Перейти до змісту

Правила оформлення оголошень розділу.


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Для того, щоб не було флуду і суперечок у даній темі, пропоную тотримуватися нехитрих правил.

1) (Бажано) зазначити фірму/роботодавця

2) Чітко описати посаду, вимоги до претендента.

- освіта

- стаж

- вік

- стать

- досвід

- додаткові вимоги

3) Описати, що може дати роботодавець.

- орієнтовна ЗП.

- Соціальні блага (Соц пакет: відпустка, лікарняний, окремий кабінет, службове авто, тощо)

4) Контактні дані.

Яскравий приклад ДУЖЕ грамотного оголошення, де ніяких зайвих питань не виникає:

В зв’язку з тим, що на ПАТ «Волинь-АВТО» звільняється вакансія системного адміністратора, відкрито пошук нової кандидатури.

Вимоги:

вік від 23 років

досвід роботи

порядність

відповідальність (якщо не вдається вирішити проблему зходу — не ховати голову в пісок, і казати що проблеми немає)

комунікабельність(колектив великий і спілкуватися доведеться з різними людьми) та чемність

налаштованість на довготривалу співпрацю — громадяни, які хочуть десь пересидіти 3-6 місяців, можуть не турбуватися і спокійно продовжувати займатися своїми справами

вміння швиденько в’їжджати в ті задачі, які ставить керівництво

не мати страху ставити уточнюючі питання, щоб не доводилось потім червоніти

вміння коректно розставляти пріоритети задачам

Чим доведеться займатись:

ну перш за все адмінити машини і сервера — трохи більше 50 машин (на робочих машинах ХР профешнл, на серверах 2003 та FreeBSD)

проблеми можуть бути різні: від глючного специфічного софта до "а в мене такого раніше не було-о-о-о" і “а в мене прінтер не друкує” і т.п.

ставити і налаштовувати специфічний софт (знання хоча б базової англійської/неміецької мови згодиться)

тримати в порядку мережеве обладнання і серверну

кабелі ніхто тягати не буде — для цього є підрядчик, головне вміти поставити задачу

телефонія — на рівні вміння перезагрузити АТС

для любих проблем з телефонією є підрядчик (той самий, що займається прокладкою кабелів)

периферія — з тонерами і картріджами колупатися не доведеться. Десь щось закінчилось - поставив підміну, а картрідж потарабанив на заправку. Фірма, яка нас обслуговує, в курсі що там і як

ремонт периферії виконує та сама фірма, що й заправляє картріджі

закупка та ремонт техніки — фірма-постачальник теж присутня і на всі заявки реагує досить швидко. Їздити за товаром не доведеться, все підвозять під офіс.

знання 1С:ТіС (торгівля і склад) на зачаточному рівні. Доведеться тільки виконувати самі примітивні процедури.

слідкування за поштовим, веб та фтп-сервером, нарізати на болванки бекапи баз і т.д.

підтримувати в робочому стані філії (раз в місяць-два з’їздити глянути, що там і як)

Більш детально про фронт робіт розповім на співбесіді.

Умови праці:

робочий день з 8.00 до 17.00 (бажано не спізнюватись і не стояти в 16.55 в низькому старті на виході :smile3: )

окремий кабінет

нормальні меблі

нормальна машина

мобільний телефон з передоплаченою сумою

кондішн

сервера не стоять під вухом, а в окремому приміщенні

література (що потрібно, то все докупляється без проблем)

біла зарплата (орієнтовно 1800-2000 на руки будете мати), яка точно буде зарплата залежить від вашої співбесіди з директором або головним інженером

всі соціальні радості: відрядні, лікарняні, відпускні, дикретні і т.д.

Нюанси:

резюме бажане, але живої розмови воно не замінить

100% будуть відрядження до столиці на навчання або на тестування криза, да-с

можливі відрядження і в інші регіони (але це якшо й буде, то дуже-дуже рідко)

100% будуть 2-3 співбесіди при прийомі: 1 з нинішнім адміном, 2 зі мною, 3 з керівництвом

“пріходящій” начальник відділу (тобто я :0011: ) Я маю на увазі, шо чим краще ви будете виконувати свою роботу, то тим менше в мене буде причин з’являтися в офісі і капати вам на мізки

1 раз в рік доведеться проходити тестування. 2 рази завалив — прийде наказ про звільнення

якщо маєте права, то це стане вам в пригоді

дискримінації по статі претендента не буде

чи візьмуть на роботу студента — не факт, але спробувати можете

Контакти:

для початку писати на [email protected]

далі адмін розповість, що робити

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...