Перейти до змісту

Перший фікс


Рекомендовані повідомлення

Пропоную створити ше одну тему про фікси а то в одній шото троха тісно...

Не всі толком знають шо таке фікс, тому хочу написати і розписати шо це таке, як його скласти, з чого ліпше складати. Отже основне в фіксі стелет - рама. В основному фікси як і трекові велосипеди робляться з трекових рам. Тобто жостка геометрія для великих бугаів, які розганяються до 80 км на годину. Звичайно дисциплін на велотреку куча і для кожноі своя особлива геометрія. От наприклад в темпових гонках рама довша і кермовий стакан на рамі малий. У спрінтерських навпаки, там сила на раму більша і для більшоі жосткості рама коротша і стакан відповідно довший. Якщо помиляюсь нех трековики підправлять). Отже я вважаю шо для фікса, який іздитиме по вулицях, краще брати темпову але це не суттєво! Якщо ж немає можливості взяти за онову трекову раму, то не треба засмучуватись, бо інколи люди іздять на шосе рамах. Але є одна обовязкова дрібничка! Потрібно звернути увагу на дропаути, вони мають буди максимально горизонтальні. Щоб можна було натягнути лацюг. Сучасні шосейні рами робляться з вертикальними, тобто з них фікс зробити толком не можна. Але є альтернатива! Можна поставити натягувач ланцюга як на тріальних вєліках. Але є один недолік з натягувачами не можна скідити (блокувати колесо на ходу-гальмувати. Отже висновок з цього такий: рама має мати горизонтальні дропаути, щоб натянути ланцюг і звичайно розмір рами має відповідати росту людини).

Наступна важлива річ - задня втулка. Хто не знає в трекових втулках з одноі сторони 2 різьби. Одна більша права для зірки без вільного ходу, друга - менша ліва для контргайки (локрінга). Контргайка для того, шоб не відкрутилась зірка). Втулки можна ставити різні за бюджетом. Звичайно можна і шосе ставити, але тоді не поставиш контргайку!

Є ше багато важливоі дурні, але мені впадло писати.

Питайте пишіть!

Розберемся

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Чи правильно я тебе зрозумів що ти складаєш фікси на замовлення ??? :blush:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На замовлення за гроші

А так можу чимось допомогти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ясєн красєн шо за гроші)) Просто питаю шоб знати,бо деякі знайомі невпевнено хотіли собі..якшо шо,то зв"яжу вас..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

є пару питань:

1.Чи реально найти систему під клин ХВЗ чи простіше поміняти каретку і шукати під квадрат, і що дешевше(якщо ставити під квадрат то яку)?

2.Якщо є винос але там немає якоря і болта зверху чи можна так катати чи треба інший?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Можна поставити під клин

В мене є, але це минуле століття)

2. А як він буде фіксуватися без болта і якоря? Міняй

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Полюбе міняй.

Закрути картрідж і не будеш мати проблем ні з клинками, ні з підбором шатунів.

А взагалі.. з старими рамами є багато нюансів.. частину з яких описав Каспер в 1 пості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Каотрідж він то закрутить!

Але де візьме нормальні шатуни? З харкова?

Вони там 400 грн

Бумаю шо простіше буде поставити під клинки

Якшо іх правильно забити будуть служити не гірше ніж під квадрат

В мене десь валялись нові харківські і клинки рідні

Звертайся!

Мінус цих шатунів шо вони стальні і тому важкі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на вагу якось пох

буду в Луцьку в кінці місяця тре буде побачитись може заберу систему під клин,

+які треба інструменти щоб зібрати фікс ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Головні інструменти - руки і голова

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...