Перейти до змісту

Ода Луцькому MTS


Рекомендовані повідомлення

Завжди про UMC - нині MTS був не дуже доброї думки, бо часто чув що нараховують лишнє контрактним абонентам, люди не хочуть продовжувати контракти, да й самому інколи казалось, що грошики з рахунку кудись тю-тю... (в мене контракт MTS 1+). Одне в MTS добре - це зв"язок, тут безспорно 5+ (якби ж в Life так було).

Во... і приключилась така історія: підключив я інет на Гіпер Актив (100 гр. в місяць - і качай скільки захочеш), швидкість після Лайфа - супер, дзвонити можна не виходячи з інета... ну повне щастя для бувшого діалапщика. І тут злосно через кожні 5-6 днів мене відключають "по причине нехватки денег". Я на рахунок 50 гр. - мене через кілька днів - в офлайн, я знову 50 - мене опять в офлайн за кілька днів. Зайшов на офіс MTS-овскій, сказали чекати кінця місяця.

Закінчився місяць - оказалось що нарахування за інтернет були зроблені і на ГіперАктив (100 гр.), і деколи на почасовку по причині настройок точки доступа (я підключався з різних телефонів - і не завжди тримав на контролі ті настройки). Моя логіка була така - якщо взяли оптом 100 гр. за місяць - більше брати не будуть. В MTS-а логіка була друга - прогнав по настройкам - твої проблеми, гроші назад не вертаються. Дівчина-консультант порадила написати письмову заяву на ім"я директора Луцького MTS. Я написав, поматюкався про себе, і рішив спочатку послати всі їхні контракти, потім поняв - що нікуди я не дінусь до закінчення контракту... і плюнув на це все.

Десь в середині місяця приходить офіційний лист - відповідь на мою заяву. Ви мол як абонент повністю не праві, самі повинні слідкувати за настройкою свого обладнання, всі дані по настройкам виложені на офіційному сайті, і ми тут ні при чому, в нас все обладнання працює відмінно, збоїв нема... ну так як я очікував. А далі - ...???... :blink: так як ви наш абонент, перший і останній раз, "в виде исключения" вертаємо ваші грошики за те, і за те... в общем біля 200 гр. за лишні виплати з моєї сторони. (Гроші дійсно впали на мій рахунок наступного місяця.)

Ну такого я від MTS ніяк не очікував. До цього думав - що вони "зажравшаяся" контора, і не ожидав такого відношення до клієнта... Допомогло кучу нервів зберегти ще й те, що дівчина-консультант віднеслась до моєї проблеми як до проблеми MTS, а не як до чисто моєї проблеми. Не знаю що вплинуло на таке розв"язання ситуації, але своє ставлення до них я поміняв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в мене таке було: я рік користувався номером (передплата) і захотів попробувати ЖПС інтернет. Підключився все працює, а через кілька хвилин вже не можу підключитися. Дивлися на рахунок а там -105,60 грн. :) Дзвоню до оператора мол так і так куди гроші ділися, а вона мені то ви підключилися через "ГіперАктив", а не через "Гіпернет". Кажу як гроші вернути, а вона ніяк послуга викона і т.д і т.п. :) Потім пишу лист через їхній сайт і мені приходить відповідь :"Так як ви наш абонет і користуєтесь номером протягом року достатньо внести аванс у сумі 110 грн., щоб користуватися надалі номером" Ну я подумав і викину картку та купив нову МТС.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в мене таке було: я рік користувався номером (передплата) і захотів попробувати ЖПС інтернет. Підключився все працює, а через кілька хвилин вже не можу підключитися. Дивлися на рахунок а там -105,60 грн. :) Дзвоню до оператора мол так і так куди гроші ділися, а вона мені то ви підключилися через "ГіперАктив", а не через "Гіпернет". Кажу як гроші вернути, а вона ніяк послуга викона і т.д і т.п. :) Потім пишу лист через їхній сайт і мені приходить відповідь :"Так як ви наш абонет і користуєтесь номером протягом року достатньо внести аванс у сумі 110 грн., щоб користуватися надалі номером" Ну я подумав і викину картку та купив нову МТС.

Так і хто ж тобі винен що ти замість ГіперНету активував ГіперАктив? :0099:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Були проблеми з Супер-МТС - не нараховувало хвилини і їло з свіжопоповненого рахунку по 25 коп./хв. - напхав заяв через ЦОА - повернули десятку - десь стільки і виїло.

Хоча в тарифі глюк - після поповнення безкоштовні хвилини нараховує не зразу, а на другий день.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А разриви связі були? А то... :)

Про МТС в мене думка ненайкраща...

Теж маю підключення через Гіперактив... Спеціятельно для цього купив пакет МТС (бо не знав, шо і на джинсі така ж штука є)...

Місяць поюзав за 100 грн (то коли ше гроші за траф не брали)...

А потім з рахунку "десь поділося" 20 грн... Тобто, я за день викачав 2 гіга ;) ... подививсь по логу підключень - ну не міг стіко я витянути....

як виявилось в ЦОА такими питаннями не займаються - дзвоніть до оператора... в оператора по номеру 111 функції звязку "з живим" представником МТС на цій карці була відсутня... за номером 222 (чи щось таке) пояснили, що її тре підключати окремо... Поматюкатсь мені не вдалось :)

Одним словом, активував я Гіперактив на своєму старенькому Джинсі (хоча то та сама кантора... але на джинсі в мене є можливість "поматюкатись")

А на МТСній картці юзав нет без єдінава разрива, поки не виник борг в 110 грн... і викинув... а шоб знали...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

давно пользуюсь гипернетом (инет мне нужен не всегда, по 5 гривен в день выходит экономнее). кроме дневных проблем со скоростью, плохого сказать не могу. связь не рвет, а вот скорость гуляет вверх-вниз как ей вздумается.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Полагаю что топикстартеру просто повезло, это как приз разыгрывавшийся среди миллионов , а доставшийся одному. Меня когда то в такой ситуации послали на ЙУХ. Сказали "я не я и лошадь не моя". И хотя я и пользуюсь с 2000 года именно ЮМС, отношение у меня к ним действительно нелицеприятное. Связь Да - не плохая. Сервис тоже. Но Наёбы%№!т как и все и даже больше. Были у меня и контракты и ссоры с ними. И толку ни куя. Вот например вчера ...... каждые 5минут 25 секунд рвалась связь после 18.00 ..... а ведь это 27 копеек за соединение каждый раз ....поумножайте на миллионы абонентов ...сколько выйдет? И ни кто и не подумает эти деньги возвращать ... так что Нае"%*ли миллионы , а вернули ста человекам по 100 - 200гр. вот и пристиж компании.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згіден з DarkMonk - мені таки повезло, того й написав про ситуацію неординарну... от коли б мене послали подальше, я б навіть і не здивувався:); це нормальна ситуація коли оператор (мобільного, стац. зв"язку, чи провайдер) може послати клієнта, бо контролююче обладнання якраз в оператора. :)

P.S. Може на ситуацію вплинуло те, що пригрозив судовими тяжбами (хотя не сильно й грозився, тільки запитав в який суд подавати заяву).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Звернули увагу, як тепер вже кілька днів на екрані пишеться (Повідомлення оператора, воно ж Cell Broadcast/Area Info) - MTS, Lucjk? На есперанто шо-лі ? А смисл ? Повбивав би...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звернули увагу, як тепер вже кілька днів на екрані пишеться (Повідомлення оператора, воно ж Cell Broadcast/Area Info) - MTS, Lucjk? На есперанто шо-лі ? А смисл ? Повбивав би...

Да-да. То всі назви базових станцій помінялися. І чого то так? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хз чи то пов"язано, но МТС запустив послугу передачі даних по стандарту CDMA. Юзатись вона буде лише для передачі даних. тобто для банкоматів і т.п. Поки обладнання встановлене на 9-ти базових станціях в Луцьку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

МТС-Коннект работает уже давно на украине, единственный оператор CDMA-450.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хз чи то пов"язано, но МТС запустив послугу передачі даних по стандарту CDMA. Юзатись вона буде лише для передачі даних. тобто для банкоматів і т.п. Поки обладнання встановлене на 9-ти базових станціях в Луцьку.

так в селі тож помінялась назва станції

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на моє запитання:

Чому помінлися назви базових станці? Наприклад із Lutsk на Lucjk?

Ось що відповіли:

Вы являетесь пользователем услуги "Широковещание", что позволяет Вам определять где территориально, находится Ваш мобильный телефон.

Данная услуга работает следующим образом:

сим карта, которая используется в Вашем мобильном телефоне регистрируется в одной из базовых станций компании, сигнал которой является наиболее сильным на данной территории, и так как у Вас настроена услуга "Широковещание", на дисплее Вашего телефона

отображается название населенного пункта, закрепленного, за которым закреплена эта станция.

В Вашем примере, название действительно должно отображаться как "Luts'k".

В виду технических особенностей работы данной услуги, название населенного пункта отображается транслитерацией как: "MTS, Lucjk".

Ваше обращение было передано для рассмотрения сотрудникам, отвечающим за работу данной услуги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на моє запитання:

Чому помінлися назви базових станці? Наприклад із Lutsk на Lucjk?

Назви ручками на MGW прописуються, як оператору на бумазі написали, так він їх і увів, головне латиницею.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як оператору на бумазі написали, так він їх і увів, головне латиницею.

тим хто писав ручками нада :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

МТС-Коннект работает уже давно на украине, единственный оператор CDMA-450.

Да по Украине пущай работает. А вот именно в Луцке я около двух месяцев назад лично ездил по базовым станциям и составлял ТЗ для монтажа CDMA оборудования. Оборудование стоит на станциях: ЦУМ, Мебельный комбинат, Глобус, З. Комодемянской, Видродження (общага какая-то), Стадион, ГПЗ, Пластмассовый з-д и на Конякина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аж 9 БС - хорошо! Должно весь город накрывать при частоте в 450МГц.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене з МТС усе норм половину працівників по всіх офісах знаю. проблем із звязком небуло. гіперактивом користуюсь десь із лютого (цього року) після лайфа інет просто супер рахуючи що з телефони сидів підключеного до компа.

хоча одногоразу було шо інет два тижні непідключався типу помилка "удаленный компьютер не отвечает" після 15 днів сидіння без нета (це було жахливо boredom.gif ) передзвоний оператора і через годину усе гуд, перед тим практично кожен день або раз в два дні ходив в центральний офіс вони мені нічим недопомогли.

про МТС я тільки і чув що в них все погано воно справді не так (на мою думку)

був один випадоко що в офіс прийшов клієн (контрактнк) і скаржився на те що в нього гроші десь пропали (якщо точно памятаю то -160 грн стало) після декількох хвилин розмови з шефом по телефону клієт поїхав на цетральний офіс (як мені потім розповіли коли ньому дали роздруківку всіх його дзвінків перше що прозвучало від нього ......... типу........ уб'ю жінку...... думаю тут все ясно де -160 взялося)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...