Перейти до змісту

Розбий Шибу об дорогу!


Plum

Рекомендовані повідомлення

vanus візьми машинку для нанесення смуг на дорогу і напиши звернення громади на асфальті, на Київській площі, ВЕЛИКИМИ БУКВАМИ. Таку штуку не так просто віддерти :unsure::D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 268
  • Створено
  • Остання відповідь

2 Songoku:

глянь последнюю статью в выпуске - как раз то, что надо :unsure:

http://www.popmech.ru/part/?articleid=346&rubricid=4

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Харашо бы подключить таксЫстов.. думаю поддержат

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2Skaarj

На рахунок таксистів було б непогано. Можу навіть попитатись в знайомих чи вони зможуть це зробити

2Seva

Я тут пробил: тел.55055 c 10.00

центральнй офис профкома таксистов.

Я завтра наберу им -предложение выдам.

чтоб не думали что развод - звякни и ты им для солидности.

2Plum:

кто-то от таксистов захочет встретится

с организатором.А с кем?

И вааще если задумали - пора типа орг(страйк)комитет создавать.

От слов к делу,товаищи.(с)Ленин

Мое предложение-

Оргкомитет должен изложить следующее:

1.Дату и время начала и окончания.

2.Выбрать участок дороги для блокады.

Движение должно быть 2хсторонее для большего

притока страйкующих авто.

3.изготовить плакаты,листовки, транспаранты.

И назначить людей которые будут ходить(держать)

плакаты и транспаранты.

4.Юридически и письменно оформить пребования ,недовольство,

пердложения или кому чего...

5.Назначить людей для подержания порядка

и регулировки технических моментов блокады авто.

6.определится со стартовими политическими и физическими силами

участвующими в акции.

Даный список можно изменять дополнять.

За этот полет мысли - претензий не предьявлять.

и не забывайте - время летит.. уже 17-е.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропоную в організатори - автора теми.

Ставиться на голосування ;)

Хто вважає, що може зробити щось більше - самовисувайтеся.

І ще одне.

Пєтіцию можна буде оформити, аналогічно як і звернення в міськраду за наданням інформації.

Проте із запропонованого тексту звернення до Бондаря видно, що ми у випадку невиконання наших вимог будемо проводити всякі акції протесту. Це нормально, лякати якимись негативними наслідками треба. Але перш, ніж когось чимось шугати - треба бути 100% впевненим, що такі акції будуть. А якщо напишемо просто листа - і не зможемо організувати масштабний протест, то обломимося.

Таксисти - це нормально. Якби ще маршруточників. Але вони навряд чи погодяться. Хоча якби залучити їх - місто б позбавилося транспорту, і проблема стала б відчутнішою для більшості.

Якщо маршруточники не погодяться - може, заблокувати виїзди з площадок, де вони тусуються, поперекривати рух у місті, щоб і від маршруток толку не було?

Заблокувати рано-вранці виїзд з тролейбусного депо - і траліків у місті на стане.

Ой, чую серцем, що незабаром серед "Користувачів, які переглядають дану тему", гості-чекісти появляться... ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перш ніж страйкувати -- необхідно написати листа і зібрати підписи. З цим листом якраз і необхідно сходити до таксистів і заручитись їхньою підтримкою. Якщо через місяць після надсилання листа ми не отримаємо офіційної відповіді і не побачимо реальних дій влади в напрямку вирішення дорожньої проблеми -- тоді ми будемо мати всі підстави для страйку.

2Yarchik:

Прошу тебе, як людину з юридичною освітою і активного "страйковика" ;) написати текст листа пану Бондарю, взявши за основу лист, написаний мною і додавши в текст листа посилання на статті Законів України, згідно з якими ми збираємось вимагати ремонту доріг.

Знову повторюю запитання -- хто знає в якому форматі повинні вестись журнали, в яких збираються офіційні підписи на підтримку листа?

2Shkoder:

Те що активісти, яких ти сфотографував, нас випередять -- це не страшно, поскільки ми звертатимемось до голови облдержадміністрації, а не до мера. А от домовитись з тими активістами, щоб вони окрім підписів за відставку мера збирали ще й підписи під нашим листом -- це було б цікаво...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вважаю за краще лист адресувати обом винуватцям торжества:

av-263.jpg

______________________________________________________________________________

Голові Волинської обласної державної адміністрації

Бондарю Володимиру Нальковичу

Голові Луцької міської ради

Шибі Богдану Павловичу

КОЛЕКТИВНА ВИМОГА МЕШКАНЦІВ МІСТА ЛУЦЬКА

Шановні Володимире Нальковичу та Богдане Павловичу!

Ви, будучи поставленими на чолі центральних органів міста і області, репрезентуєте собою як волю мешканців Луцька, так і обраного цими ж мешканцями Президента України. Крім того, очолювані Вами установи є відповідальними за суть прохання, з яким ми звертаємося до Вас — звернути увагу на проблему доріг у нашому місті і посприяти її найшвидшому вирішенню, віднайшовши кошти на фінансування повномаштабних ремонтних робіт і їх якісне проведення.

Безперечно, вирішення питань зі станом шляхів — це переважно компетенція і обов’язки органів місцевого самоврядування. Так, Закон України «Про автомобільні дороги» у ст. 21 передбачає відповідальність органів місцевого самоврядування за стан вулиць і доріг та за якість робіт з проектування, будівництва, реконструкції, ремонту та утримання доріг. Проте і від органів виконавчої влади у цій сфері залежить чимало. Адже ст. 18 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» передбачає обов’язок держадміністрацій здійснювати фінансування заходів, пов'язаних із шляховим будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням шляхів.

За таких обставин звернення і до Вас, Володимире Нальковичу, і до Вас, Богдане Павловичу, не є випадковим. Ми чули чимало Ваших обіцянок, в тому числі передвиборних, але терпінню вислуховувати пояснення, чому ці обіцянки залишаються невиконаними, приходить кінець.

Ми вимагаємо від Вас, Володимире Нальковичу, забезпечити якнайшвидше фінансування проведення ремонтних робіт на окремих вулицях міста, а від Вас, Богдане Павловичу, вимагаємо проведення якісного та швидкого ремонту доріг. Нас переконують, що фінансовий стан Луцької міської ради не дозволяє проводити повноцінні роботи по шляховому будівництву, але важко повірити у те, що грошей, які сплачуються автомобілістами міста, не вистачає на ремонт хоча б центральних вулиць. Ми вимагаємо прозорості у справах фінансів, нас цікавить, скільки надходить коштів до територіального дорожнього фонду, на які цілі вони витрачаються, в яких обсягах, і чи дотримуються при цьому вимоги законодавства — зокрема, про невитрачання коштів територіальних дорожніх фондів на інші цілі (ст. 2 Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України»).

Загалом, ми вимагаємо:

1. Від Голови Волинської обласної державної адміністрації — Бондаря Володимира Нальковича, до 15.09.2006 р. забезпечити фінансування проведення ремонтних робіт на таких вулицях міста, як: _____________________________________.

2. Від Голови Луцької міської ради — Шиби Богдана Павловича, забезпечити проведення ремонтних робіт зазначених вулиць у строк до 01.10.2006 р.

3. Від Голови Луцької міської ради — Шиби Богдана Павловича, у строк до 01.09.2006 р. опублікувати в друкованому виданні та на офіційному інтернет-сайті Луцької міської ради відомості про:

1. Розмір доходів, отриманих в місцевий дорожній фонд у 2005-2006 р.р., із зазначенням джерел надходжень — податку з власників транспортних засобів, плати за придбання торгових патентів пунктами продажу нафтопродуктів (автозаправними станціями, заправними пунктами), частини коштів Державного дорожнього фонду України відповідно до порядку розподілу, встановленого Кабінетом Міністрів України, а також інших надходжень.

2. Витрати, які були здійснені у 2005-2006 р.р. за рахунок коштів місцевого дорожнього фонду, в тому числі цілі, обсяги таких витрат, а також отримувачів коштів.

3. Суму коштів, яка нині знаходиться в місцевому дорожньому фонді.

4. Перелік організацій, залучених у 2005-2006 р.р. до виконання шляхових робіт, із зазначенням істотних умов укладених з цими організаціями договорів, у тому числі щодо відповідальності за неякісно виконані роботи.

5. Перелік заходів, які було здійснено з метою покращення шляхів міста.

У випадку, якщо представники міської і обласної влади не підуть назустріч жителям міста, ми змушені будемо привертати увагу керівників нашої держави до місцевої проблеми, влаштовуючи акції протесту і закриваючи вулиці міста для вільного пересування транспорту, в тому числі дороги загальнодержавного значення. Народ не може постійно терпіти знущання, опустивши голову. Ми з готовністю відстоювали ідеали, за які ми голосували, і з такою ж готовністю будемо захищати наші інтереси, інтереси жителів нашої спільної домівки — міста Луцька. Ми попереджаємо про можливість проведення акцій, про які почують навіть за межами України. Просимо сприйняти це попередження в контексті ч. 1 ст. 39 Конституції України про обов’язковість завчасного попередження щодо проведення різноманітних акцій. Крім того, хочемо нагадати, що на Україні вже існує судова практика про стягнення з органів місцевого самоврядування збитків, завданих неякісними дорогами як транспортним засобам, так і життю й здоров’ю людей. Ми не хочемо обезкровлювати і так проблемний місцевий бюджет, однак якщо проблема шляхів не вирішиться так, як це має бути — ми закликатимемо людей відстоювати свої інтереси в судах.

Проте ми віримо, що Ви не заставите нас іти на радикальні кроки, і сподіваємось на Ваше розуміння й підтримку. Ви, як обранці народу і народного Президента, зобов'язані відстоювати інтереси своїх людей. Ми ж, зі своєї сторони, також візьмемо активну участь у заходах, які проводитимуться з метою покращення стану доріг. Крім того, ми готові встановити громадський контроль за працівниками дорожніх підприємств, які проводитимуть ремонтні роботи, щоб уникнути низької їх якості. Тобто — ми націлені на співпрацю, причому плідну.

Особи, які поставили свої підписи під цим зверненням — мешканці міста, уповноважують оргкомітет акції «Розбий Шибу об дорогу!» на здійснення всіх дій для покращення стану шляхів нашого міста, в тому числі правом підпису, проведення переговорів, участі в засіданнях органів місцевого самоврядування та виконавчої влади та іншими повноваженнями, необхідними для досягнення мети.

Хто вважає за потрібне - правте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Таке відчуття що деякі користувачі не читають тему від початку до кінця ;)

Особливо про залучення таксистів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Трошки не зрозуміло зміст (закінчення) цього речення:

"Ми вимагаємо від Вас, Володимире Нальковичу, забезпечити якнайшвидше фінансування проведення ремонтних робіт на окремих вулицях міста, а від Вас, Богдане Павловичу, вимагаємо якісного та швидкого."

Ну і особисто я не вважаю за доцільне використання фрази "акції «Розбий Шибу об дорогу!»" в офіційному листі, поскільки метою акції є не дескридитація мера і зняття його з посади, а ремонт доріг.

А взагалі -- нормально, підтримую!

Тепер черга за збором підписів. Пропоную такий варіант: лист друкувати на принтерах або робити ксерокопії n-ним тиражем, а на зворотньому боці робити пустографку для вписування ПІБ і підписів, щоб було явно видно під чим люди підписувались. Потім ці листи зшивати швидкозшивачами в папки і в такому вигляді передавати адресату.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

" а від Вас, Богдане Павловичу, вимагаємо якісного та швидкого ремонту". Виправлено

Розбий Шибу об дорогу - це був стьоб. Але треба якось назватися, типу Оргкомітет громадського контролю за дорогами. В мене фантазія щось не працює.

Листи перед передачею треба буде зшити, і пронумерувати, додати супровідний лист, що направляється колективна вимога на стількох-то аркушах зі стількома-то підписами. Собі залишити копії листів та супровідного, і все здати в канцелярії міськради/облдержадміністрації, щоб проставили вхідні штампи. Поскільки адресантів двоє - мабуть, треба буде все в двох копіях робити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще одне уточнення:

"Загалом, ми вимагаємо:

1. Голову Волинської обласної державної адміністрації — Бондаря Володимира Нальковича, до 15.09.2006 р. забезпечити фінансування проведення ремонтних робіт на таких вулицях міста, як: _____________________________________.

2. Голову Луцької міської ради — Шибу Богдана Павловича забезпечити проведення ремонтних робіт зазначених вулиць у строк до 01.10.2006 р." і т.д.

Получається, що ми вимагаємо: 1. Голову; 2. Голову :friday:

Швидше правльно буде "Вимагаємо від голови", а то принесуть нам голову... :(

Робити все в двох екземплярах. Одному з двох адресатів потрібно буде направити копію, з приміткою, що оригінал надіслано іншому адерсату.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще одне уточнення:

Получається, що ми вимагаємо: 1. Голову; 2. Голову :(

Виправлено
Швидше правльно буде "Вимагаємо від голови", а то принесуть нам голову... :(

А чо... тоже був би нєхілий варіант.

Громадяни свідомі, не забувайте, що треба перелік вулиць скласти, і назву нашому оргкомітету придемати, перш ніж друкувати/множити/підписувати. До вулиць пропоную Дубнівську і Соборності. Хто ще які? Зважте - ту, що біля свого дому, з відчуття патріотизму, ремонтувати не прошу!!! :friday: А давно пора... Їхали додому з жінкою - кажу: "Чого ти в цю яму поїхала?" Потім глянув вбік від обраного курсу, і продовжую: "А не в цю?"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

походив трохи по місту. ремдори ремонтували стрілецьку біля променя та кравчука на будівельному ринку.

працють, але на скільки вистачить того ремонту?

найбільш проблемними, як на мене є Соборності біля аверса, перемоги місціями (як раз біля зупинок), червоного хреста - там взагалі покриття не залишилось, ковельська після спиртзаводу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

походив трохи по місту. ремдори ремонтували стрілецьку біля променя та кравчука на будівельному ринку.

працють, але на скільки вистачить того ремонту?

найбільш проблемними, як на мене є Соборності біля аверса, перемоги місціями (як раз біля зупинок), червоного хреста - там взагалі покриття не залишилось, ковельська після спиртзаводу

возле Аверса чтот с утра делали с дорогой...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так, вони роблять... але як? Ці ямкові ремонти, яких не вистачає навіть на один рік тільки гроші смокчуть. Давно пора робити капітальні ремонти хоча б центральних вулиць, по яких кожен день проїжджають десятки тисяч автомобілів.

Пам'ятаєте коли зробили кап. ремонт проспекту Волі від Університету до ЦУМа? Давно. А покриття все ще ідеальне. ДАЙОШ таке покриття на всіх великих вулицях!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так, вони роблять... але як? Ці ямкові ремонти, яких не вистачає навіть на один рік тільки гроші смокчуть. Давно пора робити капітальні ремонти хоча б центральних вулиць, по яких кожен день проїжджають десятки тисяч автомобілів.

Пам'ятаєте коли зробили кап. ремонт проспекту Волі від Університету до ЦУМа? Давно. А покриття все ще ідеальне. ДАЙОШ таке покриття на всіх великих вулицях!

Технологію спочатку треба знати!

А саме те що любому капітальному ремонту передує ямковий, або як кажуть мудрими словами аварійновідновлювальний. Тобто слід спочатку ліквідувати ями а потім зробити або поверхневу обробку або шар асфальтобетону.

Ямковий ремонт є ефективним коли робиться в хорошу погоду, вичищаються ями від бруду, засипаються всі без виключення ямки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Так як зробили поворот по кільцю на Стрілецьку, то краще б вже не робили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нас такі дороги зараз, що просто засипати ямки вже не достатньо. В багатьох місцях потрібно зрізати горби замість замощування ям, бо покриття стало дуже похожим на "пральну дошку".

Я вважаю, що в багатьох місцях потрібно повністю знімати старий асфальт, робити хорошу багатослойну основу і тоді класти новий, якісний і довговічний.

2vanus: поправ мене якщо я не правий...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

счет пожалуйста ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніхто не казав що це дешево, але витративши один раз немалі кошти і зробивши все капітально, можна буде не один рік заощаджувати на ямковому ремонті. Врешті-решт, вартість виявиться однакова, а ось довговічність і якість не порівнюється ніяк. Знову ж таки, як приклад -- проспект Волі.

Та й дорожникам, напевно, цікавіше зробити щось нове і гарне, ніж кожен рік латати одні і ті ж самі ями ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ха... один раз - і навіки-вічні... А куди тоді дєнюжки пускати, як не буде що ремонтувати? А так - кожен рік є причина, на що просити бабло, і мати щось з того бабла.

Не вигідно окремим дядям не ремонтувати дороги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нас стільки невідремонтованих і непобудованих доріг в місті, що роботи ще на добрий десяток років вистачить. А там дивись і знову ремонтувати буде що :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніхто не казав що це дешево, але витративши один раз немалі кошти і зробивши все капітально, можна буде не один рік заощаджувати на ямковому ремонті. Врешті-решт, вартість виявиться однакова, а ось довговічність і якість не порівнюється ніяк. Знову ж таки, як приклад -- проспект Волі.

Та й дорожникам, напевно, цікавіше зробити щось нове і гарне, ніж кожен рік латати одні і ті ж самі ями :smile-zachot:

чим частіше дорожники ремонтують дорогу, тим більше вони заробляють..... не в їх інтересах зробити раз і на 10 років!!! Шиба було кричав шо такого не буде..... але потім мабуть вкурив цю тему, йому шось теж перепедае..... ато вже точно почали б капремонт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цирк.. інший бік 33 я так поняв просто заливають смолою...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...