Korting Опубліковано 31 Березня, 2011 в 11:34 #1 Опубліковано 31 Березня, 2011 в 11:34 Потрібна допомога з ЗАЗ 968, після зими перестало виключатись запалення. Взагалі симптоми дуже дивні, виїхали з гаражу перестало виключатись запалення (воно і до того підглючувало але все ж вимикалось)потім я скинув клему і двигун продовжив роботу (на генераторі?) заглушили поставкою на передачу і тормозом. Яка зараз ситуація - При накидуванні клеми зразу починає крутити стартер, глушиться тільки постановкою на передачу + тормоз, при скидуванні клеми двигун вже не працює.Що було до того - ставив старий акум, після зарядки там напевно помінялись полюси, дуже сильно іскрив, я зразу скинув клеми, але можливо встигло щось згоріти, питання що? Знаю що неохота кому займатись таким, але машина мені ця дуже подобається, жаль буде так кидати, все інше так ціле і двигун можна сказати в хорошому стані.
NashLutsk Опубліковано 31 Березня, 2011 в 11:54 #2 Опубліковано 31 Березня, 2011 в 11:54 Потрібна допомога з ЗАЗ 968, після зими перестало виключатись запалення. Взагалі симптоми дуже дивні, виїхали з гаражу перестало виключатись запалення (воно і до того підглючувало але все ж вимикалось)потім я скинув клему і двигун продовжив роботу (на генераторі?) заглушили поставкою на передачу і тормозом. Яка зараз ситуація - При накидуванні клеми зразу починає крутити стартер, глушиться тільки постановкою на передачу + тормоз, при скидуванні клеми двигун вже не працює.Що було до того - ставив старий акум, після зарядки там напевно помінялись полюси, дуже сильно іскрив, я зразу скинув клеми, але можливо встигло щось згоріти, питання що? Знаю що неохота кому займатись таким, але машина мені ця дуже подобається, жаль буде так кидати, все інше так ціле і двигун можна сказати в хорошому стані.йоо, по перше таке враження що необхідний новий замок зажиганія.. але це ще не точно, треба старий перевірити.По друге те що двигун продовжив роботу на генераторі- це нормальне і здорове явище =), але вже коли тепер він глохне від знімання клем може бути дві причини, реле зарядки або гавкнуло щось в генераторі (діоди або обмотка)При накидуванні клеми зразу починає крутити стартер- це не дуже добре.. треба шукати чи щось коротнуло або загоріло і приклеїлось втягуюче реле стартера!Якщо помилково поміняли полюси на акомуляторі... в реле зарядки обовязково вилитів транзистор і в генераторі 1 чи 2 діода, короче накрутили і треба довгог це все перебирати і востанавлювати! =)
HelloBoy Опубліковано 31 Березня, 2011 в 11:58 #3 Опубліковано 31 Березня, 2011 в 11:58 Потрібна допомога з ЗАЗ 968, після зими перестало виключатись запалення. Взагалі симптоми дуже дивні, виїхали з гаражу перестало виключатись запалення (воно і до того підглючувало але все ж вимикалось)потім я скинув клему і двигун продовжив роботу (на генераторі?) заглушили поставкою на передачу і тормозом. привіт мишам! проводка в першу чергу!Яка зараз ситуація - При накидуванні клеми зразу починає крутити стартер, глушиться тільки постановкою на передачу + тормоз, при скидуванні клеми двигун вже не працює.Вот замок запалювання поміняй, якшо не поможе то проводка десь накрилась!Що було до того - ставив старий акум, після зарядки там напевно помінялись полюси, дуже сильно іскрив, я зразу скинув клеми, але можливо встигло щось згоріти, питання що?В даному випадку, якщо всі запобіжнкики стоять на своїх місцях то накрились запобіжники(по ідеї якщо вони стоять на своїх місцях), або проводка десь коротить! Знаю що неохота кому займатись таким, але машина мені ця дуже подобається, жаль буде так кидати, все інше так ціле і двигун можна сказати в хорошому стані.Мое імхо! якшо машина для тебе дійсно дорога то ти б ніколи в неї не всунув би старий, спорчений акум!П.С. якшо дійсно дорога, то поміняй всю проводку, акумулятор, і замок запалювання!
Korting Опубліковано 31 Березня, 2011 в 12:07 Автор #4 Опубліковано 31 Березня, 2011 в 12:07 Мое імхо! якшо машина для тебе дійсно дорога то ти б ніколи в неї не всунув би старий, спорчений акум!Акуму було всього 5-6 років. Тим більше може його і зараз можна відновити, просто там після зарядки чогось помінялись полюси.На рахунок поміняй - того і шукаю електрика, чого у самого руки з Ж ((((
Bus Опубліковано 31 Березня, 2011 в 13:40 #5 Опубліковано 31 Березня, 2011 в 13:40 Акуму було всього 5-6 років. Тим більше може його і зараз можна відновити, просто там після зарядки чогось помінялись полюси. На рахунок поміняй - того і шукаю електрика, чого у самого руки з Ж (((( всього (???) 5-6років ! Він (акум) у Вас гелевий чи що? Для звичайного автомобільного акума 5-6років це пенсійний вік (до якого не всі доживають). Полюси після зарядки помінятись ніяк не могли, це анекдот получився. Може Ви клеми поміняли місцями + на - то це інша справа.
Korting Опубліковано 31 Березня, 2011 в 13:55 Автор #6 Опубліковано 31 Березня, 2011 в 13:55 Акум дуже сильно іскрить при підключенні будь чого, поясність цей симптом тоді.
Bus Опубліковано 31 Березня, 2011 в 15:37 #7 Опубліковано 31 Березня, 2011 в 15:37 Акум дуже сильно іскрить при підключенні будь чого, поясність цей симптом тоді.Отже акум у вас ще живий, але десь є КЗ в проводці (як і писали вище)... Треба перевіряти проводку, замок запалювання, стартер, генератор. Експерементувати з такими речами, не знаючи що робиш, небезпечно - можна спалити машину (в буквальному смислі). Таки да, Вам потрібен автоелектрик.
Korting Опубліковано 31 Березня, 2011 в 16:00 Автор #8 Опубліковано 31 Березня, 2011 в 16:00 Отже акум у вас ще живий, але десь є КЗ в проводці (як і писали вище)...Мова йшла про інший акум. Я можу відрізнити нормальну іскру від аномально ненормальної.Таки да, Вам потрібен автоелектрик.Для чого ви влізли у цю тему?Модер потріть будь ласка все починаючи з посту номер 6
fedot Опубліковано 1 Квітня, 2011 в 07:10 #9 Опубліковано 1 Квітня, 2011 в 07:10 Міняємо контактну группу - і всі щасливі))) Сам таке проходив.
Korting Опубліковано 1 Квітня, 2011 в 08:52 Автор #10 Опубліковано 1 Квітня, 2011 в 08:52 Розібрались трабла була в замку
woodwork Опубліковано 13 Грудня, 2012 в 21:02 #11 Опубліковано 13 Грудня, 2012 в 21:02 підкажіть, чи може згоріти в підігріві сидінь сама спіралька підігріву під сракою? чи то десь в глибині регуляторів, запобіжників і т д проблема (одне сидіння пасажира жарить, а у водія я...ця прилипають зимою до сидінь) ?
EleKtrik Опубліковано 13 Грудня, 2012 в 21:59 #12 Опубліковано 13 Грудня, 2012 в 21:59 підкажіть, чи може згоріти в підігріві сидінь сама спіралька підігріву під сракою? чи то десь в глибині регуляторів, запобіжників і т д проблема (одне сидіння пасажира жарить, а у водія я...ця прилипають зимою до сидінь) ?Може і там. і там...То лише поглиблений огляд надасть вірний діагноз. Почати варто із запобіжників. Та і вказування марки авто незавадить!
woodwork Опубліковано 14 Грудня, 2012 в 20:35 #13 Опубліковано 14 Грудня, 2012 в 20:35 VW Golf 3 1995 1.8.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.