Unknown
Power users-
Постів
2 455 -
Зареєстровано
-
Переможець днів
6
Unknown став переможцем дня 5 березень
Unknown мав найпопулярніший контент!
Репутація
764 ПрофесорВідвідувачі профілю
12 973 перегляду профілю
-
Мені тут ютуб підсунув переклад українською роздумів Джеремі Кларксона щодо його ставлення до брексіту. Цікаво і місцями дотепно. Називається: Від Брекзиту мені хочеться ридати. Я теж думаю, що не вийдуть поляки. А якщо раптом вийдуть, то вони повні ідіоти. Їм ого як далеко ще до Британії, для якої вихід ой який непростий був.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ну кросовери, як і седани, різні за розміром бувають, тому саме ця перевага, як на мене, надумана трохи. Є універсали D класу, то там місця не менше як в паркетник. Як я бачу плюси кросовера – це висока посадка і кращий огляд (для кого це потрібно). Водночас в дальню дорогу на великій швидкості є мінус – вищий центр ваги і тому гірша керованість від порівняльного по класу седана, в ще розхід пального вищий на швидкості за рахунок більшого лобового опору.
-
-
-
Мусить бути каталізатор із заводу, можливо вже викинули. Але так чи інакше він на розхід не впливає. То сажевий для пропалів своїх додаткове пальне смокче. В мене колись був Сітроен джампі/Пежо експерт 2005 р.в. на 2,0 HDI, то там теж євро три, як в твого Рено, і банка ката стояла знизу авто. І краса була в тому, що другої лямбди із завода не було, яка моніторить стан ката, тобто вибивши його, машина про це ніяк не дізнається і нічого шити не треба. Але з 2007 покоління авто і двигунів змінились, і лафа скінчилась... В легкових вже з року 2004 євро 4 в Європі проскакує, але обов'язковим кажись з 2007-го. Принаймні на комерційних авто я регулярно зустрічаю зміну поколінь в дизельних двигунах якраз в районі 2006-2007 років. Твій двигун теж найпізніше в такому варіанті у 2006-ставили, а потім на євро 4 перевели, а дизеля євро4 без сажевого із заводу я ще не зустрічав для європейського ринку.
-
-
- 16 відповідей
-
- open source
- луцьк
-
(і ще 1 )
З тегами:
