Перейти до змісту

Продаю BMW 528i Touring (1997 р.в.)


Plum

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Продаю автомобіль BMW 528i Touring (універсал) 1997 року випуску, кузов Е39, синього кольору.

Пробіг 303 тис. км (оригінальний, не скручувався, є сервісна книжка). На Україні я перший власник, ще один власник (жінка) був в Німеччині (постараюсь знайти німецький бріф, здається десь має бути).

Машина практично в максимальній комплектації. Стан хороший (є нюанси з бамперами, капот посічений камінцями -- впринципі нормальне явище для машини такого віку). Бита/фарбована не була, скло без сколів чи тріщин.

Двигун 2.8і (рядний 6-циліндровий, росташований повздовж, 193 к.с.)

Механічна коробка передач

Салон "люкс" (як в машинах 7-серії, не властивий для 5-серії) зі світло-бежевої шкіри Montana, горіхові вставки в салоні, руль з горіховими вставками

Електро-регулювання сидінь (багато різних настройок) і рульової колонки (по висоті і глибині) з пам'яттю

Підігрів передніх сидінь

4 електросклопідіймача

Електро-регулювання дзеркал заднього виду, підігрів дзеркал, складання дзеркал кнопкою з салону

Датчик дощу

Парктронік (задній)

Круіз-контроль

Система антизаносу/антипробуксовки ASC

Борткомп'ютер, телевізор, навігація, CD-ченджер на 6 дисків

Телефон (GSM, перевірено працює в мережах UMC, Life)

Керування магнітолою, телефоном і круіз-контролем кнопками на рулі.

Ксенонові фари з омивачами

Підлога багажника виїжджає для зручності погрузки вантажів

Дверка багажника з автодотяжкою, відкривається або повністю, або тільки скло.

Задня підвіска з пневмо-подушками і автоматичним регулюванням положення кузова в залежності від навантаження

Фаркоп (оригінальний, зйомний, отвір в бампері закривається практично непомітною кришкою)

Легкосплавні диски 16" (5 штук, оригінальні BMW, "ромашка") з новою літньою гумою 225/60 R16

Комплект алюмінієвих кованих дисків 15" (5 штук, оригінальні BMW, з ковпаками) з зимовою гумою, на якій я від'їздив один сезон

Ходова робилась майже повністю в кінці осені, весною реставрувались всі опори. Заміна мастил і фільтрів проводилась кожні 9-12 тис. км, масло заливалось Castrol 10W40 (рекомендовано BMW) або Mobil1 (на зиму заливав більш рідке Mobil1 5W40). Зараз залито Castrol 10W60 (найкраще синтетичне масло для потужних двигунів)

Тест-драйв приблизно такого автомобіля тут: http://bmw.carclub.ru/clubs/BMW/articles/9781.html

Враження від автомобіля -- тут: http://www.autoreview.ru/new_site/year2000/n10/bmw/bmw1.htm

Ціна -- $19 000 (можливий обгрунтований торг). Можливий продаж за дорученням, без зняття з обліку (номер АС8388АК)

Тел. (050) 538-88-80

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

ти знаєш, авто хороше...а от ціна не дуже приємна.

Треба скидати !!!

так десь до 17.5. вік в неї древній...

Машина на правду хороша, твій брат рекомендував.

Та й казали люди, що любиш машини, але дорого!!!!

надумаєш спустити пиши...

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Пропозиція все ще актуальна. $18700

lev, це не дорого, якщо враховувати комплектацію і стан. Машину дуже люблю, тому роблю в ній все на совість.

А більшість "базарних" машин просто "підмарафечені", візьмеш і почнеш гроші вкладати, до того ж не малі.

Нещодавно замінено передні гальмівні диски (не проточено, а саме замінено), комплект щеплення (корзина+диск), підкрилки і захист двигуна.

  • 2 тижня потому...
  • 2 місяця потому...
  • 6 місяців потому...
  • 6 місяців потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...