Перейти до змісту

Unknown

Power users
  • Постів

    2 443
  • Зареєстровано

  • Переможець днів

    6

Unknown став переможцем дня 5 березень

Unknown мав найпопулярніший контент!

Репутація

761 Професор

1 Підпищик

Відвідувачі профілю

12 865 переглядів профілю
  1. Мусить бути каталізатор із заводу, можливо вже викинули. Але так чи інакше він на розхід не впливає. То сажевий для пропалів своїх додаткове пальне смокче. В мене колись був Сітроен джампі/Пежо експерт 2005 р.в. на 2,0 HDI, то там теж євро три, як в твого Рено, і банка ката стояла знизу авто. І краса була в тому, що другої лямбди із завода не було, яка моніторить стан ката, тобто вибивши його, машина про це ніяк не дізнається і нічого шити не треба. Але з 2007 покоління авто і двигунів змінились, і лафа скінчилась... В легкових вже з року 2004 євро 4 в Європі проскакує, але обов'язковим кажись з 2007-го. Принаймні на комерційних авто я регулярно зустрічаю зміну поколінь в дизельних двигунах якраз в районі 2006-2007 років. Твій двигун теж найпізніше в такому варіанті у 2006-ставили, а потім на євро 4 перевели, а дизеля євро4 без сажевого із заводу я ще не зустрічав для європейського ринку.
  2. Ти б уточнив хоча б орієнтовні вимоги, і скільки готовий платити за прокат
  3. Що особливого в цьому контролері? Чим він кращий за типові китайські?
  4. Якщо в будинку живеш, то для регулярних недалеких поїздок ніби електричка логічніша, особливо по місту. Не думав про таку заміну?
  5. Як це він без каталізатора? Не вірю. Може ти мав на увазі сажевий фільтр? Бо там мусить бути мінімум євро3 в такому році, а євро3 без варіантів з катом по заводу. Щодо розходу 12-15, з якими ти порівнював, то нічого дивного, бо авто там досить важкі і БЕНЗ по місту! І ще невідомо в якому режимі , може там майже всі поїздки по 3-4 км в школу і в супермаркет, з наступним охолодженням двигуна.
  6. Що за сарай такий, якому 8-9 достатньо? І головне який режим їзди (яка відстань одної поїздки на непрогрітому двигуні, яка пора року)?
  7. Ну війна ж!, не на часі дрібницями займатись. Але Україна йде в сторону Євросоюзу, і якщо процес не зірветься, то за років 5-8 має там бути. І я дуже сумніваюсь, що в Євросоюз без техогляду ввійдемо.
  8. Ну і ще не кругом можна таку конструкцію поставити, бо пісок важить не мало, а ще ж під ним досить важка мурована конструкція...
  9. Ну там ще купа газів не дуже корисних виділяється. Тому бажано не дихати ними, ну і вентиляцію нормальну примусову після затухання організувати.
  10. Ага, а зверху вінокце з пластика і куб сухого піску. Якщо починає горіти, то плавиться перемичка з пластика, і все зверху піском засипається... На одному з каналів електричок люди якось обговорювали пожежну безпечність акумів, і хтось закинув цікаве англомовне дослідження на цю тему. Там про хімічні реакції, які гази виділяються і в яких кількостях, ймовірність вибуху цих газів і його потужність....Якщо знайду, то закину. Але там дуже багато сторінок складного тексту (хоча можна ж по діагоналі читати )
  11. Ну так воно ж не усі гарантовано загоряться, але трапляється в людей, і не рідко. Де гарантія, що BMS не глюкане і не перещарядить якийсь пакетик? Тому в квартирі таке мені було б стрьомно дуже використовувати, з ліфером безпечніше значно. Якщо будинок, і є достатньо тепла окрема будівля, то можна і пакети з розумом використовувати.
  12. Я трохи невірно висловився. Мав на увазі не "середньомісячне", а "середньоднне протягом місяця" 150. Ну і піки можливих в районі 250 за день. І, якщо ти не підключений до мережі, то повинен мати куди діти в той піковий день, чи кілька таких підряд. Ясно, що для розрахунку потрібної потужності панелей, в першу чергу потрібно на середньомісячний виробіток дивитись. Але і про піки не забувати, якщо автономна система.
  13. Ти так і далі 2тисячі км на рік накатуєш? Є сенс утримувати авто для такого нечастого використання, зважаючи на нову вартість страхових полісів?
  14. І проблема з балансуванням імпульсів в бортовій мережі залишається з літієм, який може бути відмічений на заряд БМСкою.
  15. Щодо кисляка: вірно, що на морозі вони теж нормально не заряджаються, але такий заряд не зробить їх фатально. Стартерні струми теж потрохи впливають на свинець яле не фатально, бо він під ці високі короткі струми трохи розрахований. Щодо ліфера, ясно, що якщо в даташиті стоїть розрядний 1с (не рідко буває і 0,5С) то короткий розряд в 2с і навіть в 3с його не повинен виробити. Але що буде від 6-8С то питання. Там всередині струмознімачі без запасу великого, тому може бути внутрішній надмірний точковий розігрів з поганими наслідками. А ще яку ти ВМС на ампер 600 поставиш? Те що є нова хімія, і спеціальні банки, то добре. Є той же літій-титанат... Але ж ми говори про типовий масовий літійзалізофосфат типу EVE105, чи інші призматики на 280-310 ампергодин... Якщо в авто легкове дійсно поставити 4 банки по 280-310 , то можна вважати, що проблема зі стартерними струмами не актуальна. Але підігрів потрібно якось городити. І БМС знайти підходящу.
×
×
  • Створити...