Перейти до змісту

Рама Спорт-Шоссе


keepo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

рама Спорт-Шоссе 89 рік, відстань між осями коліс - 103, рульова-підседільний - 56, перпендикуляр каретка-верхня труба - 55, нажаль інших розмірів не маю. Стан - 4, пошкрябана на перах, вигинів і покоців нема.

в приданому: перекидки, система (звичайно клини) на 2 зірки, задня касета (вроді 5 зірок), 2 колеса під трубки (самих трубок нема, втулки вроді цілі), "крабики", глагол з цілою сідушкою (доволі непоганою, вроді не на пружинах), рульове, рідний руль, тормозні ручки... вроді все.

За всю цю радість просять 250 грн. Торг навряд чи можливий - мужик зажимистий, навіть жадний...

Вибачайте за якість фото - телефон...

post-56-1216727636.jpg

post-56-1216727650.jpg

Опубліковано

Мені здається, що рама біля рульової чуть зігнута.....

Якщо це так, то це результат лобового удару......... Там доречі метал не дуже....

Це тобі не Чемпіон на англійських Ренольдівських трубах змінної товщини.

200 грн, імхо, нема за що давати....

Якщо хочеш нормально їздити..... колеса викинеш (трубки гавно), систему з клинками прийдеться міняти (розвалиш нах буде скрипіти), каретку треба вкручувати картридж...., перекидка постійно лізе в спиці.... требанову, манетки на рамі..... (треба дуалконтрол)..............

Коротко якщо.

Опубліковано

Рама вроді ціла, але людина не хоче продавати окремо раму-вилку, тільки в зборі з іншим барахлом. Доречі хвалився, що є ще "Турист", але я вже його дивитись не хотів...

Опубліковано
200 грн, імхо, нема за що давати....

та ну вже так заганятись :) спорт-шосе практично на ходу, цілий, 200 грн не вартий?! я б і за 250 на місці того мужика не продавав. із принципу. 250 грн це не гроші, а тут цілий! спорт-шосе.

Опубліковано
та ну вже так заганятись спорт-шосе практично на ходу, цілий, 200 грн не вартий?! я б і за 250 на місті того мужика не продавав. із принципу. 250 грн це не гроші, а тут цілий! спорт-шосе.

вобщем є варіант взяти цю раму, навіть колеса можна від туриста поставити... кого цікавить - сільвупле в асько/ПМ, можна говорити.

У всьому іншому Лекс правий - каретку міняти, переклюк міняти, систему разом з каретками, навіть якщо дуали не ставити то половину запчастин в металолом.

А взагалі ці велосипеди для любителів поковирятись в залізі і продавати їх треба за ціною металу, оскільки серйозні спортсмени собі таких не беруть, перепродати перероблений нереально, а якщо власник не їздить, то він просто зігниє :)

Опубліковано

тут правильно, якщо вже світить ВСЕ міняти, то ця рама не кращий кандидат. такий вел і шукають максимально цілим, щоб поміняти мінімум, змастити, підкрутити і зразу в дорогу!

сам зараз страждаю такою ж фігньою - збираю докупи стару італійську кампаньйолу Nuovo Record :) азарт ще той, ще не знаю що з того вийде, але це робиш для себе, як собі подобається. от і виходить що такі двохколісні друзі нам пізніше миліше нових в 3 рази дорожчих :)

на www.campyonly.com цілий клуб любителів саме стареньких шосерів, з яких народ робить такі цукерки що аж-аж - фото

post-58-1216731872.jpg

post-58-1216732192.jpg

post-58-1216732211.jpg

Опубліковано

Юра, ну ці ляльки це вже взагалі колекційні експонати :) на білому страшно навіть на дорогу виїжджати.

а брати апарат з запчастинами б/в, які мо зараз і поїдуть, але не протягнуть довго, нема смислу.

Опубліковано
це вже взагалі колекційні експонати :0075: на білому страшно навіть на дорогу виїжджати

думаю вони дадуть жисті багатьом шосерам а-ля економ-класу до 1000 у.є. :duel: тут народ в основному відновлює дійсно легендарні байки, за плечима яких може бути і Джірод і Тур-деФранс :) ну не саме цей байк, а саме ця модель. це як зараз купить раму 1500ту трековську. яка б вона не була ти знаєш що маєш агрегат на якому реально катав армстронг на турі і всім давав жисті :)

Опубліковано

Я б на нього хотів глянути.....

Бо купиш ще гівно......

Тих рам різних було до жопи.......

Рік випуску рами можна прочтитати на правому дропауті він відділений від номера рами проміжком.

Різниця між ними дуже велика...... Одні майже Кольнаго..... другі.... хм.... мяко кажучи не дуже........

Різниця в матеріалі труб, геометрії. Вилок навіть було 4 чи 5 видів.

Дивлячись на фотку я читаю "Старт" далі не розбірливо......ПОМИЛЯЮСЬ ?

Зроби нормальні фотки.

1. Загальна.

2. Підсидільний вузол.

3. Дропаути.

4. Всі наклейки.

Джура продав свого туриста за 100 грн.....

Абгрейд мого чемпіона обійшовся приблизно в 2000 грн. Не жалію про жодну копійку вкладену в цього породистого скакуна.

http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?t=7794

Так сфоткай.

І взагалі, рекомендую дуже http://tourist.kharkov.ua

Опубліковано
думаю вони дадуть жисті багатьом шосерам а-ля економ-класу до 1000 у.є. тут народ в основному відновлює дійсно легендарні байки, за плечима яких може бути і Джірод і Тур-деФранс

хех, "страшно" всмислі шкода, таку лялю на трасу виводити, а те що вони фору можуть дати теперішнім midle-end шоссерам я і не сумніваюсь.

2 Lex, блін, я й не глянув, що рама яку фоткав - стартон. вибачайте. є ще одна спорт-шоссе, треба буде її пофотографувати. А то при собі мав тільки телефон :)

ЗІ а на харківському форумі я буваю частенько, багато корисного про переробку старих ХВЗ"шних велосипедів можна почерпнути.

Опубліковано
це вже взагалі колекційні експонати :) на білому страшно навіть на дорогу виїжджати

думаю вони дадуть жисті багатьом шосерам а-ля економ-класу до 1000 у.є. :D

Легендарні байки, ДА!

Дадуть фору сучасним шосерам до 1000 уе, НІ!

Зрівняй мій Чемпіон наприклад і Мішин Рейсер, чи Трек Калашнікова....

Нєфіг навіть рівняти.... Навіть бувший Фенчулі Макара сосе в порівнянні з цими велами...

Карбонові вилки забезпечують такий комфорт і жорсткість одночасно, шо просто піпець....

Я на всіх цих машинах катався особисто. Мав змогу оцінити....

Ну і звичайно ще багато залежить від прокладки між сідлом і кермом.... :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...