Lexx_Giant Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 12:01 #1 Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 12:01 Опір руху велосипеда80% -- аеродинамічний опір (з нього 70% опір спортсмена + 30% опір велосипеда)20 % -- механічний опір руху ( з нього 80% опір кочення колеса по поверхні + 20% механічні втрати у вузлах (тертя в підшипниках, втрати у передачі ланцюга і т.п.))Т. ч. маємо (% від загальних втрат) :Опір аеродинам. спортсмена -- 56Опір аеродинам. велосипеда -- 24Опір мех.,контакту колеса з дорогою -- 16Опір мех.,втрати у вузлах і ланцюгу -- 4Робіть висновки, панове...P.S. Мова йшла про шосейний велосипед на швидкості 30 км/год Якщо взяти потужність,яку розвиває велосипедист-шосейник на швидкості 30км/год за одиницю, то для того, щоб збільшити швидкість руху до 40км/год, потрібно витратити потужності 2.4 одиниці,а до 50 км/год -- цілих 4.6 ! (аж ніяк не лінійна залежність, правда ? )До речі, на крейсерській швидкості 32 кмгод велосипедист-шосейник розвиває потужності... аж цілих 73.5 Вт !!! І наостанок -- про посадку (умовно) і парусуху, яку вона гоне :Низька посадка -- 0.3 м.кв. Середня посадка --0.4 м.кв. Висока посадка -- 0.6 м.кв. "Велосипедист який тримається за ковпачки гальмівних ручок створює опір близько 3,6 кг, коли" велосипедист використовує аеродинамічну насадку (лежак) він створює опір 2,7 кг"
slaid Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 21:15 #2 Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 21:15 дякую за інформацію... давно шукав таку пропорційність
Саня Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 21:31 #3 Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 21:31 Якщо взяти потужність,яку розвиває велосипедист-шосейник на швидкості 30км/год за одиницю, то для того, щоб збільшити швидкість руху до 40км/год, потрібно витратити потужності 2.4 одиниці,а до 50 км/год -- цілих 4.6 !Все правильно. Сила, яка затрачається на подолання аеродинамічного, пропорційна квадрату швидкості. Затрати потужності вже ростуть по кубу швидкості.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.