Перейти до змісту

обгон с права кто так ездит?


westboiuu

Рекомендовані повідомлення

krava, ну Вашого брата тоже хватає :)

Брат! Це ти про шо?

конкретніше! Ти счас звертаешся до мене як до воділи, як до велосипедиста чи як до пішехода!

ПіСі:Про себе скажу правду: я так давно на дорозі і в різних іпостасіях, шо ПДР в мене вже починають атрофіроватись, але я борюсь з цим, не здаюсь цій хворобі. Нажаль, іноді хвороба бере вверх.

ГОЛОВНЕ: ДОРОГУ ТРЕБА ПОВАЖАТИ!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 137
  • Створено
  • Остання відповідь

:D З якого то часу я став тобі братом?

Я про велосепедистів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

о! найшов!

Ватикан закликає всіх водіїв світу промовляти молитви за кермом, повідомляє Reuters. У документі зазначають, що автомобіль може оголити “первісні” сторони людської натури, а добрий християнин має уникати цього.

Десять заповідей автомобіліста:

1. Ви не повинні вбивати / Не вбий.

2. Дорога повинна об’єднувати людей, а не заподіювати їм смерть.

3. Ввічливість, порядність і розсудливість – те, що допоможе вам упоратися з непередбачуваними ситуаціями.

4. Будьте чуйними, допомагайте своїм близьким, коли вони потребують цього. Особливо якщо це жертви аварій.

5. Автомобіль не повинен бути засобом демонстрації сили або приводом для гріха.

6. Водії будь-якого віку не повинні сідати за кермо, якщо цього не дозволяє їхній стан. Переконати їх у цьому допоможе доброзичливість.

7. Допомагайте близьким жертв аварій.

8. Водіям, котрі винуваті в аваріях, слід зустрічатися з жертвами, просити вибачення і прощати.

9. Захищайте на дорозі тих, хто потребує цього.

10. Пам’ятаєте: ви несете відповідальність за інших.

І варіант з календарика від ПриватБанку:

1. Начиная всякую свою поездку, убедитесь, не оставили ли дома свой нательный крестик дома

2. Осените себя широким крестным знамением и испросите на поездку Божие благословение.

3. Осените крестным знамением свой путь и произнесите вслух или про себя краткую молитву "Господи, благослови"

4. Ни в коем случае не старайтесь сократить время поездки

5. Не забывайте подавать знак благодарности пропустившему вас водителю

6. Извиняйтесь перед тем, кому помешали, даже если и не по своей вине

7. Всегда уступайте дорогу спешащему или ведущему себя агрессивно водителю

8. Досадившему вам водителю никогда не желайте зла, а помолитесь о нем Богу словами "Спаси его, Господи, и меня, грешного, помилуй"

9. Вместо праздных разговоров на пути следования или в автомобильных пробках старайтесь непрестанно читать молитву Иисусову: "Господи, Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй мя грешного"

10. После завершения, пусть даже короткого, путешествия осените себя крестным знамением и поблагодарите Бога за успешное завершение вашей поездки, причем любой, а не только удачной (памятуя, что могло бы быть гораздо хуже), и от всей души произнесите благодарственную молитву: "Слава Богу за все!"

Якщо ми з вами хоч на половину будемо цього дотримуватись, то буде нам "щастя"!

:D З якого то часу я став тобі братом?

Я про велосепедистів...

Якщо ти - сестра, то можеш кинути в мене камінь.

А про велосипедистів розкажу одну історію:

Була вона в Німеччині з моїм знайомим.

Їхав він по місту. Зупинився на перехресті колесами перед стоп-лінією, морда машини не виглядала за саме перехрестя, а була в акурат над стоп-лінією. Стоїть. По прямій проїжає велосипедист, дідусь. І невпоравшись з керуванням падає йому на капот і пошкодив собі ногу.

Рядом як раз були поліцаї. Під"їхали і впаяли штраф. Як ви думаете кому? Водію машини! А за шо? за те що він в "коробочці", а велосипедист - він менш захищений. Йому, водію, треба було передбачити аварійну ситуацію і здати назад, щоб дідусь міг без перешкод проїхати перехрестя! Тоді б він не завалився на капот і не пошкодив би собі ногу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

думаю после слов Кравы можно закрывать тему :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я уже давно писал закрываем тему

все что я хотел услышать - услышал

спасибо всем за внимание

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А про велосипедистів розкажу одну історію:

Була вона в Німеччині з моїм знайомим.

Їхав він по місту. Зупинився на перехресті колесами перед стоп-лінією, морда машини не виглядала за саме перехрестя, а була в акурат над стоп-лінією. Стоїть. По прямій проїжає велосипедист, дідусь. І невпоравшись з керуванням падає йому на капот і пошкодив собі ногу.

Рядом як раз були поліцаї. Під"їхали і впаяли штраф. Як ви думаете кому? Водію машини! А за шо? за те що він в "коробочці", а велосипедист - він менш захищений. Йому, водію, треба було передбачити аварійну ситуацію і здати назад, щоб дідусь міг без перешкод проїхати перехрестя! Тоді б він не завалився на капот і не пошкодив би собі ногу.

якби не капот, він впав би на асфальт і пожкодив голову. Мораль: зупинятись рівно перед стоп лінією! ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А про велосипедистів розкажу одну історію:

Була вона в Німеччині з моїм знайомим.

Їхав він по місту. Зупинився на перехресті колесами перед стоп-лінією, морда машини не виглядала за саме перехрестя, а була в акурат над стоп-лінією. Стоїть. По прямій проїжає велосипедист, дідусь. І невпоравшись з керуванням падає йому на капот і пошкодив собі ногу.

Рядом як раз були поліцаї. Під"їхали і впаяли штраф. Як ви думаете кому? Водію машини! А за шо? за те що він в "коробочці", а велосипедист - він менш захищений. Йому, водію, треба було передбачити аварійну ситуацію і здати назад, щоб дідусь міг без перешкод проїхати перехрестя! Тоді б він не завалився на капот і не пошкодив би собі ногу.

якби не капот, він впав би на асфальт і пожкодив голову. Мораль: зупинятись рівно перед стоп лінією! ;)

думаю, що ні! Бо він хоть і дідусь, але в шлёмі. Там з цим строго! От тиждень тому наших знайомих штрафанули на 50 долларів за те, що в малої на задньому сидінні не було "підсрачника". Малій шість років, а до 12 років дитина повинна їздити як мінімум на от такому підсрачнику:

67959946_3--SIGER---.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я уже давно писал закрываем тему

все что я хотел услышать - услышал

спасибо всем за внимание

Закриваєм тему - http://club.autocentre.ua/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мабуть мене також віднесуть до мудаків, які обганяють зправа.

Але, я ніколи не їжджу в місті більше 80 і дуже рідко більше 60. Якщо дорожнє покриття нормальне, стараюсь тримати правий ряд. В лівий ряд їду або коли права смуга розбита, або коли на правій смузі присутні маршрутки.

Обгін зправа не робив ніколи, а от випередження іноді роблю, тому що без перевищення швидкості випередження зправа не є порушенням.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обгін справа - маразм.

обгін - випередження одного або кількох транспортних засобів, пов'язане з виїздом на смугу зустрічного руху;

Так от: де з правої сторони є смуга зустрічного руху? Немає зустрічної - немає обгону, є випередження

випередження - рух транспортного засобу із швидкістю, що

перевищує швидкість попутного транспортного засобу, що рухається

поряд по суміжній смузі

.

Випередження по правішій смузі не заборонено, а

11.1. Кількість смуг на проїзній частині для руху нерейкових

транспортних засобів визначається дорожньою розміткою або

дорожніми знаками 5.16, 5.17.1, 5.17.2 (див. додаток 1)

( 306а-2001-п ), а за їх відсутності - самими водіями з

урахуванням ширини проїзної частини відповідного напрямку руху,

габаритів транспортних засобів і безпечних інтервалів між ними.

І крикуни типа "чого я маю дивитись в праве дзеркало, ібо нєфіг там їхати, коли я приймаю вправо" просто не знають ПДР ,

9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту або рукою належить завчасно до початку маневру (з урахуванням швидкості руху), але не менш як за 50-100 м у населених пунктах і за 150-200 м поза ними, і припиняти негайно після його закінчення (подавання сигналу рукою слід закінчити безпосередньо перед початком виконання маневру). Сигнал забороняється подавати, якщо він може бути не зрозумілим для інших учасників руху.

Подавання попереджувального сигналу не дає водієві переваги і

не звільняє його від вжиття запобіжних заходів.

і права в них, швидше за все куплені за сало :0097: .

Будьте обережні.

І ще:

6.4. Водії мопедів і велосипедів, рухаючись групами, повинні

їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього

руху.

Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині,

повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з

дистанцією руху між групами 80-100 м.

Саме один за одним, а не "кегельбаном", як багато хто любить.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Угу-раз, угу-два, ти - третій цитуєш... Хто ще?..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Угу-раз, угу-два, ти - третій цитуєш... Хто ще?..

ну и че ты сказал

я теперь пидоров которые при маневре не показали поворотником буду бить в бочину - и поверь докажу что я прав

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну и че ты сказал

якщо не зрозумів, то не переймайся.

я теперь пидоров которые при маневре не показали поворотником буду бить в бочину - и поверь докажу что я прав

а тут і вірити не треба, і не обов'язково щоб ТИ бив в бочину - при ДТП за умови зміни напрямку руху винний той, хто не надав переваги (якщо говорити сухо, мовою ПДР)...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...