Перейти до змісту

Де у Луцьку налаштувати карбюратор до ВАЗ2101


Sp_RoNdo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Я на ВАЗ 21011 регулював тут. Номеру, нажаль, не маю. Шукай Олександра. (Гараж перед воротами гаражного кооперативу.)

Опубліковано

Я вже кілька років перестав шукати дядьків по кооперативах, а їжджу до Саші на Волиньавто. Людина крім того, що налаштовує карбюратора зразу проводить діагностику свічок, виставляє запалення і перевіряє і регулює СО.

Ціни дуже і дуже прийнятні.

На саме Волиньавто заїжджати не треба - там бокс другий зліва якщо дивитися на будівлю зі сторони Рівненської.

Опубліковано

ну правильно, 100% підтримую, але я їжджу не так на СТО, як до Саші :) Не буде його там - не буду туди їздити.

Опубліковано

що за Саша??контакти в пріват та ціни... :)

Собстно дуже цікавить теж! =)

Що по чому робили?.. Дайте контактний телефон.

Ну рекомендації що робить якісно вже бачу є.. :smile-zachot:

Опубліковано
На саме Волиньавто заїжджати не треба - там бокс другий зліва якщо дивитися на будівлю зі сторони Рівненської.

Якраз у цьому боксі декілька років тому майстер після квапливого "регулювання" виніс свій вердикт моєму карбюратору:необхідна заміна нижньої частини.При цьому не забув виписати рахунок,нічого по-суті не зробивши.Двигун після цього регулювання став працювати ще гірше.Я був змушений проштудіювати певну кількість літератури,щоб вивчити будову,принцип роботи і технічне обслуговування карбюратора.Виявилось,що у моєму випадку треба було для початку поміняти прокладки і міцно подотягувати всі з"єднання,щоб виключити підсосування повітря.Ніякої складності немає також у правильному виставленні всіх зазорів,рівня поплавкової камери і т.д.Отже,моя порада,перед тим як відправлятись до майстра,необхідно купити ремкомплект і постаратись по максимуму виконати всі роботи по ТО карбюратора,тому,що ніхто не буде вникати у суть проблеми(якщо немає знайомого майстра).А саме по собі регулювання-це вже завершальний етап,який передбачає застосування газоаналізатора(СО,СН),виставлення холостого ходу,якості паливної суміші-загалом,дрібниці.Насамкінець додам ще дві "точки" по карбюраторам:

1.Рівненська,25.АТП 10727.Заходите на прохідну,питаєте Васю,який ремонтує карбюратори

2.По проспекту Волі,двір біля будинку ФОКСТРОТ-ПЕЛІКАН.Там є декілька боксів,в одному регулюють карбюратори

Опубліковано

Ayrton правий, в автомобілі немає нічого надскладного.

Проте потрібно чітко розуміти, що і для чого робиш.

Оскільки я трішки працював в сфері автосервісу, то можу

зказати - спеціалістів там одиниці, а у більшості знання на рівні

звичайного автолюбителя, тільки досвід може бути більший. За рахунок помилок

на вашому авто :rolleyes: .

Опубліковано

що за Саша??контакти в пріват та ціни... :)

Собстно дуже цікавить теж! =)

Що по чому робили?.. Дайте контактний телефон.

Ну рекомендації що робить якісно вже бачу є.. :smile-zachot:

Я телефона чесно кажучи не маю, а ціна за наступну роботу була виставлена 120грн:

- регулювання карбюратора (в мене було прохання "зробіть щоб ще менше пив" і "щось він на холостих не так працює")

- перевірка свічок

- виставлення запалення

- перевірка СО і доводка до "значно менше норми"

- заміна контактів у трамблері

Мушу також сказати, що великих траблів з девайсом не було, це був, так би мовити, плановий заїзд до Саші, який я роблю раз-два на рік.

На рахунок двох Саш - не знаю. Там є ще один чоловік, який теж каже шо він карбюратори вміє робити і якому я не подумавши довірив свого, бо Саша був у відпустці. Все одно довелося їхати і робити нормально.

Як впізнати Сашу :) :

середнього зросту чоловік, скоріше худий ніж повний, зачесаний, здається, набік. Спокійний характером. Запам'ятовує не так клієнтів як машини :)

Крім карбюратора я в нього ще перевіряв настройку фар, нічого не заплатив, бо все виявилося нормально.

Опубліковано

Ayrton правий, в автомобілі немає нічого надскладного.

Проте потрібно чітко розуміти, що і для чого робиш.

Оскільки я трішки працював в сфері автосервісу, то можу

зказати - спеціалістів там одиниці, а у більшості знання на рівні

звичайного автолюбителя, тільки досвід може бути більший. За рахунок помилок

на вашому авто :rolleyes: .

Абсолютно згоден. Все, що вмію робити сам - роблю сам. Що знаю сам зроблю неякісно - маю перевірених майстрів. Це поки стосується жигуля :) Як там в іномарках не вкурсі.

Опубліковано

Старіші іномарки ще простіші за жигулі :rolleyes: .

Ті, що випускались до '95 року - теж не надскладні.

Свіжіші - вже більш електронні, електроніка вже стала

невідємною частиною складових автомобіля. Але ходова (якщо це

не S-клас або Ленровер та інші люкси і спорти) в більшості випадків з простою кінематикою

якій пів-століття. Трансмісія на дешеволітражках також має перевірені часом рішення.

Отже 90% регламентних робіт по автомобілю власник може проводити сам, за умови прямих рук

і присутності всіх клепок в голові :D

Опубліковано

що за Саша??контакти в пріват та ціни... :)

Собстно дуже цікавить теж! =)

Що по чому робили?.. Дайте контактний телефон.

Ну рекомендації що робить якісно вже бачу є.. :smile-zachot:

Я телефона чесно кажучи не маю, а ціна за наступну роботу була виставлена 120грн:

- регулювання карбюратора (в мене було прохання "зробіть щоб ще менше пив" і "щось він на холостих не так працює")

- перевірка свічок

- виставлення запалення

- перевірка СО і доводка до "значно менше норми"

- заміна контактів у трамблері

Мушу також сказати, що великих траблів з девайсом не було, це був, так би мовити, плановий заїзд до Саші, який я роблю раз-два на рік.

На рахунок двох Саш - не знаю. Там є ще один чоловік, який теж каже шо він карбюратори вміє робити і якому я не подумавши довірив свого, бо Саша був у відпустці. Все одно довелося їхати і робити нормально.

Як впізнати Сашу :) :

середнього зросту чоловік, скоріше худий ніж повний, зачесаний, здається, набік. Спокійний характером. Запам'ятовує не так клієнтів як машини :)

Крім карбюратора я в нього ще перевіряв настройку фар, нічого не заплатив, бо все виявилося нормально.

Мені впринципі треба також для профілактики, собстно щоб менше пив... Ну і фари щоб глянув не відмовлюсь...

Блін, де ж взяти номерок то... Іти шукати прийдеться!

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

І знову АП

Вперше розібрався, погрався, з своїм карбюратором і все гуд. Зараз вже щось серйозно забилось, пропадає холостий хід, одним словом треба порада кваліфікованого спеціаліста, якого ніде знайти не можу <_<

Може хтось щось підкаже ?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...