Перейти до змісту

Цікава інформація


Lexx_Giant

Рекомендовані повідомлення

Опір руху велосипеда

80% -- аеродинамічний опір (з нього 70% опір спортсмена + 30% опір велосипеда)

20 % -- механічний опір руху ( з нього 80% опір кочення колеса по поверхні + 20% механічні втрати у вузлах (тертя в підшипниках, втрати у передачі ланцюга і т.п.))

Т. ч. маємо (% від загальних втрат) :

Опір аеродинам. спортсмена -- 56

Опір аеродинам. велосипеда -- 24

Опір мех.,контакту колеса з дорогою -- 16

Опір мех.,втрати у вузлах і ланцюгу -- 4

Робіть висновки, панове...

P.S. Мова йшла про шосейний велосипед на швидкості 30 км/год

Якщо взяти потужність,яку розвиває велосипедист-шосейник на швидкості 30км/год за одиницю, то для того, щоб збільшити швидкість руху до 40км/год, потрібно витратити потужності 2.4 одиниці,а до 50 км/год -- цілих 4.6 !

(аж ніяк не лінійна залежність, правда ? )

До речі, на крейсерській швидкості 32 кмгод велосипедист-шосейник розвиває потужності... аж цілих 73.5 Вт !!!

І наостанок -- про посадку (умовно) і парусуху, яку вона гоне :

Низька посадка -- 0.3 м.кв.

Середня посадка --0.4 м.кв.

Висока посадка -- 0.6 м.кв.

"Велосипедист який тримається за ковпачки гальмівних ручок створює опір близько 3,6 кг, коли" велосипедист використовує аеродинамічну насадку (лежак) він створює опір 2,7 кг"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо взяти потужність,яку розвиває велосипедист-шосейник на швидкості 30км/год за одиницю, то для того, щоб збільшити швидкість руху до 40км/год, потрібно витратити потужності 2.4 одиниці,а до 50 км/год -- цілих 4.6 !

Все правильно. Сила, яка затрачається на подолання аеродинамічного, пропорційна квадрату швидкості. Затрати потужності вже ростуть по кубу швидкості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...