byiviter Опубліковано 17 Травня, 2013 в 11:38 #326 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 11:38 Comanche hurricane - 54km/h з горкі )))))))) Fiat Fiorino 2000р.в. 1.7 td (перша проба за кермом без прав) 110км/г Рівне-Луцьк. Більше так не роблю.
slk35 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 11:41 #327 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 11:41 Скажіть це, наприклад, хазяїну цієї шохи...Перше речення по лінку"полная замена всего железа, родные остались крышка багажника и капот)"Не сперечаюсь - є професійний підхід (хоча жигулі жигулями і залишаються, як не вбивайся біля них), а є юнацький рожевий она романтизм, про останній - можна почитати вище, у цій темі."полная замена всего железа, родные остались крышка багажника и капот)", це мається на увазі кузовні роботи.А двигун там рідний 21011 сімдесят якогось там року, просто його грамотно зібрали, де треба допрацювали і турбу повісили і він валить, бо запас міцності у того блока ого-го. Я взагалі не пойму ваш сарказм на рахунок цього двигуна. У мене стоковий карбюраторний двигун 1,6, їде на рівні сток ланоса (до 100-120, дальше геройствувати здоровий глузд не дає), витрати в місті 9...10 літрів на 100, траса 6,5...7 л/100км при швидкості 90-100, (раз був спецом дуже економічно їхав, то вклався чуть більше 6-ти літрів). В принципі, ще конкурує навіть з деякими сучасними двигунами бюджетних авто такого ж обєму. Правда, сцуко, порівняно шумно працює і ресурс біля 200 тис., а так двигун по конструкції не поганий.На рахунок "жигулі жигулями і залишаються, як не вбивайся біля них" цілком згоден. Сам хочу і планую пересісти на іномарку.
Foross Опубліковано 17 Травня, 2013 в 12:42 #328 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 12:42 160 з горбочка й за вітром - реальна швидкість. 180 - нема в нас таких гір. на аеродромі є горбочки?
SysR Опубліковано 17 Травня, 2013 в 12:46 #329 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 12:46 їхав на копійчині 160-180 смолигівна аеродромі є горбочки?В нас у Смолигові аеродром побудували?
Foross Опубліковано 17 Травня, 2013 в 12:52 #330 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 12:52 Скажіть це, наприклад, хазяїну цієї шохи...Перше речення по лінку"полная замена всего железа, родные остались крышка багажника и капот)"Не сперечаюсь - є професійний підхід (хоча жигулі жигулями і залишаються, як не вбивайся біля них), а є юнацький рожевий она романтизм, про останній - можна почитати вище, у цій темі.пф юнацький? а ви знаєте слово "хоббі"? подобаєтся мені робити старі машини, і що з цього? це по вашому теж юнацький романтизм? грубо. ніхто не каже що з жигуля зробили месредеса, але неможна казати що з жигуля неможна зробити нормальної машини.їхав на копійчині 160-180 смолигівна аеродромі є горбочки?В нас у Смолигові аеродром побудували?до дупи смолигів, аедром вам не показник?
SysR Опубліковано 17 Травня, 2013 в 12:55 #331 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 12:55 до дупи смолигів, аедром вам не показник?Так ВИ якоїсь одної версії притримуйтесь, а то смолигів, тепер аеродром.В Торчині є гарна затяжна гірка, наприклад.
Foross Опубліковано 17 Травня, 2013 в 12:58 #332 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 12:58 до дупи смолигів, аедром вам не показник?Так ВИ якоїсь одної версії притримуйтесь, а то смолигів, тепер аеродром.В Торчині є гарна затяжна гірка, наприклад.яка різниця, на аеродромі можу доказати "людям які дивлятся в паспортні дані" що жигулю 160 непроблема, а ця горка , як ви виразились гарна і затяжна і є смолигів.
SysR Опубліковано 17 Травня, 2013 в 13:04 #333 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 13:04 яка різниця, на аеродромі можу доказати "людям які дивлятся в паспортні дані" що жигулю 160 непроблема, а ця горка , як ви виразились гарна і затяжна і є смолигів.Да як на мене да хоч 320, да хоч реактивного двигуна ззаду причепити. Я до того, що керованість жигуля на таких швидкостях доволі сумнівна, як би його не колхозили тюнінгом. Не та у нього підвіска і аеродинаміка, знаю на власному досвіді.
Саня Опубліковано 17 Травня, 2013 в 13:13 #334 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 13:13 160 з горбочка й за вітром - реальна швидкість. 180 - нема в нас таких гір. на аеродромі є горбочки? 160 реальних і за показами спідометра - "двє бальшиє разніци". Спочатку взагалі мова про 180 була... На покази спідометра впливає багато факторів. На стоковій машині спідометр завжди показує більше. Я вже писав в цій темі, що згідно правил EЭК ООН №39 середня похибка спідометра може бути лише позитивною і покази не повинна перевищувати фактичну швидкість більше, ніж на 10%+6 км/год. Тобто при фактичній швидкості 140 км/год спідометр може показувати 140+10%+6=160 км/год. Повторююсь, це на стоковій справній машині, де не мінялися коробка, редуктор, штатний розмір коліс і т.п. Це гарно корелює з розрахунками пост #315. З таким самим успіхом можу стверджувати, що на "Волзі" клав спідометр. Пофіг, що коробка була поміняна на п'ятиступку і покази не відповідали дійсності.
Foross Опубліковано 17 Травня, 2013 в 13:26 #335 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 13:26 160 з горбочка й за вітром - реальна швидкість. 180 - нема в нас таких гір. на аеродромі є горбочки? 160 реальних і за показами спідометра - "двє бальшиє разніци". Спочатку взагалі мова про 180 була... На покази спідометра впливає багато факторів. На стоковій машині спідометр завжди показує більше. Я вже писав в цій темі, що згідно правил EЭК ООН №39 середня похибка спідометра може бути лише позитивною і покази не повинна перевищувати фактичну швидкість більше, ніж на 10%+6 км/год. Тобто при фактичній швидкості 140 км/год спідометр може показувати 140+10%+6=160 км/год. Повторююсь, це на стоковій справній машині, де не мінялися коробка, редуктор, штатний розмір коліс і т.п. Це гарно корелює з розрахунками пост #315. З таким самим успіхом можу стверджувати, що на "Волзі" клав спідометр. Пофіг, що коробка була поміняна на п'ятиступку і покази не відповідали дійсності. про які 180.... надоїло сперечатись, таке враження що я вам кажу одне, а ви мені зовсім з іншої опери. небачу смисла на цю тему вести далі екскурсію. щасливих доріг, класних іномарок вам. і найточніших паспортних даних, ато я бачу без них ви нічого сказати не можете, і слово "тюнинг" вам нічого некаже
igorrrko Опубліковано 17 Травня, 2013 в 13:29 #336 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 13:29 кхм...дискусію.
Саня Опубліковано 17 Травня, 2013 в 13:33 #337 Опубліковано 17 Травня, 2013 в 13:33 Проїдь мірний кілометр з секундоміром. Будеш здивований ;-)
Deedman! Опубліковано 19 Травня, 2013 в 12:45 #338 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 12:45 195-200, трасса Киев—Одесса, митсубиси Outlander икс ель. 2.4, 160-170 автобан Австрия,Италия.
Terrable Опубліковано 23 Травня, 2013 в 11:15 #339 Опубліковано 23 Травня, 2013 в 11:15 Opel Combo 1.3 CDTI, 2006 года, 150 км/час (по GPS) по Киев-Чоп. Дальше побоялся.
Gendruk Опубліковано 23 Травня, 2013 в 13:43 #340 Опубліковано 23 Травня, 2013 в 13:43 ЗАЗ Славута 130-140 з Світязя до Ковеля, Ковель-Луцьк 100-120P.S. Прорвало трубу топили сусідів
bodia88888 Опубліковано 24 Липня, 2013 в 12:31 #341 Опубліковано 24 Липня, 2013 в 12:31 Що, ніхто не порушує правила?)) Я вчора за Лєхусом 140 йшов на "стометровці" Зелений гай-Брище. В машині сам був.Правда, потім відпустив його... 90 їхав...ПС. таки побачені в інеті наслідки ДТП дають позитивні наслідки, покрайній мірі для мене.
energetik79 Опубліковано 24 Липня, 2013 в 14:38 #342 Опубліковано 24 Липня, 2013 в 14:38 Хюндай Акцент 195км\год Доманово - Ратно Луцьк (центр) - Володимир - Волинський (переїзд) - Луцьк (центр) - 1год 15 хв 5-7 хв в Володимирі - ВолинськомуСтарий Чорторийськ ( лікарня ) - Луцьк гот. Лучеськ - 120 - 180 км\год 1 годМосквич ІЖ 2717-90 одана 4 передачі зимою ( 5 вилетіла ніхто і не замітив) - 120 - 160км\год майже всю дорогу з Ратно по часу приблизно 1 год
energetik79 Опубліковано 24 Липня, 2013 в 22:13 #343 Опубліковано 24 Липня, 2013 в 22:13 No limitus humunus debilizmus...Можливо я і погодився б з цим, але сядьте збоку і переконайтеся у вправності та культурі водіння перш ніж виголошувати такі тези.P.S. Під час даної їзди жоден змоїх транспортних засобів не постраждав і в подальшому ніяких поломок з цього приводу не спричинилось, хоча ці випадки не поодинокі.P.P.S. Я люблю швидку але культурну і розумну їзду. Головне не прокладка між кермом та сидінням, а наявність у неї сірої речовини та вміння маневрувати транспортним засобом на тій швидкості яку ти розвиваєш зберігаючи повагу до інших учасників руху.
jack74 Опубліковано 24 Липня, 2013 в 23:10 #344 Опубліковано 24 Липня, 2013 в 23:10 ... Головне не прокладка між кермом та сидінням, а наявність у неї сірої речовини та вміння маневрувати транспортним засобом на тій швидкості яку ти розвиваєш зберігаючи повагу до інших учасників руху.ну так це і входить в поняття "прокладки", як і ще багато іншіх рис.А взагалі, всім майбутнім (та й теперішнім) відписувачам цієї теми, які будуть бажати тут вразити інших "шумахерів" своїми рекордами, раджу глянути топік Довийожувалися посони...
Arden Опубліковано 25 Липня, 2013 в 06:21 #345 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 06:21 Можливо я і погодився б з цим, але сядьте збоку і переконайтеся у вправності та культурі водіння перш ніж виголошувати такі тези.Але ж Ви їздите не в вакуумі... Навіть пілоти формули 1 потрапляють в ДТП.Бл*ть, але зимою на москвичу 160 км/час ЗИМОЮ о_О НА МОСКВІЧУ Це ж вибачте піздець повний.Виїжжайте в поле і хуярте собі хоть 200.Ви ж бл*ть не один на дорозі. Нах*р наражати інших на небезпеку.Добре все, що добре закінчується, але на машини таких гонщиків треба таврувати чимось, щоб здалека було видно...
energetik79 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 06:26 #346 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 06:26 Я не стверджую що з авто потрібно вижати по максимуму (знайомий на заз-969м по дубнівській трасі їхав 120 км\год - камікадзе), я про те що на кожному авто можна їхати стільки на скільки це дозволяє дорожня обстановка, можливість залізного коня та впевненість у собі. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.безпечний інтервал — відстань між боковими частинами транспортних засобів, що рухаються, або між ними та іншими об'єктами, за якої гарантована безпека дорожнього руху;безпечна швидкість — швидкість, за якої водій має змогу безпечно керувати транспортним засобом та контролювати його рух у конкретних дорожніх умовах;
Akim Опубліковано 25 Липня, 2013 в 06:36 #347 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 06:36 між діленнями 150 - 160 гдє-то по середині по спідометру - Рено Кенгу 1.5 dci60 2005 - дерно-звірів
Foross Опубліковано 25 Липня, 2013 в 08:11 #348 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 08:11 закривайте тему, ібо тут вже пішло не обговорення максимальної швидкості, а непонятно шо.А взагалі, всім майбутнім (та й теперішнім) відписувачам цієї теми, які будуть бажати тут вразити інших "шумахерів" своїми рекордами, раджу глянути топік Довийожувалися посони...і що? а скільки було таких аварій при швидкості 60 км/год? причина аварії залежить не тільки від швидкості
jack74 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 08:37 #349 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 08:37 і що? а скільки було таких аварій при швидкості 60 км/год? причина аварії залежить не тільки від швидкостіа то, шо при значному перевищенні швидкості ймовірність ДТП ЗНАЧНО!!! зростає!І мало того, твоє авто (болід вже) становить НАБАГАТО більшу небезпеку для ні в чому не повинних інших учасників дорожнього руху!!! і навіть для НЕучасників!!!і що? а скільки було таких аварій при швидкості 60 км/год? причина аварії залежить не тільки від швидкостівпевнений, що таких же?! Хочеш сказати, що при 60 і при 160 результат однаковий???і що? а скільки було таких аварій при швидкості 60 км/год? причина аварії залежить не тільки від швидкостіправильно! Причин і так достатньо! Ну так давай будемо ЩЕ добавляти причин свідомо!------------------------------------------П...ц! І це ще пояснювати треба!
jack74 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 08:48 #350 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 08:48 закривайте тему,...А от це повністю підтримую! Ця тема абсолютно не потрібна і навіть небезпечна, бо "зелені" шумахери, начитавшись "рекордів", можуть захтіти якщо не переплюнути, то хоча б повторити! Навіть якщо це буде всього один випадок, причиною якому став цей топік!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.