Deemon Опубліковано 6 Червня, 2010 в 18:24 #1 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 18:24 Коли компресор такий недоступний ... Дивимся тут
Harddriver Опубліковано 6 Червня, 2010 в 18:29 #2 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 18:29 Додам, що коли WD40 недоступна годиться трошки звичайного бензину
Deemon Опубліковано 6 Червня, 2010 в 18:49 Автор #3 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 18:49 В наш час WD (чи аналог) валяється в багажнику кожного, напевно, другого автомобіліста, а от каністрочка\бутилочка з бензином не завжди під рукою, ну і про зручність застосування сабжа vs бензин, зрозуміло ху із ху
Zevs_Isver Опубліковано 6 Червня, 2010 в 19:10 #4 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 19:10 в виде оффтопа,а расскажите мне какие + бескамерок перед обычными?окромя того что бортировать проще
shono Опубліковано 6 Червня, 2010 в 19:10 #5 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 19:10 Коли компресор такий недоступний ... Дивимся тут дезік в аерозолі - аналогішно)
SysR Опубліковано 6 Червня, 2010 в 19:13 #6 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 19:13 в виде оффтопа,а расскажите мне какие + бескамерок перед обычными?окромя того что бортировать прощеНемає чому перекручуватися/зміщуватися -- спускатися від зміщення.
Саня Опубліковано 6 Червня, 2010 в 20:13 #7 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 20:13 Та взагалі там немало переваг у безкамерних. Вони мають менший опір коченню, що веде до зменшення витрат паливи, зменшення шкідливих викидів в атмосферу, кращий вибіг. Менша загальна вага колеса позитивно впливає на динаміку розгону. Менші непідресорені маси - краще для підвіски та керованості автомобіля. Zevs_Isver, якщо дійсно цікавлять переваги безкамерних шин, то можеш копнути глибше. Інформації є чимало.
Zevs_Isver Опубліковано 6 Червня, 2010 в 20:25 #8 Опубліковано 6 Червня, 2010 в 20:25 Zevs_Isver, якщо дійсно цікавлять переваги безкамерних шин, то можеш копнути глибше. Інформації є чимало.та я так, для общего развития
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.