voldf Опубліковано 16 Вересня, 2010 в 20:48 #1 Опубліковано 16 Вересня, 2010 в 20:48 Цікавить, шановні, ваша думка стосовно у що "взутися" в найближчу зиму?виробник, розмір, протектор, власні відгуки від минулих зимових покатушок. непогано і по можливості ціни взнати - мо хто приторговує таким добром?
Shkoder Опубліковано 16 Вересня, 2010 в 21:23 #2 Опубліковано 16 Вересня, 2010 в 21:23 я так думаю, что этой зимой будет мода на гусеницы а если серьезно, то планирую Nokian Hakkapeliitta R. у меня когда-то были предыдущего поколения - остался доволен
bonZzz Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 06:07 #3 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 06:07 Ненарадуюсь вже 2 зими Gislaved Soft Frost 2. Виробляється на заводі Continental в Німеччині. Жодного разу не загруз
Ostap87 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 06:39 #4 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 06:39 Я хочу купити ecco expedition II з дихаючою і волого, тепло кондинсуючою мембраною gore-tex
valuzk Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 06:42 #5 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 06:42 Почитай тут багато інформації разом з відгуками. Зимою перезуваюсь в Fulda Kristall Montero 2 - по снігу, каші - супер, лід - посередньо. В ту зиму їхали в Карпати, якраз як були ті перемети і дорога як скло (куча фут в кюветах і т.д.) - їхав але трохи стрьом по льоді. Думав усе приїду в Луцьк купляю шиповку, але потім передумав . А так на лід тільки шипи.
Harddriver Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 07:13 #6 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 07:13 Тільки шип, все інше - напівміри. Двухфланцевий, щоб не вилітав. Якість гуми тоді практично не має значення, аби боковий протектор товстий (бровки) але якщо багато силікона - лопає кругом шипа.Не забувайте клеїти наклейку (можна роздрукувати на принтері). Справ - на півхвилини, а економляться сотні у.о. (якщо нема знака, дайці при ДТП пишуть "обоюдку")
Zeuss Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 07:41 #7 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 07:41 Клімат, собака, непередбачуваний. Поставиш шип - зими буде 3 неділі. Купиш якісну снігову - лід на дорозі три місяці Не прагну якості в обслуговуванні доріг як в Австрії, але, якби бути впевненим, що дороги будуть розчисчатись вчасно, то шип не потрібен.
dizel365 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 07:58 #8 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 07:58 Тільки шип в нашем климате шипы я бы не ставил.понту от них маловато.хорошая резина с боковой развитой ламелью прекрасно справляеться в поворотах.льда на наших улицах от силы 2 недели за всю зиму.в остальном-каша.шипы не помогут.имхо
Harddriver Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 08:04 #9 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 08:04 Для втрати керованості достатньо тонюсінької льодової кірочки, яка навіть при найм"якшій зимі буває кожного ранку навіть на прибраній вулиці. Краще я спиляю шипи на асфальті (за пару років, і потім буду мати звичайну гуму з 100% протектора ), ніж попаду в ДТП і на конкретну суму, чи здоров"я.
Zeuss Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 08:06 #10 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 08:06 Harddriver, не знаю яка у тебе шумоізоляція, але мене той звук дратує. Ніяк не можу звикнути.
dizel365 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 08:08 #11 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 08:08 Для втрати керованостіна шипахдостатньо тонюсінької полоски сухого асфальта,чтоб попасть в кругленькую сумму.
Cotja Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 08:15 #12 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 08:15 Особисто я не можу визначитись між Michelin X-Ice 2 та Nokian Hakkapeliitta R. Підкупає річна гарантія на Хакку
dizel365 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 08:25 #13 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 08:25 вообще-то к выбору зимней или летней резины подход сугубо индивидуальный.потому что нет возможности менять ее за зиму как носки.здесь больше преобладает опыт езды на разных шинах(на своем авто,на авто друзей).также надо учитывать и стиль езды(у каждого разный)каждый придерживаеться дистанции в параметрах своих рефлекционных возможностей.и потом-к каждой резине надо привыкнуть,тоесть почувствовать как авто ведет себя на дороге.и от етого зависит безопастность и економия денежных средств.нельзя (имхо) сказать что ета резина лутше а та хуже.уж очень много показателей влияют на выбор.
voldf Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 11:16 Автор #14 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 11:16 а що скажете стосовно такої?Sava Eskimo S3 185/65R14
dizel365 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 12:01 #15 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 12:01 мне вот больше всего нравяться шины с таким профилем
rabzy Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 15:53 #16 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 15:53 Pirelli Winter не шипована. Правда минулу зиму від'їздив на літній гумі (при тому, що зимова гума була) - з мене вистачило на усе життя.
difoto Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 17:18 #17 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 17:18 Перебрал топливную магистраль, поменял насос подкачки топлива, аккумулятор в прошлом годе купил мощный, к зиме готов.А... резина.. какой-то барум на шипах.
voldf Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 19:30 Автор #18 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 19:30 тобто, я так розумію основна маса надає перевагу Nokian і бажано шиповану.але ж при умові що нова гума вартує 100-180 уе, не кожен дозволить собі таку розкіш!
Andrew_Best Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 19:49 #19 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 19:49 Росава не канає?
voldf Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 19:52 Автор #20 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 19:52 Росава не канає? а без приколів: "ти їздиш на росаві??"
voldf Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 19:57 Автор #21 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 19:57 хоча, був сьогодні на ринку - так дедок цілком серйозно про росаву на жигулика і питав.а загалом, правильно - краще зимова росава, ніж його будь-яка літня гума.тим паче от мені сподобався вислів чоловяги:Pirelli Winter не шипована. Правда минулу зиму від'їздив на літній гумі (при тому, що зимова гума була) - з мене вистачило на усе життя.
Andrew_Best Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 20:21 #22 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 20:21 Я їздив на росаві прошлий та позапрошлий рік на шипованій. Гумою був дуже задоволений.
Kidubon Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 21:38 #23 Опубліковано 17 Вересня, 2010 в 21:38 третю зиму підряд буду кататись на от такій гумі Continental ContiVikingContact 3гумою задоволений на всі 100%.Їздити доводиться багато і радує впевненістю свого поводження і прогнозованістю.кому цікаво-тут тест є, доречі все що написано-правда...відчув сам за кермомhttp://www.autoreview.ru/archive/2007/19/winter_tyres/p.s.доречі літом надаю перевагу гумі того ж виробника Continental ContiPremiumContact 2просто ізумітельна гума...це словами неможливо описати...http://www.autoreview.ru/archive/2009/06/tyres/
crowhunter Опубліковано 18 Вересня, 2010 в 06:34 #24 Опубліковано 18 Вересня, 2010 в 06:34 Nokian WR G2 буде третя зима, виносить машину з будь-якої ситуації, але тільки підмерзне все - корова на льоду. Зате не стирається і за 30 тис., як нова
Braytner Опубліковано 20 Вересня, 2010 в 20:22 #25 Опубліковано 20 Вересня, 2010 в 20:22 Nokian WR G2 буде третя зима, виносить машину з будь-якої ситуації, але тільки підмерзне все - корова на льоду. Зате не стирається і за 30 тис., як новасам на такій вже 2 сезони відїздив. Скажу що трохі стирається. але взагалом гума класна покі на льод не виїдеш. зато дуже тихий протектор і індекс швидкості високій
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.