noven Опубліковано 16 Серпня, 2006 в 20:34 #1 Опубліковано 16 Серпня, 2006 в 20:34 така ситіюешн ) на 5тьорці жигулєй.. бентежило що двигун на холостих дуже якось дригається .. неспокійно так працює.. при тому коли даєш газу то двигун врівноважується ніби .. сьогодні лазив в ній і помітив таку дивну річ.. коли відключаю почерзі всі свічки то на двух свічках машина не задихається.. :/ чому так може бути? дві свічки несправні? при цьому всі свічки дають іскру якщо вийняти і до двігла просто притуляти коли міняю свічки місцями (тобто справну з умовно несправною ) то при розєднані піталова на умовно справну свічку двигун також не задихається.. всі свічки почорнівші :0 завтра куплю нові.. відразу два питання 1. як пояснити всю цю ситуацію ? 2. чому вони почорнівші ..від чи нормально це і від чого може бути.. ?
difoto Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 04:06 #2 Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 04:06 хм.. таке враження, шо діло не в свічках, а в тому ,, шо до них : трамплер, провода, катушка.... або в тому шо під ними: поршня/клапана/паливна суміш а свічки мають бути коричньові, а від чого почорнівші?? еееее... в двох словах: від неправильного протікання процесу згаряння! а причину мона шукать довго.. в ідеалі треба мати завєдомо справні електрокомпоненти і міняти їх по черзі(ну, напрімєр угнать таку саму машину і знеї знімать трампльор, потім катушку і т д. ) ну, ти пиши єсчьо, а то мало діталєй опєсал!
noven Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 07:00 Автор #3 Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 07:00 ну от куплю новий комплект свічок.. поставлю .. і побачу чи задихається машина якщо знімати піталово почергово з кожної...
nicolay Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 08:50 #4 Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 08:50 це карбюратор погано працює і того свічки почорніли і почалось задихатись треба настроїти нормально карбю. тоді не будуть свічки чорніти і небуде дригатись на холостих а якщо нові свечі закрутиш і будеш скидати з них провода вони тоже почорніють!
noven Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 09:46 Автор #5 Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 09:46 та я ж не постійно скидаю.!я для проби на 1 сєк!!!щоб зрозуміти в чому трабла. а то я так розумію що не всі циліндри працюють? як перевірити ще чи всі циліндри працюють?і як карбюратор налаштовується..
SPY Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 16:11 #6 Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 16:11 БЕНЗИН ХУЙОВИЙ!!!!!!!!!!ЯКІМ ЗАПРАВЛЯЕШ!!!!!!!!!!ЗАПРАВ 95-ТИМ ВИЇДЬ НА ТРАСУ ДАЙ ПРОСРАТИСЬ 130-140 І ПОДИВИСЬ НА СВІЧКІ!!!!!!!!!!!
noven Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 16:37 Автор #7 Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 16:37 тиж .. це не кричи ) поміняю свічки буде видно.мене зараз більше хвилює чи всі циліндри працюютьяк це перевірити?
Yurko Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 20:23 #8 Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 20:23 Я думаю, що проблема зовсім не в свічках і не в циліндрах. На мою думку проблема в карбюраторі, а саме в тому що забиті жиклери. Пропоную простий і надійний спосіб це перевірити. Купи на ринку в аерозольному балоні рідину для змивання смол у карбюраторі, зніми повітряний фільтр, зади машину і на робочому двигуні вприскуй рідину з блона в камери згорання, на жиклери. Тільки потрібно знайти асистента щоб газував, бо машина буде глохнути поки не прожене весь смольний нагар з карбюратора. Це перший крок, що необхідно зробити. Якість нашого пального дуже швидко забиває канали.Це навіть необхідно робити через певнтй період.
noven Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 20:32 Автор #9 Опубліковано 17 Серпня, 2006 в 20:32 у.. спасиба. . буду разбиратсо
VovkleV Опубліковано 16 Жовтня, 2006 в 20:09 #10 Опубліковано 16 Жовтня, 2006 в 20:09 Обов"язково поміряй компресію - може в тебе кільця позападали та й взагалі при наших бензинах !!! Бо при заміні свічок на нові (робочі), при запавших кільцях - ситуація повториться, свічки перестануть працювати. А взагалі, ще перевір трамблер (кришку), та високовольтні провода і люльки. Карб - навряд чи - два циліндра ж працюють
fedor Опубліковано 17 Жовтня, 2006 в 22:55 #11 Опубліковано 17 Жовтня, 2006 в 22:55 Була в мене така проблема на "зубилі", перебрав всю"січкарню" не знайшов нічого. Закінчилось це зверненням до чучика, який працює в Автоінтегралі. Це в Струмівці за Укрпетрольною (здається) заправкою що в 200 м. від Білочки. Чела звати Вітя 0502099254. Почувши роботу мотора і зробивши розумну фішка на обличчі, встановив діагноз - клапан холостого ходу. Це якщо захочеться помацати все своїми ручками: хоча ИМХО може бути проблемка і тут
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.