Перейти до змісту

Світова організація торгівлі (СОТ) - перші плюси


kudrom

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

http://pravda.com.ua/news/2008/5/21/76144.htm

http://pravda.com.ua/news/2008/5/21/76144.htm

Компанія "Віннер Імпортс Україна", офіційний імпортер автомобілів Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover і Porsche, оголосила про зниження цін на автомобілі на 10% у зв'язку з вступом України до СОТ.

У результаті цього ввізні мита на автомобілі знижені з 25% до 10%, передає "Інтерфакс-Україна".

Відповідно до розповсюдженого у вівторок прес-релізу компанії, на думку гендиректора "Віннер Імпортс" Богдана Кульчицького, подібні зміни позитивно позначаться на подальшому розвитку компанії.

Він також вважає, що зниження ввізних мит негативно вплине, у першу чергу, на бізнес тих компаній, що зменшують платежі в бюджет за рахунок використання тіньових схем.

Останні події

Тимошенко заявляє , що встановила рекорд

Тимошенко збирається на побачення до Ющенка

Крім того, відзначає Кульчицький, зниження цін на автомобілі в офіційних дилерів скоротить різницю в ціні авто в них і в "сірих" дилерів.

"Саме "сірі" дилери втратять відчутну частину прибутку і, виходить, є підстави сподіватися на скорочення "сірого" ринку", - наводить його слова прес-служба компанії.

Крім того, за словами Кульчицького, "Віннер Імпортс" має намір знизити ціни і на автомобілі, імпортовані до зниження ставок увізного мита.

Разом з тим гендиректор компанії відзначає, що у випадку прийняття Верховною Радою і тараня чинності законопроекту про митний тариф, що пропонує знизити мита на авто з 1 січня 2009 року (на сьогодні прийнятий у першому читанні), компанія "буде змушена переглянути свою цінову політику".

Про зниження цін на автомобілі в зв'язку з вступом України до СОТ оголосило також ТОВ "Ілта" - офіційний імпортер автомобілів Peugeot в Україну.

Відповідно до прес-релізу компанії, ціна на автомобіль буде знижена на суми від 6 тис. до 30 тис. грн (у залежності від моделі).

"Вступ України до СОТ і, відповідно, лібералізація торгівлі, дає нам можливість запропонувати більш вигідні ціни споживачам", - наводить слова голови ТОВ "Ілта" Сергія Міщенка прес-служба компанії.

Як повідомлялося, 16 травня Україна стала повноправним членом СОТ, і відповідно до доручення прем'єра Юлії Тимошенко і міністра економіки Богдана Данилишина Держмитслужбі України, процедура митного оформлення імпорту автомобілів з 12.00 16 травня виробляється з урахуванням нових ставок увізних мит, погоджених Україною з СОТ.

Час купувати Порш? :lol:

Опубліковано

http://winner.ua/ua/

З нагоди вступу України до СОТ компанія «Віннер» підготувала унікальну пропозицію для своїх клієнтів.

Тільки з 20 травня до 15 червня 2008 року на всі автомобілі зі складу в Україні діє знижка 10%.

замануха :lol:

Опубліковано

Добре від вступу в СОТ робилось не для народу, а для експортерів металу і інших проданих бізнесів, тому великого полегшення для нас не буде, але, що головне, погіршення також. Мито скоротили, реєстрацію підняли - ніхто нічого для народу не попустить. Проблема в тому, що абсолютна більшість держпідприємств, які платили податки державі вже в приватних руках, а там діють корпоративні правила і схеми, які напрямлені на різке скорочення податкових виплат. Крім того існує багато схем з компенсації ПДВ. Отже постає питання: хто має платити пенсію пенсіонеру? - і як відповідь хапають всіх хто має гроші на машину і інший народ, який дивним чином щось заробив.ІМХО.

Опубліковано
но вот модифицированных продуктов мы поедим теперь

а де ти в Києві знаходив немодифіковані? В тебе що городик десь є, як в моєї бабусі? B)

Опубліковано

ты, наверное, будешь удивлен, но огородик есть...

только причем тут это?

нормальные, чистые продукты от нас вывезут, скупив (для себя) по-дешевке

а нам завезут свое гуано.

Опубліковано

Тут незгідний, фермерські господарства вже давно в приватних руках і технологію вони перебирають закордонну, так-що відмінності між нашою курочкою-рябою і американською без електронного мікроскопа не помітиш, ти знаєш яке зерно засівається на полях, які добрива і іншу хімію закопують в землю, маєш городик нелінуйся засаджувати от тобі і здоров'я, бо різниця між "на продаж" і "для себе" безмежна.

Опубліковано

ну... все-таки есть еще бабушки-дедушки в селах, которые чистый (более-менее) продукт выращивают и продают.

я немного о другом.

в штатах продается 2 вида куриных яиц.

простые по 2 доллара за десяток

и "органик" по 10 долларов за десяток.

что получается. отсюда вывезут натур-продукт (по 2 доллара) и ввезут свое

разницы в цене нет. а вот в качестве...

ну и все-таки не все ПП пакость производят.

ты колбасу производства "Сенс" не пробовал? B)

Опубліковано

В мене на фірмі всі люди з села, ну і мають трактор чи комбайн , трохи земельки щоб собі їсти зробити і людям потрошку продати. Так от на продаж вони мають окреме поле де і кроплять і поливають а інакше виросте таке що важко продати. Так що ми вже давно їмо кроплене. Доречі нещодавно була передача по радіо про це.

Опубліковано

учитывая что скупают у них продукт за копейки. что молоко, мясо, что картошку, буряк. то селяне особо

не парятся чистотой производства. а очень зря. считаю что кроме дурацкого геополитического положения

у Украины единственный вменяемый потенциальный продукт это продукты земледелия. чистого земледелия.

на всю Европу. По всем остальным продуктам конкурировать с трудолюбивыми азиатами просто нереально.

Однако учитывая интересы буржуйских продавцов одноразовых семян, мин удобрений, агротехники и прочих заинтересованных

лиц, то нормальное земледелие в Украине это скорее утопия. Либо пасечник таки реально кого то начнет расстреливать.

Опубліковано

Рентабильність виробництва модифікованих продуктів в декілька (можливо десятків) разів вища (дають на порядок більшу урожайність, стійкі до кліматичних умов, дешеві в догляді). В нас вирощувати якісь культури з дотриманням екологічних норм економічно невигідно, а жоден підприємець собі в мінус працювати за ідею не буде. От і будуть у нас поширюватись генно-модифіковані продукти і напевно ненайкращої якості. І тут вже справа не в СОТ, контрабандою будь-що можна провезти, а відповідальності ні перед ким в нас немає.

Моя задача по городу - скопати його кожен рік для тещі :)

Опубліковано

Розслабтесь,будемо все одно їхні харчі їсти.Для того наша держава все робить.Знаю,що фермери масово переходять на сівбу ріпака.Який йде в Німеччину для переробки на біопаливо.В нас же навіть в проектах немає ні одного заводу з виробництва біопалива на власній сировині.Кому це вигідно?Правильно-тільки євросоюзу.

Також знаю,що коли в СОТ вступила Польща,то фермери бастували,бо в Польщу завозили дешеву продукцію з Франції.Тоді Євросоюз заспокоїв поляків,сказавши,що для Польщі споживачем зроблять Україну.

Опубліковано

О каком таком патриотизме речь, в таком случае, если продают свою родину даже не за грош ?

тут бы кричали, вместо того, чтобы вышиванками размахивать.

Опубліковано

кто смотрел сегодня по тв принятие таможенного кодекса в верховной раде, наверное понял, что со входом в вто, к нам со всего мира начнут свозить разную х-ню (особенно это касается продуктов питания), запрещенную к использованию в развитых странах.

Опубліковано

От в мене зараз в холодильнику лежить кілограм помідорів куплених у нашого виробника, так вони такі стрьомні (пахнуть нітратами) виявились, що ми невідважуємось їх застосувати, так-що х-ньою нас неналякаєш. Чому різниця в ціні між нашим г і їхнім - все просто (крім держ. дотацій) грають роль маштаби!!! Одне діло 10 свиней годувати преміксами, а інше 1000 хрюнь годувати преміксами. Рентабильність в с/г починається від декількох тисяч. Звичайно це вимагає впровадження технологій, але вони окуповуються. Тому природньо що в нас виживуть тільки великі (дуже великі) виробники.

Опубліковано

не такі вони вже різні: скільки в Луцьку багатих людей (клієнти на дорогу натуральну продукцію), можливо багато, але в процентному відношенні десь біля 3-5% ІМХО, от і така частка буде десь екологічно чистого продукту (якщо якась лабораторія це доведе).

Опубліковано
кто смотрел сегодня по тв принятие таможенного кодекса в верховной раде, наверное понял, что со входом в вто, к нам со всего мира начнут свозить разную х-ню (особенно это касается продуктов питания), запрещенную к использованию в развитых странах.

георг ти все проспав - до нас вже давно возять всяку беку притому контрабасом або під видом інших схожих товарів.

Наразі ситуація покращиться адже ми будем знати статистичні дані скільки такої бекі завезли в Україну (вже тепер легально) і зможем це контролювати.

подруге до нас возитимуть готовий продукт, тобто виготовлення цього продукту повинно бути з дотриманням державних норм країни виробника.

я жив в німеччині і знаю що там всякої фігні купа але народ знає бо на етикетці написано.

Ніколи не забуду такої теми, в німеччині продається булка (тіпа нашого калача ювілейного) і там термін придатності 1 рік і вона мяка та запашна товариші. Так я її коштував, але коли розібрався був в шоці, потім я її став вже помічати на всіх заправках . Вот така фігня малята.

І ХВАТИТЬ МАТЮКАТИСЬ (приховуючи пару букв) буду банить.

Опубліковано
Наразі ситуація покращиться адже ми будем знати статистичні дані скільки такої бекі завезли в Україну (вже тепер легально) і зможем це контролювати.

ИМХО, никто нам не станет докладывать какую каку он продает. и контролировать нам никто ничего не даст.

да и вообще, вы так говорите, как будто вся "заграница" только и ждала вступления Украины в ВТО, чтобы как-то помочь нам.

фигвам! никому мы не нужны.

спасение утопающих - дело рук самих утопающих.

мы - просто площадка для сброса с себя всякого хлама, который производится черти где и черти как.

в итоге свое производство (и так недоразвитое) совсем загнется, а чужих дядей кормить будем.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...