gen552 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 14:05 #1876 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 14:05 Дзвонив. Сказали або перейти на тариф "легкий", а потім, через 24 години, знов на "стандарт", або підійти на Укртелеком і написати заяву на підвищення швидкості.
Smith Опубліковано 26 Травня, 2011 в 14:13 #1877 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 14:13 Мені сказали, що працівники УТ підвищать швидкість на АТС. Не казали, що б я писав заяву чи ходив до них.
ipua Опубліковано 26 Травня, 2011 в 18:42 #1878 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 18:42 Необхідно:1. В управлінні перейти на новий тарифний план (Наприклад Ого Стандарт -на Ого Стандарт).2. Подзвонити в сапорт і попросити підняти швидкість.3. На протязі доби дочекатись результату.
Jl6owa Опубліковано 26 Травня, 2011 в 18:46 #1879 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 18:46 Це тільки в мене швидкість на порту міняється? Причому спочатку було 10022 потім 9850 зараз 8408
Zevs_Isver Опубліковано 26 Травня, 2011 в 18:49 #1880 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 18:49 кабеля стареют, имхо
Sub_Sys Опубліковано 26 Травня, 2011 в 18:52 #1881 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 18:52 Це тільки в мене швидкість на порту міняється? Причому спочатку було 10022 потім 9850 зараз 8408 Або DSL перепідключався, або механізм SRA працює. кабеля стареют, имхо Это смотря за какой отрезок времени указаны значения ) А, вообще, кабеля стареют медленно. Быстро стареют телекомовские скрутки под дождем. Непонятно, почему они категорически не рекомендуют спаивать?
Zevs_Isver Опубліковано 26 Травня, 2011 в 18:55 #1882 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 18:55 кабеля стареют, имхо Это смотря за какой отрезок времени указаны значения ) А, вообще, кабеля стареют медленно. Быстро стареют телекомовские скрутки под дождем. Непонятно, почему они категорически не рекомендуют спаивать? ну "кабеля" я сказал в общих чертах а как говорит один старый телефонист - воздушная изоляция лучше всего
Jl6owa Опубліковано 26 Травня, 2011 в 19:07 #1883 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 19:07 О точно! Забув про SRA. А проміжок часу десь 2-3 години. Не думаю шо кабелі так швидко старіють
v1tk0v Опубліковано 7 Червня, 2011 в 15:07 #1884 Опубліковано 7 Червня, 2011 в 15:07 Де справедливість? Різниця в тарифах - мiж районами і мiстом 15 раз? Капєц, таке враження складаеться що його нiколи не піднімуть, пока не з'явиться якiсь конкурент, якiй в цьому тисячолітті мабудь не з'явиться!Скiлькi можна давити і тягнути з того села?
Ukrainec Опубліковано 7 Червня, 2011 в 16:23 #1885 Опубліковано 7 Червня, 2011 в 16:23 А ти думаєш, що обладнання та оптика до села на 10-20 абонентів копійки коштують? Крім цього треба ще й відповідний обслуговуючий персонал. Була фірма Державна, витрати мало рахували і було в пріорітеті тефонізація-інтернетизація, тепер фірма часна і головне в стабільній політиці розвитку це -дохід, а тому я не здивуюся якщо села принаймі не відключать, то ціни 100 % на інтеренет не спадуть, треба відпрацьовувати вкладені кошти (борги Укртелекому ) Сам підмітив що - "не з"явиться" бо це малоперспетивно.
v1tk0v Опубліковано 8 Червня, 2011 в 07:57 #1886 Опубліковано 8 Червня, 2011 в 07:57 Яке обладнаня н? Якій персонал? Говориться про існуючих абонентів в реальному часі! Тобто якщо я буду меньше платити - то не потягне лінія і персоналу стане меньше ? Може-й так, я розумію - що треба тягнути з когось бабло.Але треба совість хоча-б якусь мати!РS. з рештою згідний, так воно і є, так ми і до чогось до живемось.
Ukrainec Опубліковано 8 Червня, 2011 в 08:52 #1887 Опубліковано 8 Червня, 2011 в 08:52 Яке обладнаня н? Якій персонал? Говориться про існуючих абонентів в реальному часі! Тобто якщо я буду меньше платити - то не потягне лінія і персоналу стане меньше ? Може-й так, я розумію - що треба тягнути з когось бабло.Але треба совість хоча-б якусь мати!А про банківські борги Укртелекому на вже прокладку ви не подумали? Чи ви думаєте що інтернет вам провели, вас підключили за 120 грн і все, ніхто нікому не винен? Будь-які сільські напрямки (з невеликою густиною населення) оператору влітають в копійочку, а абонентам високими тарифами, які покривають витрати протягом кількох років на прокладку(а якщо врахувати що кредити на той час бралися в далярах, то розумієте які це суми зараз). Так що треба радіти тому що є, бо найближчим часом жоден кабельний, комерційний оператор інтернету нічого до сіл не проведе. Звісно мені теж, як будь-якому пересічному користувачу хотілося б дешевших послуг, але все має свою розумну ціну!
v1tk0v Опубліковано 8 Червня, 2011 в 12:44 #1888 Опубліковано 8 Червня, 2011 в 12:44 Не знаю на рахунок кредитів (за це повинен хтось відповідати) а лінію ми тягнули за свої гроші ! І не думаю що комусь це надавалось безкоштовно.А в якій (карман) (багато карманів) це йшло то інша справа? І це - було вигідно! Навіщо рекламувати було свою біду, (яку не можуть потянути ) ходячи в кожен дім.Звісно користуюсь тим шо є,але моглоб бути краще.Дякую за пояснення!
Ukrainec Опубліковано 8 Червня, 2011 в 14:38 #1889 Опубліковано 8 Червня, 2011 в 14:38 - "але моглоб бути краще"Нефіг нить! Стань оператором - зроби краще!Але нажаль, чи то на щасття зараз не комунізм.
winter Опубліковано 18 Червня, 2011 в 20:53 #1890 Опубліковано 18 Червня, 2011 в 20:53 як не дивно інтернет працює останні тижні прекрасно, і пінг 15-30 непоганий
dimka86 Опубліковано 21 Червня, 2011 в 12:31 #1891 Опубліковано 21 Червня, 2011 в 12:31 На рахунок якості +1 ))
Ukrainec Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:36 #1892 Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:36 А воно й не дивно: стільки людей перейшло на Білан/Київстар. І в мене модем вже пилюкою припадає, треба буде влючить, провірить, бо ще плачу!
Dima4s Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:43 #1893 Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:43 А воно й не дивно: стільки людей перейшло на Білан/Київстар. І в мене модем вже пилюкою припадає, треба буде влючить, провірить, бо ще плачу! хз...я плачу за ДО 10мбіт а отримую 6...Грёбаний телеком І докопатись нема до чого..тому що постановка тарифу ДО знімає всі питання...
Flower Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:45 #1894 Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:45 Ніхто не підкаже чи Укртелеком підключає нет, якщо спарений телефон? І яка процедура цього?
Sub_Sys Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:51 #1895 Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:51 В офісі оплачую до 24... отримую 21.... вдома до 24... отримую 3,5, з постійними обривами Все пропаяно до стовпа, відстань - до 2км, сукі в колодязь лізти не хочуть... Тиждень тому написав заяву в Головне управління з питань захисту прав споживачів - раніше "полюбовно" вирішували з телекомом (ногою наступали на жмут проводів в колодязі, на 3 міс. вистачало), тепер "страх потєрялі"
Ukrainec Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:51 #1896 Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:51 А воно й не дивно: стільки людей перейшло на Білан/Київстар. І в мене модем вже пилюкою припадає, треба буде влючить, провірить, бо ще плачу! хз...я плачу за ДО 10мбіт а отримую 6...Грёбаний телеком І докопатись нема до чого..тому що постановка тарифу ДО знімає всі питання... Так в тебе може лінія більше не підтримує! варіанти: а) звернись на техпідтримку, допомагає в більшості випадків; б) замов тариф "до 5Мбіт", і я думаю що тоді швидкість буде у відповідності до тарифу.
Sub_Sys Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:52 #1897 Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:52 Ніхто не підкаже чи Укртелеком підключає нет, якщо спарений телефон? І яка процедура цього?Якщо не хочуть підключити - не заставиш, знайдуть 1000 причин ("один з провідників на землі", "немає пар", "там у вас ущільнення"). А, взагалі, підключають
Dima4s Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:58 #1898 Опубліковано 23 Червня, 2011 в 08:58 Так в тебе може лінія більше не підтримує! варіанти: а) звернись на техпідтримку, допомагає в більшості випадків; б) замов тариф "до 5Мбіт", і я думаю що тоді швидкість буде у відповідності до тарифу. Мав до цього тариф на 8 мбіт за 150ре було рівно 8 Мбіт ввечері..в день 4-5. Це наводить на думку що швидкість таку подає саме телеком і в цьому лінія не винна. тех підтримка після 15 хвилин очікування весь час каже що есть технічні неполадки і скоро їх буде усунено))) каже вже 3тій місяць
Dima4s Опубліковано 23 Червня, 2011 в 09:01 #1899 Опубліковано 23 Червня, 2011 в 09:01 Ніхто не підкаже чи Укртелеком підключає нет, якщо спарений телефон? І яка процедура цього?Якщо не хочуть підключити - не заставиш, знайдуть 1000 причин ("один з провідників на землі", "немає пар", "там у вас ущільнення"). А, взагалі, підключаютьПробував на спарений... морозився телеком, морозились сусіди... плюнув, через знайомихв телекомі домовився, поміняли номер і підключення.(не шарю як там воно зроблено але телефон перестав бути спареним) хоча в телекомі плювались що пар нема і нічого зробити не можуть, залишайте заявку...
Sub_Sys Опубліковано 23 Червня, 2011 в 09:02 #1900 Опубліковано 23 Червня, 2011 в 09:02 Мав до цього тариф на 8 мбіт за 150ре було рівно 8 Мбіт ввечері..в день 4-5. Це наводить на думку що швидкість таку подає саме телеком і в цьому лінія не винна. тех підтримка після 15 хвилин очікування весь час каже що есть технічні неполадки і скоро їх буде усунено))) каже вже 3тій місяць Харе флудити. Навантаження ні мережу саме ввечері.... І ніколи техпрацівникі телекому не зізнавались, що у них проблеми. Зазвичай "сам дурак"
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.