Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

На початку місяця до airbites підключився мій друг, за моєю рекомендацією. Вчора отримав бонус - місячну оплату за інет. Дрібниця, але приємно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На початку місяця до airbites підключився мій друг, за моєю рекомендацією. Вчора отримав бонус - місячну оплату за інет. Дрібниця, але приємно.

я підключився до airbites за рекомендацією команди розробників і техпідтримки Домашнього Інтернету від Київстар :)

вони як бонус отримали залишок коштів на моєму особовому рахунку.

ну і, звісно, за рекомендацією людей на борді, за що їм і спасібо...

Змінено користувачем Микола Тарасенко
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От і я у п'ятницю став абонентом airbites!

Але питання одне - в мене вже -11грн з копійками! Коли та проплата, що я давав монтажникам, надходить на рахунок мені? Вже завтра тиждень часу буде з дня підключення - а грошиків нема! +ще має бонус впасти за підключення від друга!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От і я у п'ятницю став абонентом airbites!

Але питання одне - в мене вже -11грн з копійками! Коли та проплата, що я давав монтажникам, надходить на рахунок мені? Вже завтра тиждень часу буде з дня підключення - а грошиків нема! +ще має бонус впасти за підключення від друга!

мені десь за тиждень прийшла, не хвилюйтеся, всьо буде. я теж, признатись, насторожився свого часу, але гроші були зараховані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ще краще подзвонити їм, і напомнити... тоді , ще бистріше прийдуть...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Люди добрі, підкажіть коли буде можливість підключитися до Airbites в районі Цукрового заводу (вул. Польова в часності)? Вже пів району хоче нормальний інтернет, а тут окрім ОГО нічого немає :( Чи варто просити у інших провайдерів?

Змінено користувачем PlaymaN
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди добрі, підкажіть коли буде можливість підключитися до Airbites в районі Цукрового заводу (вул. Польова в часності)? Вже пів району хоче нормальний інтернет, а тут окрім ОГО нічого немає :( Чи варто просити у інших провайдерів?

.... інформації по даному районі не має, буде відпишусь ....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...

мені здається одиничний випадок, а що у сусідів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...

мені здається одиничний випадок, а що у сусідів?

у сусідів інші провайдери... Можливо в когось в домі підключений ще аірбітес, але х.з. в кого.

Мені здається вся проблема в свічу, але х.з., як вирішити цю проблему, оператори в основному радять - видаліть антивірус,..., або якщо налаштовується то згодом те ж саме - зверху описано...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...

Здравствуйте, если у Вас возникли проблемы с доступом в интернет, пожалуйста обращайтесь за помощью не на форум board.lutsk.ua, а на официальный форум myairbites.net.ua/forum/ вам быстрее помогут. Оставьте пожалуйста свой номер договора и наши специалисты помогут Вам в кратчайшие сроки. Спасибо.

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...

аналогічна ситуація, з середи мучусь, служба підтримки дістала, таке враження що сидять роботи і говорять одне і теж.Тещо обриває на роутері (роутер працюючий перевіряв в знайомого теж на аірбайтсі), на ноутбуці, на ПК навіть не зважають, одне звучить від них "з нашим обладнанням все гаразд", за n-ним звінком всетаки один із "роботів" з СП сказав що передасть заявку системному дміністратору, якщо і він нічим не зарадить буду розривати договір.

Я все розумію, можливо збій каналу,обладнання і т.д., но коли людині з СП "плюєш в обличчя, а він каже шо дощ іде" і так к-ка раз і різним,то бажання користуватись послугами даного провайдера пропадають. :(

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Величезні проблеми з інтернетом. З дні тому він просто пропав. iptv та вхід на авторизацію (авторизовує) працює. Інтернету немає. Про тех підтримку говорити не хочеться, телефони їх вже обірвав, говорять в них все впрорядку. Проблема на всіх 3х компютерах, вже видалив антивірус, користуюсь IE, на кинув кабелі напряму. Все почалося з пропадань інтернета 1,5 тижня тому. Зараз щоб таки почати користуватись нетом доводиться в керуванні компютером перезавантажувати DHCP Client та DNC Client, тоді відключати локальну мережу, вийняти кабель, знову ввімкнути мережу та втикнути кабель. Тоді зявлюється. Тільки виймаєш кабель все повторюється. А потрібно налаштувати роутер! Ніяк не виходуть. Мабуть буду розривати договір. Думаю проблема свіча, хоча тех. підтримка розповідає казки про тех. стан компютерів, антивіруса ...

Здравствуйте, если у Вас возникли проблемы с доступом в интернет, пожалуйста обращайтесь за помощью не на форум board.lutsk.ua, а на официальный форум myairbites.net.ua/forum/ вам быстрее помогут. Оставьте пожалуйста свой номер договора и наши специалисты помогут Вам в кратчайшие сроки. Спасибо.

відписав в приват, але так як деякі ваші спеціалісти ігнорять і весь час тільки одне і говорять у вас проблема з антивірусом, то з комп'ютером, але я кажу що в мене 3 комп'ютери і тиждень тому все було норм., а тут різко стало погано.... Якщо проблема не вирішиться на днях, то буду розривати договір. І доречі також це досить бісить коли ваші оператори або кладуть трубку коли на моє питання не можуть відповісти, або говорять якусь маячню і все зводячи - це проблеми у вас, то спочатку була у роутері, тепер підєднаний напряму, то у антивірусі - видалив його, то у браузері - тепер на IE, то у компі, але ж у мене їх 3 - і на всіх одне і те ж саме, ледь налаштували нетбук, але боюсь виймати кабель щоб підключити його чи до роутера чи до ноутбука оскільки знову пропаде і знову вирішення проблеми затягнеться на декілька годин роблячи із тебе дурня...

Змінено користувачем kozakOleg
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ото ви нитіки. Дістало. ПЕРШИЙ раз якась проблема і все - соплі, договір розривати. Мамі в спідницю поплачте!!!

Он на ДГ проблеми тижнями висіли і нічого. На КС теж не фонтан, і сидять.

В мене за рік були граблі один раз, після грози в минулому році, то що, теж треба було розривати договір?

Дочекайтеся понеділка, хай прийдуть техніки і перевірять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ото ви нитіки. Дістало. ПЕРШИЙ раз якась проблема і все - соплі, договір розривати. Мамі в спідницю поплачте!!!

Он на ДГ проблеми тижнями висіли і нічого. На КС теж не фонтан, і сидять.

В мене за рік були граблі один раз, після грози в минулому році, то що, теж треба було розривати договір?

Дочекайтеся понеділка, хай прийдуть техніки і перевірять.

Женя, при чому тут нитіки? Якби вони сказали що в них якась проблема, зачекайте к-ка годин, днів і все буде гуд, ніхто б сюди ніц не писав. Так вони з тебе дурня роблять! Кажуть шо в них все добре, но на насправді далеко не добре.

ПС: якщо ти працюєш в консолі і в тебе постійно "Write failed: Broken pipe", як думаєш приємно? я від сусіда зацепив вай-фай, бо не реально працювати!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проблема більшості колл-центрів у тому, що усіх гребуть в один потік і кидають на першу лінію підтримки,

де консультанти по папірцю проходять усі пунки.

Не так давно читав статтю по організації 'ідеального' колл-центру для провайдера (якщо знайду додам пруф).

Так ось там кожен оператор відмічав декілька галочок по яким система могла оцінити рівень знань абонента,

характер розмов. Також система аналізує частоту звернень і їх характер.

Як результат якщо я за рік зателефонував всього 2-3 рази і мою проблему в результаті вирішував технічний спеціаліст вище першої лінії,

то на 4тий раз коли я зателефоную, мене одразу перенаправить на технічного спеціаліста.

Таким чином буде економитись час першої лінії підтримки та мій, бо проблему можна буде вирішити одразу з людиною, яка має хоч якісь важелі.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://myairbites.net.ua/forum/ сюда "срать"...здесь намного быстрее помогут.. :0003:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приходили сьогодні техніки, 40 хв. все налаштовували інтернет через кабель, обгадили мій роутер, сказали потрібно викинути. Налаштували через кабель, вистачило після їх відходу десь на 30 хв. Знов на телефон техпідтримки присів, ніяк не можу дотелефонуватися, цього місяця точно буде + 50 грн. за телефон. Зараз на Utel сиджу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ото ви нитіки. Дістало. ПЕРШИЙ раз якась проблема і все - соплі, договір розривати. Мамі в спідницю поплачте!!!

Он на ДГ проблеми тижнями висіли і нічого. На КС теж не фонтан, і сидять.

В мене за рік були граблі один раз, після грози в минулому році, то що, теж треба було розривати договір?

Дочекайтеся понеділка, хай прийдуть техніки і перевірять.

Женя, при чому тут нитіки? Якби вони сказали що в них якась проблема, зачекайте к-ка годин, днів і все буде гуд, ніхто б сюди ніц не писав. Так вони з тебе дурня роблять! Кажуть шо в них все добре, но на насправді далеко не добре.

ПС: якщо ти працюєш в консолі і в тебе постійно "Write failed: Broken pipe", як думаєш приємно? я від сусіда зацепив вай-фай, бо не реально працювати!

Здравствуйте, оставьте пожалуйста номер договора, вам помогут в решении проблемы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Кравчука вчора теж з год 18,30 (що я замітив) не було інтернету десь до 21,00 год....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Кравчука вчора теж з год 18,30 (що я замітив) не було інтернету десь до 21,00 год....

ага) вчора глючив інет, сьогодні пропав) позвонив, сказаи що на протязі години зроблять, а зробили за 5хв.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здається все вирішили. Сьогодні зранку інет через кабель без проблем підключався. Самі передзвонили з тех. служби запитували про роботу, допомогли налаштувати і роутер (пропонували свій dir 300 на декілька днів для тесту). Так і потрібно працювати з клієнтами!

Змінено користувачем SaShurik
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну вот. А ви соплі розвісили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну вот. А ви соплі розвісили.

До чого це ви говорите?

Якби я не написав тут і не описав ситуації зі мною б навряд би зв'язалися, тобто проблему не вирішили б оскільки те що я телефонував на тел. службу підтримки протягом декількох днів ніякого ефекту не дала - тільки трата часу, та і дотелефонуватися дуже проблематично було.

А про форум airbites я взагалі не знав....

Але поки вдячний за те, що все таки вирішили проблему хлопцям із тех. підтримки, пока це перший день без збоїв за останій тиждень, а то і більше.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SaShurik, це я до того, що не варто нити розповідати про проблему ТУТ. На цьому форумі, який до провайдера не має відношення ніякого, окрім як згадки про нього.

І до того, що я кщо є проблема, то її вирішують. І якщо є проблема, то варто дзвонити на тех. підтримку, щоб питання вирішилося.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...