Перейти до змісту

Автобагажник для перевезення велосипеда


Victorius

Рекомендовані повідомлення

Шановна вело-громадо!

Постало питання вибору автобагажника, що призначений для перевозки велотранспортних засобів.

Погугливши, знайшов як мінімум 3 різних типи:

1) на дах автівки

2) на фаркоп

3) на двері багажника

Хто використовує дані девайси - поділіться досвідом, будь-ласка.

Що надійніше? Що зручніше? Що дешевше/дорожче?

Як воно впливає на розхід пального, на керованість автомобіля?

Ну і взагалі, побільше вражень - хороших і різних... :).

З.І.: Чи може взагалі - не заморочуватися з тими багажниками - кинув вєліки в багажник і поїхав??? :0043:

З.І.І.: ... вєла два штуки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Cам колись займався цим питанням, вивчав по форумам досвід інших.

Зупинився на багажнику на фаркопі, імхо він найкращий, точніше має найменше "але" при експлуатації - воно фактично тільки одне: мати фаркоп :0043:

якщо в тебе питання разово перевезти велосипеди - звертайся, позичу на тиждень-другий цей багажничок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

borg

Ну і який в результаті вибору купив багажник (фірма-виробник, вартість)?

Питання по експлуатації:

Чи не закриває він задній огляд?

Чи не царапається машина і велосипеди?

Як себе поводить машинка з двома велосами на борту при швидкості більше сотні?

За пропозицію дякую, але по-перше, ше нема фаркопа, а по-друге, думаю 2 вєла і в багажник війдуть.

Хіба шо на тест-драйв взяти... :ok:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

взяв Thule RideOn 9402. брав в салоні Шкоди, вони авт.представники Thule

ось такий

9402_alone.jpg

ось як я з ним їзжу - КЛАЦ

почитай гілку

коли вибирав багажник, як я писав, кожен мав свої + і -

найнепрактичніший багажник доречі вийшов на даху:

+ дешевше

- не зручно ставити/знімати, особливо якщо авто високе

- найбільший вплив на аеродинаміку (читай на розхід пального)

- багато моделей передбачають встановлення без переднього колеса

- макс рекомендовано 100-120 км/год

- без будь-яких різких маневрів, їздити треба плавно як лімузин, бо є вірогідність що вело вирве з кріпленням - а на дорозі всяко ж буває

по експлуатації те що ти питаєш

видно ззаду нормально, крім того я і велосипеди бачу, такий собі візуальний контроль

як раз і з фаркопом велосипед і авто ніяк не царапаються, контакт виключений

поводиться машина супер, велосипеди в аеродинамічному мішку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...