Перейти до змісту

Сервісний центр - офіційний чи ні?!?


Victorius

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Не пройшло багато часу після купівлі авто, як я "вляпався" :).

При розвороті умудрився зачепити стовпчика і як результат - добряче пом.яте крило.

Машинка "під КАСКО", тобто страховики гроші мали б повернути...

Але тут виплив ньюанс - у Договорі страхування позначений пункт "не-профільна СТО". Тобто страховики не погоджуються на виплату по рахунках офіційних сервіс-центрів, а "пропонують" якихось ПП-шників.

Ото і постало питання - чи ремонтуватися на офіційному СТО (і доплачувати свої гроші) чи у "ПП-гаражників" (ймовірно втрачаючи при цьому гарантію на кузов)???

В кого який досвід з цього приводу?

Чим мені загрожує втрата гарантії на кузов? (і чи загрожує взагалі, враховуючи, що потрібно поміняти переднє право крило, підкрильник і поставити на місце бампер).

Яка якість роботи у "гаражників" в порівнянні з "офіціялами"?

Опубліковано

Для початку треба написати що то за СК, яких " ППшників" вони пропонують ( можливо хтось з ними мав справу, бо телепати як завжди у відпуску ;) )

І бажано процитувати конкретно той пункт договору, про непрофільну СТО. Яка в машини гарантія на кузов? Скільки років, або км пробігу. Що за авто?

Опубліковано

Авто - Шкода Октавия Комбі Тур.

Гарантія на дефекти лако-фабрового покриття - 3 роки, на іржавіння - 10 років.

Проте за інфою від самих же страховиків гарантія на офіційному СТО на замінене крило буде пів-року.

Страхова - Про100.

На бланку Договору пункт "Профільна СТО" і галочка навпроти "НІ".

ПП-шники - київські (сидять собі хлопці в гаражному боксі неподалік) СТО "Авторитм" (якшо це про шось говорить).

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...