Перейти до змісту

Заміна реміня ГРМ


Harddriver

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

 Пропоную обговорити варіанти. В самого - рено, мотор "кенговський" читав - при заміні ГРМ наявні проблеми (відсутність міток на валах, необхідність знімати/зливати рідину з ГУР), тому шукаю досвіченого спеціаліста, буду вдячний за "наводку"  :0011:

У "офіціалів" француза ціна як завжди - 620 грн. комплект (ремінь, ролик), і 360 грн. заміна (а в хо-ху, не хо-хо?!   :unsure: )

За з/ч збираюсь йти на Піт-Стоп на Формулі, ці  хоч розкажують, що  продають, без лишнього пафосу :)

Опубліковано

 Пропоную обговорити варіанти. В самого - рено, мотор "кенговський" читав - при заміні ГРМ наявні проблеми (відсутність міток на валах, необхідність знімати/зливати рідину з ГУР), тому шукаю досвіченого спеціаліста, буду вдячний за "наводку"  :0011:

У "офіціалів" француза ціна як завжди - 620 грн. комплект (ремінь, ролик), і 360 грн. заміна (а в хо-ху, не хо-хо?!   :unsure: )

За з/ч збираюсь йти на Піт-Стоп на Формулі, ці  хоч розкажують, що  продають, без зайвого пафосу :)

Опубліковано

Як правило, ще й помпу міняти треба..і антифриз ..тому і виходить рахуночок приблизно такий:

1 +Сальники / / RENAULT CLIO 1.4/CX 2.5D шт. 1.000 41.71 41.71

2 +Натяжний ролiк / / RENAULT 1.4-1.6 96- шт. 1.000 390.77 390.77

3 +Ремні / / MB A140/160 97- шт. 1.000 123.94 123.94

4 +Ремні / / RENAULT 1.6 MEG/KENGO 96- шт. 1.000 97.55 97.55

5 +Антифріз / / зелений шт. 1.000 15.67 15.67

6 +Антифріз / / зелений шт. 1.000 68.81 68.81

7 +Помпа води / / RENAULT KENGOO/MEGANE 1.4L 96- шт. 1.000 259.06 259.06

8 +ЗАМІНА2 / робота мотористів / шт. 1.000 346.50 346.50

Всього: 1'344.01

Опубліковано

Ну...така технологія заміни....можна і не міняти......але як каже вищезгаданий моторист "це всерівно що взути нові туфлі а з ними старі диряві носки"

Опубліковано

 Аналогія з носками гарна, прям по Ільфу з Петровим :), але імхо помпа-вузол некритичний до просковзування. Най навіть всі зубці там сточаться - буде крутитись, "потіче" радше від розбавляння антифризу водою. А витрачати +350 грн, ради того, щоб лишній раз не лазити (а коли я полізу -попрошу, щоб мені виставили мітки ;)) імхо нераціонально.

Опубліковано

рационально.правда в том случае если у тебя 1.4л движок.там вроде помпа в роли второго натяжного ролика выступает.если конечно не ошибаюсь.в 1,9л. уже два натяжных.

иногда на автомобиле лучше не економить.ИМХО

Опубліковано

Пішов на Логан-Клуб... 1.6 у мену :0026:  

перезвони-0979370706,олексій частнік,обслуговуюсь 15років

Опубліковано

СПС, інфа до-речі не підтвердилась, за винятком того, що помпа в Логанах міняється офіціалами на 90 тиках (в мене - десь 100). 

Опубліковано

 Аналогія з носками гарна, прям по Ільфу з Петровим :), але імхо помпа-вузол некритичний до просковзування. Най навіть всі зубці там сточаться - буде крутитись, "потіче" радше від розбавляння антифризу водою. А витрачати +350 грн, ради того, щоб лишній раз не лазити (а коли я полізу -попрошу, щоб мені виставили мітки ;)) імхо нераціонально.

Ты с BlackFox не спорь, она специалист ;) Сама может поменять, тока ей лень :)

Опубліковано

BlackFox правду толкує, "по книжці" ремені замінюються разом із натяжними роликами та помпою, але на рахунок помпи це рекомендація а не примус. Це стосується дизелів і бензинових авто, будь-якої марки. Просто розумієте, якщо ремінь перескочить це ще пів біди, а от як злетить тоді повна опа, тим більше у дизелях, а в Кенгу це взагалі окрема тема.

Опубліковано

Помпа клинить, зрізає зуби ременя,- клапана-пошня-торба. Крім того міняти помпу - роботи ті ж самі що і при заміні ременя.

Опубліковано

Помпа клинить, зрізає зуби ременя,- клапана-пошня-торба. Крім того міняти помпу - роботи ті ж самі що і при заміні ременя.

100% правий, а деталі на Кенгу ше дорожчі Мерсовських, плюс до того їх нетак просто знайти. Робота також Мерси і БМВ віддихають, і по грошам а по трудомісткості тимпаче.

Опубліковано

Помпа клинить, зрізає зуби ременя,- клапана-пошня-торба. Крім того міняти помпу - роботи ті ж самі що і при заміні ременя.

100% правий, а деталі на Кенгу ше дорожчі Мерсовських, плюс до того їх нетак просто знайти. Робота також Мерси і БМВ віддихають, і по грошам а по трудомісткості тимпаче.

3,5 года на кенгу. Деталі конечно дороже чем ВАЗ но на мерс... це конешно ще далеко. А помпа міняється через одну заміну ремня ГРМ. F8Q 1.9D

Опубліковано

Шановний, ну де там далеко. Рейку, двигун робили? Не дай Бог, рейка це так квіточки, просто її вийняти звідти передок весь треба робирати, а от двигло це повна опа...

Опубліковано

Я не виню цей автомобіль, він в комфорті і практичності прекрасний але в ремонті... Німець, будь то VW, BMW, чи MB, він спроектований не тільки для комфорту пасажирів але й для менш трудостіского ремонту.

Опубліковано

Мдаааа, почитав тут і бажання придбати недорогий Кенгу вбито...

 Кенгу - непогана машина, місткий, високий і прохідний як джип :)

А на рах. ремонту - всякі "розхідники", до підвіски наприклад, практично все є неоригінальне і непоганої якості (суджу по свому логану), якщо "знать місця", той не гірші за французів ;) А коли масло міняти вчасно, (а ще краще - завчасно), і не жлобитись на Ельф то двигун буде служити і служити. З кузова/салона за тих 5-7 років  стане натуральний корч. (і буде продано за три кілобакси якомусь любителю ковирятись в мазуті). 

Інша справа дизель, там можна несподівано попасти на ремонт.   

  • 2 року потому...
Опубліковано

Підкажіть де в Луцьку якісно поміняти ремінь ГРМ + роліки + помпу на volkswagen caddy 1,9 TDI

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...