rusel33 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 07:08 #1 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 07:08 Порекомендуйте, пожалуста специалиста, желательно отдельного мастера, не СТО, чтобы провести диагностику, ремонт,замену подшипников генератора на ВАЗ.Из личного опыта, умеренно дорого, желательно с гарантией. На "Формуле" не ремонтируют ВАЗовские, на перезде возле к-ра"Проминь" очень дорого: только замена подшипников 80грн, диагностика 25грн. Они делали диагностику месяц назад, сказали, что все ОК, но.....необходим ремонт.
Deemon Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 07:21 #2 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 07:21 Ківерці, 70-100 метрів за світлофором (якщо їхати з Луцька). з правого бокуПри дорозі є вивіска - ремонт стартерів і генераторів.Роблять швидко і якісно, користувався їхніми послугами влітку
S30 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 07:48 #3 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 07:48 Та там роботи без досвіду непоспішаючи максимум на день.Ось покрокова інструкція.До ВАЗ2105 раза в два важче робити ніж на сімку.Хоча діло хазяйське.ПС Прочитав Вашу тему про СТО.ІМХО ВАЗ не те авто з яким варто звертатися в СТО. Принаймі не зі всіма проблемами.Більшість поломок та проблем вирішуються самотужки (робиш для себе і знаєш що чекати)і обходяться лише у запчастини і гарний набір інструменту (котрий повинен мати і так і будеш користувати не лише для авто).
rusel33 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 08:22 Автор #4 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 08:22 Та там роботи без досвіду непоспішаючи максимум на день.Ось покрокова інструкція.До ВАЗ2105 раза в два важче робити ніж на сімку.Хоча діло хазяйське.ПС Прочитав Вашу тему про СТО.ІМХО ВАЗ не те авто з яким варто звертатися в СТО. Принаймі не зі всіма проблемами.Більшість поломок та проблем вирішуються самотужки (робиш для себе і знаєш що чекати)і обходяться лише у запчастини і гарний набір інструменту (котрий повинен мати і так і будеш користувати не лише для авто).Спасибо, схема пошаговая у меня есть, но нет съемника да и гайку шкива не получается раскрутить самому (только крыльчатку всю погнул), можно конечно во всем разобраться, но нет времени, а ездить на работу надо. Да и это моя первая машина в 33 года появилась, раньше ничего не было. Руки нормально растут, но лучше к человеку обратиться с опытом.
S30 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 08:40 #5 Опубліковано 16 Жовтня, 2011 в 08:40 Якщо заржавіла гайка - візьми WD40, або інший засіб для заржавілих зєднань.Тримати можна при відкручуванні накинувши на шків ремінь і затиснувши кінці лівою рукою а гайку зривати правою.А крильчатку рихтанеш потім.
rusel33 Опубліковано 21 Жовтня, 2011 в 21:27 Автор #6 Опубліковано 21 Жовтня, 2011 в 21:27 С трудом нашел мастерскую, где проводят ремонт генераторов для ВАЗов. Это возле переезда в районе мясокомбината на ул.Карпенка-Карого (возле переезда большая табличка"Ремонт генераторов стартеров"), за работу заплатил 70 грн., времени 1,5 часа пошло, была замена подшипников,РР, диагностика на стенде. Уже езжу 3 дня, все ОК ! Спасибо Андрею. Кому надо, - могу поделиться его телефоном, пож. в личку обращайтесь.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.