Перейти до змісту

Unknown

Power users
  • Постів

    2 436
  • Зареєстровано

  • Переможець днів

    5

Unknown став переможцем дня 2 червня 2021

Unknown мав найпопулярніший контент!

Репутація

760 Професор

1 Підпищик

Відвідувачі профілю

12 788 переглядів профілю
  1. Ну і ще не кругом можна таку конструкцію поставити, бо пісок важить не мало, а ще ж під ним досить важка мурована конструкція...
  2. Ну там ще купа газів не дуже корисних виділяється. Тому бажано не дихати ними, ну і вентиляцію нормальну примусову після затухання організувати.
  3. Ага, а зверху вінокце з пластика і куб сухого піску. Якщо починає горіти, то плавиться перемичка з пластика, і все зверху піском засипається... На одному з каналів електричок люди якось обговорювали пожежну безпечність акумів, і хтось закинув цікаве англомовне дослідження на цю тему. Там про хімічні реакції, які гази виділяються і в яких кількостях, ймовірність вибуху цих газів і його потужність....Якщо знайду, то закину. Але там дуже багато сторінок складного тексту (хоча можна ж по діагоналі читати )
  4. Ну так воно ж не усі гарантовано загоряться, але трапляється в людей, і не рідко. Де гарантія, що BMS не глюкане і не перещарядить якийсь пакетик? Тому в квартирі таке мені було б стрьомно дуже використовувати, з ліфером безпечніше значно. Якщо будинок, і є достатньо тепла окрема будівля, то можна і пакети з розумом використовувати.
  5. Я трохи невірно висловився. Мав на увазі не "середньомісячне", а "середньоднне протягом місяця" 150. Ну і піки можливих в районі 250 за день. І, якщо ти не підключений до мережі, то повинен мати куди діти в той піковий день, чи кілька таких підряд. Ясно, що для розрахунку потрібної потужності панелей, в першу чергу потрібно на середньомісячний виробіток дивитись. Але і про піки не забувати, якщо автономна система.
  6. Ти так і далі 2тисячі км на рік накатуєш? Є сенс утримувати авто для такого нечастого використання, зважаючи на нову вартість страхових полісів?
  7. І проблема з балансуванням імпульсів в бортовій мережі залишається з літієм, який може бути відмічений на заряд БМСкою.
  8. Щодо кисляка: вірно, що на морозі вони теж нормально не заряджаються, але такий заряд не зробить їх фатально. Стартерні струми теж потрохи впливають на свинець яле не фатально, бо він під ці високі короткі струми трохи розрахований. Щодо ліфера, ясно, що якщо в даташиті стоїть розрядний 1с (не рідко буває і 0,5С) то короткий розряд в 2с і навіть в 3с його не повинен виробити. Але що буде від 6-8С то питання. Там всередині струмознімачі без запасу великого, тому може бути внутрішній надмірний точковий розігрів з поганими наслідками. А ще яку ти ВМС на ампер 600 поставиш? Те що є нова хімія, і спеціальні банки, то добре. Є той же літій-титанат... Але ж ми говори про типовий масовий літійзалізофосфат типу EVE105, чи інші призматики на 280-310 ампергодин... Якщо в авто легкове дійсно поставити 4 банки по 280-310 , то можна вважати, що проблема зі стартерними струмами не актуальна. Але підігрів потрібно якось городити. І БМС знайти підходящу.
  9. Ти знаєш які саме там акуми ющаються і з якою хімією? Літій буває дуже різний.
  10. Ну так це ж літій ферум, а не MNC, не пакети з ліфа чи LG з КІА...
  11. А яка у тебе система стоїть? Як давно? Скільки обійшлась особисто тобі? Які враження маєш?
  12. Як на мене, то мало сенсу для автономії таку потужність акумів юзати, бо значно обмежуєш миттєву потужність споживання. То хіба як резервне живлення зі значними обмеженнями потужності.
  13. Так ми ж обговорювали маленьких підкапотний 12-вольтовий акум. І в повних електричках він потрібен, щоб живити бортову електроніку і замикати контактори на тягову батарею. Ще один потенційний недолік літійферума в якості стартерної батареї -- він не розрахований на великі струми стартера. Зазвичай розряд в районі 1с, може десь знайдеш якісь на 2с. Навіть якщо зробити поблажку, що стартерні струми недовго тривають, то всерівно, особливо для дизеля, там може бути в мороз і реальних 400-500 ампер на авто з штатним акумом 60-65 ампери, тобто 6-8С. Внутрішнім струмознімачам акума може бути геть погано від такого, та ще й на морозі. В гібридах старіших навіть не літій юзали, а якісь особливі спеціальні металгібридні хімії. І всерівно, я сумніваюсь, що там не було додатково 12 вольового акума (хоча, можливо вони все на DC-DC посадили, але це стрьомна схема).
  14. Так 150 – це середньомісячне. А тобі писали про конкретний ідеальний по погоді і довгий день. Зазвичай це навіть не в червні може бути, а в травні, коли сонце вже близьке до максимуму, але прохолодніше (при нагріві панелі втрачають ефективність).
  15. Тобі 25:навряд чи є сенс ставити, бо без зеленого тарифу куди їх дінеш?, зелений на таку потужність тобі навряд чи погодять, в тебе ж лінія обмеженна по потужності. Чи може щось змінилось? Пора про електромобіль в парі з СЕС думати
×
×
  • Створити...