rusel33 Posted October 16, 2011 at 06:54 AM #1 Posted October 16, 2011 at 06:54 AM Как начинающий водитель имел опыт обращения на СТО и, к моему сожалению, отрицательный. Предлагаю в этой теме оставлять отзывы про СТО:- где делали (ремонт, замена, настройка, адрес СТО)- какую машину- цена, в какую "попали"- описание проблемы.P.S. Про хорошие и так все ясно, страна должна знать своих "героев"...Моя история:- СТО в Г.Полонка, напротив съезда в с.Оздов.,замена рулевой колонки, рулевых тяг, регулировка затяжки подшипников передних колес, развал-схождение.- ВАЗ 2101- 700 грн. Приехал, посмотрели, договорился(с одним, имени не помню), на следующий день забираю(уже другой механик): передние колеса "гуляют" - подшипники не затянули. Сказал-затянул при мне. Забрал машину, по неопытности, на установку руля не обратил сразу внимание, его не ровно поставили(примерно на 45-50град.) и не отключался переключатель поворота, когда руль обратно выворачиваешь (сломалась в "гитаре" деталька пластиковая). Развал-схождение разумеется через неделю поехал сделал в "Сафроне", но поздно,- резину "поело". Как же можно было сделать качественно развал-схождение, если подшипники колес не отрегулированы??? Как можно было установить руль в рулевую колонку неправильно, там пазы есть. Забивали его что ли? В общем никому не рекомендую туда обращать, НИКОГДА.
James Bond Posted October 29, 2011 at 08:32 AM #2 Posted October 29, 2011 at 08:32 AM Мені сподобалась робота на СТО яка знаходиться на початку вулиці Мамсурова (розмальований графіті забор) Майже рік промучився з стуком в передньому лівому колесі. На Мітсубіші перебирали все три раза повністю через 2-3 місяці знову така сама проблемавилазила. вже казали міняти стойку (наїздив на той час 45000 км), а пара стойок з заміною 5000 грн. послав на Х** За рік часу хто тільки не дивися. Петро на Мамсурова три години зі мною покатався, 5 раз були на ямі. Сказав, що це банальний пісок забивається десь там, що на мойках проси хай краще миють і все. За роботу взяв 35 грн. Золотий чоловік
Andrew_Best Posted October 29, 2011 at 11:58 AM #3 Posted October 29, 2011 at 11:58 AM На Дукат-Ойл, як тільки купив Пасата В3, хтів замінити сальники гідравлічної рульової рейки.Ну по-перше, сказали - робим, хоча вони саму рейку тільки знімають, а на ремонт відвозять в інший сервіс.По-друге, дуже дорого обійшлась, десь до 2000 реставрація рейки, але до їхнього ремонту в мене гідрач був легенький. Після ремонту, я кажу, хлопці, що занах, чому так руль туго ходить, на що Андрій (там типу головний менеджер) сказав, ну то тіпа там притреться все, через тисячу км розходиться. Отак і їжджу поки з слабеньким гідрачом поки, але зявилась ще одна проблема, як тільки температура повітря менше +5, на холодну гідрач взагалі відмовляється працювати, аж поки не проїдеш трохи і не покрутиш декілька обертів кермо, потім "пробиває", що відчутно і працює, знову до охолодження авто.Через півроку після реставрації, в мене рейка потікла. Поїхав, кажу... Вони кажуть - ну то не ми робили, а кудись там возили, ми знімем, відвезем, а ті що рестраврували, то хай виправляють свою помилку. Замінили сальники безкоштовно, та знову ж дукайт ойл взяв 500 грн за зняття, установку рейки, хоча якого х.. я мав це платити.
Дімон Posted October 31, 2011 at 03:37 PM #4 Posted October 31, 2011 at 03:37 PM На Дукат-Ойл, як тільки купив Пасата В3, хтів замінити сальники гідравлічної рульової рейки.Ну по-перше, сказали - робим, хоча вони саму рейку тільки знімають, а на ремонт відвозять в інший сервіс.По-друге, дуже дорого обійшлась, десь до 2000 реставрація рейки, але до їхнього ремонту в мене гідрач був легенький. Після ремонту, я кажу, хлопці, що занах, чому так руль туго ходить, на що Андрій (там типу головний менеджер) сказав, ну то тіпа там притреться все, через тисячу км розходиться. Отак і їжджу поки з слабеньким гідрачом поки, але зявилась ще одна проблема, як тільки температура повітря менше +5, на холодну гідрач взагалі відмовляється працювати, аж поки не проїдеш трохи і не покрутиш декілька обертів кермо, потім "пробиває", що відчутно і працює, знову до охолодження авто.Через півроку після реставрації, в мене рейка потікла. Поїхав, кажу... Вони кажуть - ну то не ми робили, а кудись там возили, ми знімем, відвезем, а ті що рестраврували, то хай виправляють свою помилку. Замінили сальники безкоштовно, та знову ж дукайт ойл взяв 500 грн за зняття, установку рейки, хоча якого х.. я мав це платити.та за такі гроші пошли їх куди побальше в нас люди в домашніх умовах краще роблять сам роблю тамуй знаю
James Bond Posted November 5, 2011 at 07:18 AM #5 Posted November 5, 2011 at 07:18 AM На Дукат-Ойл, як тільки купив Пасата В3, хтів замінити сальники гідравлічної рульової рейки.Ну по-перше, сказали - робим, хоча вони саму рейку тільки знімають, а на ремонт відвозять в інший сервіс.По-друге, дуже дорого обійшлась, десь до 2000 реставрація рейки, але до їхнього ремонту в мене гідрач був легенький. Після ремонту, я кажу, хлопці, що занах, чому так руль туго ходить, на що Андрій (там типу головний менеджер) сказав, ну то тіпа там притреться все, через тисячу км розходиться. Отак і їжджу поки з слабеньким гідрачом поки, але зявилась ще одна проблема, як тільки температура повітря менше +5, на холодну гідрач взагалі відмовляється працювати, аж поки не проїдеш трохи і не покрутиш декілька обертів кермо, потім "пробиває", що відчутно і працює, знову до охолодження авто.Через півроку після реставрації, в мене рейка потікла. Поїхав, кажу... Вони кажуть - ну то не ми робили, а кудись там возили, ми знімем, відвезем, а ті що рестраврували, то хай виправляють свою помилку. Замінили сальники безкоштовно, та знову ж дукайт ойл взяв 500 грн за зняття, установку рейки, хоча якого х.. я мав це платити.Міняв там масло. Один раз і останній. Заміна масла встала за 500 грн. А так міняю до 250 грн. тойотовське для японських авто.Як на мене страшна контора. Точно туда більше не поїду, ще книжичку дали, на заміну масла. Раптом мотор накриється, а вони скажуть а Ви мали замінити масло ще 10 км назад, чому не поміняли, самі виноваті що не проконтролювали.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.