Перейти до змісту

Сроки прохождения техосмотра


Masik

Рекомендовані повідомлення

МВС: Термін проходження державного технічного огляду транспортних засобів продовжено до 1 червня 2010 року

15.04.2009 | 19:20 | Прес-служба МВС версія для друку

Термін проходження державного технічного огляду транспортних засобів продовжено до 1 червня 2010 року. Це стосується власників тих транспортних засобів, які мали б його пройти до кінця цього року. Таке рішення сьогодні ухвалено Кабінетом Міністрів України за ініціативою Міністра внутрішніх справ Юрія Луценка.

Коментуючи рішення Кабінету Міністрів України, Юрій Луценко зазначив: «Це пов’язано з тим, що держава ухвалила рішення про створення нової мережі сертифікованих пунктів технічного огляду. А в більшості областей ця мережа недостатня. Конкретний приклад: в Одеській області, де є понад сорок адміністративних районів, маємо лише сім таких пунктів, при чому, в основному, зосереджених в обласному центрі. Аналогічна ситуація у Вінниці, Криму та багатьох інших областях.

Людині з Ізмаїлу їхати до Одеси 250 кілометрів лише для того, щоб пройти техогляд, через невправність бізнесу та влади і нести такі втрати, з моєї точки зору, є несправедливо. Тому я запропонував Кабінету Міністрів України перенести термін проходження техогляду до того часу, коли складеться нормальна, оптимальна мережа, де люди зможуть пройти без проблем законно встановлений технічний огляд. Там, де пункт проходження технічного огляду є поблизу, рекомендую пройти його негайно, протягом цього року, щоб потім, в останній день, як завжди, не стояти в чергах і не скаржитися на хабарництво тих, хто буде організовувати пришвидшене проходження. Тих людей, в яких поблизу немає таких пунктів проходження технічного огляду, я думаю, що держава може зачекати. Це – не проблема людей, проблема – держави і бізнесу!»

источник:http://www.kmu.gov.ua/control/publish/article?art_id=208408143

Кто что слышал?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ГАИ продлила сроки техосмотра

09 декабря 2009

версия для печати

В качестве новогоднего подарка, срок прохождения техосмотра для машин нечетного года выпуска продлили до 15 января 2010 года.

Гаишники приготовили для украинцев ряд нововведений. О них во вторник 8 декабря рассказал .

Из очередной пресс-конференции начальника Департамента ГАИ МВД Сергея Коломойца стало известно, что срок прохождения техосмотра для машин нечетного года выпуска продлили до 15 января 2010 года. ГАИ предупреждает, что после этой даты автомобилистов, не прошедших техосмотр, ожидает "закручивание гаек" в виде штрафов (170-255 грн.). Нарушения при выполнении ТО будут отслеживаться специальными группами по контролю. По словам начальника госавтоинспекции, сейчас в Украине достаточно станций техобслуживания, работающих по шесть дней в неделю для того, чтобы водители смогли своевременно пройти ТО. Тем более, в 60% таких заведений можно одновременно пройти проверку технического состояния автомобиля и техосмотр и не платить дополнительные 39 грн.

Кроме того, в следующем году планируется введение пластиковых талонов ТО вместо бумажных.У нового документа больше степеней защиты - на него наносится не только порядковый номер, но и данные о том, где именно талон изготовлен. Тем более оборудование для производства пластиковых талонов находится в ведении ГАИ. Сначала обновленные талоны будут действовать в Киевской области, через полгода - по всей Украине. Напомним, что часть новых талонов уже успела просочиться во вне ГАИ и реализовывается на коммерческой основе.

источник:http://autonews.rbc.ua/autonews/5784/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а номер рішення, від якого числа. його офіційний вид. (тільки непідтвердженні слова з інтернета)

так що готовтесь - ті хто без техогляду! :) менти вже на Вас чекають! :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну я без техогляду. Але робити його не збираюсь. Техогляд на рік не роблять, лише на два, а на два роки він мені не потрібен, бо машину збираюсь продавати, а коштуватиме приблизно 1400 грн (двигун 2.8). Разом з тим мені її рано чи пізно потрібно буде знімати з обліку. Зняття з обліку коштує ті ж самі 1400 грн (включаючи транспортний податок за рік), техогляд не потрібен, крім того для знятої з обліку машини не вимагають цивілку (ще приблизно 300 грн). А на червоних номерах рік можна легко їздити -- без техогляду, без цивілки.

А взагалі це ідіотизм. Транспортний податок повинен бути включений в вартість пального. Що мені заплатити відразу 1400 грн за два роки, а що по 2 грн в день -- є різниця? Але ж в нас як не у всіх. Один чоловік їздить на машині з двигуном 4.4 л по 30 км в день (~10 тис в рік) з роботи і на роботу, а інший намотує на дизельку 1.4 по тисячі кілометрів в день (~300 тис на рік, враховуючи вихідні), а транспортного податку більше заплатить той в кого двигун більшого об'єму. Є справедливість?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чув інтерв"ю Коломійця кілька днів тому по ICTV - була там якась пресс-конференція. Так він зазначив, що строк проходження ТО конкретно регламентований до 15-го Грудня 2009 року. А, мовляв, після цієї дати будуть вводитись в дію штрафні санкції, вилучення прострочених талонів і всьо таке....

І де правда?

П.С. Чомусь впевнений, що штрафувати почнуть із завтрашнього дня - Новий Рік, Різдво ж незабаром...А там і вибори...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что в новостях по новому каналу показывали как во Львове прошел ТО запор с двигателем лежащем в салоне;) По честному;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А на червоних номерах рік можна легко їздити -- без техогляду, без цивілки.

на червоних номерах (тобто як авто зняте з обліку) можна їздити максимум 3 місяці!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что в новостях по новому каналу показывали как во Львове прошел ТО запор с двигателем лежащем в салоне;) По честному;)

Активисты возглавляемой Анатолием Гриценко Всеукраинской общественной организации ”Гражданской позиция” смогли пройти государственный технический осмотр и получить технический талон на разбитый ”Запорожец”, который даже не имел двигателя.

”Государственный техосмотр частного автотранспорта не имеет ничего общего с безопасностью на дорогах”, - говорится в комментарии на этот счет А.Гриценко, переданном пресс-службой политика.

Как также говорится в сообщении, сегодня во Львове на площади перед областным управлением Министерства внутренних дел Украины активисты ”Гражданской позиции” провели акцию ”Отменим техосмотр – отменим поборы!”.

Цель акции - доказать абсурдность процедуры принудительного государственного техосмотра.

Накануне члены ”Гражданской позиции” совместно с журналистами газеты ”Информатор” провели эксперимент, попробовав пройти процедуру государственного технического осмотра и получить техталон для автомобиля ЗАЗ 968, государственный номер М4832ОН, 1985 выпуска. При этом активисты вынули из автомобиля двигатель. Также ”Запорожец” имел сломанный ручной тормоз, разбитые фары, спущенные шины и другие многочисленные недостатки технического состояния.

”Но все это не повредило техосмотру, - сообщили в пресс-службе А.Гриценко. – Техталон был получен без проблем”.

Сегодня же этот автомобиль в присутствии представителей общественности и журналистов, подарили Львовской ГАИ.

”Техосмотр частного автотранспорта является чистой профанацией, которая не имеет никакого отношения к безопасности”, - в очередной раз отметил политик и выразил убеждение, что эта процедура является лишь узаконенной формой поборов и обмана.

«10 тыс. работников ГАИ издеваются над более чем 9 млн. водителей”, - констатирует А.Гриценко. Он также подчеркнул, что ”на наших дорогах можно на первом же перекрестке разбить ходовую, а талончик будет висеть на лобовом стекле”. ”Эта бумажка ничего не гарантирует”, - отметил политик.

Напомним, что 1 июня 2009 года Верховная Рада Украины не поддержала проект закона, внесенный народным депутатом А.Гриценко, о внесении изменений в некоторые законы Украины об отмене государственного технического осмотра транспортных средств.

Принятие указанного законопроекта заблокировали депутаты из фракции БЮТ и группы ”Народная самооборона”.

Источник: УНИАН

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я вчора заплатив усі штрафи, так я вирішив закінчити баланс по нулям за цей рік, бо ТО в мене вже і так до 2010

Вважаю теж що ТО не повинно бути. Наприклад на моїй фірмі є чимало вантажіваок та спецтехніки, так от пройшли вони чи ні ТО менти постійно їх спиняють не тільки для перевірки путівок, накладних і т.д. а САМЕ починають перевіряти люфт рульового, гальмівну систему, світлосигналізацію і т.д. це поперше. а подруге ніхто з ментів що проводив ТО чи інші організації не відповідали і не відповідатимуть при заподіянні шкоди вразі ДТП із-за несправності авомобіля. Винним буде гол.механік, а відповідатиме директор підприємства. ТО якого хрена ми маємо тримати на роботі штат своїх механіків і ще й кормити інших механіків. В нас і так по правилам треба проводити планові перевірки і щоденні перед виїздом. Врасники персональних авто можуть проходити ТО ( а вони по суті його дефакто проходять) на серт. СТО кожні 10 000 км.

Кароче бред развод корупція.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да, техосмотр продовжений, але це не означає, що коли Вас спинить дпс то Ви поїдете далі без штрафу\хабаря

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на червоних номерах (тобто як авто зняте з обліку) можна їздити максимум 3 місяці!

Та що ви кажете? ;)

Можемо заключити парі, що я рік буду їздити на червоних номерах, якщо до того часу не продам машину :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так от пройшли вони чи ні ТО менти постійно їх спиняють не тільки для перевірки путівок, накладних і т.д. а САМЕ починають перевіряти люфт рульового, гальмівну систему, світлосигналізацію і т.д.

Не мають права. Це незаконна вимога.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Эх мой любимый раздел! :D Вот вам ещё один АБСУРД - для затравки :)

Менты иногда требуют квитанции о проплате техосмотра, которые якобы ты должен хранить 2 года. И которые они благополучно у тебя забирают когда ты проходишь ТО и получаешь талон :) Эти козлы прекрасно знают что у тебя их нет и поэтому настоятельно требуют их показать, мотивируя тем что у тебя должны быть копии (которые конечно же тебе ни кто не говорил делать). Отсюда пару вопросов.

1. Должен ли я совать за собой какие то чеки с кассы, если у меня присутствует защищённый (с голограмой) номерной (а соответственно именной) документ на лобовом стекле.

2. Если должен, то нахрена мне за несколько гривень, впаривают этот кусок бумаги, который я должен катать (в определённом месте стекла) 2 года?

Отсюда следует ещё пару вопросов:

Могут ли меня оштрафовать за то что я забыл тех-паспорт машины дома :) (при условии что машина зарегистрирована на меня и за рулём тоже я и у меня есть документ подтверждающий что я - это я , тоесть права) понимаю что могут - и машину забрать на штраф стоянку могут. НО ПОЧЕМУ? У них есть рация, мои права - 2 секунды дела узнать моя машина это или я её угнал, ведь на угон проверяют так!!!! В расчёт берём что мы в своём городе, а даже если и нет база то общеукраинская.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А на червоних номерах рік можна легко їздити -- без техогляду, без цивілки.

на червоних номерах (тобто як авто зняте з обліку) можна їздити максимум 3 місяці!

После окончания 3 месячного срока, его можно продлевать. (источник: Луцьке МРЕВ)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 DarkMonk

Точно также как эти редиски требуют оригинал страхового полиса при наличии талона на лобовом стекле :angry2:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 DarkMonk

Точно также как эти редиски требуют оригинал страхового полиса при наличии талона на лобовом стекле :angry2:

Талон без полиса не действителен, а полис без талона канает.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 DarkMonk

Точно также как эти редиски требуют оригинал страхового полиса при наличии талона на лобовом стекле :angry2:

Талон без полиса не действителен, а полис без талона канает.

Опять получаем вопрос. На кой БОЛТ тогда лепить этот кусок говна на лобовуху??? На кой БОЛТ потрачены деньги на выпуск этого говна, за выпуск которого мы должны платить???? Нафиг нужна на лобовом стекле бумажка, которая абслютно бесполезна???? а?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 DarkMonk

Точно также как эти редиски требуют оригинал страхового полиса при наличии талона на лобовом стекле :angry2:

Талон без полиса не действителен, а полис без талона канает.

Опять получаем вопрос. На кой БОЛТ тогда лепить этот кусок говна на лобовуху??? На кой БОЛТ потрачены деньги на выпуск этого говна, за выпуск которого мы должны платить???? Нафиг нужна на лобовом стекле бумажка, которая абслютно бесполезна???? а?

Не ту страну назвали ГОНДУРАСОМ!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 DarkMonk

Точно также как эти редиски требуют оригинал страхового полиса при наличии талона на лобовом стекле :angry2:

Талон без полиса не действителен, а полис без талона канает.

Якщо мені не зраджує память, страховка перевіряєтсья при дтп, проходженні то і ще, здається, в якомусь випадку. Просто так її перевіряти не мають права, треба підстави.

Щодо чека про оплату. Його треба возити з собою в тому випадку, якщо ти проплатив, але за якихось підстав тобі не видали талон (не було в наявності і сказали прийти через 2 дні). Від посвідчує те, що ти пройшов то але талона немає. Коли дадуть талон - чек не потрібен.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо чека про оплату. Його треба возити з собою в тому випадку, якщо ти проплатив, але за якихось підстав тобі не видали талон (не було в наявності і сказали прийти через 2 дні). Від посвідчує те, що ти пройшов то але талона немає. Коли дадуть талон - чек не потрібен.

мені ще не видали талон - бланків немає, але якщо по логіці D@ve, то треба ще возити акт/сертифікат про проходження ТО (яма), довідку медичну, сертифікат нарко- і псих- (їх і так треба возити), копії про сплату всіх поборів типу інформаційні послуги іт.д. Аналогічно при постановці на облік авто, коли кажуть про відсутність номерних знаків - можна було б відмазуватись пакетом паперів і їздити без номерів.

Маю пораду від знайомого: при будь-якій відмові (немає, прийдіть завтра, немає часу, ще не надрукували, ще не привезли) щодо законного отримання належних посвідчень (довідка, номерний знак, талон, посвідчення і т.д.) - просіть, або наполегливо просіть письмової відмови за підписом начальника установи. В 70% це діє краще, ніж "спонсорське дякую", чи дзвінок другові. В 30% - ви можете отримати крапочку в талоні попереджень, що

призведе до довгого діалогу з працівниниками інспекції при кожній зустрічі.

Щодо інтервю з Коломійцем, то чув його в прямому ефірі на радіо ЕРА. за змістом наступне: ...- до водіїв, що прострочили проходження ТО з 15 грудня застосовуватимуться адміністративні заходи впливу, як протокольне оформлення правопорушення, винесення попередження, вилучення талону. З 15 січня всіх штрафуватимуть, та вилучатимуть ТЗ на штрафмайданчики...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 DarkMonk

Точно также как эти редиски требуют оригинал страхового полиса при наличии талона на лобовом стекле :angry2:

Талон без полиса не действителен, а полис без талона канает.

Якщо мені не зраджує память, страховка перевіряєтсья при дтп, проходженні то і ще, здається, в якомусь випадку. Просто так її перевіряти не мають права, треба підстави.

Щодо чека про оплату. Його треба возити з собою в тому випадку, якщо ти проплатив, але за якихось підстав тобі не видали талон (не було в наявності і сказали прийти через 2 дні). Від посвідчує те, що ти пройшов то але талона немає. Коли дадуть талон - чек не потрібен.

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Н А К А З

13.11.2006 N 1111

Зареєстровано

в Міністерстві юстиції України

29 листопада 2006 р.

за N 1243/13117

Про затвердження Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України

Відповідно до вимог Законів України "Про міліцію" , "Про дорожній рух" , постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 341 "Про Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ"

7.5.3. Зупиняти транспортні засоби в разі порушення вимог правил, норм і стандартів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, наявності ознак, які свідчать про їх технічну несправність, а також у разі наявності даних про те, що вони використовуються з протиправною метою. Оглядати транспортні засоби, перевіряти у водіїв документи на право користування і керування ними, дорожні (маршрутні) листи, наявність страхового поліса (сертифіката) про укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, а у разі спільних з іншими службами ОВС заходів - відповідність вантажів, що перевозяться, товарно-транспортним та іншим документам. Перевіряти транспортні засоби за базами даних автоматизованих інформаційно-пошукових систем ДАІ і в передбачених законодавством випадках доставляти ці транспортні засоби, документи та вантажі до територіальних ОВС для прийняття рішення згідно зі статтею 97 Кримінально-процесуального кодексу України .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...