Перейти до змісту

Потрібен контент-менеджер у ПП "PRAGMATEC" (постійне працевлаштування)


Diver

Рекомендовані повідомлення

Ми продовжуємо збільшуватись та розвиватись.

На поточний момент для реалізації запланованих заходів та досягнення встановлених цілей нам на постійну роботу потрібен контент-менеджер.

 

Якості, якими повинен володіти контент-менеджер

  • ініціативність;
  • зацікавленість в результатах своєї роботи;
  • розуміння значення своєї роботи і її зв'язок із кінцевим результатом;
  • відповідальність;
  • пошук нових рішень;
  • комунікативні навички.


Вимоги:

  • Досвід роботи;
  • Грамотність;
  • Творчий підхід; 
  • Знання української та російської мов;
  • Знання правил оформлення різних видів контенту (тексти, зображення, відео та ін.)
  • Поставлена грамотна мова;
  • Навички роботи з графічними редакторами;
  • Навички рерайтингу та копірайтингу;
  • Розуміння засад SEO, формування семантичного ядра;
  • Знання засад HTML;
  • Висока швидкість набору тексту;
  • Розуміння типології інформаційних матеріалів (наприклад чим новина відрізняється від статті, та ін.);
  • Розуміння поняття "користувацький фактор" у web.

 

Так як підприємство здійснює виключно комерційну діяльність, кандидат має розуміти, що таке текст, який продає. 

 

Обов’язки:

  • Наповнення сайтів (http://shop.ta-no.com.uahttps://pricep.com.ua) та торгових майданчиків текстовим, графічним та відео- контентом.
  • Контроль та наповнення сторінок у соцмережах.
  • Викладення товарів в інтернет-магазині.
  • Підготовка інформаційних матеріалів (написання власноруч або пошук виконавців) - статті, огляди, новини, інфоприводи та ін. - для сайтів підприємства та на сторонні ресурси. 
  • Контроль якості та актуальності вже розміщених матеріалів, їх покращення та актуалізація.
  • Контроль загального стану web-ресурсів підприємства (тобто в разі виявлення некоректностей, контент-менеджер має їх або виправити самостійно (в межах компетенції) або повідомити відповідального працівника).

 

Ми пропонуємо:

  • Привабливі умови праці (повна зайнятість, позитивний дружній колектив, сучасне вкомплектоване робоче місце в новому офісі)
  • Офіційне працевлаштування на повний робочій день (варіанти віддаленої співпраці не розглядаються)
  • Перспектива особистого, кар’єрного та фінансового росту
  • Конкурентна ЗП, від 6000 грн.
  • Змістовні цікаві завдання, здатні розкрити потенціал працівника
  • Можливість  впливати на результат, імпровізувати та впроваджувати нові рішення 

 

У випадку, якщо все вищеописане – про вас, скидайте нам своє резюме на email: [email protected]

або телефонуйте за номером 0509712969 (Вадим)

 

Якщо щось забув, уточнюйте в темі. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...