Ruslyk Опубліковано 19 Березня, 2010 в 20:38 #1 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 20:38 Так вот в чому вся суть так званої проблеми...... Коли я хочу установити яку-небудь цяцьку мені вискакують постійно помилки що при попитці копіювання файласталося по файл пошкоджений... і це при тому що ісходники скопіровані на вінта і з вінта установлюю... і так практично на всіх цяцьках :( Поможітььрозібратися в цій проблемі.... Вот скрин прикладу помилки (доречі це ошибка вискочила щей при тому що цяцька встановлюєть з образа з під Daemon Toolsа...... де по логіці взагалі ошибок бути не повинно ніяких)
fenmix Опубліковано 19 Березня, 2010 в 20:42 #2 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 20:42 Ruslyk Ну по перше: ми не екстрасенси По друге: можливо на диску, де встановлена вінда (а саме твоя ТЕМР папка) не вистачає місця, щоб скопіювати файли. По третє: можливо вірусняк. Виклади інфи побільше.
Witiok Опубліковано 19 Березня, 2010 в 20:52 #3 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 20:52 Що можна вирішувати коли там мабуть напевно встановлена якась крива збірка ХР. відпочинь від ігор пару днів займись пошуком/скачуванням чистої ХР..зрештою постав 7. Спробуй іншим емулятором монтувати образи
Ruslyk Опубліковано 19 Березня, 2010 в 20:53 Автор #4 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 20:53 Ruslyk Ну по перше: ми не екстрасенси По друге: можливо на диску, де встановлена вінда (а саме твоя ТЕМР папка) не вистачає місця, щоб скопіювати файли. По третє: можливо вірусняк. Виклади інфи побільше. Вірусів немає бо вчора повністю перевіряв..... стоїть 2гб ОЗУ так шо з темр папкою тож проблем не повинно бути..... Проблема віндовса навряд бо ця сама вінда (ХР SP3) поставлена в друга .... доречі на 7-ці аналогічна проблема була.... ну тоді я подумав шо може дійсно в вінді проблема.... но тут як видно це врядлі..виключається..... Хогча проблоема далі остається... Що можна вирішувати коли там мабуть напевно встановлена якась крива збірка ХР. відпочинь від ігор пару днів займись пошуком/скачуванням чистої ХР..зрештою постав 7. Та ігри я вже дуже давно не грав...а то шось захотілося World in Conflict пограти....
fenmix Опубліковано 19 Березня, 2010 в 20:56 #5 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 20:56 Ruslyk не в ОЗУ щастя. Йдеться мова про жорсткий диск С, чи що там в тебе. Скільки там місця?
Ruslyk Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:02 Автор #6 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:02 Ruslyk не в ОЗУ щастя. Йдеться мова про жорсткий диск С, чи що там в тебе. Скільки там місця?Вінда устанвлена на повністю відформатований жорсткий диск бо були програмні беди.....так шо на діску це більше як 17гб вільного місця....
kiotsu Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:12 #7 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:12 Так вот в чому вся суть так званої проблеми...... Коли я хочу установити яку-небудь цяцьку мені вискакують постійно помилки що при попитці копіювання файласталося по файл пошкоджений... і це при тому що ісходники скопіровані на вінта і з вінта установлюю... і так практично на всіх цяцьках :( Поможітььрозібратися в цій проблемі....Вот скрин прикладу помилки (доречі це ошибка вискочила щей при тому що цяцька встановлюєть з образа з під Daemon Toolsа...... де по логіці взагалі ошибок бути не повинно ніяких) попробуй антивірус вимкнути і загрузи ігру???
Sub_Sys Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:12 #8 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:12 ... бо були програмні беди.....Може, знову є? Якщо вінт "сиплеться" - то це процес лавиноподібний...
Ruslyk Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:24 Автор #9 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:24 Так вот в чому вся суть так званої проблеми...... Коли я хочу установити яку-небудь цяцьку мені вискакують постійно помилки що при попитці копіювання файласталося по файл пошкоджений... і це при тому що ісходники скопіровані на вінта і з вінта установлюю... і так практично на всіх цяцьках :( Поможітььрозібратися в цій проблемі....Вот скрин прикладу помилки (доречі це ошибка вискочила щей при тому що цяцька встановлюєть з образа з під Daemon Toolsа...... де по логіці взагалі ошибок бути не повинно ніяких) попробуй антивірус вимкнути і загрузи ігру??? Не помагаэ..... Тыльки шо пробував.... ... бо були програмні беди..... Може, знову є? Якщо вінт "сиплеться" - то це процес лавиноподібний... Та по логіці не повинно ще бути бо я спеціально форматував жорсткого через акронікс і 20 проходами... хоча.... але не думаю що в цьому проблема...
fenmix Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:28 #10 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:28 З диска ставляться ігри?
Sub_Sys Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:35 #11 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:35 Та по логіці не повинно ще бути бо я спеціально форматував жорсткого через акронікс і 20 проходами... хоча.... але не думаю що в цьому проблема..."Форматування" сучасних вінтів - не більше, аніж простий запис 0xAAh або 0x55h посекторно...
Witiok Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:39 #12 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:39 Перевір SMART статус вінта прогами типу HDDLife, Hard Disk Sentinel, Victoria
4iter Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:50 #13 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 21:50 подібна проблема була у VaLeRa. Тему знайти не можу, та попробуй у нього спитати.
Witiok Опубліковано 19 Березня, 2010 в 22:17 #14 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 22:17 найшов в нього таке ...ось тут воно
vrm Опубліковано 19 Березня, 2010 в 22:25 #15 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 22:25 Да просто з диску не читає... битий сектор чи царапина... перезапиши на новий диск
Zheny@ Опубліковано 19 Березня, 2010 в 22:32 #16 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 22:32 Спорбуй замість Деймона (може він вірусом побитий) ось цеХалявна програмка. Монтує все. Простіша від дЕймона і не потребує перезавантаження. Англійська.
Sub_Sys Опубліковано 19 Березня, 2010 в 23:41 #17 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 23:41 ...і це при тому що ісходники скопіровані на вінта і з вінта установлюю...
Sub_Sys Опубліковано 19 Березня, 2010 в 23:44 #18 Опубліковано 19 Березня, 2010 в 23:44 Не з ЦД - не в царапинах діло.Як на мене то стара версія ДемонТулза, або бита оперативка - перевіряти MemTest86, або вінт, або вірус, або материнка/проц...До речі, проскануй комп програмою hijackthis, прицепи лог сюди
Ruslyk Опубліковано 20 Березня, 2010 в 07:30 Автор #19 Опубліковано 20 Березня, 2010 в 07:30 Спорбуй замість Деймона (може він вірусом побитий) ось цеХалявна програмка. Монтує все. Простіша від дЕймона і не потребує перезавантаження. Англійська. Ны на рахунок Деймона це виключаэться оскыльки я його само скачав і приступив до установки.. так шо вірусом він не побитий..... а твою програмку зараз спробуєм.. мож якраз..
Ruslyk Опубліковано 20 Березня, 2010 в 07:45 Автор #20 Опубліковано 20 Березня, 2010 в 07:45 Спорбуй замість Деймона (може він вірусом побитий) ось цеХалявна програмка. Монтує все. Простіша від дЕймона і не потребує перезавантаження. Англійська. Ны на рахунок Деймона це виключаэться оскыльки я його само скачав і приступив до установки.. так шо вірусом він не побитий..... а твою програмку зараз спробуєм.. мож якраз.. Те саме і з цією прогою... то не в віртуалці діло... беру любу цяцьку з диска установлюю і те саме....
Ruslyk Опубліковано 20 Березня, 2010 в 07:52 Автор #21 Опубліковано 20 Березня, 2010 в 07:52 Не з ЦД - не в царапинах діло.Як на мене то стара версія ДемонТулза, або бита оперативка - перевіряти MemTest86, або вінт, або вірус, або материнка/проц... До речі, проскануй комп програмою hijackthis, прицепи лог сюди Вот лог файл Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.3 (BETA) Scan saved at 9:47:55, on 20.03.2010 Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512) Boot mode: Normal Running processes: D:\WINDOWS\System32\smss.exe D:\WINDOWS\system32\winlogon.exe D:\WINDOWS\system32\services.exe D:\WINDOWS\system32\lsass.exe D:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe D:\WINDOWS\system32\svchost.exe D:\WINDOWS\System32\svchost.exe D:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe D:\WINDOWS\Explorer.EXE D:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe D:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE D:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast5\avastUI.exe D:\Program Files\VistaDriveIcon\VistaDrv.exe D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe D:\Program Files\LClock\lclock.exe D:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe D:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQ Service.exe D:\Program Files\Download Master\dmaster.exe D:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe D:\PROGRA~1\ICQ7.0\ICQ.exe D:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe D:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclUSBSrv.exe D:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclRSSrv.exe D:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe D:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe D:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe D:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe D:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe D:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe D:\PROGRA~1\MAGICD~1\MAGICD~1.EXE E:\ProgDVB\ProgDvbNet.exe D:\WINDOWS\system32\msiexec.exe D:\Program Files\TrendMicro\HiJackThis\HiJackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.yandex.ru/?clid=41128 R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Ссылки R3 - URLSearchHook: ICQToolBar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - D:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQToolBar.dll R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file) O2 - BHO: IE 4.x-6.x BHO for Download Master - {9961627E-4059-41B4-8E0E-A7D6B3854ADF} - D:\PROGRA~1\DOWNLO~1\dmiehlp.dll O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - D:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - D:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll O3 - Toolbar: ICQToolBar - {855F3B16-6D32-4FE6-8A56-BBB695989046} - D:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQToolBar.dll O3 - Toolbar: Яндекс.Бар - {91397D20-1446-11D4-8AF4-0040CA1127B6} - D:\Program Files\Yandex\YandexBarIE\yndbar.dll O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE D:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE D:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM\..\Run: [uSB Antivirus] C:\Program Files\USBDiskSecurity\USBGuard.exe O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] D:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe O4 - HKLM\..\Run: [avast5] D:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast5\avastUI.exe /nogui O4 - HKCU\..\Run: [VistaIcon] D:\Program Files\VistaDriveIcon\VistaDrv.exe O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O4 - HKCU\..\Run: [louderit.exe] C:\Program Files\louderit\LouderIt.exe O4 - HKCU\..\Run: [LClock] D:\Program Files\LClock\lclock.exe O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] "D:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe" -onlytray O4 - HKCU\..\Run: [Download Master] D:\Program Files\Download Master\dmaster.exe -autorun O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "D:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun O4 - HKCU\..\Run: [iCQ] "D:\Program Files\ICQ7.0\ICQ.exe" silent loginmode=4 O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] D:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE') O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [VistaIcon] D:\Program Files\VistaDriveIcon\VistaDrv.exe (User 'LOCAL SERVICE') O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [ZZZZ1_FirstLogonSetting] %SystemRoot%\System32\rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection D:\WINDOWS\INF\custom.inf,OnceFirstLogonInstall,0 (User 'LOCAL SERVICE') O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] D:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE') O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [ZZZZ1_FirstLogonSetting] %SystemRoot%\System32\rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection D:\WINDOWS\INF\custom.inf,OnceFirstLogonInstall,0 (User 'NETWORK SERVICE') O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [VistaIcon] D:\Program Files\VistaDriveIcon\VistaDrv.exe (User 'SYSTEM') O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [ZZZZ2_FirstLogonSetting] %SystemRoot%\System32\rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection D:\WINDOWS\INF\custom.inf,NewUserFirstLogonInstall,0 (User 'SYSTEM') O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [VistaIcon] D:\Program Files\VistaDriveIcon\VistaDrv.exe (User 'Default user') O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [ZZZZ2_FirstLogonSetting] %SystemRoot%\System32\rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection D:\WINDOWS\INF\custom.inf,NewUserFirstLogonInstall,0 (User 'Default user') O4 - Startup: MagicDisc.lnk = D:\Program Files\MagicDisc\MagicDisc.exe O4 - Global Startup: intro.exe O8 - Extra context menu item: &Экспорт в Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000 O8 - Extra context menu item: Закачать ВСЕ при помощи Download Master - D:\Program Files\Download Master\dmieall.htm O8 - Extra context menu item: Закачать при помощи Download Master - D:\Program Files\Download Master\dmie.htm O9 - Extra button: ICQ7 - {88EB38EF-4D2C-436D-ABD3-56B232674062} - D:\Program Files\ICQ7.0\ICQ.exe O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ7 - {88EB38EF-4D2C-436D-ABD3-56B232674062} - D:\Program Files\ICQ7.0\ICQ.exe O9 - Extra button: Download Master - {8DAE90AD-4583-4977-9DD4-4360F7A45C74} - D:\Program Files\Download Master\dmaster.exe O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Download Master - {8DAE90AD-4583-4977-9DD4-4360F7A45C74} - D:\Program Files\Download Master\dmaster.exe O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - D:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - D:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - D:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{26B3EABC-8231-4A82-A74E-EA772E2339FE}: NameServer = 193.238.96.20,193.109.80.2 O22 - SharedTaskScheduler: Предзагрузчик Browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - D:\WINDOWS\system32\browseui.dll O22 - SharedTaskScheduler: Демон кэша категорий компонентов - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - D:\WINDOWS\system32\browseui.dll O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - D:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - D:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - D:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe O23 - Service: Журнал событий (Eventlog) - Корпорация Майкрософт - D:\WINDOWS\system32\services.exe O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - D:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe O23 - Service: Служба Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - D:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe O23 - Service: ICQ Service - Unknown owner - D:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQ Service.exe O23 - Service: Служба COM записи компакт-дисков IMAPI (ImapiService) - Корпорация Майкрософт - D:\WINDOWS\system32\imapi.exe O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - D:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe O23 - Service: Plug and Play (PlugPlay) - Корпорация Майкрософт - D:\WINDOWS\system32\services.exe O23 - Service: Диспетчер сеанса справки для удаленного рабочего стола (RDSessMgr) - Корпорация Майкрософт - D:\WINDOWS\system32\sessmgr.exe O23 - Service: Смарт-карты (SCardSvr) - Корпорация Майкрософт - D:\WINDOWS\System32\SCardSvr.exe O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - D:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe O23 - Service: Журналы и оповещения производительности (SysmonLog) - Корпорация Майкрософт - D:\WINDOWS\system32\smlogsvc.exe O23 - Service: Теневое копирование тома (VSS) - Корпорация Майкрософт - D:\WINDOWS\System32\vssvc.exe O23 - Service: Адаптер производительности WMI (WmiApSrv) - Корпорация Майкрософт - D:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe -- End of file - 8632 bytes
VitaliyS Опубліковано 25 Березня, 2010 в 22:36 #22 Опубліковано 25 Березня, 2010 в 22:36 Проблема віндовса навряд бо ця сама вінда (ХР SP3) поставлена в друга .... доречі на 7-ці аналогічна проблема була.... ну тоді я подумав шо може дійсно в вінді проблема.... но тут як видно це врядлі..виключається..... Якось мій син купив собі гру,так вона тоже не йшла,і не тільки вона,тоже вискакувало якесь вікно з помилкою,правда вже не памятаю чи таке саме. Я ходив до продавця,думав сваритися... а він мені сказав,що СП-3 то така фігня,хуже для ігр не буває. До речі,потім,на 7 ті ігри пішли.Може всетаки проблема в ОС ? Найкращий спосіб - попробувати поставити ту гру в когось,тоді буде все ясно
Sub_Sys Опубліковано 26 Березня, 2010 в 16:21 #23 Опубліковано 26 Березня, 2010 в 16:21 <b>Вот лог файл</b>Бачу мінімум 3 підозрілих файла в пам'яті компа... Знеси аваст, постав антивірусну програму (касперський, NOD або McAfee) і проскануй комп.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.