Перейти до змісту

Відгук до дипломної роботи


Yurik

Рекомендовані повідомлення

Потрібно текст відгуку до дипломної роботи від університету. Треба тільки сам текст, штампи сам знайду де поставити. Допоможіть будь ласка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

наскільки я знаю, до дипломки пишеться анотація (яку пише сам студент), а також рецензія наукового керівника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ок, уточню: потрібен текст рецензії наукового керівника і рецензія (чи відгук, чи хз як його обізвати) від іншого універа або від підприємства. Короче потрібен якийсь нафіг нікому не потрібен текст без якого не допустять до здачі. І текст тої клятої анотації думаю також пригодиться ;)

Запарив той універ, злий аки чорт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

рецензію викладача пише викладач

як написати рецензцію на дипломну роботу

8.5. Відгук і рецензія на наукову роботу

На курсову роботу науковий керівник подає рецензію, яка, як правило, містить також і елементи відгуку. У заголовку рецензії вказуються основні вихідні дані: зазначається курс навчання студента, назва факультету і навчального закладу, прізвище, ім’я та по батькові виконавця роботи, назва роботи.

У даному документі повинні знайти відображення такi елементи:

зв'язок теми з актуальними проблемами сьогодення науки,

теоретичне i практичне значення розробки теми,

композицiйна структура курсової роботи,

творче використання наукової i методичної лiтератури з даної проблеми,

якiсна i кiлькiсна характеристика зiбраного матерiалу,

ступiнь самостiйностi студента у виконанні роботи,

характеристика висновкiв i узагальнень,

повнота списку використаної лiтератури i культура цитування,

стан грамотностi та якiсть оформлення,

позитивнi якостi та недолiки роботи.

Керівник оцінює вміння студента логічно мислити, організовувати свою роботу, працювати з науковою літературою, проводити теоретичні та експериментальні дослідження, робити висновки з отриманих результатів.