двигунах якраз в районі 2006-2007 років. Твій двигун теж найпізніше в такому варіанті у 2006-ставили, а потім на євро 4 перевели, а дизеля євро4 без сажевого із заводу я ще не зустрічав для європейського ринку.
  11. Ти б уточнив хоча б орієнтовні вимоги, і скільки готовий платити за прокат
  12. Що особливого в цьому контролері? Чим він кращий за типові китайські?
  13. Якщо в будинку живеш, то для регулярних недалеких поїздок ніби електричка логічніша, особливо по місту. Не думав про таку заміну?
  14. Як це він без каталізатора? Не вірю. Може ти мав на увазі сажевий фільтр? Бо там мусить бути мінімум євро3 в такому році, а євро3 без варіантів з катом по заводу. Щодо розходу 12-15, з якими ти порівнював, то нічого дивного, бо авто там досить важкі і БЕНЗ по місту! І ще невідомо в якому режимі , може там майже всі поїздки по 3-4 км в школу і в супермаркет, з наступним охолодженням двигуна.
  15. Що за сарай такий, якому 8-9 достатньо? І головне який режим їзди (яка відстань одної поїздки на непрогрітому двигуні, яка пора року)?
×
×
  • Створити...