Перейти до змісту

Дозвільний центр у Луцьку або як отримати дозвіл на будівництво ОНОВЛЕНО!


vanus

Рекомендовані повідомлення

Сама свіжа і дуже корисна інформація стособно отримання дозволу на будівництво.

Необхідні документи, приклади для фізичних та юридичних осіб!!!!

http://minregion.gov.ua/index.php?option=com_k2&view=item&id=3886:roz%E2%80%99yasnennya-shhodo-proczedur-otrimannya-dokument%D1%96v-neobx%D1%96dnix-v%D1%96dpov%D1%96dno-do-zakonodavstva-dlya-zd%D1%96jsnennya-bud%D1%96vnicztva-ob%E2%80%99%D1%94kt%D1%96v-za

Паспорт дозвільного центру __________________2008.doc

icon_plus_1.gif Перелік документів дозвільного характеру

Перелік дозвільних та погоджувальних документів, видачу яких забезпечує дозвільний центр департаменту підприємництва Луцької міської ради

1. Погодження попереднього вибору земельної ділянки (висновки щодо матеріалів вибору земельної ділянки) від:

- Управління земельних ресурсів міста Луцька Волинської області;

- Департамент містобудування міської ради;

- Волинське обласне управління лісового господарства;

- Санепідемстанція міста Луцька та Луцького району;

- Управління культури і туризму Волинської обласної державної адміністрації; Волинська філія Державного підприємства НДЦ ”Охоронна археологічна служба України” інституту археології НАН України (акт археологічного дослідження земельної ділянки);

- Державне управління охорони навколишнього природного середовища; відділ екології виконкому Луцької міської ради (акт обстеження зелених насаджень).

2. Висновки щодо відводу земельної ділянки (проекту землеустрою) від:

- Управління земельних ресурсів міста Луцька Волинської області;

- Департамент містобудування міської ради;

- Державне управління охорони навколишнього природного середовища;

- Санепідемстанція міста Луцька та Луцького району;

- Управління культури і туризму Волинської обласної державної адміністрації.

3. Погодження технічного звіту з інвентаризації земельних ділянок від:

- Департамент містобудування міської ради;

- Управління земельних ресурсів міста Луцька Волинської області.

4. Погодження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку:

- Департамент містобудування міської ради;

- Управління земельних ресурсів міста Луцька Волинської області.

5. Технічні умови на проектування від:

- "Волиньгаз";

- "Луцьктепло";

- "Волиньобленерго";

- "Луцькводоканал";

- Департамент ЖКГ та ін.

6. Дозвіл на початок роботи новоутвореного підприємства від міського відділу Державного пожежного нагляду ГУ МНС України у Волинській області.

7. Декларація про відповідність об’єкта вимогам та нормам пожежної безпеки в разі започаткування господарської діяльності за декларативним принципом (реєстрація в органах державного пожежного нагляду) від міського відділу Державного пожежного нагляду ГУ МНС України у Волинській області.

8. Дозвіл на початок (продовження) виконання робіт підвищеної небезпеки, експлуатацію об'єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; навчання з питань охорони праці від Територіального управління держгірпромнагляду по Волинській області.

9. Дозвіл на розміщення об'єктів зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних із розташуванням рекламного засобу; відповідні погодження від КП ”Луцькреклама” та інших.

10. Погодження паспорту вивіски від КП ”Луцькреклами” та інших.

11. Дозвіл на виготовлення печатки та штампу від Луцького міського відділу МВС України у Волинській області.

12. Ордер на проведення земляних робіт від Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради.

13. Дозвіл на будівництво від Департаменту містобудування.

14. Архітектурно-планувальне завдання від Департаменту містобудування.

15. Дозвіл на виконання будівельних робіт від інспекції Держархбудконтролю у Волинській області.

За детальною інформацією щодо повного переліку адміністративних послуг та процедур їх проведення звертайтесь у дозвільний центр департаменту підприємництва Луцької міської ради

icon_plus_1.gifВстановлені законодавством України термінів видачі документів дозвільного характеру суб’єктам господарської діяльності

1. 14 днів відповідно до ст. 151 Земельного кодексу України

- Висновок по матеріалам погодження місця розташування;

2. 2 місяці відповідно до ст. 27 ЗУ ”Про планування і забудову територій”

- Вихідні дані на проектування, архітектурно-планувальне завдання ;

3. 2 місяці відповідно до ст. 24 ЗУ ”Про планування і забудову територій”

- Дозвіл на будівництво об’єктів містобудування;

4. 1 місяць відповідно до ст. 29 ЗУ ”Про планування і забудову територій”

- Дозвіл на виконання будівельних робіт;

5. 21 день відповідно до постанови КМУ ”Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах”

- Дозвіл на знесення дерев, що втратили декоративну цінність;

6. до 3 місяці відповідно до постанови КМУ ”Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”

- Дозвіл на розміщення об’єктів зовнішньої реклами;

7. 15 днів відповідно до ст.5 ЗУ ”Про архітектурну діяльність”,

- Технічні умови на проектування;

8. 5 днів відповідно до ЗУ ”Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”:

- Погодження проекту відведення земельної ділянки у користування, власність, оренду;

- Погодження містобудівного обґрунтування;

- Погодження проекту об’єкта архітектури;

- Дозвіл на початок роботи новоствореного підприємства;

- Декларація про відповідність об’єкта вимогам та нормам пожежної безпеки в разі започаткування господарської діяльності за декларативним принципом (реєстрація в органах державного пожежного нагляду);

- Дозвіл на перекриття дорожнього руху під час проведення ремонтних робіт;

- Дозвіл на проведення земляних робіт;

- Висновок державного закладу ”санаторна-епідеміологічна станція м. Луцька та Луцького району” про відповідність наявних приміщень, матеріально-технічної бази вимогам санітарних норм і правил при ліцензуванні певних видів діяльності;

- Дозвіл на виготовлення печатки та штампу;

- Дозвіл на початок (продовження) виконання робіт підвищеної небезпеки, експлуатацію об’єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; навчання з питань охорони праці.

Дозвільний центр знаходиться на Грушевського, 1

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 87
  • Створено
  • Остання відповідь

Для розгляду питання надання дозволу на реконструкцію та (чи) будівництво необхідно представити такі документи

1. Заява на імя начальника департамену містобудування

2. Правові документи на приміщення, що підлягають реконструкції (свідоцтво на право власності або договір купліпродажу зареєстрований в Волинському обласному бюро технічної інвентаризації та при потребі договір оренди зі згодою власника на реконструкцію)

3. Технічний паспорт ВО БТІ.

4. Передпроектну пропозицію (генплан, фасад, план приміщень, завдання на проектування та заключення проектної організації про можливсть реконструкції даного обєкта).

5. Правові документи на земельну ділянку (державний акт, договір оренди, проект поділу прибудинкової територі (довідка про визначення грошової оцінки земельної ділянки)).

6. Матеріали топографо-геодезичної зйомки.

7. Згода власників суміжних приміщеннь (для багатоквартирних будинків згоди жильців суміжних квартир завірені жеком, та технічні умови від жеку.

Врезультаті Ви отримаєте рішення міськвиконкому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2. Необхідні документи для отримання вихідних даних на проектування

8. Заява на імя начальника департаменту містобудування.

9. Документи згідно посту що зверху. (Для отримання дозволу на будівництво себто рішення МВК)

10. Висновок санепідемстанції (вул.Пушкіна, 2, тел. 72-49-69)

11. Технічні умови ВДАЇ (вул. Гордіюк, 14Б, тел. 71-09-30)

12. Висновок пожежної охорони (вул.Електроапаратна, 6, тел. 5-25-65).

13. Технічні умови Луцькводоканал (вул. Дубнівська, 26. тел. 4-72-18).

14. Технічні умови Луцьктепло (вул. Гулака артемовського, 20, тел. 3-01-50)

15. Технічні умови Волиньобленерго (вул. Залізнична, тел. 4-21-11)

16. Технічні умови Волиньгаз (вул. Івана Франка, 12, тел. 2-54-43)

17. Технічні умови Укртелеком або Датагруп або договір на існуючий телефон.

18. Технічні вимоги територіального управління Державної інпекції з енергозбереження (вул. Привокзальна, 12, тел. 3-02-97)

19. Технічні умови на відведення зливних вод УЖКГ, вул. БогданаХмельницького, 40А, 72-20-79

Врезультаті Ви отримаєте Паспорт вихідних даних.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Далі слід виготовити проект будівництва (реконструкції) згідно цих вимог (10-19)

І подати їх на експертизу яка буде здійснюватись на відповідність цих Технічних умов, і пройде ще раз пожежників, санепідемстанцію і Охорону праці.

І для початку будівництва необхідно буде отримати дозвіл ДАБ Комісії. (Б.Хмельницького, 21 каб. 4, 3-й поверх, 77-79-25 Шнит Тарас Петрович)

По цих пунктах детальніше можна отримати інформацію зателефонувавши по телефону 72-75-09.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

я перепрошую,

але де саме знаходиться цей дозвільний центр ?

З.І.

"дозвільний центр" трохи звучить як центр дозвілля :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це що, я не помітив, що я сьогодні прокинувся не в Гондурасі а в цивілізованій країні, де є принцип "єдиного вікна" а не бігання по тим с..аним інстанціям "п'ять тищ печатка" ? :blink::wacko:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дозвільний центр знаходиться на Грушевського, 1 (там де департамент підприємництва) і діє вже досить давно. проте, незважаючи на його існування, отримання документів дозвільного характеру не завжди здійснюється так швидко і безпроблемно як передбачалося при створенні ))) для пришвидшення процедури отримання документів часом доцільніше (і для економії часу, і для уникнення подальших непорозумінь) звертатися безпосередньо до органу, який їх видає (наприклад, у те ж ДКП "Луцькмістобуд", яке готує проекти рішень про дозвіл на будівництво (реконструкцію), або санстанцію чи пожежників). Це імхо, яке грунтується на особистому досвіді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти правий, але позитивом є те що в дозвільному тобі дадуть вичерпний перелік того куди бігти, по що і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

А якщо я хочу будуватись за містом? Луцький район.

Можна якось накидати порядок дій, куди йти, які документи нести?

На разі маю документи на землю, виділену під будівництво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо у тебе у акті на зем ділянку написано у призначенні "для будівництва..." то ти

1. Ідеш в сільраду і пишеш заяву щоб дали дозвіл на будівницво, "Прошу дати дозвіл на будівництво житлової будівлі та господарськиїх споруд, гаража, хліва, курника, басейна, нужника :-) вони її приймуть і через деякий час дадуть рішення про дозвіл на будівництво

2. Береш проект, рішення, можна ще і техумови на газ, світло, каналізацію і несеш в районну архітектуру :-) там тобі дадуть купку паперів і пошлють їх заповняти, от тоді і зустрінемся.

3 в результаті при здачі паперів ти отримаєш дозвіл на початок будівельних робіт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

А як приватизувати і виробити документи на гараж який був куплений недавно. Тобто я купив гараж у кооперативі Підшипник-2 , у попереднього власника я забрав його будівельний паспорт, і председатель гаражного кооперативу написав договір купівлі-продажі. Я його запитував куди мені дальше іти щоб приватизувати гараж на себе і виробити всі необхідні документи, но він мені нормально нічого не розказав . Гараж був недостроєний коли я його брав, небуло пенелей на криші - я вже положив панель. Будівництво можна вважати завершеним ( тільки немає зроблених щукатурних внутрішніх робіт). Спочатку я так зрозумів треба виробляти технічний паспорт на гараж , а вже потім тільки приватизація. а куди іти і з якими документами незнаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а куди іти і з якими документами незнаю.

Якщо з документами все в порядку - в БТІ. Якщо ні, або БТІ починає морозитися - тоді право власності можна пробувати визнати через суд. Але краще все-таки спробувати спочатку "нормальним" шляхом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а куди іти і з якими документами незнаю.

Якщо з документами все в порядку - в БТІ. Якщо ні, або БТІ починає морозитися - тоді право власності можна пробувати визнати через суд. Але краще все-таки спробувати спочатку "нормальним" шляхом.

в БТІ треба іти тільки тоді коли у мене буде або технічний паспорт , або будівельний паспорт а в мене нема ні того ні іншого , там мене відфудболять зразу.

батько приватизовує там же , но у нього буд. паспорт оформлений на нього , то він пішов зразу в БТІ, там прийняли всі док. потім приїхали поміряли. А в мене інша ситуація мій буд.паспорт на попереднього власника оформлений .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

список документів що я маю:

1: договір купівлі -продажі (но оформляли в кооперативі це не державний стандарт документу, оформлення відбувалось предсєдатель кооперативу- я - і колишній власник)

2: будівельний паспорт на гараж попереднього власника. (в будівельному паспорті фамілія звісно його а не моя )

3: квитанції що я зплачую річні внески за гараж.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так поняв документів що засвідчують право власності в тебе немає, зазвичай договори куплі продажу між фізособами оформляють нотаріально, так скажи що ж ти всетаки купив, що було предметом продажу/купівлі. місце в коперативі? і ще опиши склад буд.паспорту

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

купляв неприватизований гараж і на той день він ще був недобудований - є примітивний договір який оформлявся в кооперативі, є ще будівельний паспорт оформлений на попереднього власника.

post-579-1241767397.jpg

post-579-1241767542.jpg

post-579-1241767559.jpg

post-579-1241767579.jpg

post-579-1241767604.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

потім я хотів виробити новий буд. паспорт на себе , випросив довідку у нач. кооперативу, но ще потрібно було протокол зборів ,що попереднього власника виключили а меен включили і надали місце під забудову- начальник мені це недає!

Після 30хв. сварки з ним він мені сказав щоб я приватизував гараж на попереднього власника, а потім у нотаріуса заключив дог.купівлі-продажі. і дав довідку таку ж тільки на попереднього власника щоб я ішов в БТІ і ще план коперативу.

Хоча знаю що недавно знайомий купив гараж з місцем і мав старий буд паспорт на попереднього власника і зараз виробляє новий буд. паспорт на себе.

post-579-1241767915.jpg

post-579-1241768101.jpg

post-579-1241768127.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене, треба звертатися в суд з позовом про визнання права власності на майно. Крім того, якщо є змога - вийти на старого власника, і з ним укласти "правильний" договір, до якого в суду не було б претензій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 варіант

Слід отримати держакт на право власності виходячи з наявного договору купівлі продажу, при відмові через суд зобовязати до видачі.

2. варіант

Оскільки згідно з рішення а саме п 2.1. відповідні документи не були виготовлені то і право власності попер громадянина на цей гараж не було встановлено. Що ти купив я не знаю :-) тому тобі слід отримати таке ж рішення на твоє імя і виконати всі необхідні пункти.

При позитивному проходжені справи слід вчасно заявити що гараж вже побудований.

ТІЛЬКИ НА СЕБЕ ІНАКШЕ КАПЕЦЬ!!!!!!!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все набагато проще як я думав: я пішов в БТІ з тим що мав - там з мене потребували тільки паспорт, старий буд. паспорт, довідку про те що гараж мій , і все більше ніяких документів, заплатив 160 гр. Через 2 тижня приїдуть переміряти гараж, після цього зроблять технічний паспорт , потім я з технічним паспортом іду на Б. Хмельницького , там плачу щтраф 5% за самовільне будування і тоді вже аж свідоцтво на право власності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

супер!!!!

я надзвичайно радий, що ми звами розібрали таку ситуацію.

Дякую всім!

А ніколаю бажаєм успіхів у розробці техпаспорту і поменше витрат!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

потім я з технічним паспортом іду на Б. Хмельницького , там плачу щтраф 5% за самовільне будування і тоді вже аж свідоцтво на право власності.

БТІ це квіточки. Виготовляють техпаспорт, оцінюють і ставлять штамп самовільної забудови. :) Якщо є факт самочинного будування - ягідки почнуться саме тут. :ohmy: Не все так просто :( Тебе ще чекає багато несподіванок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...