Перейти до змісту

Кто на Визоре, обсуждение.


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

цікавить чи буде якийсь перерахунок коштів за "якісне" надання послуг?, а то незовсім зрозуміло за що беруть кошти :0136:

поки я писав заяву на відмову від послуг, при мені підходила клієнтка платити за інет і питала чи компенсують цей час меншою сумою, то дівчинка в приймальні перерахувала на меншу ціну.

  • Відповідей 290
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Смешно, но на Грушевского Инета до сих пор нету. Менеджер Юлия уже исчерпала заказ сказок. У них наверное закрытый конкурс "последний абонент Визора", с призом победителя получи компенсацию за дни без инета.

Опубліковано

Смешно, но на Грушевского Инета до сих пор нету. Менеджер Юлия уже исчерпала заказ сказок. У них наверное закрытый конкурс "последний абонент Визора", с призом победителя получи компенсацию за дни без инета.

Юля жжот

зачетная телка :_04:

Я с ней четвертый день веду переговоры :0135:

а наш постоянный айпи до сих пор хер востановлен

Опубліковано

А у вас какая улица? Я думал только наш район остался.

интернет у нас давно есть

но мы им оплачиваем постоянный айпишник - так как у нас стоит сервак и с ним работают удаленно

и вот после ихних проблем - у нас наш айпишник из белого превратился в обычьный

и Юленька мне четвертый день расказывает чьто все ихни мужики пашут нат проблемами

соответственно в офисе их нет и решить мою проблему пока не могут

Опубліковано

westboiuu, Можна тільки поспівчувати, сам впевнився у неперевершеній "якості" інтернету від Візора. Таке відчуття що контору тупо банкрутять. Якщо є можливість тоді виходом може бути зміна провайдера.

Крім такої глобальної проблеми, яка сталась у серпні, мені не подобалось у Візорі відсутність грозозахисту у їх мережах, через що після гроз працівникі Візора міняють обладнання, а споживачі - мережеві карти, роутери...

Опубліковано

мені не подобалось у Візорі відсутність грозозахисту у їх мережах, через що після гроз працівникі Візора міняють обладнання, а споживачі - мережеві карти, роутери...

Відкрию вам таємницю, але Датагруп, Київстар та Airbites теж не використовують грозозахист.

Для ефективної роботи таких пристроїв необхідний нормальний контур заземлення, який у 90% випадків відсутній у багатоквартирних будинках.

Робити свій контур для кожного з будинків фінансово недоцільно.

Доречі, якщо спрацьовує грозозахист - він помирає сам, але спасає порт.

Відповідно, інтернету у абонента все одно не буде, доки не прийде монтажник та не замінить грозозахист.

У інших провайдерів обладнання горить не рідше, просто реагують на це швидше і практично завжди на складі є обладнання для заміни.

Нажаль, споживачі не навчені виймати мережеві кабелі з обладнання під час грози.

Інша справа це кабелі, які йдуть по фасадам приміщень з даху.

Зменшення таких монтажів позитивно впливає на стійкість мережі перед грозами.

Опубліковано

В пятницу Юля мне сказала-чьто перезвоните в воскресенье будет дежурить инженер, и он вам вернет ваш постоянный айпи адрес :0155:

Звоним в воскресенье - ну не вышел наш инженер-выйдет в понедельник :0156:

Мы решили (визор-идите вы на хер :0166: )возращаемся за постоянным айпи на укртелеком (интернет у нас еще и от киевстара есть)

Опубліковано

І я відкрию таємницю :0040:. Зараз існує такий грозозахист, для я кого не потрібен контур заземлення. посилання не даю - щоб не рахували за рекламу. кому цікаво - дам в приват, або можете самі нагуглити LPGA-01U.

install-router-4.png

Опубліковано

наконец дали сегодня Инет на Грушевского. Уже тоже думал на датагрупп подключаться, но пока уже посижу еще на визоре.

Опубліковано

наконец дали сегодня Инет на Грушевского. Уже тоже думал на датагрупп подключаться, но пока уже посижу еще на визоре.

цікаво, я теж на Грушевського і у мене досі не має інтернету, вони виборочно підключають чи як? і про кошти - мені відрахували гроші за два тиждні.
Опубліковано

В мене з 11:00 перестав працювати, що знову обладнання вкрали?????

А я поняв ПЯТНИЦО 13 робить свою чорну справу.

Опубліковано

дивлюсь іще є люди які на Візорі (я теж чекаю), думав може вони вже закрились, бо раніше кормили завтраками а зараз навіть слухавку не беруть...

вже б давно перейшов до іншого провайдера та виявляється в моєму будинку їх ой як мало, мабуть кубок станнього клієнта Візора буде моїм :(

Опубліковано

цікаво, я теж на Грушевського і у мене досі не має інтернету, вони виборочно підключають чи як? і про кошти - мені відрахували гроші за два тиждні.

де на грушевсьекого ?

цікаво, я теж на Грушевського і у мене досі не має інтернету, вони виборочно підключають чи як? і про кошти - мені відрахували гроші за два тиждні.

де на грушевського ?

Опубліковано

Перейшов на Датагруп, а то ці "завтракі" Візора вже дістали. Поки шо довольний. Халявна підключка, трохи менші тарифи, нормальна підтримка + толковий кабінет юзера, реально скоріше грузяться сторінки. Якщо є можливість підключення - подумайте над варіантом.

В якому районі живете ?

Опубліковано

Перейшов на Датагруп, а то ці "завтракі" Візора вже дістали. Поки шо довольний. Халявна підключка, трохи менші тарифи, нормальна підтримка + толковий кабінет юзера, реально скоріше грузяться сторінки. Якщо є можливість підключення - подумайте над варіантом.

В якому районі живете ?

На Гулака-,Артемовського

Опубліковано

цікаво, я теж на Грушевського і у мене досі не має інтернету, вони виборочно підключають чи як? і про кошти - мені відрахували гроші за два тиждні.

де на грушевського ?

може ще й адресу точну назвати?)

сьогодні нет полагодили - виявляється забули мій кабель до обладнання приєднати - ??? - от так.

І ще хохма, коли минуло тиждня заходила до них на Потебні, перше питання яке мені задали: - а ви платити? - ніби у них іньших проблем не має, як неоплачені рахунки абонентів.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
І ще хохма, коли минуло тиждня заходила до них на Потебні, перше питання яке мені задали: - а ви платити? - ніби у них іньших проблем не має, як неоплачені рахунки абонентів.

Дик, а чого дивуватись - після крадіжок і вльотів гроші - найнагальніше питання :_02:

Опубліковано
І ще хохма, коли минуло тиждня заходила до них на Потебні, перше питання яке мені задали: - а ви платити? - ніби у них іньших проблем не має, як неоплачені рахунки абонентів.

Дик, а чого дивуватись - після крадіжок і вльотів гроші - найнагальніше питання :_02:

це точно. нагадує "простоту" наших ЖЕКів - ми ніц не робимо для ваших будинків, але оплату вимагаємо вчасно))

  • 3 тижня потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...