Перейти до змісту

Цікава інформація


Lexx_Giant

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Опір руху велосипеда

80% -- аеродинамічний опір (з нього 70% опір спортсмена + 30% опір велосипеда)

20 % -- механічний опір руху ( з нього 80% опір кочення колеса по поверхні + 20% механічні втрати у вузлах (тертя в підшипниках, втрати у передачі ланцюга і т.п.))

Т. ч. маємо (% від загальних втрат) :

Опір аеродинам. спортсмена -- 56

Опір аеродинам. велосипеда -- 24

Опір мех.,контакту колеса з дорогою -- 16

Опір мех.,втрати у вузлах і ланцюгу -- 4

Робіть висновки, панове...

P.S. Мова йшла про шосейний велосипед на швидкості 30 км/год

Якщо взяти потужність,яку розвиває велосипедист-шосейник на швидкості 30км/год за одиницю, то для того, щоб збільшити швидкість руху до 40км/год, потрібно витратити потужності 2.4 одиниці,а до 50 км/год -- цілих 4.6 !

(аж ніяк не лінійна залежність, правда ? )

До речі, на крейсерській швидкості 32 кмгод велосипедист-шосейник розвиває потужності... аж цілих 73.5 Вт !!!

І наостанок -- про посадку (умовно) і парусуху, яку вона гоне :

Низька посадка -- 0.3 м.кв.

Середня посадка --0.4 м.кв.

Висока посадка -- 0.6 м.кв.

"Велосипедист який тримається за ковпачки гальмівних ручок створює опір близько 3,6 кг, коли" велосипедист використовує аеродинамічну насадку (лежак) він створює опір 2,7 кг"

Опубліковано
Якщо взяти потужність,яку розвиває велосипедист-шосейник на швидкості 30км/год за одиницю, то для того, щоб збільшити швидкість руху до 40км/год, потрібно витратити потужності 2.4 одиниці,а до 50 км/год -- цілих 4.6 !

Все правильно. Сила, яка затрачається на подолання аеродинамічного, пропорційна квадрату швидкості. Затрати потужності вже ростуть по кубу швидкості.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...