Перейти до змісту

Банк Надра знову в строю


Sirgo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Знайомий розказував ситуацію яка дуже обурила. Всім відомий Надра банк який знову запрацював, мабуть від недавна. Викликають своїх клієнтів у яких є кредитки, або кредитні рахунки. (Термін дії карток давно закінчився, але через те що банк не працював, ніхто про їх поновлення не згадував.) Та кажуть що у вас є залишок на карті, та набігла пеня. Тобто Вам треба погасити суму яку вони вказують. У них виявляється за користування кредиткою, чи обслуговування рахунку встановлена плата,не велика сума, але разом з пенею гривень до 50 виходить. Чудова схема здаранн коштів.

Опубліковано

і ти хочеш сказати, що це не вказано було у договорі, який він підписав?

у нас народ такий що він не читає здебфльшого договори просто підписують, а коли якась халепа трапляється то одразу кіпіш піднімає. Мовляв лохотрон, розводіли і т.д.

Опубліковано

і ти хочеш сказати, що це не вказано було у договорі, який він підписав?

у нас народ такий що він не читає здебфльшого договори просто підписують, а коли якась халепа трапляється то одразу кіпіш піднімає. Мовляв лохотрон, розводіли і т.д.

только не надо на народ гнать, наши банки - это охуевшие от безнаказанности мошенники, используют любые методы обмана населения, а потом говорят, что вы сами во всем виноваты... уроды...

Опубліковано

Тут треба уточняти. Що значить "залишок на карті"? Заборгованість? Тоді немає чого скаржитись на Банк, а треба просто виконувати свої зобовязання вчасно, а не чекати що Банк про те забуде. Якщо заборгованості не було, а сплатити вимагають будь-які комісії за обслуговування картки, яку навіть не перевипустили по закінченню терміну - то це вже примітивний, хоча можливо і законний (залежно від договірних умов) спосіб здерти з клієнта пару лишніх гривень.

Опубліковано

в мене теж цікава ситуація була з іншим баком: прислали листа з роботи і сказали, що переходимо на зарплатний проект іншого банку, так і сяк мол якщо хочеш - залишай собі стару карточку, але кожен місяць з неї стягуватиметься 11грн... а тепер уявляю, що якби я випадково не отримав цього листа і залишив би цю картку - прийшлось би нести гроші через певний період або судитись, що теж не досить приємно...

тому порада: перестали користуватись карткою - або закрийте її або щомісяця взнавайте її тарифний план... стараюсь її притримуватись.

Опубліковано

і ти хочеш сказати, що це не вказано було у договорі, який він підписав?

у нас народ такий що він не читає здебфльшого договори просто підписують, а коли якась халепа трапляється то одразу кіпіш піднімає. Мовляв лохотрон, розводіли і т.д.

только не надо на народ гнать, наши банки - это охуевшие от безнаказанности мошенники, используют любые методы обмана населения, а потом говорят, что вы сами во всем виноваты... уроды...

я не представник банку. Те що банки зачасту розводять своїх клієнтів це так, а точніше вводять в оману. А чому?

- бо клієн не читає договору.

Якби люди читали що підписують і кожен раз як їм щось не ясно питали в банківського клерка що це таке, і що воно означає, то або вони не користувались тими чи іншими послугами або хочаб вже знали що що на них може очікувати, і що потрібно робити щоб такого не трапилось.

моя порада(з власного досвіду) почитайте спочатку уважно що ви підписуєте, так ви себе хочаб якоюсь мірою убезпечите.

Опубліковано

Не все залежить від клієнта, на жаль :(. Дуже часто трапляються якісь помилки, і людям продовжують нараховувати відсотки по кредитах, за користування...

В мене була неприємна історія з Приватом. Витративши трохи часу і нервів я домоглась закриття копилки, в яку стягувати 10 грн. щомісяця. В іншому відділенні відкрила іншу копилку, прийшла туди через півроку, спитала скільки мені туди "накапало" і ледь не отримала інфаркт - 70 грн. :). Це зараз мені смішно, а тоді виявилося, що стару копилку хтось "помилково" відкрив і з нового року в неї падало по 10 грн. - от і вийшло 70. З новою все було добре, на щастя. Але виявити такий факт мені допомогла випадковість, бо ж хіба якось звернеш увагу, що 10 грн. не вистачає, коли кожного місяця з/п різна :)

Операціоніст не зміг мені пояснити як так сталося :).

Опубліковано
Якби люди читали що підписують і кожен раз як їм щось не ясно питали в банківського клерка що це таке, і що воно означає, то або вони не користувались тими чи іншими послугами або хочаб вже знали що що на них може очікувати, і що потрібно робити щоб такого не трапилось.

Це не зовсім правильно. Звичайній людині з вулиці вкрай важко навіть прочитавши договір чітко усвідомити всі наслідки. Клієнт - не є спеціалістом в даній галузі і цим часто користуються банки. Це вже питання до конкретної фінустанови чи потрібні їй такі не зовсім чесні доходи.,

Дуже часто трапляються якісь помилки, і людям продовжують нараховувати відсотки по кредитах, за користування...

За "якісь" помилки повінні платити ті хто їх зробив. В даному разі банківський спеціаліст. І взагалі по можливості варто вибирати максимально прозорі інструменти. Мінімум комісій і максимум оперативності. Інтернет банкінг зараз достатньо розвинутий, щоб клієнт мав можливість цілодобового (а не раз в пів року) контролю за станом своїх банківських рахунків.

Опубліковано

Це зараз мені смішно, а тоді виявилося, що стару копилку хтось "помилково" відкрив і з нового року в неї падало по 10 грн. - от і вийшло 70.

Закритий депозит відкрити знов неможливо. Хтось із вас щось не зрозумів.

В іншому відділенні відкрила іншу копилку, прийшла туди через півроку, спитала скільки мені туди "накапало" і ледь не отримала інфаркт - 70 грн.

п.с. банк людям гроші зберігає і примножує, а їх інфаркт хапає... крім, того дивна (жіноча?) логіка закрити один депозит, відкрити інший, на тих же умовах.

Опубліковано
банк людям гроші зберігає і примножує

ти ще скажи, що відбирає гроші в багатих і бідним роздає :D альтруїсти хрєнові..а шоб мене качка копнула, якщо банки собі в збиток працюють і не знаходять нагоди тихесенько піднаї*нуть

Опубліковано

Це зараз мені смішно, а тоді виявилося, що стару копилку хтось "помилково" відкрив і з нового року в неї падало по 10 грн. - от і вийшло 70.

Закритий депозит відкрити знов неможливо. Хтось із вас щось не зрозумів.

В іншому відділенні відкрила іншу копилку, прийшла туди через півроку, спитала скільки мені туди "накапало" і ледь не отримала інфаркт - 70 грн.

п.с. банк людям гроші зберігає і примножує, а їх інфаркт хапає... крім, того дивна (жіноча?) логіка закрити один депозит, відкрити інший, на тих же умовах.

Сансет, всі все правильно зрозуміли, операціоніст такий факт признав, але не знав як пояснити, сказав, що хтось помилково десь галочку поставив :).

Інфаркт мене ледь не вхопив того, що сума, яка ПОВИННА була бути на копилці, набагато перевищувала 70 грн. - примножили називається :). Логіка в мене працює нормально і вона дозволила мені вибрати кращий варіант - не списувати з мене ті нещасні 10 грн. щомісяця (ой, як багато за рік набіжить :)), а відкрити іншу копилку і класти туди потрібну мені суму, в потрібний час. Крім того, попередня копилка була прив"язана до з/п картки, термін якої закінчувався і працювати там мені лишалось 1-2 місяці.

Опубліковано

ти ще скажи, що відбирає гроші в багатих і бідним роздає альтруїсти хрєнові..а шоб мене качка копнула, якщо банки собі в збиток працюють і не знаходять нагоди тихесенько піднаї*нуть

So Emotional :)

За тихесенько піднаї*нуть НБУ голосно ставить раком.

Опубліковано

Тут треба уточняти. Що значить "залишок на карті"? Заборгованість? Тоді немає чого скаржитись на Банк, а треба просто виконувати свої зобовязання вчасно, а не чекати що Банк про те забуде. Якщо заборгованості не було, а сплатити вимагають будь-які комісії за обслуговування картки, яку навіть не перевипустили по закінченню терміну - то це вже примітивний, хоча можливо і законний (залежно від договірних умов) спосіб здерти з клієнта пару лишніх гривень.

Кошти які використовувались як кредитні були повністю повернуті ще мабуть рік тому, може раніше, а залишок як сказали в банку, це нараховані кошти за обслуговування рахунку чи кредитки,і на цей залишок уже нарахували пеню.

Опубліковано

Знайомий розказував ситуацію яка дуже обурила. Всім відомий Надра банк який знову запрацював, мабуть від недавна. Викликають своїх клієнтів у яких є кредитки, або кредитні рахунки. (Термін дії карток давно закінчився, але через те що банк не працював, ніхто про їх поновлення не згадував.) Та кажуть що у вас є залишок на карті, та набігла пеня. Тобто Вам треба погасити суму яку вони вказують. У них виявляється за користування кредиткою, чи обслуговування рахунку встановлена плата,не велика сума, але разом з пенею гривень до 50 виходить. Чудова схема здаранн коштів.

Чудова, але не нова.

Подібна ситуація трапилась зі мною, тільки з Райфазеном. Був відкритий рахунок (в Авалі і договір не пеерезаключався) десь в 2001-2003 і на ньому "валявся" якийсь дріб'язок (гривен 100-150).

Весною приходить лист привітання і приПИСКА, що я їм винен гривен 250. Виявляється вони вирішили ввести абонплату за користування картовим рахунком, звичайно мене не повідомивши про це, бо в договорі цього пункту точно нема.

В результаті я заплатив, бо як аргументував адвокат - начинка вичинки не буде коштувати...

Опубліковано

Знайомий розказував ситуацію яка дуже обурила. Всім відомий Надра банк який знову запрацював, мабуть від недавна. Викликають своїх клієнтів у яких є кредитки, або кредитні рахунки. (Термін дії карток давно закінчився, але через те що банк не працював, ніхто про їх поновлення не згадував.) Та кажуть що у вас є залишок на карті, та набігла пеня. Тобто Вам треба погасити суму яку вони вказують. У них виявляється за користування кредиткою, чи обслуговування рахунку встановлена плата,не велика сума, але разом з пенею гривень до 50 виходить. Чудова схема здаранн коштів.

Чудова, але не нова.

Подібна ситуація трапилась зі мною, тільки з Райфазеном. Був відкритий рахунок (в Авалі і договір не пеерезаключався) десь в 2001-2003 і на ньому "валявся" якийсь дріб'язок (гривен 100-150).

Весною приходить лист привітання і приПИСКА, що я їм винен гривен 250. Виявляється вони вирішили ввести абонплату за користування картовим рахунком, звичайно мене не повідомивши про це, бо в договорі цього пункту точно нема.

В результаті я заплатив, бо як аргументував адвокат - начинка вичинки не буде коштувати...

І у цьому випадку аналогічна ситуація, він теж заплатив. Тому що починати розборки вартує дорожче. Практично безвідмовна схема.

  • 8 місяців потому...
Опубліковано

Знайомий розказував ситуацію яка дуже обурила. Всім відомий Надра банк який знову запрацював, мабуть від недавна. Викликають своїх клієнтів у яких є кредитки, або кредитні рахунки. (Термін дії карток давно закінчився, але через те що банк не працював, ніхто про їх поновлення не згадував.) Та кажуть що у вас є залишок на карті, та набігла пеня. Тобто Вам треба погасити суму яку вони вказують. У них виявляється за користування кредиткою, чи обслуговування рахунку встановлена плата,не велика сума, але разом з пенею гривень до 50 виходить. Чудова схема здаранн коштів.

Чудова, але не нова.

Подібна ситуація трапилась зі мною, тільки з Райфазеном. Був відкритий рахунок (в Авалі і договір не пеерезаключався) десь в 2001-2003 і на ньому "валявся" якийсь дріб'язок (гривен 100-150).

Весною приходить лист привітання і приПИСКА, що я їм винен гривен 250. Виявляється вони вирішили ввести абонплату за користування картовим рахунком, звичайно мене не повідомивши про це, бо в договорі цього пункту точно нема.

В результаті я заплатив, бо як аргументував адвокат - начинка вичинки не буде коштувати...

І у цьому випадку аналогічна ситуація, він теж заплатив. Тому що починати розборки вартує дорожче. Практично безвідмовна схема.

ці тварюки з Надр автоматично продовжують кредитну картку - це коштує грошей, далі вони рік сидять та чекають поки накапає пеня, тому що гроші знімають з рахунку і оформляють як кредит.

потім пишуть лист що мол ми тіпа звонили а ви не відкликались і дайте грошей

виходить класична шахрайська схема

а найцікавіше що відсотки і тіло кредиту можна точно закрити лише в білінговий день - очевидно програма така сама галіма як і сам банк.

Моя рекомендація в Надр кредитки ніколи не оформляти а ті шо є треба писати заяву про закриття

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...