Перейти до змісту

Пропадает тяга


Andrew_Best

Рекомендовані повідомлення

Начал в последнее время замечать такую картину: когда авто холодная едет нормально, а когда постоять в пробках и температура воды достигает предела когда включается вентилятор, вот тогда и авто начинает себя вести не так. Вопервых заметно пропадает тяга, а во-вторых если ехать на передаче и назать на газ, она какбы слегка дергается а потом уже развивает скорость. С чем это может быть связано.

Наперед благодарен за ответы и рекомендации, т.к. знаю что есть тут толковые люди в этом деле ! :0121:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Начал в последнее время замечать такую картину: когда авто холодная едет нормально, а когда постоять в пробках и температура воды достигает предела когда включается вентилятор, вот тогда и авто начинает себя вести не так. Вопервых заметно пропадает тяга, а во-вторых если ехать на передаче и назать на газ, она какбы слегка дергается а потом уже развивает скорость. С чем это может быть связано.

Наперед благодарен за ответы и рекомендации, т.к. знаю что есть тут толковые люди в этом деле ! :)

Бензин, дизель? Коли свічки міняв? Фыльтр паливний? Може вихлопна труба забита.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Начал в последнее время замечать такую картину: когда авто холодная едет нормально, а когда постоять в пробках и температура воды достигает предела когда включается вентилятор, вот тогда и авто начинает себя вести не так. Вопервых заметно пропадает тяга, а во-вторых если ехать на передаче и назать на газ, она какбы слегка дергается а потом уже развивает скорость. С чем это может быть связано.

Наперед благодарен за ответы и рекомендации, т.к. знаю что есть тут толковые люди в этом деле ! :)

Вказав хоча б яка машина (модель, рік, двигун). Судячи з проявів багата суміш на гарячу, чому - 2-ге питання (ЯКА МАШИНА???). При включених фарах не тупить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Машинка на аватарі, Рено 11, 87 року, бензин 1,4. Недавно був на Волинь-авто відрегулювали ЦО2, від цього дана проблема не змінилась. Свічки міняв 3 місяця назад, фільтр 2 дня назад (доречі замовив собі на авіазаводі бензинового фільтра :), жду). Трохи підтікає масло (видно біля заливної горловини кришки двигуна).

Може хто підскаже де є моторист нормальний, щоб подивитись двидок, бо всерівно пора його трошки продіагностувати, компресію поміряти. А то як взяв авто трохи менше року назад так і ще до двигуна не заглядав взагалі, хіба що масло міняв, фільтр.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Машинка на аватарі, Рено 11, 87 року, бензин 1,4. Недавно був на Волинь-авто відрегулювали ЦО2, від цього дана проблема не змінилась. Свічки міняв 3 місяця назад, фільтр 2 дня назад (доречі замовив собі на авіазаводі бензинового фільтра ;), жду). Трохи підтікає масло (видно біля заливної горловини кришки двигуна).

Може хто підскаже де є моторист нормальний, щоб подивитись двидок, бо всерівно пора його трошки продіагностувати, компресію поміряти. А то як взяв авто трохи менше року назад так і ще до двигуна не заглядав взагалі, хіба що масло міняв, фільтр.

Тоді міряти компресію, там видно буде. Пи Си якого кольору свічки? якщо червоні то під заміну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:P чесно кажучи свычки ы не дивився. Але сьогодны заммітив ще одну річ. Коли авто нагрівається, починає тугіше ходити педаль газу (тобто не свобідно плавно нажимається а ніби з великим тертям) і якраз в цей момент і відчувається вищезгадану поведінку авто.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:P чесно кажучи свычки ы не дивився. Але сьогодны заммітив ще одну річ. Коли авто нагрівається, починає тугіше ходити педаль газу (тобто не свобідно плавно нажимається а ніби з великим тертям) і якраз в цей момент і відчувається вищезгадану поведінку авто.
Карб? Якшо карб, то ймовірною причиною може бути вісь дросельної заслонки. Може здалося? (ти просто жмеш газ а воно не реагує, тоді жмеш сильніше). Питаю ще раз ПРИ ВКЛЮЧЕННІ ФАР І ОБІГРІВА НЕ ТУПИТЬ???
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При включенні додаткового будь якого навантаження не тупить. А вот вісь дросельної заслонки таки ходить набагато тугіше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При включенні додаткового будь якого навантаження не тупить. А вот вісь дросельної заслонки таки ходить набагато тугіше.
Тоді 100% свічки або карб. Я б почав з свічок. (ще подивись чи є люфт осі дросельної заслонки, якщо так то вісь під заміну)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А не пробывал компрессором продуть карб, а? Говорят помогает...

borius

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А не пробывал компрессором продуть карб, а? Говорят помогает...

borius

Народ, читайте внимательно!!! Я не говорю что у меня машина все время тупит или еще что. И карб у меня не засореный! Так как я еду спокойно 140 без проблем! (так даже лучше, потому что авто охлаждается и пропадает недостаток который описан в теме).

Сегодня померяю компресию, посмотрю ось ... скажу что и как

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще згадав. Було подібне на бочці (А80) - виявилась пробита прокладка між карбюратором і впускним колектором. На службовій таврії лікували заміною ВВ проводів, свічок та кришки трамблера. Для початку продуй карбклінером (абро непоганий) і пошукай мож десь повітря підсмоктує. У брата в рено 11 заїдала голка в карбі. А 140 їдеш нормально не через охолодження, просто несправність повязана з перехідними режимами (з ХХ в навантаження)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...