Перейти до змісту

"Укрзалізниця" хоче?


rogus

Рекомендовані повідомлення

У 2012 році в "Укрзалізниці" збираються скоротити кількість потягів на 25%, зняти 30 нічних маршрутів і зменшити кількість станцій, на яких зупиняються пасажирські поїзди. Про це пише "КомерсантЪ-Україна" з посиланням на протокол зборів "Укрзалізниці", на якому був представлений проект графіка руху поїздів на 2012-2013 роки.

У протоколі зазначається, що для "оптимізації графіка потягів" і скорочення "експлуатаційних витрат" в "Укрзалізниці" планують скоротити річний обіг пасажирських поїздів на 25% – зі 160 до 121 пари.

Планується скасувати 30 нічних маршрутів, а кількість денних збільшити з 18 до 22. Розглядається можливість скорочення 75 цілодобових маршрутів, зокрема, потягів №79/80, 165/166 і 167/168 проходженням Дніпропетровськ - Київ; №120/119 Донецьк - Київ; №88/87 Луганськ - Київ; №338/337 Донецьк – Москва.

А також №161/162 і 163/164 Харків - Київ; №169/170, 98/97, 360/359 Київ - Львів; №623/624 Київ - Кам'янець-Подільський; №4/3 Київ - Москва; №13/14 Ужгород - Харків, №396/395 Одеса - Київ.

"Поки не йдеться про остаточне скасування маршрутів, можливо, ці потяги збережуться для пікових сезонних перевезень", - сказав співрозмовник в "Укразлізниці".

"Це інерційні маршрути багатьох років. Зараз активно розвиваються інші види транспортного сполучення між містами – автобуси, маршрутні таксі", - додав він.

За даними "Укрзалізниці", найменш ефективно використовується рухомий склад на Придніпровській та Одеської залізницях. Тому пропонується змінити маршрут 13 пасажирських складів, скасувавши 1686 зупинок, зокрема, на маршрутах №37/38 Донецьк - Київ, №72/71 Запоріжжя - Київ, №76/75 Кривій Ріг - Київ, №12/11 Київ - Сімферополь, №106/105 Одеса - Київ, №43/44 Івано-Франківськ - Київ.

В "Укрзалізниці" кажуть, що скорочення часу стоянки дозволить вивільнити 55 потягів (774 вагони) і збільшити середню швидкість пасажирських поїздів до 55,6 км/год (зараз 55 км/год.).

Раніше "Укрзалізниця" повідомила, що з 1 листопада вводиться автоматизоване регулювання продажу місць в залежності від наповненості вагонів. Це означає, що реалізація місць буде починатися з одного вагону кожного типу (спальний, купейний, плацкартний).

Продаж квитків у наступному вагоні певного типу буде починатися тоді, коли залишатиметься менше 9 вільних місць у попередньому вагоні цього типу. Незадіяні вагони потяга будуть відчеплені і приєднані до потягів, на які підвищений попит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене ,рішення не розумне. Іноді доводиться їздити до Києва , так завжди обираю потяг Ковель-Київ ,тому що нічний . Справи на 1 день а відрядження на 3 ,хоча реально 2 дня вихідних вимальовується . Зроблять його денним і кому він треба буде ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, звичайно, у своїх рішеннях Укрзалізниця повинна орієнтуватись на то, хто з пасажирів скільки відрядних отримає і вихідних матиме, а не економічною доцільністю:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну звичайно , коли пассажири порахувавши свої відрядні та вихідні пересядуть на автотранспорт , в Укрзалізниці доходи значно виростуть. А взагалі це все призвано заставити пасажирів пересісти на швидкісні Хюндаї , які вони планують запустити, тому і роблять звичні потяги непривабливими.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пасажири УЖЕ пересіли на автотранспорт. Про це й у новині згадується. Пасажирські перевезення уже дуже давно збиткові, і тому спроба їх оптимізувати виглядає дуже навтіь логічною.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю яка там економічна доцільність , але особисто я після цієї оптимізації точно пересяду на автотранспорт і таких як я, повір , багато . Нема ніякого сенсу їхати в інше місто з прибуванням в нього на вечір. Вищезгаданий потяг не пам'ятаю пустим чи просто з пустими місцями , а тепер навантаження на нього впаде , я в цьому переконаний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раніше "Укрзалізниця" повідомила, що з 1 листопада вводиться автоматизоване регулювання продажу місць в залежності від наповненості вагонів. Це означає, що реалізація місць буде починатися з одного вагону кожного типу (спальний, купейний, плацкартний).

Продаж квитків у наступному вагоні певного типу буде починатися тоді, коли залишатиметься менше 9 вільних місць у попередньому вагоні цього типу. Незадіяні вагони потяга будуть відчеплені і приєднані до потягів, на які підвищений попит.

Мало того, що вони хочуть скоротити кількість потягів так ще й хочуть місця оптимізувати.

Щось мені це неподобається. Там в вихідні дні ввечері з Києва до Луцька так місць немає тільки СВ класу..

Хоть би ціну квитків не підняли?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...