Перейти до змісту

Колесніков розповів, коли приберуть поїзди з білизною


madkot

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Президент Віктор Янукович поставив задачу ліквідувати нічні поїзди. Джерело

Про це повідомив віце-прем'єр - міністр інфраструктури Борис Колесніков, повідомляє пресс-служба Кабінету міністрів.

"Задача, яку поставив президент - дістатися з одного великого міста України за 4-5 годин", - зазначив віце-прем'єр.

Він уточнив, що до 2016 року в Україні не повинно бути нічних поїздів взагалі.

"До 2016 року поїздів з усією білизною та іншими відголосками давніх часів, не повинно бути - окрім поїздів, що йдуть через Україну транзитом", - сказав Колесніков.

Він уточнив, що після Євро-2012 Міністерство інфраструктури розгляне можливість купівлі ще 25-30 швидкісних поїздів.

"Зараз ведуться переговори щодо виробництва поїздів Hyundai в Україні", - зазначив Колесніков.

Українська правда

P.S. Здається вони там всі вже давно з глузду з"їхали і не дружать ні з головою ні з класичною наукою, котра легко допоможе вирахувати який час треба для переміщення, наприклад, між Ковелем та Сімферополем при швидкості потягу 150 км/год - а це швидкості які на наших дорогах і не снились, я вже не кажу за 300-500 км/год

Опубліковано

Колесніков починає народу розказувати про Нью Васюкі: "Відмінити", "Швидкісні", "4-5 годин"?. Постіль звичайно це дійсно відголоски, але мені дуже цікаво як можна наприклад у тому ж поїзді Ковель-Сімферополь виспатись в кріслі.

Опубліковано

Колесніков починає народу розказувати про Нью Васюкі: "Відмінити", "Швидкісні", "4-5 годин"?. Постіль звичайно це дійсно відголоски, але мені дуже цікаво як можна наприклад у тому ж поїзді Ковель-Сімферополь виспатись в кріслі.

не знаю як іншим, а мені і на Київ проїхатись потягом нічним, поспати, прокинутись - привести себе в порядок і по справам піти набагато краще ніж сидячи в автобусі

Опубліковано

а я поїздом у київ сто літ не їздив. Мене 6 год дороги не надто втомлють, і вигляжу я після них хорошо(нєсмотря на возраст, хе-хе), а по динаміці мені більше підходить, ніж звечора всідатись, всю ніч калатати

Опубліковано

Ця влада просто фонтанує утопічно-фантастичними ідеями. Да хоч би ще й 300 поїздів прикупили - а толку. Гадаю, проблема в мережі допотопних залізничних колій, а не в наявності на них швидкісних поїздів. І це вже набагато серйозніше ніж просто щось прикупити.

p.s. Не факт, що при покупці таких дорогостоячих речей, не будуть задіяні схеми відкатів.

p.p.s. З рухом потягів на великі дистанції (типу Ковель-Симферопiль) можуть взагалі просто поступити - ВІДМІНИТИ одним "розчерком пера". Була проблема і не стало.

Опубліковано

колеги, влада фонтанує фантастичними ідеями, а опозиція весело роздмухує ці проекти до надфантастичних.

давайте не додумувати новин. поїзд Ковель-Сімферополь не є нічним. він іде добу. так само як не є нічними поїзди Львів-Донецьк і тому подібні.

якщо будуть відкати, то що- нічого не треба робити?чим погано, якщо Луцьк-Київ з підмарафеченого дизеля перетвориться на нормальну швидкісну електричку?

навряд чи боротися з відкатами треба шляхом зупинки розвитку.

Опубліковано

Гадаю, проблема в мережі допотопних залізничних колій, а не в наявності на них швидкісних поїздів. І це вже набагато серйозніше ніж просто щось прикупити.

Во-во. Можна купити останню модель Ферарі, але їздити зі швидкістю Запорожця, бо дороги більшого не дозволяють.

Вони, що, народ взагалі за дебілів тримають чи що? :angry:

Опубліковано
Вони, що, народ взагалі за дебілів тримають чи що? :angry:

ну як такий народ можна тримати за дебілів?на наших очах фотограф-айтішник, юрист і, Віктор, не знаю Вашого заняття, показують, що вони прекрасно орієнтуються у питаннях транспортної інфраструктури, вагонобудування, стану залізничних шляхів та темпів їх ремонту-апгрейду:)

Опубліковано

поїзд Ковель-Сімферополь не є нічним. він іде добу. так само як не є нічними поїзди Львів-Донецьк і тому подібні.

Каюсь, я зовсім не зрозумів що ж всетаки хоче зробити ця влада. Ну крім того що хочуть накупляти швидкісних поїздів і зрозуміти "Бля, місцями колія застаріла і ну ніяк не розрахована на швидкості щоб вкластись в 4-5 годин".

Опубліковано

поїзд Ковель-Сімферополь не є нічним. він іде добу. так само як не є нічними поїзди Львів-Донецьк і тому подібні.

Каюсь, я зовсім не зрозумів що ж всетаки хоче зробити ця влада. Ну крім того що хочуть накупляти швидкісних поїздів і зрозуміти "Бля, місцями колія застаріла і ну ніяк не розрахована на швидкості щоб вкластись в 4-5 годин".

а що, поїзди уже завтра купляють?

Опубліковано
ну як такий народ можна тримати за дебілів?на наших очах фотограф-айтішник, юрист і, Віктор, не знаю Вашого заняття, показують, що вони прекрасно орієнтуються у питаннях транспортної інфраструктури, вагонобудування, стану залізничних шляхів та темпів їх ремонту-апгрейду

Щось ти, Толік, трохи сплутав. Я говорив за здоровий глузд, а не за спеціалізовані питання.

Ах да, я ж забув, що пан банкір має настільки широкий світогляд та досвід, що може спокійно говорити про те, хто де помиляється в спеціалізованих питаннях різних галузей. ;)

Опубліковано

а що, поїзди уже завтра купляють?

Думаю це "завтра" затягнеться ще на десяток років. Треба ж рительно "обдумати" владцям це питання. Тепер прохання до всіх хто зрозумів міністра: поясніть мну що означає відмінити "нічні поїзди" і постіль. Що буде з поїздами далекого слідування(24+ год) Ковель-Сімферополь, Львів-Маріуполь ітд.?

Опубліковано
ну як такий народ можна тримати за дебілів?на наших очах фотограф-айтішник, юрист і, Віктор, не знаю Вашого заняття, показують, що вони прекрасно орієнтуються у питаннях транспортної інфраструктури, вагонобудування, стану залізничних шляхів та темпів їх ремонту-апгрейду

Щось ти, Толік, трохи сплутав. Я говорив за здоровий глузд, а не за спеціалізовані питання.

Ах да, я ж забув, що пан банкір має настільки широкий світогляд та досвід, що може спокійно говорити про те, хто де помиляється в спеціалізованих питаннях різних галузей. ;)

пан банкір уникає категоричних суджень у питаннях, у яких не надто глибоко розуміється, на відміну від юриста:rolleyes:

Опубліковано

А хтось взагалі орієнтується у ціні питання?

Принаймні 2 ідеї Колесникова.

1) Сполучити всі обласні центри з Києвом авіасполученням. (датується приблизно груднем минулого року)

2) Власне "ліквідувати нічні поїзди" зі всім звідси витікаючим.

Скільки це тягне у.о.? За який термін планується реалізувати? В скільки разів треба буде збільшити бюджет міністерства транспорту т.д.?

Опубліковано
Ах да, я ж забув, що пан банкір має настільки широкий світогляд та досвід, що може спокійно говорити про те, хто де помиляється в спеціалізованих питаннях різних галузей. ;)

пан банкір уникає категоричних суджень у питаннях, у яких не надто глибоко розуміється, на відміну від юриста:rolleyes:

Якщо ви з цим закінчили, то після ствердження

поїзд Ковель-Сімферополь не є нічним. він іде добу. так само як не є нічними поїзди Львів-Донецьк і тому подібні.
хотілося б почути щось на:
поясніть мну що означає відмінити "нічні поїзди" і постіль.
Опубліковано

пан банкір уникає категоричних суджень у питаннях, у яких не надто глибоко розуміється, на відміну від юриста

Ой, Толік, не хвакт, не хвакт.

Все, досить оффтопити та флудити. :0001:

Опубліковано

Оксана, нічні поїзди- це зазвичай поїзди між столицею і обласними центрами. Як от Київ-Луцьк, Київ-Ковель, Київ-Полтава, Київ- Тернопіль, Київ-Рівне, Київ-Кіровоград, Київ-Чернівці, Київ-Івано-Франківськ, чи міжобласні: Черкаси-Львів, наприклад.

Опубліковано

Оксана, нічні поїзди- це зазвичай поїзди між столицею і обласними центрами. Як от Київ-Луцьк, Київ-Ковель, Київ-Полтава, Київ- Тернопіль, Київ-Рівне, Київ-Кіровоград, Київ-Чернівці, Київ-Івано-Франківськ, чи міжобласні: Черкаси-Львів, наприклад.

Не зовсім те, що я хотіла почути...

Яка різниця між нічним і "цілодобовим" (якщо і той і той їдуть вночі)???

Чому відміняють (якщо так) тільки НІЧНІ?

Опубліковано

Оксан, ну хіба не логічно замінити поїзд, який їде порівняно невелику відстань 8-12 годин, на такий, що подолає її швидше? при тому не буде мороки з постілями-матрасами, а рівень комфорту буде й кращим??

Опубліковано

Оксан, ну хіба не логічно замінити поїзд, який їде порівняно невелику відстань 8-12 годин, на такий, що подолає її швидше? при тому не буде мороки з постілями-матрасами, а рівень комфорту буде й кращим??

ЛОГІЧНО.

Тоді я зовсім запуталась з відміною поїздів...

Виїжджав в 01.00 - приїжджав в 06.30.

який варіант має стати:

1. виїжджатиме в 15.00 - приїжджатиме в 20.30. перенесуть рейс на день і, може, зроблять швидшим

2. виїжджатиме в 01.00 - приїжджатиме в 03.30. зроблять швидкісним

???

Опубліковано

Я бачу таку реалізацію:

деребаносвоювання держкоштів на наступні президентськікупівлю потягів,

деребаносвоювання держкоштів на наступні президентськішвидкісні шляхи,

беруть другий термін, мутять нову темку зміна інвестиційної програми,

у зв"язку із зміною мікроекономічних показників в макроекономічній ситуації

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Во у нас народ.

Деребан, ділЬош, корупція, відкати-відкати-відкати, дайтє мнє таблєтАк аТ жадосці!!!

Я в тематику ж/д сполучення вклинюватись не буду. Мене взагалі завжди лякав факт білизни (ходили чутки що навіть нова запакована в цілафанчик це добре випрана б/у) про одіяла і подушки я взагалі мовчу...

Але з ймовірністю в 99% можу сказати точно - дядя Боря дєребанчиком аля тряпочкі, салфєточкі, постєлька і прочєє брєзгує. Так у нього Бентлі яких 5 штук на всю Україну, але джерела доходів у нього віддалені від сфери міністерства.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...