Перейти до змісту

Заміна реміня ГРМ


Harddriver

Рекомендовані повідомлення

 Пропоную обговорити варіанти. В самого - рено, мотор "кенговський" читав - при заміні ГРМ наявні проблеми (відсутність міток на валах, необхідність знімати/зливати рідину з ГУР), тому шукаю досвіченого спеціаліста, буду вдячний за "наводку"  :0011:

У "офіціалів" француза ціна як завжди - 620 грн. комплект (ремінь, ролик), і 360 грн. заміна (а в хо-ху, не хо-хо?!   :unsure: )

За з/ч збираюсь йти на Піт-Стоп на Формулі, ці  хоч розкажують, що  продають, без лишнього пафосу :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Пропоную обговорити варіанти. В самого - рено, мотор "кенговський" читав - при заміні ГРМ наявні проблеми (відсутність міток на валах, необхідність знімати/зливати рідину з ГУР), тому шукаю досвіченого спеціаліста, буду вдячний за "наводку"  :0011:

У "офіціалів" француза ціна як завжди - 620 грн. комплект (ремінь, ролик), і 360 грн. заміна (а в хо-ху, не хо-хо?!   :unsure: )

За з/ч збираюсь йти на Піт-Стоп на Формулі, ці  хоч розкажують, що  продають, без зайвого пафосу :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Номер моториста 0976493673 Саша. Автоцентр Плюс. Перезвони-обговори.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як правило, ще й помпу міняти треба..і антифриз ..тому і виходить рахуночок приблизно такий:

1 +Сальники / / RENAULT CLIO 1.4/CX 2.5D шт. 1.000 41.71 41.71

2 +Натяжний ролiк / / RENAULT 1.4-1.6 96- шт. 1.000 390.77 390.77

3 +Ремні / / MB A140/160 97- шт. 1.000 123.94 123.94

4 +Ремні / / RENAULT 1.6 MEG/KENGO 96- шт. 1.000 97.55 97.55

5 +Антифріз / / зелений шт. 1.000 15.67 15.67

6 +Антифріз / / зелений шт. 1.000 68.81 68.81

7 +Помпа води / / RENAULT KENGOO/MEGANE 1.4L 96- шт. 1.000 259.06 259.06

8 +ЗАМІНА2 / робота мотористів / шт. 1.000 346.50 346.50

Всього: 1'344.01

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую, але не розумію, навіщо міняти справну помпу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну...така технологія заміни....можна і не міняти......але як каже вищезгаданий моторист "це всерівно що взути нові туфлі а з ними старі диряві носки"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Аналогія з носками гарна, прям по Ільфу з Петровим :), але імхо помпа-вузол некритичний до просковзування. Най навіть всі зубці там сточаться - буде крутитись, "потіче" радше від розбавляння антифризу водою. А витрачати +350 грн, ради того, щоб лишній раз не лазити (а коли я полізу -попрошу, щоб мені виставили мітки ;)) імхо нераціонально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

рационально.правда в том случае если у тебя 1.4л движок.там вроде помпа в роли второго натяжного ролика выступает.если конечно не ошибаюсь.в 1,9л. уже два натяжных.

иногда на автомобиле лучше не економить.ИМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пішов на Логан-Клуб... 1.6 у мену :0026:  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пішов на Логан-Клуб... 1.6 у мену :0026:  

перезвони-0979370706,олексій частнік,обслуговуюсь 15років

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

СПС, інфа до-речі не підтвердилась, за винятком того, що помпа в Логанах міняється офіціалами на 90 тиках (в мене - десь 100). 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Аналогія з носками гарна, прям по Ільфу з Петровим :), але імхо помпа-вузол некритичний до просковзування. Най навіть всі зубці там сточаться - буде крутитись, "потіче" радше від розбавляння антифризу водою. А витрачати +350 грн, ради того, щоб лишній раз не лазити (а коли я полізу -попрошу, щоб мені виставили мітки ;)) імхо нераціонально.

Ты с BlackFox не спорь, она специалист ;) Сама может поменять, тока ей лень :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

BlackFox правду толкує, "по книжці" ремені замінюються разом із натяжними роликами та помпою, але на рахунок помпи це рекомендація а не примус. Це стосується дизелів і бензинових авто, будь-якої марки. Просто розумієте, якщо ремінь перескочить це ще пів біди, а от як злетить тоді повна опа, тим більше у дизелях, а в Кенгу це взагалі окрема тема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Помпа клинить, зрізає зуби ременя,- клапана-пошня-торба. Крім того міняти помпу - роботи ті ж самі що і при заміні ременя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Помпа клинить, зрізає зуби ременя,- клапана-пошня-торба. Крім того міняти помпу - роботи ті ж самі що і при заміні ременя.

100% правий, а деталі на Кенгу ше дорожчі Мерсовських, плюс до того їх нетак просто знайти. Робота також Мерси і БМВ віддихають, і по грошам а по трудомісткості тимпаче.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Помпа клинить, зрізає зуби ременя,- клапана-пошня-торба. Крім того міняти помпу - роботи ті ж самі що і при заміні ременя.

100% правий, а деталі на Кенгу ше дорожчі Мерсовських, плюс до того їх нетак просто знайти. Робота також Мерси і БМВ віддихають, і по грошам а по трудомісткості тимпаче.

3,5 года на кенгу. Деталі конечно дороже чем ВАЗ но на мерс... це конешно ще далеко. А помпа міняється через одну заміну ремня ГРМ. F8Q 1.9D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановний, ну де там далеко. Рейку, двигун робили? Не дай Бог, рейка це так квіточки, просто її вийняти звідти передок весь треба робирати, а от двигло це повна опа...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мдаааа, почитав тут і бажання придбати недорогий Кенгу вбито...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не виню цей автомобіль, він в комфорті і практичності прекрасний але в ремонті... Німець, будь то VW, BMW, чи MB, він спроектований не тільки для комфорту пасажирів але й для менш трудостіского ремонту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мдаааа, почитав тут і бажання придбати недорогий Кенгу вбито...

 Кенгу - непогана машина, місткий, високий і прохідний як джип :)

А на рах. ремонту - всякі "розхідники", до підвіски наприклад, практично все є неоригінальне і непоганої якості (суджу по свому логану), якщо "знать місця", той не гірші за французів ;) А коли масло міняти вчасно, (а ще краще - завчасно), і не жлобитись на Ельф то двигун буде служити і служити. З кузова/салона за тих 5-7 років  стане натуральний корч. (і буде продано за три кілобакси якомусь любителю ковирятись в мазуті). 

Інша справа дизель, там можна несподівано попасти на ремонт.   

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 року потому...

Підкажіть де в Луцьку якісно поміняти ремінь ГРМ + роліки + помпу на volkswagen caddy 1,9 TDI

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...