Перейти до змісту

Canon S3 IS Help!


elman

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Чи є у Луцьку кваліфіковані майстри , що можуть зарадити даній проблемі?

Чи можливо сервісний центр . Так як фотоапарат є сертифікований і в користуванні один рік і 4 місяці(гарантія виробника 2 роки .

а в магазині де купував дали на рік)

Пристрій не падав , в піску і воді не був

Опубліковано

я так понимаю объектив при старте не может выдвинутся ? впринципе на моем ис с2 ето бывает если слишком плотно крышка была закрыта ... но потом пару ребутов обычно помогают ... хз можно немного ему помоч потянув насебя - тока нежно ... )

Опубліковано

ребутов было не меньше 10

Спасибо , помогло!

Но в объективе при выдвижении слышен треск

Опубліковано

В мене також в s3 була така трабла. Сочатку матюкалося на об"єктив, потім почало тріщати, а через певний час його банально заклинило. Благо дали мені гарантію на 2 роки, і офіційний сервісний центр Києва відремонтував без проблем.

Так що якщо тріщить - будь готовий що скоро його таки довдеться тарабанити в сервіс

Опубліковано

Якщо магазин дав рік гарантії, то не факт що фотік офіційний. Який смисл магазину давати меншу гарантію і тим самим відлякувати потенційних покупців. Гарантія на офіційний Cаnon - два роки. Хоча, якщо фотоапарат після пляжних прогулянок і в об"єктиві потріскує пісочок, то це буде платний ремонт.

Сервісні центри по фототехніці Cаnon в Києві. Ближче нема.

Київ СОНИКО-УКРАИНА Щусева ул., 10 (+380 44) 251-29-67

(+380 44) 251-29-68

(+380 44) 251-29-70

DELTA COPY Еленовская ул., 12 (+380 44) 463-78-91 (+380 44) 463-78-90

NESATEK-UKRAINE Якира ул., 16 (+380 44) 486-75-99 (+380 44) 486-74-99

ОРСИ М.Вовчка ул., 18А (+380 44) 230-34-84

КРОК ТТЦ Маяковского пр-т, 26 (+380 44) 459-42-55 (+380 44) 499-29-49

РАВИС Русановская Набережная ул.,8 (+380 44) 295-42-85

ЮГ-КОНТРАКТ Семьи Хохловых ул., 8 (+380 44) 247-67-34

http://www.canon.com.ua/service/

Ціни послуг СЦ можна подивитись тут. http://photoservice.com.ua/

Опубліковано

На рахунок пісочку не зовсім згідний з попереднім постом.

Кенон це мега-корпорація, яка береже своє ім"я. Відповідно у сервіс вкладає непогані гроші.

Знайомий продає фотіки (свого я у нього брав), і розказував, що через нього на сервіс відправили одного кенона, в якого дітки, коли об"єктив виїхав, руцями його назад заштовхали. себто всій механіці приснився капець.

І саме цікаве тут те, що по гарантії поремонтували без проблем.

Але тут грає роль ще людський фактор. Все залежить від сервісника. Він сидить собі на зарплаті, і йому по барабану, чи то гарантійний ремонт чи ні. Так що якщо в дядька ремонтника гарний настрій, то яка проблема йому в звіті написати що це гарантійний випадок... хоча всяке буває.

Опубліковано

На сайті офіційного сервісного центру чорним по білому написано. Сервисный центр может отказать в гарантийном ремонте в следующих случаях:

Отсутствует или не заполнен гарантийный талон (незаполненным считается талон, в котором отсутствует печать, подпись продавца, серийный номер или дата продажи).

Истек срок гарантийного ремонта изделия.

Изделие имеет механические повреждения.

Изделие вскрывалось или подвергалось несанкционированному ремонту, в том числе в сервисных центрах, не уполномоченных производить подобные работы.

На изделии поврежден гарантийный стикер (пломба) (если изделие было опломбировано производителем, продавцом или сервисным центром).

Изделие использовалось с нарушением гарантийных требований:

была проведена доработка изделия, не предусмотренная изготовителем;

внутри оборудования обнаружены посторонние предметы и жидкости;

изделие эксплуатировалось в условиях, отличных от нормальных условий эксплуатации, определенных для таких изделий и приведенных в инструкции по эксплуатации данного типа изделий (руководстве пользователя, описание)

http://photoservice.com.ua/rules/

Приблизно такого ж змісту текст в гарантійному талоні.

Якби механіці дійсно приснився капець, то б сервісний центр виставив рахунок за новий об"єктив. А якщо там просто заклинила якась деталька і її за 10 хвилин вернули в нормальне положення і все запрацювало, то це інша справа. Кенон дійсно серйозна фірма і про техпідтримку своєї продукції дбає, але ніколи не почне міняти все, що хтось по дурості поламав. На сервісах не бюро добрих послуг. Вони гроші заробляють і добре відрізняють дефекти, які можуть виникнути з вини виробника, і ті, які створені кривими руками. Завтра можу викласти сюди скан гарантійного талону Canon. Щось я там не бачив ні одного натяку на те, що фірма, протягом гарантійного терміну, безкоштовно обміняє всі механічно поломані користувачем об"єктиви. :blink:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...