Andrew_Best Опубліковано 6 Червня, 2008 в 14:45 #1 Опубліковано 6 Червня, 2008 в 14:45 Начал в последнее время замечать такую картину: когда авто холодная едет нормально, а когда постоять в пробках и температура воды достигает предела когда включается вентилятор, вот тогда и авто начинает себя вести не так. Вопервых заметно пропадает тяга, а во-вторых если ехать на передаче и назать на газ, она какбы слегка дергается а потом уже развивает скорость. С чем это может быть связано. Наперед благодарен за ответы и рекомендации, т.к. знаю что есть тут толковые люди в этом деле !
ipua Опубліковано 6 Червня, 2008 в 18:15 #2 Опубліковано 6 Червня, 2008 в 18:15 Начал в последнее время замечать такую картину: когда авто холодная едет нормально, а когда постоять в пробках и температура воды достигает предела когда включается вентилятор, вот тогда и авто начинает себя вести не так. Вопервых заметно пропадает тяга, а во-вторых если ехать на передаче и назать на газ, она какбы слегка дергается а потом уже развивает скорость. С чем это может быть связано.Наперед благодарен за ответы и рекомендации, т.к. знаю что есть тут толковые люди в этом деле ! Бензин, дизель? Коли свічки міняв? Фыльтр паливний? Може вихлопна труба забита.
ZaZik Опубліковано 6 Червня, 2008 в 19:05 #3 Опубліковано 6 Червня, 2008 в 19:05 Начал в последнее время замечать такую картину: когда авто холодная едет нормально, а когда постоять в пробках и температура воды достигает предела когда включается вентилятор, вот тогда и авто начинает себя вести не так. Вопервых заметно пропадает тяга, а во-вторых если ехать на передаче и назать на газ, она какбы слегка дергается а потом уже развивает скорость. С чем это может быть связано.Наперед благодарен за ответы и рекомендации, т.к. знаю что есть тут толковые люди в этом деле ! Вказав хоча б яка машина (модель, рік, двигун). Судячи з проявів багата суміш на гарячу, чому - 2-ге питання (ЯКА МАШИНА???). При включених фарах не тупить?
Andrew_Best Опубліковано 6 Червня, 2008 в 20:26 Автор #4 Опубліковано 6 Червня, 2008 в 20:26 Машинка на аватарі, Рено 11, 87 року, бензин 1,4. Недавно був на Волинь-авто відрегулювали ЦО2, від цього дана проблема не змінилась. Свічки міняв 3 місяця назад, фільтр 2 дня назад (доречі замовив собі на авіазаводі бензинового фільтра , жду). Трохи підтікає масло (видно біля заливної горловини кришки двигуна). Може хто підскаже де є моторист нормальний, щоб подивитись двидок, бо всерівно пора його трошки продіагностувати, компресію поміряти. А то як взяв авто трохи менше року назад так і ще до двигуна не заглядав взагалі, хіба що масло міняв, фільтр.
ZaZik Опубліковано 7 Червня, 2008 в 14:20 #5 Опубліковано 7 Червня, 2008 в 14:20 Машинка на аватарі, Рено 11, 87 року, бензин 1,4. Недавно був на Волинь-авто відрегулювали ЦО2, від цього дана проблема не змінилась. Свічки міняв 3 місяця назад, фільтр 2 дня назад (доречі замовив собі на авіазаводі бензинового фільтра , жду). Трохи підтікає масло (видно біля заливної горловини кришки двигуна). Може хто підскаже де є моторист нормальний, щоб подивитись двидок, бо всерівно пора його трошки продіагностувати, компресію поміряти. А то як взяв авто трохи менше року назад так і ще до двигуна не заглядав взагалі, хіба що масло міняв, фільтр. Тоді міряти компресію, там видно буде. Пи Си якого кольору свічки? якщо червоні то під заміну.
Andrew_Best Опубліковано 7 Червня, 2008 в 19:57 Автор #6 Опубліковано 7 Червня, 2008 в 19:57 чесно кажучи свычки ы не дивився. Але сьогодны заммітив ще одну річ. Коли авто нагрівається, починає тугіше ходити педаль газу (тобто не свобідно плавно нажимається а ніби з великим тертям) і якраз в цей момент і відчувається вищезгадану поведінку авто.
ZaZik Опубліковано 7 Червня, 2008 в 20:09 #7 Опубліковано 7 Червня, 2008 в 20:09 чесно кажучи свычки ы не дивився. Але сьогодны заммітив ще одну річ. Коли авто нагрівається, починає тугіше ходити педаль газу (тобто не свобідно плавно нажимається а ніби з великим тертям) і якраз в цей момент і відчувається вищезгадану поведінку авто.Карб? Якшо карб, то ймовірною причиною може бути вісь дросельної заслонки. Може здалося? (ти просто жмеш газ а воно не реагує, тоді жмеш сильніше). Питаю ще раз ПРИ ВКЛЮЧЕННІ ФАР І ОБІГРІВА НЕ ТУПИТЬ???
Andrew_Best Опубліковано 8 Червня, 2008 в 09:21 Автор #8 Опубліковано 8 Червня, 2008 в 09:21 При включенні додаткового будь якого навантаження не тупить. А вот вісь дросельної заслонки таки ходить набагато тугіше.
ZaZik Опубліковано 8 Червня, 2008 в 20:20 #9 Опубліковано 8 Червня, 2008 в 20:20 При включенні додаткового будь якого навантаження не тупить. А вот вісь дросельної заслонки таки ходить набагато тугіше. Тоді 100% свічки або карб. Я б почав з свічок. (ще подивись чи є люфт осі дросельної заслонки, якщо так то вісь під заміну)
iriuss Опубліковано 8 Червня, 2008 в 23:03 #10 Опубліковано 8 Червня, 2008 в 23:03 А не пробывал компрессором продуть карб, а? Говорят помогает...borius
Andrew_Best Опубліковано 9 Червня, 2008 в 06:14 Автор #11 Опубліковано 9 Червня, 2008 в 06:14 А не пробывал компрессором продуть карб, а? Говорят помогает...boriusНарод, читайте внимательно!!! Я не говорю что у меня машина все время тупит или еще что. И карб у меня не засореный! Так как я еду спокойно 140 без проблем! (так даже лучше, потому что авто охлаждается и пропадает недостаток который описан в теме). Сегодня померяю компресию, посмотрю ось ... скажу что и как
ZaZik Опубліковано 9 Червня, 2008 в 06:15 #12 Опубліковано 9 Червня, 2008 в 06:15 Ще згадав. Було подібне на бочці (А80) - виявилась пробита прокладка між карбюратором і впускним колектором. На службовій таврії лікували заміною ВВ проводів, свічок та кришки трамблера. Для початку продуй карбклінером (абро непоганий) і пошукай мож десь повітря підсмоктує. У брата в рено 11 заїдала голка в карбі. А 140 їдеш нормально не через охолодження, просто несправність повязана з перехідними режимами (з ХХ в навантаження)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.