Перейти до змісту

Підключення автоакумулятора до UPSa


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Є потреба підключити акумулятор збільшеної ємності до УПСа.

Гвалтувати УПСовську схему зарядки акумулятора не хочеться, тому було куплено простий автоматичний зарядник.

Акумулятор підключається через діод шотткі (щоб зарядник упса його не бачив). Отут і є граблі. я ті діоди ніколи не бачив, принцип розумію а от як підключити - треба пояснення.

Нарив на ixbt схему:

265751w.png

є декілька питань:

- навіщо в розрив плюса лампа з опором (на заряднику є індикаторний діод, підозрюю, що він якраз там і стоїть)?

- діоди вроді 3-х контактні, по схемі не розумію, куди ногу підпаювати?

- навіщо їх аж 3 там?

Ну і ще питання: де такі діоди внас знайти в продажі?

Опубліковано

Тут діоди для того щоб зовнішній акум не заряжався від УПСа, тільки віддавав. Мають бути достатньо потужні шоб витримати струм 50-100А

Резистор той що паралельно лампі має бути також досить потужний не менше як на 60Вт. В принципі можна обійтися і без лампи з резистором, але тоді не будеш бачити що акум заряджається.

3х контактні діоди це швидше за все спарена зборка по 2 Шт з загальним входом чи виходом, перевіряжться тестером.

Опубліковано

Лампа з опором це мабуть обмежувач струму заряду, якщо зарядка автомобільна то по ідеї можна і не використовувати, хоча цей вузол може ще виконувати і захисну функцію, якщо упс надумає включитись при підключеній зарядці, в такому разі якшо в зарядки не буде захисту від перевантаження то її то непонравиться.

З діодами там все просто, якшо хоч шось розумієш, то скачай даташит на них, там все намальовано як розміщені діоди в збірці, судя мо маркуванню збірка з компютерного БП, там середній вивід це катоди діодів а бокові це виводи анодів, їх і треба з'єднати разом.

Діоди такі використовують в компютерних БП, звідти їх і можна видерти.

п.с. при підключенні автомобільного акумулятора, внутрішній потрібно зняти, оскільки зовнішня зарядка буде і його заряджати, а це йому може не сподобатись.

п.с. зі струмом заряду троха загнались, при такому струмі розряджений автомобільній акум буде десь 600 год заряджатись.

п.с. в цій схемі є ше один підводній камінь - це паралельне увімкнення діодів, в такому випадку діоди мають бути абсолютно однаковими по параметрам, інакше якщо вони будуть відрізнятись то при великих струмах дуже швидко вийдуть з ладу, в таких випадках зазвичай використовують вирівнювальні резистори, але при таких струмах на них буде падати напруга і грітись вони будуть нехіло.

Тут датишт на збірку.

Опубліковано
п.с. при підключенні автомобільного акумулятора, внутрішній потрібно зняти, оскільки зовнішня зарядка буде і його заряджати, а це йому може не сподобатись.

п.с. зі струмом заряду троха загнались, при такому струмі розряджений автомобільній акум буде десь 600 год заряджатись.

100% я і не звернув уваги навідь на такі багі.
Опубліковано

Індикація заряду і запобіжник є в автомобільній зарядці, яка буде піклуватись зарядом АКБ

Мають бути достатньо потужні шоб витримати струм 50-100А

навіщо такі потужні?

даташит на згадувані в схемі s20c40c - http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/141510/MOSPEC/S20C40CE.html

маркуванню збірка з компютерного БП

Сьогодні поковиряю, подивлюсь.

п.с. при підключенні автомобільного акумулятора, внутрішній потрібно зняти, оскільки зовнішня зарядка буде і його заряджати, а це йому може не сподобатись.

хм, дякую, я б підключав з ним...

Опубліковано

По даташиту ноги 1-2 або 3-2 в розрив плюсового кабелю до UPSа?

Доречі, по схемі рідний акумулятор теж підключений.

Опубліковано

В недорогих ББЖ, зарядній пристрій являє собою звичайній стабілізатор струму, а тому йому буде фіолетово шо на нього поцепити, чи родімий акум чи автомобільній, головне щоб охолодження в регулюючого елемента було нормальне, але діло в тому що таке зарядне не зможе зарядити автомобільній акумулятор.

Якщо можливо вмішатись в схему самого ББЖ то я б зробив би так: відключаєм внутрішній модуль зарядки, а замість нього ставим свій, в залежності як часто і наскільки довго вимикають світло вибираєм струм заряду, я б рекомендував поставить десь 1,8-2,5 А, таким струмом акумулятор має зарядитись десь за добу і при такому струмі не повинен сильно грітись (п.с. в першому посту я троха загнався з часом не 600 год а десь 100-120 год, прошу вибачення :blush: ).

Опубліковано

Індикація заряду і запобіжник є в автомобільній зарядці, яка буде піклуватись зарядом АКБ

Тут діло в тому як реалізована схема зарядного, якщо це є звичайні електронній стабілізатор струму, то можна і не використовувати лампу з резистором, в іношому випадку зарядне може вийти з ладу, або перегорить запобіжнік.

навіщо такі потужні?

даташит на згадувані в схемі s20c40c - http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/141510/MOSPEC/S20C40CE.html

в схемі увімкнено 4 діода послідовно, кожен діод витримує 20А, тому сумарній струм буде 120А, хоча реально вони стільки швидше за все не витримають не витримають. А струм який буде споживатись із акумулятора можна підрахувати за формулою І=P/(U*КПД)

Опубліковано
100-120 год

це не проблема, якби питання було тільки в часі, я б підключав напряму до такого блоку з охолодженням, але мене смущає зарядка акумулятора током в 10 раз меньшим від рекомендованого :(

ще одна схема схожого обладнання того ж автора, тільки на упс з 24-вольтовими акумуляторами:

307857w.png

всетаки акум рідний стоїть. і вроді як через ту лампу його зарядка заряджає, цікаво що ж тоді робить рідна упсовська...

Опубліковано

По даташиту ноги 1-2 або 3-2 в розрив плюсового кабелю до UPSа?

По датишуту, перший малюнок, виводи 1,3 треба з'єднати разом і підключити до автомобільного акума, а вивід 2 до упса.

Те що акум буде заряджатись меншим струмом це не страшно, головне щоб цього струму вистачило для початку процесу заряджання, а от більше рекомендованого це погано, оскільки акумулятор буде сильно нагріватись. Тому я і казав що упсовський акумулятор потрібно відключити, оскільки він буде розрядженій більше ніж автомобільний і через діоди його буде заряджати зовнішня зарядка в якої струм заряджання може бути значно більший за номінальний для такого акумулятора.

Опубліковано
навіщо такі потужні?
Ємність звичайного акума в упсі 7А/год розряджається він при максимальний потужності за 5-10хв в упсі. Нескладно порахувати що піковий струм 7 * 6 = 42А ну і додаєм ще 100% запасу міцності.
Опубліковано

Рідна УПСовська заряджає свої рідні акууми :)і не має зовсім ніякого відношення до зарядки акуумів сторонніх. для них є окрема зарядка.

Діоди Шотткі там застосовано через дуже мале падіння напруги.

Опубліковано
Народ, діод пропускає струм тіко в одну сторону
Ну а якже струм заряду з зовнішьої зарядки до внутрішнього акумулятора?
Опубліковано

Рідна УПСовська заряджає свої рідні акууми :)і не має зовсім ніякого відношення до зарядки акуумів сторонніх. для них є окрема зарядка.

Так проблем і не в УПСовській зарядці а в тому що зовнішня зарядка на початковому етапі буде заряджати упсовський акумулятор, а це йому може не сподобатись.

Опубліковано

Діоди Шотткі там застосовано через дуже мале падіння напруги.

То що, виходить по такій схемі можна звичайні ставити, аби струм відповідний?

Опубліковано

То що, виходить по такій схемі можна любі ставити?

Можна але не бажано, по перше в звичайних діодів більша напруга спаду, якщо на діоді шотки в середньому буде падати 0,6-0,8В то на звичайному 1,2-1,5 В. Плюс до всього в звичайних більший розкид параметрів і тут точно при паралельному ввімкнені без вирівнювальних резисторів не обійтись. Плюс до всього найти звичайні діоди на такий струм важче.

Опубліковано

В діодах Шотки падає на 0.2 - 0.4

Так проблем і не в УПСовській зарядці а в тому що зовнішня зарядка на початковому етапі буде заряджати упсовський акумулятор, а це йому може не сподобатись.

Тут да, нада шота мутить :)

Опубліковано

Падiння напруги на дiодах Шоттки ~0.3В, на звичайних германиевих ~0.5В, на кремниевих ~1В.

Шоттки меньше грiтимуться. Шоттки швидше переключаються.

У Шоттки бiльша спроможнiсть витримувати зворотнiй струм.

Опубліковано

Підключити можна, але:

1) дешеві ббж розраховані на короткотривалу роботу - від акума більшої ємності буде перегрів трансформатора(потрібно ставити охолодження)

2 в дешевих ббж стоїть обмеження роботи по часу - щоб не було перегріву(теоретично можна вимкнути)

як варіянт купити ббж з можливістю під'єднання зовніжнього акума(від $200)

Підключити можна, але:

1) дешеві ббж розраховані на короткотривалу роботу - від акума більшої ємності буде перегрів трансформатора(потрібно ставити охолодження)

2 в дешевих ббж стоїть обмеження роботи по часу - щоб не було перегріву(теоретично можна вимкнути)

як варіянт купити ббж з можливістю під'єднання зовніжнього акума(від $200)

Опубліковано

Загальна потужність, яка має підключатись - 100-120Вт. ББЖ витримує таке навантаження досить довго без проблем.

По датишуту, перший малюнок, виводи 1,3 треба з'єднати разом і підключити до автомобільного акума, а вивід 2 до упса.

з цим всі згодні?

Нонеймич доречі недавно писав на ту-ж тему

вся проблема в тому, що треба щоб ця зв"язка працювала в авторежимі :(

Є ще варіант з реле, але треба шукати таке, щоб не заліпало від струму :(

Так проблем і не в УПСовській зарядці а в тому що зовнішня зарядка на початковому етапі буде заряджати упсовський акумулятор, а це йому може не сподобатись.

без рідного акума ББЖ може і не запуститись :(

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...