Перейти до змісту

Mitsubishi помітила Україну


b0rg

Рекомендовані повідомлення

Mitsubishi помітила Україну

Офіційний дистриб’ютор автомобілів Mitsubishi - торговий дім "Ніко" - учора оголосив про рішення японської Mitsubishi Motors Corp. вивести ринок України з підпорядкування європейському офісу та оформити його як окремий - поряд з ринками Азії, Росії, Європи та Близького Сходу. Приводом для цього стали показники продажів: відповідно до повідомлення ТД "Ніко", за підсумками 2007 фінансового року (квітень 2007 рік-березень 2008-го) в Україні в порівнянні з іншими країнами Європи продана найбільша кількість автомобілів - 31 тис.

За словами директора ТД "Ніко" зі стратегічного і корпоративного розвитку Максима Рабиновича, тепер компанія без оглядки на ринки сусідніх країн буде вирішувати, скільки і які автомобілі замовляти. Пан Рабинович наводить приклад: "У Європі в стандартній комплектації автомобіль іде з вісьма подушками безпеки. У нас же більше чотирьох, у принципі, не потрібно. Але через формування постачань через європейський офіс нашими побажаннями нехтували, і українські покупці платили за те, у чому не мали потреби". Однак головна перевага надання Україні статусу окремого ринку компанією Mitsubishi Motors полягає в знятті обмежень на кількість продаваних авто. "Цього року ми плануємо продати 43 тис. автомобілів, у наступному - 75 тис. У європейському представництві відмовлялися надавати квоту, заявлену нами на 2009 рік", - говорить Максим Рабинович.

Основною перевагою нового статусу "Ніко" експерти називають зникнення квот (або їхня крайня гнучкість). Директор з маркетингу та реклами компанії "Віпос" (офіційного імпортера Audi) Руслан Олефір відзначає, що автовиробники зазвичай встановлюють квоту для кожної країни на початку року. Однак на ринках, що швидко ростуть, зокрема українському, такий метод приводить до дефіциту автомобілів і багатомісячних черг. Індивідуальний підхід до ринку вирішує цю проблему.

Активне збільшення українського ринку (+46% в 2007 році) і усе ще низький ступінь його насиченості (157 автомобілів на тисячу жителів на початку 2008 року при західноєвропейському показнику 500-600 автомобілів), а також спад продажів у Західній Європі і США змушують виробників переглядати умови постачання. Так на спеціальних умовах, хоча і без статусу окремого ринку, в Україну поставляються автомобілі Audi. "Торік наша країна була виведена в окрему виробничу програму", - повідомляє пан Олефір. Таку ж політику відносно України здійснюють Mazda і Suzuki. За інформацією гендиректора компанії "Авто Інтернешнл" (офіційний імпортер автомобілів Mazda і Suzuki) Олени Дуніної, зараз ці виробники на етапі розробки нових моделей консультуються з українським партнером із приводу того, яка комплектація краща для місцевого ринку. "Великі компанії, що ще не перейшли на спрощену схему постачання, безумовно, на шляху до неї", - вважає пані Дуніна.

Антон Семиженко ©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...