Перейти до змісту

Потрібна консультація на рахунок мотоблока


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Всім привіт. Відразу прошу вибачення, якщо написав не там де треба.

 

Маю власну ділянку, на ній тримаю трішки огороду. Задумався про покупку мотоблока. Але так як у мене городу не багато, не хочеться брати дорого (25-30 тис). Думав взяти якогось за 10-15 тис, але щось почитав і кажуть що ним хіба що погратися. 

 

Можливо хтось має досвід роблоти з мотоблоком і може проконсультувати або допомогти по таким питанням:

- чи вистачить не дорого?

- якого можна взяти, щоб можна було по орати і по фрезувати?

- на що варто звернути увагу?

 

Буду дуже вдячний за будь яку консультацію

Опубліковано

Доброго Вам дня. Небагато городу, то скільки, якщо не секрет? Мій особистий досвід такий, що шось якісне не може коштувати дешево. Особисто маю 8-9 соток орної землі. Маю KIPOR 510L. Задоволений повністю! Якщо цікавить. звертайтеся. Чим зможу - допоможу.

Опубліковано
16 часов назад, FOX92 сказал:

Доброго Вам дня. Небагато городу, то скільки, якщо не секрет? Мій особистий досвід такий, що шось якісне не може коштувати дешево. Особисто маю 8-9 соток орної землі. Маю KIPOR 510L. Задоволений повністю! Якщо цікавить. звертайтеся. Чим зможу - допоможу.

 

десь так же, може і менше. орати ним пробували? чи тільки культивація?

Опубліковано

Доброго Вам дня. Орати не пробував. Не бачу потреби. Культивація, і копання картошки.

Опубліковано
32 минуты назад, FOX92 сказал:

Доброго Вам дня. Орати не пробував. Не бачу потреби. Культивація, і копання картошки.

 

а якщо культивувати грудок - справляється?

Опубліковано

Що то таке «грудок»?

Якщо по Вашому «грудок», то земля яка тривалий час не оброблялася, так звана «цілина», то звичайно так!

Без жодних проблем! 

Я свою «цілину» «піднімав» в двічі легшим мотокультиватором. 

А мотоблок це і вага, і потужність.

Опубліковано

Можливо хтось знає, де (хто) в Луцьку займається ремонтом мотоблоків. Маю дизельний мотоблок FORTE HSD1G-105, після зими не можу завести. (Білий димок йде з труби, але мотоблок не заводиться).

Опубліковано
19 годин тому, romarker сказано:

Можливо хтось знає, де (хто) в Луцьку займається ремонтом мотоблоків. Маю дизельний мотоблок FORTE HSD1G-105, після зими не можу завести. (Білий димок йде з труби, але мотоблок не заводиться).

 

Форсунки би продути,  і на майбутнє мати щось чим можна компресію заміряти.  

Дизеля свіжого залийте

Опубліковано
1 година тому, Oli сказано:

 

Форсунки би продути,  і на майбутнє мати щось чим можна компресію заміряти.  

Дизеля свіжого залийте

Я не зміг зняти форсунку, потрібен спеціальний інструмент і також на компресію. Тому шукаю майстра, привезу-відвезу і оплачу. Можливо хтось має координати, телефони майстрів.

  • 1 рік потому...
Опубліковано

А де взагалі в Луцьку крім Епіцентра можна придбати мотоблок? Думав на варшавці є,але ні,небачив там.

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Відвідав  магазин Мінітрактор на Мамсурова- вибір мотоблоків є,ціни космос! В магазині Гуркіт лише мотокультиватори! На бв ринку по Волині в основному тридцятилітні мтз, дорожчі за новий нормальний мотоблок! Доставка з інших регіонів на теперишній час взагалі не варіант. Отака от ситуація по мотоблоках.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Друг брав такого

 

https://motoblok-pro.com.ua/ua/pochvofrez-iron-angel-favorite-gt09

 

Вже два роки в користуванні, задоволений ним повністю, можна навішувати різне навісне

 

Змінено користувачем ISV
Опубліковано
9 годин тому, ISV сказано:

Друг брав такого

 

https://motoblok-pro.com.ua/ua/pochvofrez-iron-angel-favorite-gt09

 

Вже два роки в користуванні, задоволений ним повністю, можна навішувати різне навісне

 

Собі розглядаю бензинові варіанти з прямим приводом.В пріоритеті з пониженою передачею! 

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Сталось не так як бажалось! Хотів з прямим приводом а придбав з ремінним. Трапився Нева мб 2 к за сім тис гривень,типу на ходу але з розстроєним карбюратором,без навісного. Тож перше що я зробив,це замінив на ньому радянський двигун на сучасний 7,5 к.с., почитавши відгуки зрозумів,що з карбюратором можна боротись вічно а двигун зазвичай закінчує обламаним алюмінієвим шатуном. Придбав універсальне причіпне для навісного. Навісне по можливості виготовляв власноруч, плуг переробив з кінного,зварив борону,лопату отвал для чищення снігу,приладнав легковий причіп. В процесі дисковий окучник. На сьогодні ним я вже викопав соток шість картоплі. Зорав біля пятнадцяти соток огороду. Возив причепом огородину. Покупкою задоволений! З поставленими завданнями мотоблок справляється! 

  • +1 3
Опубліковано (змінено)
23 годин тому, wasistdas сказано:

Сталось не так як бажалось! Хотів з прямим приводом а придбав з ремінним. Трапився Нева мб 2 к за сім тис гривень,типу на ходу але з розстроєним карбюратором,без навісного. Тож перше що я зробив,це замінив на ньому радянський двигун на сучасний 7,5 к.с., почитавши відгуки зрозумів,що з карбюратором можна боротись вічно а двигун зазвичай закінчує обламаним алюмінієвим шатуном. Придбав універсальне причіпне для навісного. Навісне по можливості виготовляв власноруч, плуг переробив з кінного,зварив борону,лопату отвал для чищення снігу,приладнав легковий причіп. В процесі дисковий окучник. На сьогодні ним я вже викопав соток шість картоплі. Зорав біля пятнадцяти соток огороду. Возив причепом огородину. Покупкою задоволений! З поставленими завданнями мотоблок справляється! 

Так, а це вже нюанси про які варто розписати,

який мотор, як себе показав, універсальність його заміни на інших мотоблоках

 

ну і саме цікаве, який розхід

Змінено користувачем Factory
Опубліковано

Двигун особливо вибирати не мав можливості,брав що було в наявності,в Гуркіт. По пошті замовляти не хотів,як на мене то взагалі не варіант. Можна правда було б потужнішого,але різниця в ціні суттєва, 4700 за 7.5 к.с. і 8000 за 9 к.с. Отож власне двигун- Iron Angel FAVORITE 212-S/20, 4-тактний одноциліндровий двигун з повітряним охолодженням потужність якого становить 7.5 к.с. Модель оснащена блоком контролю оборотів, датчиком рівня масла, чавунною гільзою циліндра, валом 20 мм під шпонку. Обсяг паливного бака моделі становить 3,6 л, об'єм циліндра - 212 кубічних сантиметрів,обєм масла 600 г,витрата пального 395(г/кВт-г). Шків до нього купував на варшавці,бо ані в комплекті ані в магазині його не було. Ну а так звичайний китайський двигун,хоч і пишуть що з Голландії, стандартно універсальний як і безліч інших моделей,не заточений конкретно під мотоблок а може використовуватись на іншій бензиновій техніці. Розміри між кріпильних отворів не такі як в радянського,тож виготовив перехідну пластину з кутника. За цей час роботи зарекомендував себе як на мене непогано,заводитья добре,не вібрує, відносно тихий,витрату пального не заміряв,але вона залежить від виду роботи і навантаження, та ніби зовсім небагато. Тяги вистачає і причіп тягати і плугом орати. Мінус в колесах самого мотоблока,заводська десятка, так і норовить закопатись. В планах наварки гудфермер на тринадцять,під жигулівський диск. Але то поки мрія! 

  • Дякую! 1
  • +1 1
Опубліковано

І в яку суму наразі все обійшлось не рахуючи своєї роботи?  Чи не простіше було купити новий мотоблок з подібним двигуном,  в чому плюс твого шляху? 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти

Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...