Перейти до змісту

Bergamont Icee проти Comanche Vector


Рекомендовані повідомлення

Постало питання вибору велосипеду. Сума приблизно 500$.

Зупинився на двох варІантах:

Bergamont Icee http://www.velopark.com.ua/catalog/bergamont_icee_2008.htm

Comanche Vector http://www.veloonline.com/view.shtml?id=649

Zibers однозначно за Bergamont Icee.

На користь Каманча - http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?t=6905

ЦІкавить також думка Інших учасникІв форуму? Шо порадите товарІщІ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так ти вже отримав на харкові масу доводів за каманч. з аргументами. в гіпотетичному мінусі тільки твоя довіра до бренду.

а є на руках доводи за бегемотний айс?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а є на руках доводи за бегемотний айс?

Вивід лише один - якшо і навіть обвісами на айсі і гірші, ніж на команчі, то це доводить, що рама айс вищого рівня і є хорошим стартом для початківця. (можеш порівняти якість кузова жигуля і гольфа ).

команч з крутими обвісами лишається собою - подумай - чи будеш ти на нього чіпляти кращі деталі згодом, чи продаси саму раму, чи пересядеш на шось друге.

бергамонт - чудові рами - якщо там даже і деталі гірші, то мене здається, що ти скоріше за все будеш ставити кращі деталі, ніж заміниш раму.

ІМХО. я сам не велосипедист, але погугливши і зрівнявши відгуки про велосипеди - можна зробити доволі чіткий висновок , що бергамонт "надокуя" кращий за команч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По уровню даже фирмы Команч намнооого проигрывает Бергамонту. Команч - это так, для прогулок. Бергамонт - это уже для любителя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а є на руках доводи за бегемотний айс?

ІМХО. я сам не велосипедист

ну ти не тільки не велосипедист, ти ще й в питання не вникаєш :)EXPERT також не читає :P

про безперечну крутость беграмота як бренду над каманчем ніхто й не спорить

питання стоїть в іншому - є бюджетна простацька доволі примітивна рама (круглі туби зєднані класично без будь-яких ноу-хау) від іменитого бренду. це як ти здогадався наш бегемотик

і є топова рама не такого іменитого бренду - класна рама, туби гнуті гідроформінгом (маслом під великим тиском), трубам задають потрібну геометрію, в потрібних місцях профіль додає максимум жорсткості, використовують змінну товщину стінок туб, рама має модну новинку - гнуті хвилеподібно задні верхні пера, що частково виконують роль такого собі псевдо-амортизатора в хардтейлі - це рама якою менш знаваний бренд хоче заявити про себе, чогось мені здається що вона (рама) буде зроблена на совість. вектор на цілий кілограм легше айса.

я конкретизую свою точку зору - +1 за каманч вектор у порівнянні з бегемотиком айс

як бренд бегемот над каманчем як небо над землею. але це "взагалі"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По уровню даже фирмы Команч намнооого проигрывает Бергамонту. Команч - это так, для прогулок. Бергамонт - это уже для любителя.

вага залежить від установленого заліза, а в тебе b0rg напевно команч, тому ти його і хвалиш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вага залежить від установленого заліза, а в тебе b0rg напевно команч, тому ти його і хвалиш.

синку, не груби :)

якщо ти не бачиш марку велосипеда хоча б в мому підписі, з тобою немає сенсу продовжувати розмову :P

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бергамонт однозначно....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, якщо по бренду вибирати, то фтопку Бергамонт, вибирайте тут http://www.cannondale.com/

або який небудь скотт вшивенький. http://scottusa.com/category/54/products

А по даному питанню, в команча рама краща.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За счет чего Команч на целый кило легче Бегемота? На Бегемоте ведь дисковая гидра стоит.

Лично я бы брал Бергамот и не парилсо:) На бюджетных изделиях часто пытаются ввести какие-то хау-ноу, польза в которых сомнительна, так как они требуют значителных производственных затрат. (зделаю не большое отступление: в то время как кассетный плеер Панасоник в магазине стоил 80-100 грн, можна было на рынке купить китайский диктофон с радио, динамиками и автореверсом за 40грн.).

Возможно я не прав. Но все же я за Бегемот.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

+1 за команчик.

Дискова гідра не важить 1 кіло.

Всі серійні машини роблять ті ж самі вузькоокі.

Машини рівнозначні, але айсь є айсь. Прогулочна машинка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

о_О

шота советчиков развелось... и правильные советы дают те, кто ездит и читает (борг и кмд)

Топовые команчи делает Тайвань вместе с жоянтами и скоттами на одном заводе. Вопросы?

2kolia раз ты не велосипедист, будь так любезен, не давай в этой ветке своих ***** советов.

ЗЫ я за команч

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За счет чего Команч на целый кило легче Бегемота? На Бегемоте ведь дисковая гидра стоит.

гідра на вело за дві тищі гривнів??? :ura:

Лично я бы брал Бергамот и не парилсо :ura:

ну з таким бегемотиком ти б нє парисло десь місяць :ura: а зато потім - йо вашу шо за вілко, а шо за тармаза, а шо за кілограмові шатуни... і т.д. :ura: і пашли дєнюжки на "міняю, міняю, міняю..." :ura:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З приводу гідравліки на Бергамонті: sorry вставив не ту ссилку, Бергамонт на ві-брейках також http://www.velobazar.com/catalog/velobikes...ntain_bikes/550

Великий плюс за Бергамонт - позитивні відгуки: рама майже як в Сталіона, а сталіон вроді лісапедик непоганий. І в Велозоні рекомендували також АЙСа.

В Каманчі лякає багато негативу в інтернеті (не важно що рама з гідроформінгом - все одно г****).

Чи може все таки варто піднатужитись в фінансовому плані і взяти сталіон?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за Бергамонт Icee - в самого такий, передня вилка з решульовкою (на асфальт/ями) Команчі непробував, вони дешевші і деталі простіші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за Бергамонт Icee - в самого такий, передня вилка з решульовкою (на асфальт/ями) Команчі непробував, вони дешевші і деталі простіші.

народ, ви хоч трохи читаєте те що зверху перед писаниною своєю? :0034: і яка інформативність повідомлення про вилку яка з півтора рази гірша того сантуру що на каманчі? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повторяю для всех советчиков: сравниваются не бренды, а велосипеды. В данном случае ТОПовый от неименитого команча и один из самых простых от чуть более именитого бергамонта.

У команча лучше рама , вилка и чем-то лучше колеса.

А вообще велы надо выбирать в магазине, пощупав и посидев и на том и на другом, тогда большинство вопросов отпадет само собой.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

команч красненький

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До початку обговорення думав брати АЙСа, зараз вже почав сумніватись.

Знайшов ще дві ссилки по команчу:

Команчу мінус - http://www.uabike.com/forum/viewtopic.php?...4b0395470fafd7f

І плюс - http://fastcyclist.pp.net.ua/forum/4-1-21

Хотілося б почути думку власників АЙСа: як поводить себе їх вєл в так сказать в бою, бо знаю шо пару АЙСів в Луцьку є. В знайомого є бергамонт Дарк Даст і власне він не жалується, хоча це сама дешева модель бегемотів.

А може в когось і Вектор є?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Йооо... Как интересно попало. Только шо догнал, что у меня в Луцке есть двое знакомых - у которых как раз эти велы. На обоих я ездил.

Ди, не знаю с чего ты взял, что та вилка лучше 0_о . Этот сантур на команче,имхо - полное гавно. Это вообще первое, что я заметил на байке - не мягкая амортизация, а бешеный, никак не исправляемый отскок.

Комплектация у них приблизительно одинаковая. Команч немного тяжелее.

Конструкция рамы - действительно очень замысловатая, покруче чем у айса.

Но все равно, ощущения при езде, да и сам ход у айса лучше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот о том я и говорю: нельзя верить никому, мне в том числе, у всех свои тараканы. Надо прийти и посидеть/поехать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ди, не знаю с чего ты взял, что та вилка лучше 0_о . Этот сантур на команче,имхо - полное гавно.

вау, джила на 80 мм так просто фонтан :)

"Вилка убойная, один бах и нету :) Обычно вилки такого класса производителю невыгодно продавать в розницу, поэтому ими укомплектовывают байки. Я 2 года назад катал на джиле - на одесской трассе слалома люфт в ногах появился через 2 недели ежедневного катания. Настройки есть, но реально они не работают. "

Команч немного тяжелее.

:unsure: якщо вірити самим виробникам (а чого нам їм не вірити?) то 12,4 на 13,3 на користь як раз каманча

Но все равно, ощущения при езде, да и сам ход у айса лучше.

а це взагалі настільки суб'єктивно... ;) ход лучше, ход хуже :) думаю при однаковій масі їздока на однаковій резині дана каманчя (втулкі то на промах кстаті :) ) дасть ходу цьому айсу :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

У гілли люф це хвороба.

Сьогодні дивився на таку вилку, люфтяра ще той. А вилка в кроскантрійних дряблах участі не приймала. :unsure:

Сантюр де факто зроблений якісніше, провірено мною. :)

Хоча що та що та прогулочні.

В принципі вибір стоїть не в велосипедах а в кольорі. :D

Команча можна заточувати більш під кантрійну машину в звязку з характеристиками рами.

Айс більш туристично похідна машина.

Вилки при агресивному катанні міняти і там і там. Обода також.

Я б збирав бабло на щось краще. Щоб не тра було 8x міняти на 9x Хочаб.

А так міняй втулко, касету, цепа, манєткі. Ех.. Бабла тягне ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я б збирав бабло на щось краще. Щоб не тра було 8x міняти на 9x Хочаб.

А так міняй втулко, касету, цепа, манєткі. Ех.. Бабла тягне ;)

А як щодо Бергамонт Сталіон - коштує трохи більше, але там касєта 9х, манєтки Деоре, вилка Suntour XCM-HLO 100 mm Hydraulic Lockout (хоча в каманча Suntour SF XCM LO 100 mm Hydraulic Lockout, не знаю чи це така сама)? Чи можливо будуть ще якісь варіанти за розумну ціну?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот о том я и говорю: нельзя верить никому, мне в том числе, у всех свои тараканы. Надо прийти и посидеть/поехать.

перший байк вибіраеться саме за такою формулою, бо людина без досвіду різниці за написами на рамі чи на деталях не помітить просто. розуміння того, що потрібно прийде значно пізніше. а поняття кращого байка взагалі нонсенс, чи ти десь може бачив два однакових? кращим має бути свій, тоді він тебе і довезе куди захочеш. досить вибирати вели по прайсах, кольору і тд, твое тіло мае його вибрати бо саме йому їздити на ньому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...